Προς το περιεχόμενο

Αγορά DSLR Μέχρι 400 ευρώ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας !

Διαθέτω 400 ευρώ και θέλω να αγοράσω μια DSLR σε αυτήν την τιμή, είμαι αρχάριος και θέλω να αρχίσω με μία καλή DSLR , μπορείτε να με βοηθήσετε ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα φιλε. Αν θελεις πες μας γιατι την θελεις. Φωτογραφια κυριως ή και βιντεο; Ειχα το ιδιο budget κι εγω και ψαχτηκα πολυ πριν αγορασω. Επειδη εκανα αρκετα μεγαλη ερευνα θα σ πω τι βρηκα εγω και τι αγορασα τελικα. Υπαρχουν αρκετα καλες μηχανες γυρω στα 400. Αρχικα στα λεφτα ακριβως αυτα, βρισκεις την Sony SLT A58 η οποια έχει ταχεία απόκριση λήψης σε αντίθεση με τις dslr (μιας κι αυτη ειναι Dslt) οπου χαρη στην τεχνολογια ημιδιαπερατου καθρεπτη δεν υπαρχει κινουμενο κατοπτρο και αντιδρα γρηγοροτερα στις ληψεις. Η συγκεκριμενη εχει και autofocus και στα βιντεο της. Ειναι αρκετα καλη.

 

Μετα με λιγο budget παραπανω, κατα μεσο ορο τα 425 ευρω, παιρνεις την Nikon D3200 που ειναι παρα παρα πολυ καλη μηχανη. Ειδικα αν την θελεις για φωτογραφιες κυριως, εχει 24,7 MP. Επισης ειναι "ονομα" κατι που προσφερει πληθωρα περιφεριακων οπως φακων, φλας, μικροφωνων κι ενα σωρο αλλα. Αρκετα καλη για τα λεφτα σου.

 

Τελος παμε στην 3η επιλογη οπου ηταν και η δικη μου τελικη επιλογη. Προσωπικα εκανα υπομονη μαζεψα αλλα 88 ευρω στο μπατζετ των 400, και τελικα πηρα την Canon 600D. Ειμαι υπερβολικα χαρουμενος με την επιλογη μου. Η καμερα εχει απειρες δυνατοτητες, ειναι ευχρηστη, εχει οθονη που περιστρεφεται κατι που βοηθαει απειρα στα βιντεο στην περιπτωση που αυτα σε ενδιαφερουν. Και το τελευταιο καλο της, ειναι οτι μπορεις να της περασεις το firmware, "Magic Lantern" το οποιο και τι δεν εχει μεσα.. Μπορεις να το Googlαρεις και θα καταλαβεις.