Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

(οχι οτι λεει σιγουρα κατι αλλά) Υπαρχει καποιος που να ειδε σημερα αλλαγη στην κατασταση παραγγελιας;

Nαι, εγω. Σημερα εγινε εσταλη, και ηταν παραλαβη απο κουριερ σπιτι. Ηρθε πριν μια ωρα.

 

Η μονη βλακεια της εταιριας ως τωρα ειναι που δεν υπαρχει σειρα προτεραιοτητας για παιδια που παρηγγειλαν νωριτερα. Γιατι για παραγγελιες μεσω τηλεφωνου, πρεπει να καταλαβετε οτι και ο υπαλληλος απλα θα εμπαινε να κανει online παραγγελια, οπως καναμε και εμεις, αρα μπορει και να παρα αργησε. Αν καταφερουν και ικανοποιησουν ολους, ακομη καλυτερα, παντως ηδη παραδοθηκαν ενα καρο, αρα δε γινεται να ισοπεδωνουμε την μεγαλυτερη προσφορα των τελευταιων ετων. Γερά σε ολους!

  • Like 1
Δημοσ.

άκυρο και σε μένα..παρόλο που είχα κωδικό παραγγελίας και κωδικό συναλλαγής πήρα το γνωστό μήνυμα: Σύμφωνα με τον κωδικό που μας δίνεις  δυστυχώς δεν φαίνεται να έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία σου κτλ κτλ...Η κατάσταση στο site είναι εκκρεμή...

Δημοσ.

Παντος εχουν καμποσα κινητα να μας πασαρουν...Λογικα πρωτο κρητιριο το κοστος αγορας του g συγκριση με τον αντικαταστατη και σαν 2ο κριτηριο το 4g τα υπολοιπα το αν θα δωσουν 2πυρινες 4 πυρινες θα τα ακουσουν βερεσε.....

Υποψηφια:

Samsung galaxy express =>φωλα

Sony xperia sp=>αυτο και αν ειναι...

Htc one sv=>μια απο τα ιδια

Samsung s4 mini=>οχι καλος αντικαταστατης

Μετα ξεφευγουν πολυ οι τιμες στα αλλα.....

Η εκτος αν είμαστε τυχεροι και παρουν σαν μετρο συγκρισης οταν πρωτο βγηκε το κινητο την αξια τους δλδ και μας δωσουν κατι αναλογο επομενος ανωτερο απο το lg g

Δημοσ.

Σε καμία περίπτωση δεν ισοπεδώνουμε την προσφορά. Είμαστε απογοητευμένοι από το σύστημα παραγγελιών και εξυπηρέτησης πελατών. Δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα εφόσον το σύστημα είχε κλείσει και δεν θα μπορούσαμε να το παραγγείλουμε. Από τη στιγμή που μπήκαμε στη διαδικασία παραγγελίας έχουμε ακριβώς τις ίδιες αξιώσεις - είτε το παραλάβουμε τελικά, είτε όχι. Δεν ευθυνόμαστε για τα προβλήματα του e-shop της Vodafone και προφανώς δεν θα δείξω κατανόηση σε μια πολυεθνική που τζιράρει εκατομμύρια ευρώ ετησίως και δεν είχε τη στοιχειώδη υπευθυνότητα για να διαχειριστεί αυτή τη κατάσταση. Και ΟΧΙ. Δεν είναι υπευθυνότητα να στείλει - ένας Θεός ξέρει με ποια κριτήρια - τις ελάχιστες συσκευές ως εκπλήρωση των παραγγελιών που έγιναν.
Ο Θεός των επιχειρήσεων είναι το χρήμα. Και βασικός γνώμονας όλων μας είναι το συμφέρον. Όπως είμαι συνεπής στις πληρωμές και στις οφειλές μου προς τους λογαριασμούς και τις αγορές μου έτσι ΑΠΑΙΤΩ να είναι και η εταιρία ως προς τις δεσμεύσεις και τις υποχρεώσεις της.
 

Υ.Γ. Δεν τίθεται θέμα ότι υπάρχουν πολύ σημαντικότερα πράγματα στη ζωή και στην (μαύρη) ελληνική καθημερινότητα. Προφανώς και δεν αποτελεί βασική μου προτεραιότητα η απόκτηση μιας συσκευής. Εδώ όμως μιλάμε για φιάσκο. Και τεράστιο μάλιστα. Όσοι παραλάβατε την συσκευή βλέπετε το ποτήρι μισογεμάτο. Οι υπόλοιποι - και δικαίως - το βλέπουμε απλά άδειο. 

  • Like 5
Δημοσ.

Το ό,τι παρήγγειλα με παράδοση στο μαγαζί με γνώμονα να παραλάβω γρηγορότερα που το πάτε; Τους γλίτωσα και από τα μεταφορικά και τελικά θα παραλάβω αργότερα. :P

 

Πρέπει να αναθεωρήσουν πολλά πράγματα εκεί στο σύστημα τους ώστε να είναι όλοι ευχαριστημένοι!! Η πλειοψηφία φαίνεται να μην έχει παραλάβει ακόμα οπότε ξεκάθαρα συμπεράσματα δεν νομίζω να μπορούν αν βγουν ακόμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν έχει σημασία φίλε μου

Υπάρχουν άτομα με παραγγελία 4:3* που έφαγαν άκυρο και άλλοι με παραγγελία πιο αργά που παρέλαβαν κανονικά

 

Ποιος ειναι αυτος που του ακυρωθηκε με παραγγελια στις 4:3+μμ;

 

 

@ giorginho ακριβως για τους λογους που ειπες, το ποσοστο της εκπτωσης, την ταξη μεγεθους χρηματων και τη ποσοτητα που φαινεται οτι διεθεσαν.

 

http://www.insomnia.gr/topic/505357-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%80%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7-vodafone-%CF%83%CE%B5-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AC/page-53?do=findComment&comment=52752243

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...