Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ναι εννοώ να μην γράφει 5 ώρες πριν. Με άλλα λόγια να μην έχει σχετικό timestamp αλλά ακριβές πχ. 2/11/2013 17:20

μεχρι την δευτέρα θα αναγράφει ημερομηνία και ώρα

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορούμε να βρούμε στο facebook ακριβές timestamp πχ. αυτού (http://s17.postimg.org/oji6gvavz/image.png) ώστε να αποδεικνύει ο,τι μέχρι εκείνη την ώρα είχαν εις γνώσιν τους απόθεμα και τουλάχιστον να καλυφθούμε εκείνοι που το έχουμε παραγγείλει πριν από εκείνη την ώρα;; χμμμμμμμ

Και αν η εταιρεία ισχυρισθεί λάθος του υπαλλήλου τι θα σας καλύψει;

Δημοσ.

Και αν η εταιρεία ισχυρισθεί λάθος του υπαλλήλου τι θα σας καλύψει;

 

Κάτι μου έρχεται στο μυαλό αλλά δεν μπορώ να το γράψω γιατί θα φάω ban. :P

 

Απλά μήπως είχαμε μια έξτρα κάλυψη.

Δημοσ.

Θα δείξει.  Αν διαβάσεις το νήμα θα δεις ότι ελάχιστοι έχουν πάρει mail εκτός από τον αριθμό παραγγελίας.

Για να πάρεις το email επιβεβαίωσης έπρεπε να πατήσεις πάνω στο @ Αποστολή με email. Aν έχει κάποιος screenshot μπορεί να το δει.

  • Like 1
Δημοσ.

Για να πάρεις το email επιβεβαίωσης έπρεπε να πατήσεις πάνω στο @ Αποστολή με email. Aν έχει κάποιος screenshot μπορεί να το δει.

 

Μετά από 17 σελίδες η πιο σωστή παρατήρηση...

  • Like 1
Δημοσ.

Λοιπόν παιδιά καλησπέρα κι από μένα. Θα ήθελα να σας πω την άποψή μου αναφορικά μ' αυτό το ζήτημα γιατί κι εγώ όπως και όλοι εσείς άλλωστε τρέξαμε να το παραγγείλουμε. Μίλησα μ' έναν εντελώς αδαή υπάλληλο απ' το τμήμα εξυπηρέτησης (και το εννοώ το αδαής γιατί ούτε μπήκε στο κόπο να δει πόσο κοστίζει αυτό το κινητό στην αγορά ενώ δέχτηκε αναρίθμητα τηλεφωνήματα σήμερα γι το συγκεκριμένο κινητό). Στο δια ταύτα. Όσοι από εμάς λάβαμε ένα e-mail που αναγράφεται ο κωδικός συναλλαγής είμαστε "σχεδόν" κατοχυρωμένοι. Και λέω σχεδόν γιατί και στο παρελθόν έχουν γίνει αρκετές "μαλαγανιές" και "κουκουλώματα" με παρόμοια ζητήματα από άλλες εταιρίες. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι η vodafone θα διαχειριστεί με την ανάλογη σοβαρότητα αυτό το ζήτημα. Φυσικά τα ποσά που διαπραγματεύονται εδώ δεν είναι "stock πληκτρολόγια αξίας 5 ευρώ", αλλά κινητά τηλέφωνα αξίας άνω των 400 ευρώ στις περισσότερες εταιρίες. Οπότε ας κρατήσουμε μικρό καλάθι, που λέει κι ο λαός. Από Δευτέρα θα μάθουμε τι θα αποφανθεί η εταιρία. Μέχρι τότε οι σεναριολογίες μόνο τα νεύρα και τη φαντασία οξύνουν. Εύχομαι να μείνουμε όλοι ικανοποιημένοι στο τέλος αλλά είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός. 

Δημοσ.

Και αν η εταιρεία ισχυρισθεί λάθος του υπαλλήλου τι θα σας καλύψει;

τα λαθη πληρωνονται....

Δημοσ.

Εννοώ κωδικό συναλλαγής. Όπως ακριβώς το έγραψα. Ο υπάλληλος (αν και αδαής ως προς το κινητό) με διαβεβαίωσε ότι είναι ακριβώς το ίδιο με τον κωδικό παραγγελίας. Μάλιστα επέμεινα σε αυτό το σημείο.

Δημοσ.

Εννοείς κωδικό παραγγελίας...

Εγω στο mail επιβεβαιωσης εχω κωδικο παραγγελιας, στο mail που μου ηρθε με τον τροπο που αναφερθηκε μολις πριν απο λιγο, εχω κωδικο συναλλαγης...

  • Like 1
Δημοσ.

Εννοώ κωδικό συναλλαγής. Όπως ακριβώς το έγραψα. Ο υπάλληλος (αν και αδαής ως προς το κινητό) με διαβεβαίωσε ότι είναι ακριβώς το ίδιο με τον κωδικό παραγγελίας. Μάλιστα επέμεινα σε αυτό το σημείο.

 

Έλαβες email που αναφέρει την φράση "Κωδικός Συναλλαγής"?

 

EDIT: Απάντησε ο 

christs
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...