Προς το περιεχόμενο

Οδηγός Αποστολών & Αγορών από Κίνα


fantakola

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 251
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ο μόνος περιορισμός είναι το το όριο της κάρτας (πιστωτικής) και τα χρήματα που έχεις στο λογαριασμό (χρεωστική) και στην προπληρωμένη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Γράφω εδώ για να προειδοποιήσω τα μελλοντικά θύματα των απατεώνων του GEARBEST ή καλύτερα GEARWORST.

Στο τέλος Φεβρουαρίου 2017 παραγγείλαμε εγώ και ένας φίλος - σε ξεχωριστές παραγγελίες - από το παραπάνω site, από ένα ULEFONE GEMINI. Ήταν προπαραγγελία, δηλαδή το κινητό δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμη. Διαβάσαμε τις προδιαγραφές και την παρουσίαση του κινητού στο PCSTEPS, το οποίο λειτουργεί σαν κράχτης του Gearbest στην Ελλάδα.

Πληρώσαμε μάλιστα και ασφάλεια (σύνολο 122.33€ Χ 2) για να είμαστε σίγουροι για την παραλαβή, πέρα από την "δεδομένη" ασφάλεια που "παρέχει" το PAYPAL.

Από εκεί και πέρα αρχίζει η περιπέτειά μας. Πέρασε καιρός και κανένα κινητό δεν έφτασε στην Ελλάδα. Μας ζώσανε τα φίδια και στις αρχές Απριλίου 2017 κάναμε ticket στο Gearbest, ζητώντας πλήρη επιστροφή χρημάτων. Οι απαντήσεις που πήραμε τυποποημένες, αρνητικές και από computer (robot text). Κάναμε κατόπιν claim στο PAYPAL, αλλά μετά από ατέλειωτη αλληλογραφία, όπου αν και στείλαμε το tracking status από την POSTNL (που μετά τις 10 Μαρτίου δεν είχε καμμία κίνηση από Ολλανδία, ούτε άφιξη στην Ελλάδα), το PAYPAL έκλεισε την υπόθεση υπέρ του Gearbest. Πιθανόν να έκλεισε την υπόθεση ρομπότ, γιατί δεν είναι δυνατόν άνθρωπος να βλέπει tracking κολλημένο στην Ολλανδία και να γράφει "από τα στοιχεία μας φαίνεται οτι παραλάβατε τα είδη".

Σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας εντυπωσιακό ήταν το γεγονός της προσπάθειας εξαπάτησης από το Gearbest, το οποίο πρότεινε άλλοτε μερική και άλλοτε πλήρη επιστροφή χρημάτων, μόνο άν αυτοβούλως κλείναμε την υπόθεση στο PAYPAL. Φυσικά ηλίθιοι δεν είμασταν, και το επόμενο βήμα ήταν στην POSTNL κατευθείαν στα κεντρικά, για να στείλουν πληροφορίες.

Οι Ολλανδοί ευγενέστατα απάντησαν αμέσως οτι από τα δικά τους στοιχεία φαινόταν οτι 3 μήνες μετά την αποστολή, δεν είχαμε παραλάβει τίποτα, αλλά επειδή η αποστολή υπαγόταν σε συμφωνία μεταξύ πωλητή (Gearbest) και αγοραστών στην Ελλάδα, δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα παραπάνω.

Ακολούθησε appeal στο PAYPAL και forward της απάντησης της POSTNL στο Gearbest και PAYPAL. Οι πρώτοι επανέλαβαν τον ίδιο εκβιασμό, δηλαδή να κλείσουμε πρώτα την υπόθεση και μετά βλέπουμε για επιστροφή κλπ. Το PAYPAL προς τιμή του, αναθεώρησε και μας δικαίωσε μετά από 3 μήνες αγώνα με πλήρη επιστροφή των χρημάτων στις πιστωτικές μας κάρτες.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ GEARBEST ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΓΧΩΡΙΟΥΣ ΚΡΑΧΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΕ ΚΛΕΨΟΥΝ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν ειχατε καλεσει το paypal και ειχατε μιλησει live με εκπροσωπο (με το που ειχε κλεισει το case) νομιζω τωρα δεν θα ασχολιοσουν με το θεμα ... -εφοσον το track no ηταν dead-

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Παιδιά καλησπέρα, περιμένω αυτό: RS686790035CN που έχει να αλλάξει status από τις 22/6. 

Εγώ καταλαβαίνω ότι έχει φύγει από Κίνα και είναι στον δρόμο προς Ελλάδα (μάλλον με καραβάνι έρχεται) καταλαβαίνω σωστά ή πάιζει να είναι ήδη Αθήνα και να μην έχουν ανοίξει τον σάκο?

 

ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατα πασα πιθανοτητα απλα δεν εχει ανοιχτει ο σακος.Ειναι πολυ δυσκολο να μην εχει φτασει ενα μηνα μετα.Το ιδιο προβλημα αντιμετωπιζω και εγω :)

Παιδιά καλησπέρα, περιμένω αυτό: RS686790035CN που έχει να αλλάξει status από τις 22/6.

Εγώ καταλαβαίνω ότι έχει φύγει από Κίνα και είναι στον δρόμο προς Ελλάδα (μάλλον με καραβάνι έρχεται) καταλαβαίνω σωστά ή πάιζει να είναι ήδη Αθήνα και να μην έχουν ανοίξει τον σάκο?

 

ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειπαμε ξανα,λιγα ατομα στα ελτα και ακομα πιο λιγα τωρα π πηραν καλοκαιρινες αδειες.

 

Υπολειτουργουν, οποτε υπομονη :)

Δεν κάνω και τίποτα άλλο.... :) 

 

Ευχαριστώ πολύ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κάνω και τίποτα άλλο.... :)

 

Ευχαριστώ πολύ!

Περιμενω πανω απο 25 απλα δεματα και 7 συστημενα

 

Απο τα 7 συστημενα τα 4 εχουν μπει ελλαδα εδω και 14 μερες και ακομα ιδιο το status.δεν αλλαξε τιποτα.

 

Πεσαμε σε ζορικη περιοδο,παντα τ καλοκαιρι ετσι γινεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορασα κατι απο  την γερμανικη αποθηκη του Geekbuying. Μετα απο χρηση λιγων ημερων διαπιστωσα οτι ειχε καποιο προβλημα. 

 

Στην επικοινωνια που ειχα μαζι τους (ενα email την ημερα) δεχτηκαν να μου στειλουν αλλο, απο Κινα ομως και αφου πρωτα τους στειλω και λαβουν τη συσκευη. Αυτο σημαινει οτι μπορει να εκανε και εναμιση μηνα, συν του οπως το κοβω, λογω μεγαλου πακετο θα πληρωνα τελωνειο και αρκετα μαλιστα.

 

Οποτε ζητησα επιστροφη χρηματων, πραγμα που δεχτηκαν προς τιμη τους, αλλα πρεπει παλι πρωτα να λαβουν το προιον (λογικο).

 

Η ερωτηση μου ειναι αν θα ηταν καλο να ανοιξω και dispute στο paypal για να διασφαλισω την επιστροφη χρηματων ή να τους εμπιστευτώ και να περιμένω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου ήρθε φιγούρα από Κίνα με πρόβλημα και μιλώντας με τον πωλητή, αφού έστειλα και φωτογραφίες, μου είπε να του στείλω το paypal μου για full refund. Επίσης μου είπε οτι δεν χρειάζεται να του επιστρέψω τη φιγούρα. Αυτά όχι από την επιλογή για refund και return, αλλά απο την επιλογή του eBay για επικοινωνία με τον πωλητή πριν απο feedback, κτλ.

Του έδωσα την Πέμπτη το βράδυ το paypal μου, αλλά ακόμα δεν έχει βάλει χρήματα. Επίσης στα προϊόντα του αναφέρει "30 days return policy" από την αποστολή, η οποία λήγει την Τρίτη το βράδυ. Αν δεν έχει βάλει τα χρήματα μέχρι αύριο βράδυ, να κάνω αίτημα για refund/return μέσω ebay; Τι περιθώριο εχω για αυτό; Στο PayPal λέει αγορά 30/6 και στο eBay αγορά 1/7 και αποστολή 2/7. Υπάρχει περίπτωση να μου ζήτησε το paypal μου για να μου επιστρέψει τα χρήματα εκτός του συστήματος επιστροφών του ebay;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανοιξε dispute στο ebay για να σαι καλυμενος, γιατι ο κινεζος δεν προκεται να στα βαλει ποτέ. Επιτηδες καθυστερει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται ότι ότι θα ανοίξεις dispute για να είσαι καλυμμένος.

Επίσης να ζητήσεις να πληρώσουν αυτοί τα μεταφορικά της επιστροφής.

 

Επειδη εχω σκασει ειμαι διατεθειμενος να πληρωσω το εξτρα 10ευρω της αποστολης (εξ συνολου 40 - τα 30 τα καλυπτει το paypal) και να ησυχασω. Αλλα θελω οπωςδηποτε τα χρηματα μου πισω.

 

Απο μενα ποτε ξανα Κινα. Απο Ευρωπη και ας πληρωσω τα παραπανω 50 ευρω που κοστιζει το αντικειμενο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω παρσγγειλει 3-4 φορές απο κινα,άγχος για το τελωνείο- αναμονή 30+ μερες ερχετε το δεμα και εχεις ξεχάσει τι παρήγγειλες - και διάφορες αλλες μαλακιες που αναφέρθηκαν πιο πανω ,εδω και ενα χρονο παραγγέλνω σπο το αμαζον τα ιδια πραγματα και η διαφορα ειναι 2-3 ε πιο ακριβά και ναι 12ε μεταφορικα αλλα σε 4_6 μερες τα εχεις και 2 μερες αν δώσεις +5 ε για εχπρες, πολλες φορες ιδιες μάρκες τα εχω βρει κσι φτηνοτερα ειδικα αν πεσεις σε προσφορές στο αμαζον που εχει καθε μερα.αυτο το σαβατοκυριακο εκανα 7 παραγγελίες απο το αμαζον αξια 82 ε +17 δ μεταφορικα ,την τριτη θα τα εχω ,στο banggoot ειχαν 76 ε ( μιλαω για ολοιδιες μαρκες βεβαια τα 4 τα πηρα σε προσφορά),αξιζει ρε μάγκες να ασχλληθει κανεις με την κινα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...