Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ρωταω αν υπαρχει συναρτηση που να το κανει. Εγω το θελω για αγνωστο αριθμο n , πινακα (1,n)

Και δε θυμαμαι αν αυτοι οι πινακες ειναι κατι μεταξυ τους (αντιστροφοι , αναστροφοι , αντιθετοι) παει καιρος που ασχοληθηκα με αυτα :P

Δημοσ.

Πρωτο ετος ασχοληθηκα με πινακες στα μαθηματικα, και τωρα εχω μαθημα που χρωσταω matlab και ειπα να το δηλωσω επιτελους .

Τωρα για το help πιστευω εννοεις το help του matlab το οποιο δε το χω καθολου.

Στο ιντερνετ βρηκα ολοκληρο προγραμμα υπολογισμου αυτου που θελω , αλλα εμενα το αρχικο μου ερωτημα ειναι αν υπαρχει τετοια συναρτηση. Και δε ξερω και πως να το ψαξω , αφου δε ξερω τι ειναι αυτοι οι πινακες μεταξυ τους. Γιαυτο και ανοιξα θεμα. Εχω πελαγωσει απο χθες μεχρι σημερα σερι matlab :P

Δημοσ.

Ένας τρόπος, μεταξύ άλλων με έτοιμο function, δες help fliplr, χωρίς έτοιμο function αφήνω σε εσένα να το σκεφτείς.

 

Κανονικά θα πρέπει να μπορείς να το βρεις μόνος σου κάτι τόσο απλό, αν δεν, ίσως να μην πρέπει να περάσεις το μάθημα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδια γιατι δε με καταλαβαινετε :P

Το βρηκα μονος μου , ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΤΟΙΜΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ..

Αντε τωρα :P

Και δε δουλευω ακριβως το matlab αλλα το octave ..


Ένας τρόπος, μεταξύ άλλων με έτοιμο function, δες help fliplr, χωρίς έτοιμο function αφήνω σε εσένα να το σκεφτείς.

 

Κανονικά θα πρέπει να μπορείς να το βρεις μόνος σου κάτι τόσο απλό, αν δεν, ίσως να μην πρέπει να περάσεις το μάθημα.

Ωραιος αυτο εψαχνα , αν και τωρα το εκανα με επαναληψεις :P

Δημοσ.

Ρε παιδια γιατι δε με καταλαβαινετε :P

Το βρηκα μονος μου , ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΤΟΙΜΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ..

Αντε τωρα :P

Και δε δουλευω ακριβως το matlab αλλα το octave ..

Ωραιος αυτο εψαχνα , αν και τωρα το εκανα με επαναληψεις :P

Δε χρειάζονται επαναλήψεις! MATLAB γράφεις, όχι C! Άντε δες το και χωρίς: d(end:-1:1)

  • Like 2
Δημοσ.

Στην δευτερη εργασια ειμαστε , που εχει 7 ασκησεις πανω στα if , for , while

Δηλωνω εναν πινακα πχ d=[ 1 2 3 ] και με το d(end:-1:1) , o d γινεται d = [ 3 2 1 ] ?

 

Πληροφοριακα η ασκηση ειναι η παρακατω, για να σας δωσω να καταλαβετε τι κανω:

 

 

6. Cube.m

Η ταινία “Ο Κύβος” (1997, καναδικής παραγωγής) αφορά μία ομάδα 7 ατόμων που προσπαθούν να δραπετεύσουν από έναν λαβύρινθο αποτελούμενο από μία σειρά κυβικών δωματίων που είναι διατεταγμένα στις τρεις διαστάσεις (26x26x26). Στην ταινία δεν γίνεται καμία αναφορά στους λόγους για τους οποίους οι ήρωες βρίσκονται εγκλωβισμένοι εντός του κύβου, τι ακριβώς  είναι ή τι αντιπροσωπεύει ο κύβος. Η αφηρημένη (καφκική) πραγματικότητα που υιοθετείται στην ταινία συμπληρώνεται από φονικές παγίδες που ελλοχεύουν σε ορισμένα από τα κυβικά δωμάτια. Η αναγνώριση των παγίδων μπορεί να γίνει με την επίλυση μαθηματικών γρίφων, όπως αποδεικνύεται κατά τη διάρκεια της ταινίας.

Ο ΓρίφοςY598IQq8eSbvlFtXGVbGV3FYk76v9_ORVsXT5jKF

Στο εσωτερικό κάθε κύβου βρίσκουμε έναν κωδικό αποτελούμενο από τρεις αριθμούς. Το άθροισμα των ψηφίων κάθε ενός από τους αριθμούς είναι οι  καρτεσιανές συντεταγμένες (x,y,z) του κύβου μέσα στον λαβύρινθο. Στην ταινία αποδεικνύεται (με δραματικό τρόπο) ότι αν έστω μία από τις συντεταγμένες του κύβου είναι πρώτος αριθμός, τότε ο κύβος είναι παγίδα. Έτσι για παράδειγμα, αν βρεθούμε μέσα σε έναν κύβο και δούμε τους αριθμούς «4182   2134   312265». Το άθροισμα των ψηφίων των αριθμών αυτών είναι «4+1+8+2   2+1+3+4   3+1+2+2+6+5» κατά συνέπεια οι καρτεσιανές συνταγμένες του κύβου είναι (x, y, z) = (15, 10, 19). Από αυτές το 19 είναι πρώτος αριθμός, επομένως αφού έστω και μία από τις συντεταγμένες είναι πρώτος αριθμός, εδώ  το 19, ο κύβος είναι παγίδα και πρέπει να βγούμε άμεσα από αυτόν!

Το Πρόβλημα

Συμπληρώστε τη συνάρτηση Cube η οποία θα επιλύει τον παραπάνω γρίφο. Είσοδος της συνάρτησης είναι o κωδικός (πίνακας με τους τρεις αριθμούς), ενώ η παράμετρος εξόδου είναι μία λογική μεταβλητή: true (αν το δωμάτιο είναι ασφαλές) και false (αν πρόκειται για παγίδα). Στο πρόγραμμα συναντούμε δύο διακριτές διαδικασίες οι οποίες θα πρέπει να επαναληφθούν τρεις φορές (για τους τρεις αριθμούς): (α) ο υπολογισμός του αθροίσματος των ψηφίων ενός ακέραιου αριθμού (χρησιμοποιείστε το πρόγραμμα GetDigits, άσκηση 4) και (β) ο έλεγχος της ιδιότητας ενός αριθμού ως πρώτου, που μπορεί να γίνει με την εγγενή συνάρτηση isprime του Matlab/Octave. Το πρόγραμμά σας θα πρέπει να λειτουργεί για ακέραιους αριθμούς με οσοδήποτε ψηφία.

 

Και απλα για να αποθηκευσω το καθε ψηφιο καθε αριθμου σε πινακα, μου τα αποθηκευε αναποδα , με τον τροπο που το εκανα, γιαυτο ηθελα να τα αντιστρεψω.

 

Και ενω το ελυσα σε 32 σειρες , μου εβγαλε κατι error τωρα . Θα το κοιταξω μετα με καθαρο μυαλο ....

Ευχαριστω για τη βοηθεια ... Οποιαδηποτε συμβουλη δεκτη

Δημοσ.

Στην δευτερη εργασια ειμαστε , που εχει 7 ασκησεις πανω στα if , for , while

Δηλωνω εναν πινακα πχ d=[ 1 2 3 ] και με το d(end:-1:1) , o d γινεται d = [ 3 2 1 ] ?

Πιο γρηγορο ειναι τα το δοκιμασεις ο ιδιος απο το να ποσταρεις την παραπανω ερωτηση....

Δημοσ.

Πιο γρηγορο ειναι τα το δοκιμασεις ο ιδιος απο το να ποσταρεις την παραπανω ερωτηση....

Προφανως και το δοκιμασα , απλα επειδη ειμαι ποσες ωρες πανω απο το octave δε μου βγηκε , και επειδη κουραστηκα το εκλεισα , γιαυτο και ποσταρα..

Αμεσως να κραξετε ολοι σε αυτο το φορουμ

Δημοσ.

Τι ειναι αυτο ? 2 βδομαδες εχω που το "δουλευω". Δε ξερω και πολλα

 

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%86%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B1_%CE%94%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%B1%CF%82_%CE%A7%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B7%CF%82_GNU

 

έχει να κανει με τις άδειες που μπορει να έχει ενα λογισμικο.

  • Like 1
Δημοσ.

Τι δε σου βγήκε δηλαδή; Μια εντολή είναι όλη και όλη! Δοκίμασε τη πρώτα και μετά post! Και άμα το έκλεισες, ξανά άνοιξε το, δε δουλεύει δα και με λυχνίες! Μη μας τρελάνεις...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...