Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας!!!Πρόσφατα μετακόμισα στο καινούργιο μου σπίτι στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να ζητήσω από τη forthnet, μιας και ήμουν ικανοποιημένη από το μέχρι τώρα πακέτο υπηρεσιών που χρησιμοποιούσα (24αρι ίντερνετ και τηλέφωνο), να μου μεταφέρει τη γραμμή στο καινούργιο μου σπίτι (με το ίδιο νούμερο κπλ). Από το κατάστημα στο οποίο έκανα την αίτηση με ενημέρωσαν ότι η διαδικασία θα διαρκέσει γύρω στις 20 μέρες και ότι μετά όλα θα τα είχα κανονικά στην καινούργια μου κατοικία. Η αίτηση μετακόμισης πραγματοποιήθηκε στις 8 Οκτωβρίου και μετά από ένα μήνα δεν έχω δει καμία πρόοδο και δεν έχω ακόμη ούτε ίντερνετ ούτε τηλέφωνο. Από το μαγαζί της forthnet μου είπαν ότι τους καθυστερεί ο ΟΤΕ διότι ένα μέρος των εργασιών που πρέπει να γίνει πρέπει να το κάνει αυτός και στη συνέχεια τις υπόλοιπες πρέπει να τις κάνει η forthnet μετά. Από τον ΟΤΕ που προσπάθησα να επικοινωνήσω με ενημέρωσαν ότι αυτοί δεν μπορούν να κάνουν κάτι και ότι πρέπει να πιέσω παραπάνω την forthnet για να γίνει το αίτημα μου. 

Τι με συμβουλεύετε να κάνω...Δεν μπορώ να περιμένω άλλο να να βλέπω αυτή την αδιαφορία και από τις δυο εταιρίες.

Και μια ακόμη ερώτηση...Τελικά ποιες είναι οι εργασίες που πρέπει να γίνουν κατά την μετακόμιση μιας γραμμής τηλεφώνου και ποιες εταιρίες εμπλέκονται σε αυτές;; (Μόνο η forthnet ή και ο ΟΤΕ και με ποια σειρά) 

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!!!

Δημοσ.

Η forthnet ενημερώνει τον οτε για την σύνδεση σου, ο οτε ελέγχει αρχικά την βαση δεδομένων του, υπάρχει διαθεσιμότητα; Αν οχι απαντά με απόρριψη, αν ναι απαντά με καποια μελλοντική ημερομηνια κατασκευής της σύνδεσης σου,

 

Κατοπιν και οταν αυτη ολοκληρωθεί, παραδίδει την γραμη στην forthnet και βγαινει απο το παιχνίδι, τα υπόλοιπα ειναι δουλεια της forthnet.

 

Στην συνέχεια αν για κάποιο λογο τα βρει μπαστούνια η forthnet, ξανά στέλνει αιτημα στον οτε

 

....και η ζωη συνεχίζεται :-D

 

Εσυ σε ολη αυτην την διαδικασία δεν εχεις καμια επαφη με τον οτε και αν απευθυνθείς σε αυτόν δεν πρόκειται  να σου απαντήσουν

 

καλη τυχη

Δημοσ.

Γεια σας!!!Πρόσφατα μετακόμισα στο καινούργιο μου σπίτι στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να ζητήσω από τη forthnet, μιας και ήμουν ικανοποιημένη από το μέχρι τώρα πακέτο υπηρεσιών που χρησιμοποιούσα (24αρι ίντερνετ και τηλέφωνο), να μου μεταφέρει τη γραμμή στο καινούργιο μου σπίτι (με το ίδιο νούμερο κπλ). Από το κατάστημα στο οποίο έκανα την αίτηση με ενημέρωσαν ότι η διαδικασία θα διαρκέσει γύρω στις 20 μέρες και ότι μετά όλα θα τα είχα κανονικά στην καινούργια μου κατοικία. Η αίτηση μετακόμισης πραγματοποιήθηκε στις 8 Οκτωβρίου και μετά από ένα μήνα δεν έχω δει καμία πρόοδο και δεν έχω ακόμη ούτε ίντερνετ ούτε τηλέφωνο. Από το μαγαζί της forthnet μου είπαν ότι τους καθυστερεί ο ΟΤΕ διότι ένα μέρος των εργασιών που πρέπει να γίνει πρέπει να το κάνει αυτός και στη συνέχεια τις υπόλοιπες πρέπει να τις κάνει η forthnet μετά. Από τον ΟΤΕ που προσπάθησα να επικοινωνήσω με ενημέρωσαν ότι αυτοί δεν μπορούν να κάνουν κάτι και ότι πρέπει να πιέσω παραπάνω την forthnet για να γίνει το αίτημα μου. 

Τι με συμβουλεύετε να κάνω...Δεν μπορώ να περιμένω άλλο να να βλέπω αυτή την αδιαφορία και από τις δυο εταιρίες.

Και μια ακόμη ερώτηση...Τελικά ποιες είναι οι εργασίες που πρέπει να γίνουν κατά την μετακόμιση μιας γραμμής τηλεφώνου και ποιες εταιρίες εμπλέκονται σε αυτές;; (Μόνο η forthnet ή και ο ΟΤΕ και με ποια σειρά) 

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!!!

Ο οτε παντα θα λεει οτι φταιει ο παροχος.στην πραξη ο καθε εναλλακτικος παροχος ειτε λεγεται forthnet ειτε οχι εχει να κανει ενα πραγμα.να δεσμευσει ενα οριο απο το συστημα το οποιο γινεται αυτοματα και μετα να στειλει την αιτηση στον οτε.απο εκει και περα ο οτε πρεπει να βγαλει τεχνικο να φτιαξει την γρμαμη.οταν φτιαχτει η γραμμη τοτε ερχεται τεχνικος του παροχου και στην ενωνει.εχω δει ενεργοποιηση γραμμης απο 5 μερες μεχρι και μηνα +.αν για καποιο λογο ο οτε δεν εχει ζευγαρι κτλ κτλ οποτε δεν μπορει να σου φερει γραμμη τοτε οπως ειπε ο φιλος αποπανω στελνει Reject στον παροχο .ο παροχος ξαναστελνει την αιτηση μετα απο λιγες ημερες μηπως αλλαξε κατι.εκει βεβαια εχεις θεμα αν δεν υπαρχει χαλκος.οποτε μαλλον περιμενεις τον οτε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...