alexiko Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Υπάρχει -λέω εγώ τώρα- κάποιος που να παρήγγειλε σήμερα; Αν ναι από που;
MWesten Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Φαντάζομαι οι πιο πολύ σπάζονται που τους ακυρώθηκε η παραγγελία σπάζονται πιο πολύ επειδή υπάρχουν κάποιοι που παρέλαβαν. Κάνω λάθος?
HERTHAN Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Στις 10 το πρωι πως εγινε η παραγγελια; Τη σειρα προτεραιοτητας οφειλουν να την τηρουν σε αυτες που καταχωρηθηκαν στο συστημα. Ειπα για παραδειγμα.......και φυσικα αναφερομαι για οσες εχουν καταχωρηθει στο συστημα.
efkola Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Τα χιλιάσαμε τα posts,άντε και εις ανώτερα!Ούτε με εκατομμύρια budget δε θα ονειρευόταν τέτοια (αρνητική; )διαφήμιση η vodafone,ποιος τη χάρη της...
alexiko Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Τα χιλιάσαμε τα posts,άντε και εις ανώτερα!Ούτε με εκατομμύρια budget δε θα ονειρευόταν τέτοια (αρνητική; )διαφήμιση η vodafone,ποιος τη χάρη της... χαχα πες το ψέματα... Αλλά αν δεν μείνουν όλοι ικανοποιημένοι να δεις τι έχει να γίνει...
Questioner Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 @lawabiding είναι λογική εξέλιξη όλο αυτό που περιγράφεις. Αυτοί που παρέλαβαν και αυτοί που θα παραλάβουν "το έλυσαν το πρόβλημα" ενώ αυτοί που έφαγαν άκυρο ψάχνουν και ασχολούνται. Ανήκω σε αυτούς που μάλλον θα παραλάβουν [[αν δεν το πιάσω δεν πιστεύω τίποτα και κανέναν]] αλλά προσπαθώ να συμμετέχω γιατί έχει ένα ενδιαφέρον. Έστω για το gossip της φάσης. Λογικά μέχρι την Πέμπτη θα έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα για όλους μας. 1
yota21 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Παραγγελία με αριθμό 1194190 άκυρο... Αποτι με ενημέρωσε μέσω Facebook δεν φαίνεται ότι έχει ολοκληρωθεί.... Αρχ..... αΚαι ο κωδικός 1194336 γνωστής μου...Παραγγελία με αριθμό 1194190 άκυρο... Αποτι με ενημέρωσε μέσω Facebook δεν φαίνεται ότι έχει ολοκληρωθεί.... Αρχ..... αΚαι ο κωδικός 1194336 γνωστής μου...
guardianx71 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Τί άλλο να πούμε ρε παιδιά. Ότι είχαμε να πούμε το είπαμε μέχρι που μας κούρασε (υπερβολικά θα έλεγα). Αν είναι να κρατήσει η αναμονή μέχρι τέλη βδομάδας αν πάρουν ότι πάρουμε στο τέλος θα μας βγει και ξυνό
Whitey Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Παιδιά, αυτό που λέτε σχετικά με την σειρά προτεραιότητας και τα "άκυρα" που τρώνε παραγγελίες μήπως παίζει ρόλο και η συσκευή την οποία επέλεξε ο καθένας; Έχω κάνει παραγγελία από το Σάββατο με κωδικό 1194ΧΧΧ για το 8S και ακόμη περιμένω χωρίς κάποια ενημέρωση για ακύρωση της παραγγελίας. Δεν πιστεύω πως θα το παραλάβω ποτέ, αλλά με το να κράξω την Vodafone δεν κερδίζω κάτι. Το λάθος της είναι πως δεν έβαλε όριο της μίας άντε δύο συσκευών ανά πελάτη. Ξέρω, δεν γίνεται πουθενά αυτό, αλλά γιατί να μην ονειρεύομαι; Καλορίζικα σε όσους τα παρέλαβαν.
Questioner Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Επίσης νομίζω πως πέρα από τα likes στον TS άλλα τόσα χρειάζεται και ο @l3ft3r1s που ενημέρωσε άμεσα για την επαναφορά της προσφοράς το απόγευμα από την οποία υποθέτω θα επωφεληθούν οι περισσότεροι. Εδώ το μήνυμα του: http://www.insomnia.gr/topic/505357-καλές-εκτπώσεις-στη-vodafone-σε-διάφορα-κινητά/?p=52746544 3
gr234567 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 από γνωστό μου μέσα στη vodafone, το στοκ που είχαν στα lg ήταν 300 κομμάτια, ελάχιστα δηλαδή για τόσο μεγάλη ζήτηση συν τοις άλλοις, άνοιγμα παραγγελιών το πρωί, κλείσιμο το μεσημέρι και άνοιγμα πάλι για λίγο το απόγευμα, προφανώς δεν εξυπηρέτησε τον περισσότερο κόσμο. όσοι ήταν τυχεροί και ήταν στο pc εκείνη την ώρα, μάλλον πρόλαβαν 1
alexmm Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Παιδιά, αυτό που λέτε σχετικά με την σειρά προτεραιότητας και τα "άκυρα" που τρώνε παραγγελίες μήπως παίζει ρόλο και η συσκευή την οποία επέλεξε ο καθένας; Έχω κάνει παραγγελία από το Σάββατο με κωδικό 1194ΧΧΧ για το 8S και ακόμη περιμένω χωρίς κάποια ενημέρωση για ακύρωση της παραγγελίας. Δεν πιστεύω πως θα το παραλάβω ποτέ, αλλά με το να κράξω την Vodafone δεν κερδίζω κάτι. Το λάθος της είναι πως δεν έβαλε όριο της μίας άντε δύο συσκευών ανά πελάτη. Ξέρω, δεν γίνεται πουθενά αυτό, αλλά γιατί να μην ονειρεύομαι; Καλορίζικα σε όσους τα παρέλαβαν. ακόμη διαθέσιμο το δείχνει, γιατί να μην παραλάβεις;;
Whitey Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 ακόμη διαθέσιμο το δείχνει, γιατί να μην παραλάβεις;; Ξέρω γω; Με όλα αυτά που διαβάζω δεν περιμένω και πολλά.
giorginho Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 @questioner: οχι ρε δεν του ριχνω λαικ! εχω δωσει email alert το οποιο μου ερχεται 5 παρα 10, μπαινω παραγγελνω, κοιταω το φορουμ να δω αν το εγραψε κανενας και το ειχαν δημοσιευσει μιση ωρα νωριτερα! οριστε γιατι εφαγα ακυρο! (δεν βαζω καν σε σπόιλερ οτι κανω πλακα γιατι ξερω οτι θα με παρετε με τις πετρες ) 3
HERTHAN Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 αυτοί που έφαγαν άκυρο ψάχνουν και ασχολούνται. Δεν νομιζω οτι απλα ψαχνουν και ασχολουνται αλλα οπως ειπα και πριν αν δεν υπαρχει σειρα προτεραιοτητας σιγουρα θα δημιουργηθουν προβληματα και ακομα πιο σιγουρο και φυσιολογικο ειναι οτι καποιοι νιωθουν και αδικημενοι. Αδικημενος νιωθω κι εγω ο ιδιος αλλα οχι γιατι δεν πηρα το κινητο(αλλωστε δεν υπηρχε περιπτωση να το χρησιμοποιησω ποτε αλλα θα το εδινα στον αδερφο μου) αλλα γιατι δεν υπαρχει σωστη αντιμετωπιση απο την εταιρια γενικοτερα προς τους πελατες. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις