Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Καρμπιρατέρ Honda CBR 125R '07


Voorhees

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα τα φώτα σας σε ένα πρόβλημα που δημιούργησε ένας μάστορας στο Βύρωνα Αττικής. Είμαι κάτοχος ενός CBR 125R το οποίο λειτουργούσε πολύ καλά όμως για να του δώσω λίγη ψυχή στις ανηφόρες το πήγα σε έναν μάστορα να ρυθμίσει τις βαλβίδες και όπως μου πρότεινε έβαλα ένα άλλο καρμπιρατέρ και μια εξάτμιση. Από τότε που έβαλε το καρμπιρατέρ το cbrάκι δεν κρατάει ρελαντί και σβήνει, αν κάτσεις κανένα μισάωρο με το γκάζι τέρμα τότε μόνο κρατάει ρελαντί. Ακόμα και στην αλλαγή των ταχυτήτων σβήνει….
Επειδή το έχω εκεί ήδη μία εβδομάδα χωρίς να έχω δει κάποιο φως ( διαρκώς μου το δίνει αφού το έχει τρελάνει στα γκάζια λέγοντάς μου πως δουλεύει αλλά με το που κρυώσει ξανά από την αρχή).
Μπορεί κανένας να με βοηθήσει σας παρακαλώ γιατί μόνο αυτό έχω από οχήματα και δεν πιστεύω πως μπορεί να το φτιάξει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παλιό το κράτησα και ρε παιδιά, δεν πρέπει να παίξει με τη βίδα όσο είναι κρύο;

Το λέω γιατί αφού ζεσταθεί για κανένα 15-20 λεπτά μετά κρατάει ρελαντί και σπάνια σβήνει.

Να σας πω τι έχω προσέξει....

Όταν γυρνάει τι βίδα πολλές φορές ή θα μαρσάρει έτσι στο ξεκάρφωτο μόνο του, ή θα δώσεις ελάχιστο γκάζι και θα φτάσει στις 5χιλ στροφές και η στροφές θα πέφτουν αρκετά αργά. Απο όσα σας έχω πει εσείς βλέπετε πως ο μάστορας δεν έχει τις απαιτούμενες γνώσεις και πρέπει να το πάω αλλού ή οτι το καρμπιρατέρ δεν κάνει δουλειά;

Και σε ένα κατάστημα με ανταλλακτικά που πήγα είπαν πως αυτό το καρμπο είναι για αυτό το μηχανάκι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καρμπυρατερ το ρυθμιζεις με ζεστο μοτερ...ρυθμισε το λιγακι να μη σβηνει ζεστο...Επισης μηπως σου τραβαει αερα απο καμια φλατζα? κανει τιποτα μπαμ μπουμ ? :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρε ενα κατσαβιδι και γυρνα εσυ την βιδα οταν ειναι παγωμενο. Προς τα δεξια ανεβαζει ρελαντι. Δες που δουλευει καλα κρυο και αμα εκει κραταει ρελαντι ακομα και στις αλλαγες. Ο μαστορας μπορει να ειναι ασχετος αλλα κανενας δεν θα ασχοληθει με το μηχανακι σου οσο εσυ, μην τους βασιζεσαι για απλα πραγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι οτι κάνει κάτι πάκ που και που απο το καρμπιρατέρ. Περισσότερο του το αφήνω ρε παιδιά γιατι αυτός παίζει διαρκώς με μια κίτρινη βελόνα μέσα στο καρμπιρατέρ και δε ξέρω τι στο καλό είναι αυτό....

Αφήστε που μου άλλαξε ρουλεμάν στο τιμόνι και το τιμόνι πάει άνω κάτω τώρα... άσχετο αυτό, είπε οτι φτιάχνεται γρήγορα, αυτό με το καρμπιρατέρ είναι περισσότερο.

Αν μπορώ να το κάνω και μόνος τότε να πάω αν είναι να το πάρω γιατί δε ξέρω τι άλλο θα μου βγάλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ήταν τόσο απλό το θέμα του ρελαντί, θα στο είχε φτιάξει ο "μηχανικός" σε μισό λεπτό και θα είχε τελειώσει το θέμα.

 

Υποψιάζομαι οτι έχει γίνει χοντρή πατάτα απο το μαστόρι, κι αν ανεβάσεις το ρελαντί, θα σου παρουσιαστούν άλλα προβλήματα.

 

Πάρε το μηχανάκι και πήγαινε κάπου αλλού, που θα σου προτείνουν και μην πετάς τα λεφτά σου στον απατεώνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά σήμερα το μεσημεράκι που πήγα σ' αυτόν μου είπε οτι είχε πρόβλημα το καρμπιρατέρ και όταν το άλλαξε άρχισε να κρατάει ρελαντί. Του άνοιξε μπροστά μου για λίγο και η αλήθεια είναι πως λειτουργούσε πιο σταθερά και για μη φανταστείτε πολύ(ουτε λεπτάκι δεν ήταν ανοιχτό) δεν έσβησε που το μηχανάκι έσβηνε στα 3-4 δευτερόλεπτα. Τώρα όταν το βάζεις μπροστά  ξεκινάει στις 2000 και τελικά πάει 1000-1500 στροφές.

Αύριο θα πάω να το πάρω, να δω αν είναι έτοιμο...

Πάντως πραγματικά όπως το είπες, πρόκειται για "μάστορα"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά τελικά δεν το βλέπω να τελειώνει ποτέ. Ρελαντί δε κρατάει αλλά θέλει ζέσταμα 2 λεπτά, μικρό το κακό. Αφού ζεσταθεί αρκετά και το αφήσω στο ρελαντί, η θερμοκρασία ξεπερνάει και τη μεσαία γραμμή και φοβάμαι να το αφήσω άλλο. Στο παρελθόν maximum να ξεπερνούσε την πρώτη. Άν αρχήσω να το μετακινώ τότε η θερμοκρασία πεύτει. Τι στο καλό συμβαίνει;

Αυτό δε νομίζω πως είναι θέμα του καρμπιρατέρ.....

Και κάτι άλλο, οι normal στροφές που πρέπει να έχει ποιές είναι;

Ρωτάω γιατί ξεκινάει(κρύο) απο 1100-1200 και όταν παραζεσταθεί όπως είπα πρίν παίζει στις 2000-2500.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αν κανει κατι τσαφ-τσουφ τοτε απο καπου χανει αερα στην εισαγωγη στο λαιμο (μουφα).

Αφου ξεκιναει 1100-1200  και οταν ζεσταθει παει στις 2000-2500 στο εχει ρυθμισει οταν ηταν κρυο, μπορεις κατεβασεις λιγο το ρελαντι οταν ειναι ζεστο.

Κανονικα οταν ειναι κρυο 1200-1500 (με τσοκ γυρο στις 2000-2500) οταν ζεσταθει αν ολα λειτουργουν σωστα κατι παραπανω απο 1000 στροφες(Ενδικτικα σχετικα με τις στροφες βλεπε οτι λεει ο κατασκευαστης, αλλα το καρμπυρατερ πλεον δεν ειναι εργοστασιακο)http://www.insomnia.gr/topic/505657-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%BC%CF%80%CF%85%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%81-%CF%83%CE%B5-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B9/

Να πας να στο ελεγξει/ρυθμισει παλι ή πηγαινε σε αλλον καλυτερα, ρωτησε τον τον αερα τον ρυθμισε η το εβαλε οπως το πηρε πανω, επισης μπορει να χρειαστει να αλλαξεις ζιγκλερ πιο μικρα ή πιο μεγαλα.

Τελος δεν μας ειπες τι καρμπυρατερ ειχες και κατι καρμπυρατερ σου εβαλε, ποιο μεγαλο λογικα π.χ. απο 18αρι σε 20-22; και το σημαντικοτερο μην ειναι κανα ημιτασιον τυπου Shark,sheng-wey η καμια απομιμηση koso, το ενα χειροτερο απο το αλλο.

Αυτος ο μαστορας (αρπακολατζης) που δεν ξερει η δεν μπορει να ρυθμισει το ενα καρμπυρατερ τις βαλβιδες τουλαχιστον τις ρυθμισε σωστα;

Βρηκες τον μαστορα σου ή τον μπελα σου καλυτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς καταλαβαίνεις κι απο μόνος σου ότι έχεις μπλέξει με άσχετο μάστορα, τσάμπα θα σου τρώει τα λεφτά και το μηχανάκι σου θα έχει πρόβλημα. Θα είμαι ευθύς κι ας με παρεξηγήσεις. Με πράγματα όπως τα σβησίματα από καρμπυρατέρ ή ανάφλεξη δε παίζουμε. Θα το πας σε ένα μάστορα ΣΟΒΑΡΟ να τα ΣΤΑΞΕΙΣ κ να στο φτιάξει σωστά. Το πιο απλό που μπορείς να πάθεις είναι να χρειαστείς το γκάζι σε μια διαστάυρωση, να σβήσει στη μέση του δρόμου κ να σε μαζέψουν. Κι άλλος δε φταίει σε τίποτα. Εμένα αυτό που μου είπες με τη θερμοκρασία με ανησυχεί ιδιαίτερα, παίζει να σου πείραξε το θερμοστάτη ώστε να ζεσταίνεται πιο γρήγορα το μηχανάκι κ να μη σβήνει. Αυτά είναι πατέντες κ μαλακίες. Φτιάξτο όσο πιο γρήγορα μπορείς, γιατί θα το πάρεις στο χέρι στην καλύτερη στη χειρότερη αυτό που είπα παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...