Προς το περιεχόμενο

Καλές εκτπώσεις στη vodafone σε διάφορα κινητά


Lokokokakau

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το να μην προλαβαίνω το λεωφορείο στην στάση τα βάζω με τον εαυτό μου,

Το να προλαβαίνω το λεωφορείο να μπαίνω μέσα 4:10 το απόγευμα να βγάζω

εισιτήριο κανονικά και στην μέση απο την διαδρομή να έρχεται ο οδηγός και να μου λέει

κατέβα κάτω γιατί έχω να πάρω κάτι άλλους από παρακάτω και δεν χωράτε ολοι , εεεεε αυτό παραπάει

Πως το λένε το λεωφορείο ;;;;

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μπορούν τυπικά και σύμφωνα με νομοθεσία να υποστηρίξουν δηλαδή κάτι τέτοιο, ή είναι απλά μία πλευρά του θέματος που τυχαίνει να συμφέρει τη Vodafone? Αν όχι, υπάρχει και άλλη πλευρά που αφορά τα χαρακτηριστικά της συσκευής που αποζητάς να είναι όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτά της συσκευής που δεν υπάρχει να πάρεις. Και μάλιστα, επειδή κανένα προιόν δεν είναι εντελώς όμοιο με άλλο σε τέτοιες περιπτώσεις, έχουν πάλι φάουλ αφού δε θα ικανοποιηθείς 100% πιθανώς.

Μαζι με ολα τα υπολοιπα αρθρα που εχουν ξεσκισει, παραθετω ως απαντηση στην ερωτηση σου το παρακατω

(ν3587/2007 - Αρ.9)

 

Άρθρο 9στ

Περιπτώσεις παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών

Απαγορεύονται, σε κάθε περίπτωση, ως παραπλανητικές,

εμπορικές πρακτικές, που συνίστανται ιδίως σε:

...

ε) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε μια

καθορισμένη τιμή, χωρίς να γίνεται γνωστή η ύπαρξη

των οποιωνδήποτε εύλογων λόγων που μπορεί να

έχει ο προμηθευτής για τους οποίους πιστεύει ότι δεν

θα μπορέσει να προμηθεύσει ή να αναθέσει σε άλλο

προμηθευτή να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτά ή

ισοδύναμά τους στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο διάστημα

και σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπόψη του

προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής

που προσφέρεται (διαφήμιση «δόλωμα»),

στ) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε καθορισμένη

τιμή και στη συνέχεια: αα) άρνηση επίδειξης του

διαφημιζόμενου προϊόντος στους καταναλωτές ή

ββ) άρνηση λήψης παραγγελιών για το προϊόν ή

παράδοσής του σε εύλογο χρόνο ή

ζ) ψευδή δήλωση, ότι το προϊόν θα είναι διαθέσιμο για

πολύ περιορισμένο χρονικό διάστημα ή ότι θα διατίθεται

μόνο υπό ειδικούς όρους για πολύ περιορισμένο χρονικό

διάστημα, έτσι ώστε να προκληθεί η λήψη άμεσης

απόφασης και να στερηθεί από τους καταναλωτές η

δυνατότητα ή ο χρόνος να προβούν σε τεκμηριωμένη

επιλογή,

Το ζ προς "συνοδευτικο" στη δηλωση συμφορουμιτη που ανεφερε οτι του ειπαν να βιαστει για το 820 και οτι ειναι μονο για σημερα.

 

Ειπαμε το μετρημα συνεχιζεται... Προσωπικα προτεινω σε οποιον (ακομα?) τον καλουν για το 820 να αραδιαζει τουλαχιστον τα επισημασμενα παραπανω...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να μην προλαβαίνω το λεωφορείο στην στάση τα βάζω με τον εαυτό μου,

Το να προλαβαίνω το λεωφορείο να μπαίνω μέσα 4:10 το απόγευμα να βγάζω

εισιτήριο κανονικά και στην μέση απο την διαδρομή να έρχεται ο οδηγός και να μου λέει

κατέβα κάτω γιατί έχω να πάρω κάτι άλλους από παρακάτω και δεν χωράτε ολοι , εεεεε αυτό παραπάει

Πως το λένε το λεωφορείο ;;;;

Πρέπει να το συμπληρώσεις:

 

"να έρχεται ο οδηγός και να μου λέει

κατέβα κάτω γιατί έχω να πάρω κάτι άλλους από παρακάτω και δεν χωράτε ολοι ,"

......

"ΑΛΛΑ αν θες έχει εκεί εκεί δίπλα ένα κάρο που το σέρνουν δυο γαϊδουράκια να σε πάει εκεί που θες! Με το ίδιο εισιτήριο εννοείται, έτσι;;;"

Πώς το λένε το κάρο; :-)

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα εμενα την π***στια με την εκανε η speedex και οχι η vodafone

Eδω και 3 μερες εχει ερθει και σημερα που πηρα να δω τι γινετε με λενε ταχα δεν προλαβενει ο courier σε πολη με 5000 κατοικους...

Αφού θα παραλάβεις όλα ΟΚ. 3 ημέρες καθυστέρηση, σιγά το κακό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις με κάλεσαν και μένα, της είπα ότι δεν δεχομαι το 820. Δεν ξαναασχολούμαι θα στείλω απλά την καταγγελία μου στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο λινκ που έδωσε ένας φίλος πριν:

 

http://www.efpolis.gr/el/form-ypovoli-paraponon.html

 

και θα την στείλω και σε όποιο άλλο λινκ βγάλετε εδώ. 

 

Περαστικά μας στους γκαντέμηδες, καλορίζικα στους κ***φαρδους, ευχαριστώ τον τοπικ starter και το άλλο παιδί που ενημέρωσε για την επαναδιάθεση (αν και καλύτερα να μην το είχα δει, διότι 5 μέρες τώρα έχω φάει τα σωθικά μου για ένα κωλοκινητό)

Παραθέτω την καταγγελία που έκανα, εάν θέλει κάποιος να στείλει παρόμοια:

 

«Στις 2/11/2013 αγόρασα από την ιστοσελίδα της εν λόγω εταιρίας 5 κινητά μάρκας LG Optimus G με αντικαταβολή και παραλαβή από το τοπικό υποκατάστημα της εταιρίας. Η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε επιτυχώς με κωδικό παραγγελίας 1193961. Στις 7/11/2013 και αφού δεν είχα κάποια νεώτερη ενημέρωση, ενημερώθηκα μέσω τηλεφώνου ότι λόγω προβλήματος της ιστοσελίδας της εταιρίας διατέθηκαν περισσότερα κινητά online από όσα διέθετε η αποθήκη τους και ότι η παραγγελία μου δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί. Αντ' αυτού μου έγινε αντιπροσφορά για την προμήθεια ενός κινητού (και όχι 5) μάρκας Nokia Lumia 820 την οποία και δεν δέχθηκα λόγω της τρομερής αναντιστοιχίας της αξίας και των χαρακτηριστικών των 2 κινητών.

Θέλω να σημειώσω ότι το κινητό που παρήγγειλα, εμφανίστηκε το πρωί της 2/11/2013 ως μη διαθέσιμο. Παρόλα αυτά υπήρχε ειδικός σύνδεσμος στον οποίο εκδήλωνες ενδιαφέρον για την επανεργοποίηση της συγκεκριμένης προσφοράς. Το μεσημέρι της ίδιας μέρας έγινε ξανά διαθέσιμο το προϊόν, ενημερώθηκα και μέσω email για την διαθεσιμότητά του και έτσι ολοκλήρωσα και την παραγγελία.

Από τα παραπάνω εξάγω το συμπέρασμα ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με την ιστοσελίδα, η αγορά μου έγινε κανονικά και αντιστοιχούσε και σε απόθεμα της αποθήκης, απλά στην πορεία οι «κύριοι» της εταιρίας προτίμησαν να διαθέσουν τα κινητά που είχα αγοράσει σε κάποιους άλλους.

 

Αξιότιμη/ε Κυρία/ε

είτε υπήρξε πρόβλημα στην ιστοσελίδα της εταιρίας, είτε διετέθησαν τα κινητά που αγόρασα σε άλλους, η αγορά δεν έχει ολοκληρωθεί με ευθύνη της εν λόγω εταιρίας και απαιτώ να ολοκληρωθεί η αγορά που πραγματοποίησα. Εάν δεν μπορεί να διαθέσει τα συγκεκριμένα κινητά να μου διαθέσει κάποια με ίδια, εάν όχι καλύτερα χαρακτηριστικά και όχι να προσπαθήσει να με «ξεγελάσει» με αντιπροσφορές του τύπου Zastava αντί Ferari.»

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 κινητά και παραλαβή από υποκατάστημα χωρίς καμία εγγύηση ότι ο πελάτης θα τα αγοράσει; Εσύ αν ήσουν Vodafone θα ανταποκρινόσουν στην παραγγελία ή θα τη θεωρούσες φάρσα και θα την ακύρωνες; Μετριάστε λίγο την απληστία και ίσως να παραλάβετε σε επόμενη προσφορά.

 

Παραθέτω την καταγγελία που έκανα, εάν θέλει κάποιος να στείλει παρόμοια:

 

«Στις 2/11/2013 αγόρασα από την ιστοσελίδα της εν λόγω εταιρίας 5 κινητά μάρκας LG Optimus G με αντικαταβολή και παραλαβή από το τοπικό υποκατάστημα της εταιρίας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Λεω για 2η και τελευταια φορα στο παρον τοπικ, οτι δεν ειναι χωρος για αγγελιες. Οποιος θελει να βαλει αγγελια υπαρχει η σχετικη ενοτητα.

 

Ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγα ξανά σήμερα στο κατάστημα της Vodafone που έβαλα για παραλαβή να δω τι θα γίνει,και μου λένε ότι περιμένουν να παραλάβουν,και θα με πάρουν τηλέφωνο απο το κατάστημα μόλις παραλάβουν.Υστερα από 10 λεπτα με περνούν απο την εξυπηρέτηση πελατών και μου λένε την κλασική μαλάκια με την αντιπροσφορά για το Lumia 820 και φυσικά αρνήθηκα,τώρα τι να ισχύει;Να ξανά περάσω απο το κατάστημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως έχει παραγίνει και το κακό όταν σκάει προσφορά να παίρνουν κάποιοι κομμάτια με την σέσουλα. 20 κινητά, 10 τηλεοράσεις, 100 σκληρούς. Είναι πολύ κρίμα να παρέλαβε κάποιος 10 κινητά που παρήγγειλε και να μην παρέλαβε κάποιος που παρήγγειλε 1. 

 

Φυσικά δεν δικαιολογώ και την πρακτική των εταιριών. Ανεξαρτήτως κομματιών που ζήτησε ο καθένας καλά κάνετε και κάνετε καταγγελία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα τους πρότεινα να βγάλουν καμιά άλλη προσφορά πολύ δυνατή όπως έκαναν στο LG G, αλλά όργανωμένα, με αρκετά κομμάτια, μήπως και σταματήσει το κράξιμο...σαν διαφήμιση δεν θα τους κοστίσει τίποτα, σε σχέση με αυτά που χαλάνε για να βελτιώσουν το προφίλ τους... Κράξτε τον Εμπορικό της Vodafone, αυτός μόνο μπορεί να παίρνει τάτοιες αποφάσεις...για το g την πήρε Παρασκευή βράδυ...ΕΜΠΟΡΙΚΕ βγάλτε πάλι μια δυνατή προσφορά, όχι w phone... Και θα τα ξεχάσουμε όλα...άντε γιατί εάν πέσει το προφίλ, πέφτεις και από την θέση σου....:P Μην λυπάσαι το κονδύλη...σπρώξτα για θα πέσεις...η βλακεία έγινε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 κινητά και παραλαβή από υποκατάστημα χωρίς καμία εγγύηση ότι ο πελάτης θα τα αγοράσει; Εσύ αν ήσουν Vodafone θα ανταποκρινόσουν στην παραγγελία ή θα τη θεωρούσες φάρσα και θα την ακύρωνες; Μετριάστε λίγο την απληστία και ίσως να παραλάβετε σε επόμενη προσφορά.

Για παρηγγειλε εσυ 5 iphone 5s στα 800 ευρω σου λεω εγω να δουμε αν θα τα στειλει ή οχι.. ρε παιδια πολυ σας εχει επηρεασει η διαφημιση με τον "Κιτσου" και νομιζετε οτι η βονταφον ειναι εταιρια κανενος τσομπανη... (φυσικα δεν εννοω οτι επρεπε να παρει αυτος 5 και αλλοι 5 που πηραν απο 1 να μην επαιρναν αυτο ειναι "ειδικο" σεναριο, γενικα μιλαμε παρε οποιο κινητο θες σημερα επι 5 και δες αν θα τα στειλει)

 

Παμε και πιο συγκεκριμενα τωρα...

 

[15:31:50] CUonSkype!!!: Πες μου ακριβώς τι σου είπε η Ελένη.

[15:31:53] gio: Λοιπον:

[15:32:16] gio: εχω εδω και 5 μερες αγορασει μια συσκευη

[15:32:57] gio: με παιρνει λοιπον η Ελενη σημερα και μου λεει οτι ΔΕΝ θα μου την στειλουν γιατι εστειλαν πρωτα σε πελατες που την προπληρωσαν με πιστωτικη (ενω εγω την περιμενα με αντικαταβολη)

[15:33:09] gio: και αντι αυτου μου προτεινε στα ιδια χρηματα μια αλλη ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΗ συσκευη

[15:33:19] gio: ξερετε ποσες διαταξεις της νομοθεσιας μολις παραβιασε;

[15:33:24] gio: ισα με 5-6 παραγραφους

[15:33:39] gio: του αρθρου 9 του ν3587

[15:33:55] gio: αν κοιταξουμε και αλλους νόμους θα βρουμε κι αλλες παραβασεις

[15:34:41] gio: και ερωτω επιτελους καποιος αρμοδιος και οχι ο οποιος "υπαλληλος" θα τοποθετηθει ΕΠΩΝΥΜΑ εαν αυτο (η καθαρη διαπραξη παρανομιας) ειναι πραγματι η βουληση της Vodafone?

[15:34:55] gio: και εαν δεν ειναι απαιτω να μαθω τα στοιχεια της κυριας Ελενης να την καταγγειλω

[15:35:18] gio: εαν ειναι απλα θα καταγγειλω την vodafone (εκτος αν ανακαλεσει και διορθωσει τα κακως κειμενα)

[15:35:26] gio: γινομαι κατανοητος;

[15:35:38] CUonSkype!!!: Ναι, δώσε μου λίγο χρόνο να σου απαντήσω.

[15:35:48] gio: γιατι γραφω απο την αρχη 'σοβαροτατο θεμα' και μαλλον δεν γινεται αντιληπτο

[15:47:53] gio: προωθηθηκε το θεμα εκει που πρεπει;

[15:52:02] gio: http://www.esathena.gr/uploads/n3587_2007.pdf

οριστε δωστο να το διαβασουν οι ανωτεροι σου... γιατι σιγουρα δεν το εχουν υποψη τους.

πατε κατευθειαν σελιδα 15 και κατω (απο το 9δ και μετα σχεδον ΤΑ ΠΑΝΤΑ εχουν παραβιαστει)

οποτε αν χρειαστει ξυπνηστε ξερω γω και τον μεγαλομετοχο της εταιριας...

[15:52:55] gio: εχετε μεχρι αυριο το πρωι, ειδαλλως φευγει η καταγγελια και δεν ασχολουμαι αλλο, αντι να μου κανετε μια προσφορα 150-200 ευρω οπως "χρωστατε" ας φατε προστιμο κανα εκατομμυριακι... το προτιμω μαλιστα.

[15:53:23] gio: *προσφορα σε συσκευη παντα*

[15:57:48] CUonSkype!!!: Μίλησα και με τη συνάδελφο και όπως ενημερώθηκα είχες παραγγείλει κάποια συσκευή που ήταν σε προσφορά η οποία εξαντλήθηκε και σου έγινε πρόταση για κάποια άλλη συσκευή. Σε περίπτωση που δεν σε εξυπηρετεί η συγκεκριμένη συσκευή μπορείς να δεις κάποια άλλη από εδώ που θα σου ταιριάζει www.vodafone.gr/portal/client/eshop/handsetsList.action?productCategoryIds=7&payMonthly=false

[15:58:06] gio: ναι χαιρω πολυ τις ειδα και ηδη επελεξα μια εξ αυτων

[15:58:11] gio: δεν ειδα ομως ανταποκριση!

[15:58:22] gio: Nokia Lumia 920

[15:58:43] gio: Θα το στειλετε στα 129 ευρω να τελειωνουμε εστω κι ετσι; (γιατι και αυτη υποδεεστερη ειναι αλλα θα κανω αυτο το βημα προς τα πισω κι εγω να τα 'βρουμε')

[15:59:58] CUonSkype!!!: Αυτές που σου έστειλα μόλις είναι οι προσφορές για συσκευές οι οποίες όλες ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

[16:00:28] gio: ωραια και απαντω στειλτε μου το υποδεεστερο εστω Lumia 920 στην τιμη του κατα πολυ ανωτερου LG που ειχα παραγγειλει

[16:00:52] gio: μεσα στις προσφορες σας ειναι !!!

[16:01:57] gio: με βαση αλλωστε το αρθρο....

 

Άρθρο 9στ

Περιπτώσεις παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών

Απαγορεύονται, σε κάθε περίπτωση, ως παραπλανητικές,

εμπορικές πρακτικές, που συνίστανται ιδίως σε:

 

...

 

ε) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε μια

καθορισμένη τιμή, χωρίς να γίνεται γνωστή η ύπαρξη

των οποιωνδήποτε εύλογων λόγων που μπορεί να

έχει ο προμηθευτής για τους οποίους πιστεύει ότι δεν

θα μπορέσει να προμηθεύσει ή να αναθέσει σε άλλο

προμηθευτή να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτά ή

ισοδύναμά τους στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο διάστημα

και σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπόψη του

 

προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής

που προσφέρεται (διαφήμιση «δόλωμα»),

 

[16:02:08] gio: μιλαμε για ισοδυναμο προϊον στην ιδια τιμη

[16:02:50] gio: το οτι δεχομαι να κανω πισω ως προς το "ισοδυναμο" του 920 για να τα βρουμε, αφου θελετε να δωσετε μονο κατι που ηδη 'σπρωχνετε' σε προσφορες θα επρεπε να ειναι καλος λογος αποδοχης απο εσας

[16:04:25] CUonSkype!!!: Η προσφορά για όλα τα κινητά είναι μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων όπως σου ανέφερα και πριν. Από τη στιγμή που εξαντλήθηκε μπορείς να διαλέξεις κάποια άλλη συσκευή.

[16:04:32] gio: ????

[16:04:35] gio: ελληνικα μιλαμε

[16:04:38] gio: εξαντληθηκε το 920???

[16:06:29] CUonSkype!!!: Το πρώτο κινητό που παρείγγειλες εξαντλήθηκε. Τώρα μπορείς να παραγγείλεις κάποιο άλλο που είναι σε προσφορά στην τιμή που αναγράφεται.

[16:07:11] gio: α μαλιστα

[16:07:35] gio: επιβεβαιωσε μου σε παρακαλω με ενα ΝΑΙ η ενα ΟΧΙ οτι αυτο που μολις εγραψες ειναι επισημη τοποθετηση της vodafone

[16:08:18] gio: η οποια ενω της κοινοποιησα τις διαταξεις της ελληνικης νομοθεσιας που οφειλε ηδη να γνωριζει επελεξε (τουλαχιστον) να τις παραβλεψει...

[16:09:30] gio: περιμενω... ενα ΝΑΙ ή ΟΧΙ... ειναι αυτο που μου προτεινες επισημη απαντηση απο την Vodafone ή απο τον "Γιωργο"?

[16:10:31] CUonSkype!!!: Είναι επίσημη τοποθέτηση.

[16:10:54] gio: οκ σε ευχαριστω παρα πολυ

[16:11:48] gio: α, και πες στους προϊσταμενους σου αυριο το πρωι να ανοιξουν καμια τηλεοραση (σε οποιο καναλι θελουν)... μπορει να εχει περιεχομενο που να τους ενδιαφερει (για να μην ειμαι ασαφης, η συνομιλια μας θα χρησιμοποιηθει στο ευρος που θεωρω σωστο)

[16:11:50] gio: καλο σας απογευμα

[16:12:36] CUonSkype!!!: Καλό απόγευμα.

εγω τα παραπανω παντως θα τα συμπεριλαβω στην επιστολη μου αυριο το πρωι (ισως τα στειλω απο αποψε στα καναλια γιατι αυτοι συνηθως θελουν να τα ψαχνουν πρωτα).

Και επειδη 120 σελιδες με κουρασε πολυ το θεμα, σταματω τη συμμετοχη μου εδω, αυριο ριχνω την καταγγελια και ας φανε οπως λεω το χοντρο προστιμο αυτοι αφου ετσι θελουν απο το να μου κανουν εμενα την προσφορα που μου αξιζει. Αν μαζευτειτε για τιποτα συλλογικο, μιλαω με 1-2 παιδια με πμ, θα με ενημερωσουν να συμμετεχω.

Ευχαριστω.

 

ΥΓ. Αδιανοητο να λεγεσαι Vodafone και να πραττεις καθ' αυτον τον τροπο. Δυστυχως ομως σε πολλες περιπτωσεις σε αυτη τη χωρα εχουμε αυτους που "μας" αξιζουν.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...