Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας

 

Μόλις σήμερα αγόρασα το λάπτοπ της υπογραφής μου. Πάω να του περάσω προγράμματα και βάζοντας το HD Sentinel βλέπω ότι η υγεία του δίσκου είναι στο 97% και ότι έχει δουλέψει 6 ώρες, ενω εγω το χα δεν το χα μια ώρα ενεργοποιημένο...

 

Το μήνυμα του προγράμματος είναι ότι "Τhe drive tried to examine and reallocate data sector(s) 5 times"

 

Τι συμβαίνει; Πρέπει να επιστρέψω το λάπτοπ;

Δημοσ.

Καταρχάς από πού το αγόρασες?

 

6 ώρες χρήσης στο δίσκο ναι, δείχνουν ότι το μηχάνημα είναι μεταχειρισμένο (επιστροφή πελάτη) ή refurbished.

Το πιο πιθανό είναι επιστροφή πελάτη λόγω ελαττωματικού δίσκου (κάτι το οποίο και ο ίδιος διαπίστωσες).

Δικαιούσαι αντικατάστασης ή πλήρους επιστροφής χρημάτων βάσει DOA.

Δημοσ.

από Κωτσόβολο. Μίλησα μόλις στο τηλέφωνο, σε λίγο θα πάω εκεί και θα κοιτάξω να μου το αντικαταστήσουν. Φανταστείτε ότι σήμερα με το που το άνοιξα, ο δίσκος είναι στο 96%...... :X

Δημοσ.

Πηγα στον τεχνικο, το ελεγξε με διαγνωστικο δισκου κ αρνειται να μου το αλλαξει, εφοσον τον βρηκε "μια χαρα"...Υπαρχει περιπτωση το hd sentinel να βγαζει λαθος; Απο την αλλη αφου το τεχνικο τους τμημα δε βρισκει προβλημα, δικαιουμαι να επιμεινω στην αντικατασταση;

 

Αποστολή από το ZTE Kis Lite με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

Αν στο διαγνωστικό της εταιρίας πραγματικά ΔΕΝ βγάζει το παραμικρό, τότε δεν δικαιούσαι αντικατάστασης δυστυχώς.

 

Τρέξε όλα τα tests και πες μας πάλι. Επίσης επικοινώνησε με το service της Lenovo.

 

Το πιό πιθανό είναι να πήρες customer return. Οι αρχικές 6 ώρες χρήσης είναι πολλές για ένα δίσκο σφραγισμένου μηχανήματος, αλλά και πάλι δικαιούσαι DOA.

 

Επικοινωνείς με τη Lenovo αύριο πρωί κιόλας (Cosmos ή Pansystems) κι επισημαίνεις το τί αντιμετώπισες στον Κωτσόβολο.

 

Ξανατονίζω αν τα διαγνωστικά της εταιρίας του δίσκου (π.χ. Seagate, Toshiba, Western, Hitachi), δεν βγάζουν σφάλμα, τότε δε δικαιούσαι αντικατάστασης, ας λέει το Sentilel ότι θα ανατιναχτεί και ο πλανήτης.

 

Επίσης αν σου βγάλει όντως πρόβλημα στα διαγνωστικά της εταιρίας, πας στο κατάστημα που τον αγόρασες, με εκτυπωμένα τα reports, ζητάς τον υπεύθυνο καταστήματος και πάτε μαζί να βρείτε τον τεχνικό που σου είπε ότι ήταν ΟΚ. Ένας από τους 2 θα πρέπει να πάει σπίτι του...

Σε περίπτωση άρνησης, δικαιούσαι να καλέσεις και την αστυνομία στο κατάστημα εκείνη τη στιγμή, γι'αυτό έχε μαζί σου τα αποδεικτικά της εταιρίας του δίσκου που να πιστοποιούν ότι έχει σφάλμα, όπως επίσης και το νόμο για το DOA ή την πολιτική του καταστήματος για το DOA.

 

Αυτά κι ελπίζω να βοήθησα.

Δημοσ.

Παίδες όλοι οι δίσκοι των λάπτοπ έχουν κάποιες ώρες λειτουργίας στο κεφάλι τους. Ξέρετε η εταιρεία πρέπει κάπως να περάσει το λειτουργικό στο σκληρό. Καθώς και να περάσει και απο quality control.

Δημοσ.

Παίδες όλοι οι δίσκοι των λάπτοπ έχουν κάποιες ώρες λειτουργίας στο κεφάλι τους. Ξέρετε η εταιρεία πρέπει κάπως να περάσει το λειτουργικό στο σκληρό. Καθώς και να περάσει και απο quality control.

 

Επειδή το λειτουργικό περνιέται από μήτρα, οι ώρες λειτουργίας είναι από 1 μέχρι και 3 το πάρα πολύ.

Δημοσ.

Πλέον είμαστε στο 93%...Βασικά σχεδόν κάθε restart του υπολογιστή καταλήγει και σε πτώση της υγείας κατά μια μονάδα... :mad:

Δημοσ.

κανε update to sentinel στην τελευταια έκδοση και δώσε και μια φωτο απο τη smart καρτελα. Επισης δες τι σου βγαζουν και αλλα προγραμματα, πχ crystal disk info, hd tune κλπ

Δημοσ.

Eπισης το start stop count οταν πρωτοανοιξες το hdd sentinel, θυμασαι τι ηταν?

κανε 10-15 restarts αν αυτο για καποιο λογο μειωνει την υγεια του δισκου εως να μπορει να δωθει πισω για DOA το λαπτοπ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...