PanosXGR Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2013 Καλησπέρα σε ολους εχω ενα daytona dy 72cc αυτήν την στιγμή και σκέφτομαι μεχρι να καταλάβω και να δω τι + και - του ολου θεματα (για 53mm) να του βαλω μια εξατμιση ενα 18ρι καρμπ και αν δεν με καλύπτει και εναν εκκεντροφορο για να εχει καλύτερη ροπή! Να τονίσω πως το θεμα δεν το άνοιξα γιατι θελω να φτιάξω το μηχανάκι για κοντρες κτλ... το θελω να το κανω ετσι για να τραβαει και να ανεβενει αξιοπρεπώς μια ανηφορά και να μπορώ να παρω ενα δευτερο άτομο πισω για να μην γίνομαι και ρεζίλει που δεν τραβάει! Να πω τωρα για τα 53 χιλιοστα. Ο μαστορας - έμπορος που αγοραζω απο αυτον στο θεμα με το ανέβασμα απο 72 σε 53 με 54 διαφρομη στροφαλου (120cc) των ρώτησα αν παιζει να μπαινουν κυλινδρομπιστονα χωρις να ανοικτουν τα καρτερ και μου ειπε πως εχει, με λιγα λογια το εψαξα και μπαινουν λογο οτι τρώγεται το χυτωνιο του κυλινδρο, γινεται πιο λεπτο και μπαινει. Αρα μπαινουν αλλα η δικια μου απορια ειναι πως αυτο ειναι αξιοπιστο? παιζει να βγαλει προβλημα? Παντα με πολυ καλο στροσιμο και οχι να το καταπονώ συνεχώς! Ευχαριστώ οσους βοηθεισουν και συγνώμη αν κουρασα καποιος με το κειμενο μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2013 κοινως το μοτερ το 50αρι, που το εχεις ήδη 72αρι θες να το κάνεις 120; και να αντεξει; Ουτε τα παλια Honda δε θα αντεχαν τετοια καταπόνησ για πολυ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PanosXGR Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2013 120 αλλα με αλλαγή στροφαλομπιέλας και κυλινδρομπιστονα + κεφαλη + καμπανες, δεν θα αντεξει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
driftingcris Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2013 δυσκολα.. παρε ενα μοτερ λιφαν. ενας φιλος μου εβαλε μοτερ λιφαν 110 αμιζο( που ειναι πιο δυνατο απο το μιζατο) με 180ευρο μαζι με τα περαστικα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PanosXGR Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 ΕΙχα βγαλει απο τα 16 μου το 50ρι και για αυτο εχω αυτο το μηχανακι. Ειμαι κατα των "50ρι μπλα πμλα,κινεζικο, δεν φτιαχνετε, θα χαλασει κτλ." Αν το φτιάξεις σωστά και το προσέχεις είτε αυτο λεγετε στρώσιμο ειτε καθημερινή βολτρα δεν πιστευω πως θα χαλασει! Γνωρίζω ατομα που εχουν το ιδιο μηχανακι το εχουν βελτιώσει και αφου το προσεχαν τους προσεξε! Επισης φιλος με Kumco Jetx απο 50ρι το εκανε πανω απο τα 53mm και δεν του εχει βγαλει κανενα προβλημα, φυσικά δεν το σκίζει διαρκώς στους δρόμους... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 τι να σου πω, αν εχεις μαστορα που να μπορεί να στο εγγυηθει οτι στο τριμηνο δε θα το μαζευεις σε σακουλες εχει καλώς... Απλα εχε στο πίσω μέρος του μυαλού σου οτι αυτό το όχημα σχεδιάστηκε για 50 κ.ε. και πας να το κάνεις 120... τι άλλο μπορει να χρειάζεται για να ειναι ασφαλες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
driftingcris Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Οτι ειπε ο paylidis Απλα εγω σου προτεινα μια αλλη λυση η οποια και καλυτερη και οικονομικοτερη ειναι. Συμφωνω με οτι ειπες(αν το προσεχεις θα σε προσεχει μπλα μπλα)απλα δεν μπορει το μοτερ σου αυτο το πειραγμα. Βαλε που σου λεω ενα μοτερ λιφαν να βρεις την υγεια σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PanosXGR Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Ουτε αν ανοιχτούν ακομα και τα καρτερ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stamatisj1 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Παρε ενα μοτεράκι 110 (lifan φθηνη λύση) ή 125 (Sprinter πιο ακριβή λυση) ,θα σου βγεί ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nick#18 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 +1 στο lifan 110...το 110 ομως! οχι το 125! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
driftingcris Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Το λιφαν το 100αρι το 3βαλβιδο, ρημαζετε ευκολα το 110 το μιζατο δεν παει πολυ καλα το 110 το αμιζο, ναι μεν εχει μονο μανιβελα, αλλα ειναι οικονομικο και παει καλα το 125 πολλα λεφτα θελει νμζ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nick#18 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2013 το 110 το μιζατο το κοβει η μιζα... δεν καταλβαινω το γιατι ομως! το 125 ολο ζημιες ειναι! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Astrakias Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2013 Πανο ξερω οτι το 70αρι ποσο μαλλον το 50αρι δεν ειναι γρηγορο και σε ανηφορα με δικαβαλο με τα βιας την ανεβαινει. Οπως μας τονιζεις δεν το φτιαχνεις για κοντρες και θελεις να το κανεις 53 χιλιοστα με 54αρα(κοντρακια!!) διαδρομη στροφαλου 18αρι καρμπυρατερ και εξατμιση και αν δεν σε καλυπτει και εναν εκκεντροφορο για να εχει ροπη (Μονο για κοντρες δεν θελεις;-). Επειδη σκεφτηκες να το κανεις 53 χιλιοστα και εχεις την αμφιβολια αν ειναι αξιοπιστο? ή παιζει να βγαλει προβλημα? Εφοσον δέν το θελεις για κοντρες και θελεις αξιοπιστια χωρις προβληματα και επιπλεον επισκεψεις σε μηχανικους, τοτε καντο 100αρι(γνησιο πιστονι GN5 Japan η καποιο αλλο Ιαπωνικο η ημιτασιον) με αστρισια στροφαλο(μπιελα γνησια GN5 ή GF6-90gxl Japan η ημιτασιον), και αν η κεφαλη σου ειναι η 50αρα με τι μικρες βαλβιδες τοτε θα χρειαστει να την κανεις βελτιωμενη με μεγαλυτερες βαλβιδες(Japan η ημιτασιον) και λιγο θυριδομα στην εισαγωγη και ισως και στην εξαγωγη, αλλιως μια ολοκληρη κεφαλη τυπου Astrea γνησια (Haem) κατα προτιμηση η ημιτασιον, και απο 90αρι (Glx) πρεπει να κανει. Με την μαμα κεφαλη αν ειναι μικρη θα εχεις φτωχο μειγμα και δεν θα εχεις καταλληλη συμπιεση με αποτελεσμα μη ικανοποιητικη αποδοση, Καρμπιρατερ οποσδηποτε 17-18(οχι πιο ποιο μεγαλο θα ειναι αισθητη η καταναλωση βενζινης) καποιο επωνυμο και ΟΧΙ ημιτασιον(αν το αγορασεις θα το μετανιωσεις συντομα) . Επισης αν το παπι σου εχει 3αρι σασμαν-(ταχυτητες) και κανεις την μετατροπη-αναβαθμιση θα χρειαστει και4αρι σασμαν κατα προτιμηση Astrea γνησιο(λογο ποιοτητας&αντοχης) η ημιτασιον, γιατι με 3αρι η 3η δεν θα βγαζει μεγαλη τελικη αφου ειναι για 50αρη ειναι ποιο κοντες οι σχεσεις και -1ταχυτητα οποτε δεν θα εχεις μεγαλη τελικη(δεν θα απλωνει στην ευθεια οραια κ θα σε προσπερνανε αλλα παπια-σκουτερ) ασε που ειναι κουραστηκες οι κοντες σχεσεις και μπορει να σπασει το 3αρι θφ ζοριζεται. Εκκεντροφορο δεν θα σου προτεινα να βαλεις(κινδυνος να καρφοσεις καμια βαλβιδα) εκτος αν τελικα αποφασισεις να το κανεις Dragster με στροφαλομπιελα-διαδρομης, πολλα χιλιοστα πιστονιου,αγριο εκκεντροφορο, μεγαλες βαλβιδες-θυριδοματα, τερας καρμπυρατερ, ελαφρομενα-βολαν, Takegava-σασμαν,κ.α... Οσο για τα καρτερ που λες λογικα χρειαζονται ανοιγμα διοτι το 50αρι δεν εχει 50mm+ για χορεσει μεγαλυτερο κυλινδρο, τωρα το θεμα ειναι ποσο χρειαζεται να φαγωθει το χιτονιο του κυλινδρου για κανα χιλιοστο δεν πειραζει αλλα και το χιτονιο δεν ειναι παραπανω απο 3mm, εγω θα ανοιγα το καρτερ μεχρι τα mm που χρειαζομαι σε τορνο-μηχανουργειο κοστος 30-40ευρω και οχι να επεμβενουμε στον κυλινδρο τωρα ειναι στην κρηση σου, το Sprinter παει μεχρι 51mm χωρις να ανοιξεις παραπανω τα καρτερ. Αν το κανεις 100αρι(50mm) η 51mm με Japan πιστονι, στροφαλο(μπιελα γνησια Japan),γνησια κεφαλη γεματη(κομπλε), Καρμπιρατερ γνησιο 17-18, σασμαν 4αρι γνησιο, καινουρια καδενα(Japan), καλους δισκους συμπλεκτη-σκληρα ελατηρια θα εισαι ικανοποιημενος με το γκαζι που θα εχεις και ποιοτητα&αξιοπιστια. Συγχωρεστε με για το ογκοδεστατο πρωτο post μπηκα δυναμικα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα