Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μόλις την είδα. Μου θύμισε -αναπόφευκτα- το shawshank redemption... Χάος ανάμεσά τους. Έτσι και αλλιώς, σε σχέση με τη λατρεμένη μου ταινία, όλες οι άλλες μοιάζουν ρηχές και επίπεδες και άχρωμες, αλλά αυτή εδώ παραήταν.

Δημοσ.

Τα χει πει ολα....

Μια ζωη στην υποκρισια οι Αμερικανοι, αντε να γυρισουν και καμια για το Ιρακ απο την πλευρα των Ιρακινων να του δωσουν και οσκαρ και οκ πατσισαν...

 

http://www.youtube.com/watch?v=derzWWYf3-w&feature=youtu.be&t=1m27s

 

 

http://youtu.be/derzWWYf3-w?t=1m27s

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει το βίντεο του Louis με την ταινία... Λες πως τα έχει πει όλα, αλλα αυτά που λέει δεν συμφωνούν καθόλου με το επόμενο σου σχόλιο περι υποκρισίας.

O Louis στο βίντεο λέει πως πολύ εύκολα ξεχνάει ο κόσμος των ΗΠΑ το παρελθόν τους, ενώ η Ακαδημία που έδωσε Όσκαρ σε ταινία με ακριβώς αυτό το θέμα είναι το άκρως αντίθετο απο αυτό που λέει ο Louis. Η ταινία - με Βρετανό σκηνοθέτη (και άρα τι φάση η Αμερικάνικη και καλά υποκρισία?) παρακαλώ - φέρνει σε επικαιρότητα το θέμα και θυμίζει στον κόσμο το παρελθόν. Άρα αντιφάσκουν τα 2 σου σχόλια.

 

Δεν σαρεσε η ταινία? Απόλυτα δεκτό! Αλλα κάτι μπαρούφες περι "οκ πατσίσανε" δεν στέκουν και είναι υπερβολικές.

 

Δεν ξέρω τι πρόβλημα έχετε μερικοί με την ταινία και το είδος. Δηλαδή εντάξη ναι είναι πολλές που βγαίνουν, αλλα η συγκεκριμένη - πέρα απο την "cliche" θεματολογία - ήταν πολύ ωραία γυρισμένη, με ωραία σκηνοθεσία, μεγάλες ερμηνίες και σοβαρό story. Δηλαδή τι άλλο ψάχνετε σε μια ταινία?

  • Like 3
Δημοσ.

 Δεν είχε ενταση ρε Κας. Δεν ειχε απς εντ νταουνς, ήταν φλατ :P Θεωρώ ότι το Αμισταντ και ειδικα το Django εθιξαν πολύ καλύτερα το συγκεκριμένο θεμα και το 2ο δεν κράτησε ουτε την πολιτικη ορθοτητα αλλά παρουσιασε το θεμα της σκλαβιας των μαυρων, την εκδίκηση, τη διαφορα home negro απο τον μαυρο που δουλευει στα χωράφια οπως έπρεπε. Εδω ο McQueen μας έδειξε εναν μαυρο που δεν τολμαει να κανει βημα2-3 ιδιοκτητες του που του φέρθηκαν καλά αλλά δεν θέλησαν να ορθώσουν το ανάστημα τους, έναν έτσι κι αλλιως πειραγμένο ιδιοκτητη και μια γκομενιτσα που της φερονταν σαν να ειναι αντικείμενο.. ΑΝ έκαναν την ταινία το '95 θα την εκτιμουσα πολύ περισσότερο τώρα απλώς έρχεται 3η και είναι κρίμα γιατι περίμενα πολύ περισσότερα από τον MCQueen. 

Δημοσ.

Πολυ καλη, καλοτραβηγμενη με ωραιες ερμηνειες αλλα δεν νομιζω πως "ειπε" κατι το διαφορετικο.

Δημοσ.

 Δεν είχε ενταση ρε Κας. Δεν ειχε απς εντ νταουνς, ήταν φλατ :P Θεωρώ ότι το Αμισταντ και ειδικα το Django εθιξαν πολύ καλύτερα το συγκεκριμένο θεμα και το 2ο δεν κράτησε ουτε την πολιτικη ορθοτητα αλλά παρουσιασε το θεμα της σκλαβιας των μαυρων, την εκδίκηση, τη διαφορα home negro απο τον μαυρο που δουλευει στα χωράφια οπως έπρεπε. Εδω ο McQueen μας έδειξε εναν μαυρο που δεν τολμαει να κανει βημα2-3 ιδιοκτητες του που του φέρθηκαν καλά αλλά δεν θέλησαν να ορθώσουν το ανάστημα τους, έναν έτσι κι αλλιως πειραγμένο ιδιοκτητη και μια γκομενιτσα που της φερονταν σαν να ειναι αντικείμενο.. ΑΝ έκαναν την ταινία το '95 θα την εκτιμουσα πολύ περισσότερο τώρα απλώς έρχεται 3η και είναι κρίμα γιατι περίμενα πολύ περισσότερα από τον MCQueen. 

 

Άλλο δεν είχε ένταση/δεν ήταν προτώτυπη, άλλο κάπως δικαιολογούν/"πατσίζουν" οι Αμερικάνοι την ιστορία τους, η κάπως προσπαθούν να την "ξεχάσουν" με την δημιουργία και την βράβευση της ταινίας. Μιλάμε για διαφορετικά πράγματα φαίνεται :P

 

Με το Django δεν μπορώ ούτε καν να την συγκρίνω στο μυαλουδάκι μου, τελείως διαφορετική μορφή διήγησης και τέχνης. Αυτό που κατάφερε ο McQueen είναι την ρεαλιστικότητα (η οποία λείπει απο το Django - μια ταινία που λάτρεψα btw, απλώς δεν ταιριάζει με το 12 Years), τα όμορφα πλάνα, την σκληρότητα κτλ. Για την ιστορία, εντάξη αρκετά αναμενόμενη ροη και plot αλλα είχε και τον περιορισμό του βιβλίου και τα αληθινά γεγονότα. Για το τι προσπάθησε να δημιουργήσει όμως, τα κατάφερε πολύ καλά θαρρώ.

 

Βέβαια θα μου πει κάποιος πως η εκδίκηση κτλ του Tarantino παρουσιάζει μια ρεαλιστικότατα απο την άποψη πως σίγουρα θα την ήθελαν και θα την ζητούσαν πολλοί. Ναι σαφώς, αλλα το να μπεις στον Νότο ως μαύρος πάνω σε άλογο δεν θα έπαιζε με τίποτα, και ας ήσουν με τον οδοντίατρο :P Στο 12 Years δεν θα μπορούσε η γυναίκα του Solomon να πάρει το όπλο και να κατέβει να τον βρει χαχα

 

Για την ένταση θα πω πως, δε ξέρω, ίσως περιμέναμε διαφορετικά πράγματα αλλα στον κινηματογράφο που την είδα (Καναδάς, όχι ΗΠΑ και άρα δεν παίζει θέμα White guilt σε τόσο extreme μορφή μιας και εδώ δεν υπήρχε θέμα σκλάβων - και ας είχαμε ανισότητα) είχαν ξεσπάσει αρκετοί σε κλάμα στο τέλος απο το ζόρι. Τέτοια κάθαρση δεν έρχεται χωρίς έντασεις νομίζω και άρα ήταν μάλλον απο ποια σκοπιά το βλέπεις και το πόσο θες να σε πείσει η ιστορία.

  • Like 1
Δημοσ.

Η μεγάλη αποτυχία της ταινίας είναι ότι δεν κατάλαβε κανείς τί άφησαν τα 12 χρόνια σκλαβιάς στο σώμα και κυρίως τη ψυχή του πρωταγωνιστή. Όπως έφυγε, έτσι γύρισε. Να το θέσω και διαφορετικά, σε ένα τόσο αβανταδόρικο θέμα, θέλει μεγάλη (αν)ικανότητα να μην καταφέρεις να εμβαθύνεις σε ούτε ένα χαρακτήρα. Και ποιά 12 χρόνια; Εμένα μου φάνηκαν σαν 12 ημέρες.

  • Like 2
Δημοσ.

Η μεγάλη αποτυχία της ταινίας είναι ότι δεν κατάλαβε κανείς τί άφησαν τα 12 χρόνια σκλαβιάς στο σώμα και κυρίως τη ψυχή του πρωταγωνιστή. Όπως έφυγε, έτσι γύρισε. Να το θέσω και διαφορετικά, σε ένα τόσο αβανταδόρικο θέμα, θέλει μεγάλη (αν)ικανότητα να μην καταφέρεις να εμβαθύνεις σε ούτε ένα χαρακτήρα. Και ποιά 12 χρόνια; Εμένα μου φάνηκαν σαν 12 ημέρες.

Βασικά διαφωνώ λιγάκι.

Ο άνθρωπος απήχθει, έζησε μια κολαση, δείχνει τη ψυχολογία του και τη προσπάθειά του όλα αυτά τα χρόνια να ξεφύγει χωρίς να υιοθετήσει ποτέ τον νέο τρόπο ζωής του. Και στο τέλος, βλέπει κάτι το οποιο δεν έχει καμια σχέση με αυτο που άφησε νωρίτερα.

 

Σκοπός της ταινίας για εμένα δεν ηταν να παρουσιάσει κάποια πραγματα, αλλά να σε κάνει να μπεις στο πετσί του ρόλου. 

Σε εμένα πέτυχε. Βέβαια, εγω δεν έχω δει παρόμοια ταινία έτσι?

  • Like 2
Δημοσ.

Βασικά διαφωνώ λιγάκι.

Ο άνθρωπος απήχθει, έζησε μια κολαση, δείχνει τη ψυχολογία του και τη προσπάθειά του όλα αυτά τα χρόνια να ξεφύγει χωρίς να υιοθετήσει ποτέ τον νέο τρόπο ζωής του. Και στο τέλος, βλέπει κάτι το οποιο δεν έχει καμια σχέση με αυτο που άφησε νωρίτερα.

Το ότι κάποια στιγμή δακρύζει, δε σημαίνει ότι κατορθώνει να μας μεταδώσει αυτή την γιγαντιαία αλλαγή που υποτίθεται ότι υπέστη ως άνθρωπος όντας 12 χρόνια σκλάβος ή 12 χρόνια φυλακισμένος ή 12 χρόνια στον πόλεμο. Έπρεπε να έχει τσακίσει, να έχει λυγίσει, να μη μπορεί να κοιμηθεί τα βράδια, να φοβάται τους θορύβους, να τρέμει, να περπατάει σκυφτός, να μη μπορεί να σηκώσει βλέμμα, να φοβάται να μιλήσει σε άνθρωπο

για καιρό μετά την απελευθέρωσή του

. Απλή παράθεση γεγονότων και σκηνών λιγότερο ή περισσότερο σοκαριστικών ήταν η ταινία. Τα ντοκιμαντέρ επιβίωσης του ΣΚΑΙ είναι απείρως καλύτερα στη σκιαγράφηση χαρακτήρων και στη μετάδοση της ανθρώπινης αγωνίας, του πόνου, της απελπισίας, της αναγέννησης της ελπίδας και τελικά, της αγάπης για τη ζωή.

  • Like 1
Δημοσ.

Η μεγάλη αποτυχία της ταινίας είναι ότι δεν κατάλαβε κανείς τί άφησαν τα 12 χρόνια σκλαβιάς στο σώμα και κυρίως τη ψυχή του πρωταγωνιστή. Όπως έφυγε, έτσι γύρισε. Να το θέσω και διαφορετικά, σε ένα τόσο αβανταδόρικο θέμα, θέλει μεγάλη (αν)ικανότητα να μην καταφέρεις να εμβαθύνεις σε ούτε ένα χαρακτήρα. Και ποιά 12 χρόνια; Εμένα μου φάνηκαν σαν 12 ημέρες.

 

οπως και στο The Shawshank Redemption.

Δημοσ.

Το ότι κάποια στιγμή δακρύζει, δε σημαίνει ότι κατορθώνει να μας μεταδώσει αυτή την γιγαντιαία αλλαγή που υποτίθεται ότι υπέστη ως άνθρωπος όντας 12 χρόνια σκλάβος ή 12 χρόνια φυλακισμένος ή 12 χρόνια στον πόλεμο. Έπρεπε να έχει τσακίσει, να έχει λυγίσει, να μη μπορεί να κοιμηθεί τα βράδια, να φοβάται τους θορύβους, να τρέμει, να περπατάει σκυφτός, να μη μπορεί να σηκώσει βλέμμα, να φοβάται να μιλήσει σε άνθρωπο

για καιρό μετά την απελευθέρωσή του

. Απλή παράθεση γεγονότων και σκηνών λιγότερο ή περισσότερο σοκαριστικών ήταν η ταινία. Τα ντοκιμαντέρ επιβίωσης του ΣΚΑΙ είναι απείρως καλύτερα στη σκιαγράφηση χαρακτήρων και στη μετάδοση της ανθρώπινης αγωνίας, του πόνου, της απελπισίας, της αναγέννησης της ελπίδας και τελικά, της αγάπης για τη ζωή.

 

Μπορεί να μην πάσχη απο PTSD στο τέλος επειδή ήταν ψυχολογικά αποφασισμένος. Είχε τον σκοπό του και ποτέ δεν παράτησε την ιδέα της ελευθερίας. Εντάξη, η ερμηνεία του Hanks στο τέλος του Cpt. Phil έδειξε έναν άνθρωπο να λυγίζει μετά απο αυτά που πέρασε, απλά ο Solomon τα πέρασε λίγο πιο "έξυπνα" γιατί προσπαθούσε να μην είναι το καρφί που κάνει stand out.

Δεν λεω, μπορεί να ήταν διαφορετική η ταινία απο αυτήν την άποψη, αλλα δεν θαρρώ (τουλάχιστον για μένα σαν θεατής) πως θα την κρίνω την ταινία με βάση αυτό.

 

Η δύναμη του επίσης στο τέλος, όπου δεν πάσχει απο κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα, δείχνει και αυτό μια παράλληλότητα με τα πραγματικά γεγονότα αφου ο Solomon πήγε και έγινε αγωνιστής για το abolishment movement. Αν ήταν κάποιος καημένος που δεν μπορούσε να μιλήσει σε άνθρωπο θα ήταν φοβερό κατόρθωμα αυτό που έκανε μετά τα 12 χρόνια..

Δημοσ.

Τα χει πει ολα....

Μια ζωη στην υποκρισια οι Αμερικανοι, αντε να γυρισουν και καμια για το Ιρακ απο την πλευρα των Ιρακινων να του δωσουν και οσκαρ και οκ πατσισαν...

 

http://www.youtube.com/watch?v=derzWWYf3-w&feature=youtu.be&t=1m27s

 

 

http://youtu.be/derzWWYf3-w?t=1m27s

Eσυ νομιζεις ακομα πως ελευθερωθηκες μονος σου απο τους Τουρκους  και πως  εδιωξες  τους Γερμανους στον Β' παγκοσμιο ,οι Αμερικανοι σε πειραξαν .500 χρονια μετα ακομα παραμυθια για ιστορια μαθαινουμε μην θιχτει η εθνικη μας περηφανεια .

Τουλαχιστον αυτοι εχουν τα @@ και 40 χρονια μετα καυτηριαζουν τα δικα τους λαθη-εγκληματα στον βαθμο που το κανουν .

Εμεις αυτο ουτε στα πιο τρελα μας ονειρα δεν θα το δουμε μονιμα τσακωμενοι με την ιστορικη πραγματικοτητα ...

  • Like 2
Δημοσ.

Όχι σε αυτό που είδα εγώ, πάντως.

 

θα πρεπει να ειδες την Πορτογαλικη εκδοση.

Διοτι στην αμερικανικη, ο ηρωας περναει ολα αυτα τα δεινα μεσα στη μακροχρονη παραμονη του στη φυλακη, αλλα στο τελος βγαινει ασπιλος.

Κατι που ηταν και οτ κεντρικο θεμα της ταινιας. Εκει γιατι δεν ειναι αποτυχια, αφου η φυλακη δεν επηρεασε καθολου τον πρωταγωνιστη, αλλα ειναι για το 12 χρονια σκλαβος;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...