bill987 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Παίδες ΜΗΝ ΔΕΧΕΣΤΕ αντιπρόταση με 820, πείτε τους να σας κάνουν καλύτερη πρόταση αλλιώς θα κινηθείτε όπως πιστευτέ ότι είναι προς συμφέρον σας!!! (περιλαμβάνει τα πάντα ) Δινω μεχρι 80€ για κινητο που εχετε κερδισει σε διαγωνισμο.Με ενδιαφερουν μονο hi-end μοντελα , HTC One κτλ.Δεν με ενδιαφερει να τα εχετε κερδισει απο το MyPhone αρκει να μην ειστε μαυραγοριτες και ζητατε υπερογκα ποσα για κινητα που δεν πληρωσατε.Υ.Γ. Υποψην ε, πιστευω οτι 80€ κερδος ειναι καλα για κατι που δεν πληρωσατε. Ελπίζω όσοι γελάτε με το θέμα (μαζί σας σε αυτό) να μην είστε αυτοί που λέγατε ότι αυτός που πήρε το lg με 129 πρέπει να το πουλήσει στα 129 και πιο κάτω!! Αλλιώς έχει δίκιο ο παιχταράς 1
tsiartas Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Μόλις με κάλεσαν και μένα, της είπα ότι δεν δεχομαι το 820. Δεν ξαναασχολούμαι θα στείλω απλά την καταγγελία μου στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο λινκ που έδωσε ένας φίλος πριν: http://www.efpolis.gr/el/form-ypovoli-paraponon.html και θα την στείλω και σε όποιο άλλο λινκ βγάλετε εδώ. Περαστικά μας στους γκαντέμηδες, καλορίζικα στους κ***φαρδους, ευχαριστώ τον τοπικ starter και το άλλο παιδί που ενημέρωσε για την επαναδιάθεση (αν και καλύτερα να μην το είχα δει, διότι 5 μέρες τώρα έχω φάει τα σωθικά μου για ένα κωλοκινητό) Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2013 από tsiartas 4
devilfish Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 καλα εμενα την π***στια με την εκανε η speedex και οχι η vodafoneEδω και 3 μερες εχει ερθει και σημερα που πηρα να δω τι γινετε με λενε ταχα δεν προλαβενει ο courier σε πολη με 5000 κατοικους...
panorifi Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Το να μην προλαβαίνω το λεωφορείο στην στάση τα βάζω με τον εαυτό μου, Το να προλαβαίνω το λεωφορείο να μπαίνω μέσα 4:10 το απόγευμα να βγάζω εισιτήριο κανονικά και στην μέση απο την διαδρομή να έρχεται ο οδηγός και να μου λέει κατέβα κάτω γιατί έχω να πάρω κάτι άλλους από παρακάτω και δεν χωράτε ολοι , εεεεε αυτό παραπάει Πως το λένε το λεωφορείο ;;;; 8
giorginho Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Μπορούν τυπικά και σύμφωνα με νομοθεσία να υποστηρίξουν δηλαδή κάτι τέτοιο, ή είναι απλά μία πλευρά του θέματος που τυχαίνει να συμφέρει τη Vodafone? Αν όχι, υπάρχει και άλλη πλευρά που αφορά τα χαρακτηριστικά της συσκευής που αποζητάς να είναι όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτά της συσκευής που δεν υπάρχει να πάρεις. Και μάλιστα, επειδή κανένα προιόν δεν είναι εντελώς όμοιο με άλλο σε τέτοιες περιπτώσεις, έχουν πάλι φάουλ αφού δε θα ικανοποιηθείς 100% πιθανώς. Μαζι με ολα τα υπολοιπα αρθρα που εχουν ξεσκισει, παραθετω ως απαντηση στην ερωτηση σου το παρακατω (ν3587/2007 - Αρ.9) Άρθρο 9στ Περιπτώσεις παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών Απαγορεύονται, σε κάθε περίπτωση, ως παραπλανητικές, εμπορικές πρακτικές, που συνίστανται ιδίως σε: ... ε) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε μια καθορισμένη τιμή, χωρίς να γίνεται γνωστή η ύπαρξη των οποιωνδήποτε εύλογων λόγων που μπορεί να έχει ο προμηθευτής για τους οποίους πιστεύει ότι δεν θα μπορέσει να προμηθεύσει ή να αναθέσει σε άλλο προμηθευτή να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτά ή ισοδύναμά τους στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο διάστημα και σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπόψη του προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται (διαφήμιση «δόλωμα»), στ) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε καθορισμένη τιμή και στη συνέχεια: αα) άρνηση επίδειξης του διαφημιζόμενου προϊόντος στους καταναλωτές ή ββ) άρνηση λήψης παραγγελιών για το προϊόν ή παράδοσής του σε εύλογο χρόνο ή ζ) ψευδή δήλωση, ότι το προϊόν θα είναι διαθέσιμο για πολύ περιορισμένο χρονικό διάστημα ή ότι θα διατίθεται μόνο υπό ειδικούς όρους για πολύ περιορισμένο χρονικό διάστημα, έτσι ώστε να προκληθεί η λήψη άμεσης απόφασης και να στερηθεί από τους καταναλωτές η δυνατότητα ή ο χρόνος να προβούν σε τεκμηριωμένη επιλογή, Το ζ προς "συνοδευτικο" στη δηλωση συμφορουμιτη που ανεφερε οτι του ειπαν να βιαστει για το 820 και οτι ειναι μονο για σημερα. Ειπαμε το μετρημα συνεχιζεται... Προσωπικα προτεινω σε οποιον (ακομα?) τον καλουν για το 820 να αραδιαζει τουλαχιστον τα επισημασμενα παραπανω... 3
ChrisN.S. Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 τι στοιχεία μαζεύουμε παιδιά για καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή; ποια αποδεικτικά θα χρησιμοποιήσουμε;
nomikarios Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Το να μην προλαβαίνω το λεωφορείο στην στάση τα βάζω με τον εαυτό μου, Το να προλαβαίνω το λεωφορείο να μπαίνω μέσα 4:10 το απόγευμα να βγάζω εισιτήριο κανονικά και στην μέση απο την διαδρομή να έρχεται ο οδηγός και να μου λέει κατέβα κάτω γιατί έχω να πάρω κάτι άλλους από παρακάτω και δεν χωράτε ολοι , εεεεε αυτό παραπάει Πως το λένε το λεωφορείο ;;;; Πρέπει να το συμπληρώσεις: "να έρχεται ο οδηγός και να μου λέει κατέβα κάτω γιατί έχω να πάρω κάτι άλλους από παρακάτω και δεν χωράτε ολοι ," ...... "ΑΛΛΑ αν θες έχει εκεί εκεί δίπλα ένα κάρο που το σέρνουν δυο γαϊδουράκια να σε πάει εκεί που θες! Με το ίδιο εισιτήριο εννοείται, έτσι;;;" Πώς το λένε το κάρο; 5
panosmania Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 και εγω εφαγα ακυρο παιδια οπως και ενας φιλος μου , αντιπροταση για 820 κανανε
Semper_Paratus Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 καλα εμενα την π***στια με την εκανε η speedex και οχι η vodafone Eδω και 3 μερες εχει ερθει και σημερα που πηρα να δω τι γινετε με λενε ταχα δεν προλαβενει ο courier σε πολη με 5000 κατοικους... Αφού θα παραλάβεις όλα ΟΚ. 3 ημέρες καθυστέρηση, σιγά το κακό.
tsiartas Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Μόλις με κάλεσαν και μένα, της είπα ότι δεν δεχομαι το 820. Δεν ξαναασχολούμαι θα στείλω απλά την καταγγελία μου στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο λινκ που έδωσε ένας φίλος πριν: http://www.efpolis.gr/el/form-ypovoli-paraponon.html και θα την στείλω και σε όποιο άλλο λινκ βγάλετε εδώ. Περαστικά μας στους γκαντέμηδες, καλορίζικα στους κ***φαρδους, ευχαριστώ τον τοπικ starter και το άλλο παιδί που ενημέρωσε για την επαναδιάθεση (αν και καλύτερα να μην το είχα δει, διότι 5 μέρες τώρα έχω φάει τα σωθικά μου για ένα κωλοκινητό) Παραθέτω την καταγγελία που έκανα, εάν θέλει κάποιος να στείλει παρόμοια: «Στις 2/11/2013 αγόρασα από την ιστοσελίδα της εν λόγω εταιρίας 5 κινητά μάρκας LG Optimus G με αντικαταβολή και παραλαβή από το τοπικό υποκατάστημα της εταιρίας. Η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε επιτυχώς με κωδικό παραγγελίας 1193961. Στις 7/11/2013 και αφού δεν είχα κάποια νεώτερη ενημέρωση, ενημερώθηκα μέσω τηλεφώνου ότι λόγω προβλήματος της ιστοσελίδας της εταιρίας διατέθηκαν περισσότερα κινητά online από όσα διέθετε η αποθήκη τους και ότι η παραγγελία μου δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί. Αντ' αυτού μου έγινε αντιπροσφορά για την προμήθεια ενός κινητού (και όχι 5) μάρκας Nokia Lumia 820 την οποία και δεν δέχθηκα λόγω της τρομερής αναντιστοιχίας της αξίας και των χαρακτηριστικών των 2 κινητών. Θέλω να σημειώσω ότι το κινητό που παρήγγειλα, εμφανίστηκε το πρωί της 2/11/2013 ως μη διαθέσιμο. Παρόλα αυτά υπήρχε ειδικός σύνδεσμος στον οποίο εκδήλωνες ενδιαφέρον για την επανεργοποίηση της συγκεκριμένης προσφοράς. Το μεσημέρι της ίδιας μέρας έγινε ξανά διαθέσιμο το προϊόν, ενημερώθηκα και μέσω email για την διαθεσιμότητά του και έτσι ολοκλήρωσα και την παραγγελία. Από τα παραπάνω εξάγω το συμπέρασμα ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με την ιστοσελίδα, η αγορά μου έγινε κανονικά και αντιστοιχούσε και σε απόθεμα της αποθήκης, απλά στην πορεία οι «κύριοι» της εταιρίας προτίμησαν να διαθέσουν τα κινητά που είχα αγοράσει σε κάποιους άλλους. Αξιότιμη/ε Κυρία/ε είτε υπήρξε πρόβλημα στην ιστοσελίδα της εταιρίας, είτε διετέθησαν τα κινητά που αγόρασα σε άλλους, η αγορά δεν έχει ολοκληρωθεί με ευθύνη της εν λόγω εταιρίας και απαιτώ να ολοκληρωθεί η αγορά που πραγματοποίησα. Εάν δεν μπορεί να διαθέσει τα συγκεκριμένα κινητά να μου διαθέσει κάποια με ίδια, εάν όχι καλύτερα χαρακτηριστικά και όχι να προσπαθήσει να με «ξεγελάσει» με αντιπροσφορές του τύπου Zastava αντί Ferari.» 2
salmador Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 ινκα η γ.γ. καταναλωτή εκανες την καταγγελία?
siemensc60 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 5 κινητά και παραλαβή από υποκατάστημα χωρίς καμία εγγύηση ότι ο πελάτης θα τα αγοράσει; Εσύ αν ήσουν Vodafone θα ανταποκρινόσουν στην παραγγελία ή θα τη θεωρούσες φάρσα και θα την ακύρωνες; Μετριάστε λίγο την απληστία και ίσως να παραλάβετε σε επόμενη προσφορά. Παραθέτω την καταγγελία που έκανα, εάν θέλει κάποιος να στείλει παρόμοια: «Στις 2/11/2013 αγόρασα από την ιστοσελίδα της εν λόγω εταιρίας 5 κινητά μάρκας LG Optimus G με αντικαταβολή και παραλαβή από το τοπικό υποκατάστημα της εταιρίας. 1
Moderators matrixxx Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Moderators Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Λεω για 2η και τελευταια φορα στο παρον τοπικ, οτι δεν ειναι χωρος για αγγελιες. Οποιος θελει να βαλει αγγελια υπαρχει η σχετικη ενοτητα. Ευχαριστω.
spyrossss Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Πήγα ξανά σήμερα στο κατάστημα της Vodafone που έβαλα για παραλαβή να δω τι θα γίνει,και μου λένε ότι περιμένουν να παραλάβουν,και θα με πάρουν τηλέφωνο απο το κατάστημα μόλις παραλάβουν.Υστερα από 10 λεπτα με περνούν απο την εξυπηρέτηση πελατών και μου λένε την κλασική μαλάκια με την αντιπροσφορά για το Lumia 820 και φυσικά αρνήθηκα,τώρα τι να ισχύει;Να ξανά περάσω απο το κατάστημα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις