Προς το περιεχόμενο

Πλαισιο, ΗΡ και η χειριστη αντιμετωπιση, οπως παντα.


Shadowjump

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με πολύ λιγα λογια.

 

3ο σετ μελανια @Work. Βγαζει τα κερατα του το μελανι και μου μπουκωσε την κεφαλη και εκανε και χαλια τον εκτυπωτη μεσα. Τον παω Πλαισιο, τον στελνουν ΗΡ. Η ΗΡ λεει χαλασμενη κεφαλη. Δεν ασχολουμαστε, παρτε τον πισω. Με περνουν απο Πλαισιο και μου λενε, ναι, η κεφαλη φταιει, αλλα δεν φταινε τα μελανια. Ειναι αναλωσιμη η κεφαλη. 

 

Στελνω e-mail στα κεντρικα, λεγοντας οτι, η κεφαλη απο τα μελανια χαλαει, δεν χαλαει απο μονη της. Και το Πλαισιο δινει εγγυηση αντικαταστασης αν χαλασει απο τα μελανια ο εκτυπωτης. Δηλαδη τη μπορει να χαλασει στον εκτυπωτη αν δεν χαλασει η κεφαλη? Θα χαλασει ισως το scanner απο τα μελανια?

 

Και η απαντηση τους:

 

 

Σχετικά με το θέμα που έχει προκύψει με τον εκτυπωτή σας μάρκας HP, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχουμε αποστείλει τον εκτυπωτή σας στο εξουσιοδοτημένο από την HP επισκευαστικό κέντρο, όπου μας ενημέρωσαν πως ο εκτυπωτής σας έχει θέμα με την κεφαλή του. Η συγκεκριμένη αιτία δεν προκύπτει από την χρήση του δοχείου μελάνης αλλά επειδή η κεφαλή είναι ανταλλακτικό, το οποίο θεωρείται από τον κατασκευαστή του εκτυπωτή σας αναλώσιμο και πρέπει να αντικατασταθεί.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε και με την ίδια την HP στο τηλέφωνο 8011175400.

 

A και πριν βιαστειτε να μου την πειτε για τα μελανια :Ρ

Χρησιμοποιω εδω και 1 χρον σε 3 διαφορετικους εκτυπωτες τα μελανια και δεν ειχα ποτε προβλημα. Αν και απ οτι φαινεται, δεν θα ξαναχρησιμοποιησω τετοια μελανια :Ρ

 

Πηγα και μιλησα με τον διευθυντη τωρα και περιμενω απαντηση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγώ την πάτησα με τα συγκεκριμένα μελάνια δεν πρόκειται  να βγάλεις άκρη ούτε συμφέρει οικονομικά να κανείς  αντικατάσταση κεφαλής καλή τύχη και από έμενα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ξερω, αλλα θα τους κυνηγισω οσο μπορω!

 

Α και τι μου ειπε και χθες ο διευθυντης, επειδη με ξερει κι ολας επειδη ειμαι συχνος εκει. Θα κανω οτι μπορω, αλλα και απο τα κεντρικα ειναι προσεκτικοι γιατι ειναι πολυ που προσπαθουν να μας κοροιδεψουν για να παρουν δωρεαν αντικατασταση.. ΑΚΟΥ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ. Λες και με νοιαζει αν τους κοροιδευουν. Θα την πληρωσω εγω επειδη αυτοι ειναι ανικανοι να καταλαβουν ποιος τους κοροιδευει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικά τα work δεν είναι και η καλύτερη ποιότητα , αλλα να ρωτήσω εγώ κάτι πώς το πλαίσιο αφού πουλάει και βάζει αναγωμομένα στέλνει μετά το εκτυπωτή στην αντιπροσωπέια ;;;;

η Ηp λογικά δεν το ξέρει ότι έχει μέσα μελάνι αναγ\νο !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απορω πραγματικα πως τους προτιμα ο κοσμος ενω οι ανθρωποι ειναι Α-Σ-Χ-Ε-Τ-Ο-Ι !!!!!!!!!!!! μαθετε λοιπον το εξης : στην μεταμορφωση που εχουν το stockhouse τους , συσκευαζουν μεταχειρισμενα προιοντα και τα πουλουν για καινουρια!!!!το ξερω απο πρωτο χερι!!! μακαρι να υπηρχε τροπος να κλεισουν τα μπουρδελομαγαζα τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχα αγορασει παλια κάρτα γραφικών απο το stock house (ελεγμενη ελεγε για καλή λειτ) ....την πηγα πίσω \ αλλαξα κανα 2 πάλι απο stock μέχρι που πήρα πιστωτικό .

***για μερικα υλικα δεν αγοραζεις απο stock \ νομος !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι βεβαια, απο το στοκ αγοραζεις οτι δεν ειναι ηλεκτρονικο :Ρ

 

Βεβαια πριν 3 χρονια που ειχα παρει μια 37αρα Philips sta 300€ ακομα δουλευει μια χαρα :Ρ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι η κεφαλη ειναι αναλωσιμο ανταλλακτικο και μπορει να το αλλαξει και ο χρηστης,ναι ισχυει 100%

Αν μπορει η κεφαλη να βουλωσει απο αναγεμισμενα μελανια,καποιες φορες ναι,καποιες οχι.Δεν μπορει να το προσδιορισει κανενας με βεβαιοτητα.Η κεφαλη εχει ακιδες πολυ μικροτερες απο καρφιτσα,μπορει και να βουλωσουν αν δεν τυπωνουμε για καιρο,αλλα ακομα και επειδη περασε ο καιρος της και χρειαζεται αντικατασταση.

Το προβλημα με τα αναγεμισμενα μπορει καποιος με βεβαιοτητα να το προσδιορισει αν κοιταξει στο δεξι σημειο του εκτυπωτη οπου βλεπει το service station.Εκεινο το σημειο (αν χρησιμοποιουνται αναγεμισμενα κολυμπαει στο μελανι )και αν προσπαθησουμε να κανουμε καθαρισμο κεφαλης το μονο που θα καταφερουμε ειναι να την βρωμισουμε περισσοτερο παρα να την καθαρισουμε.

Αυτο δηλαδη ειναι το μονο που θα μπορουσε να προφασιστει καποιος οτι τα αναγεμισμενα του βουλωσαν τις κεφαλες.

''και παλι,δεν ειναι κατι βεβαιο''.

Εκει που θα ειμασταν πιο σιγουροι,ειναι οτι οταν αυτα τα μελανια ΄΄παγωσουν΄΄θα σπασει δοντι απο την δυσκολια κινησης του service station που υπο κανονικες συνθηκες δεν θα εσπαγε,πλην ενος μικρου ποσοστου αστοχιας υλικου

Φιλε ts,το πλαισιο εστειλε τον εκτυπωτη σου σε εξουσιοδοτημενο service,σε χρεωσε για τον ελεγχο?

Παλαιοτερα αυτο το μπακαλικο,εστελνε τον κοσμο στα service λεγοντας οτι για ολα φταινει οι εκτυπωτες και οχι τα κωλομελανια τους.

Ταξι λοιπον ο κοσμακης,ελαχιστη χρεωση στο service ο κοσμακης για τους ηλιθιους που πουλαγαν μαπες.Αν λοιπον σου στειλανε το μηχανημα σε service χωρις να σε χρεωσουν τοτε αυτο το μπακαλικο εχει κανει ενα πολυ σημαντικο βημα.Κρατα ομως και μια πισινη γιατι δεν νομιζω να συμφερει να στελνεις μηχανηματα σε service και να πληρωνεις ελαχιστη χρεωση ,ακομα και αν εχεις κανει και συμφωνια.

Ζητα λοιπον την γνωματευση του service στα χερια σου για να δεις και σε ποιο service το στειλανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τιποτα δεν πληρωσα, ουτε προκειται να πληρωσω που το στειλανε.

 

Στην ΗΡ το στειλανε και αυτοι απαντησανε οτι το μηχανημα δεν επισκευαζεται. Η κεφαλη εχει χαλασει. Αυτο. Δεν ασχοληθηκανε παραπανω.

 

Δες και αυτη τη φωτογραφια να μου πεις!

 

https://www.dropbox.com/s/61uww6ui9ozrwib/2013-10-11%2023.26.21.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω δει και πολυ χειροτερα,παρολαυτα σε τετοια κατασταση το service station δεν μπορει να σου καθαρισει την κεφαλη.

Σε λιγο θα αρχισει να σταζει απο κατω οταν το σφουγγαρι παπαριασει τελειως.

Ξαναλεω προς αποφυγη παρεξηγησεως,οτι δεν μπορεις να βασιστεις απολυτα και με επιχειρηματα οτι αυτο στο δημιουργησαν τα αναγεμισμενα.

Ειναι μια διαπιστωση πολλων χρονων,αλλα ειναι μονο μια διαπιστωση.

Γιατι πολυ απλα αν δουλευεις μονο γνησια και τυπωνεις απο το πρωι μεχρι το βραδυ,σε δυο χρονια ιδια εικονα θα εχει το service station,πρεπει το waste μελανι να παει καπου.

Αν παντως θες να τον επισκευασεις χωρις φασαριες,βρες ενα επισκευαστικο να στον λυσει να τον καθαρισει,αγοραζεις και καινουργιες κεφαλες και θα γινει σαν καινουργιος.Ολα αυτα ομως θα πλησιαζουν το κατοσταρικο,συμφερει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μωρε και μονος μου τα κανω, δεν εχω προβλημα. Αλλα οχι. Δεν αξιζει. Και σιγουρα δεν εχω εκτυπωσει τοσες σελιδες. Αν θελουν να πιστεψουν τον πελατη τους καλως. Αν δεν θελουν, αυτοι θα χασουν. Την καρτελα μου την ξερουν. Αν τους συμφερει για εναν εκτυπωτη να χασουν εναν πελατη που τους ακουμπαει κανα 1000αρικο το μηνα, να το κανουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Η συγκεκριμένη αιτία δεν προκύπτει από την χρήση του δοχείου μελάνης αλλά επειδή η κεφαλή είναι ανταλλακτικό, το οποίο θεωρείται από τον κατασκευαστή του εκτυπωτή σας αναλώσιμο και πρέπει να αντικατασταθεί.

Μ@λ@κίες σου λένε σε κοροϊδεύουν για να σου πάρουν και άλλα φράγκα.

Στείλε το σε ένα μαγαζί που κάνει αναγομώσεις μελανιών να σου καθαρίσουν την κεφαλή φρόντισε όμως να είναι αξιόπιστο.

Όσο για τους Εκτυπωτές της HP, είναι για τον Π@@τσο όλοι τους και εγώ HP έχω και δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος.

Canon και πάλι Canon.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...