Chrisl7 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Και εμένα με πήραν μόλις! Αν και παραγγειλα χτες ενα 820, τους είπα δεν θέλω και να βρουν ενα ισάξιο με το lg! Μου είπαν θα με ξανα καλέσουν!!! 1
Alexis Mpidis Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Παιδιά εγώ από την τρίτη το πρωί που επικοινώνησα με το καταστημα που δήλωσα παραλαβή μου ειπαν πως έχουν ενημερωθεί και πως του έχει ερθει email στον όνομα μου και οτι θα το πάρω σίγουρα. Μέχρι σήμερα το πρωι που πήρα και μ λενεοτι ακόμα το περιμένουν. Επαρχία εξω απο Θεσσαλονίκη είναι. Τόσο πολύ αργεί πια ο κούριερ;
Pa0ki Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Θα περιμένουν πολύ ακόμη Αυτοί στα καταστήμα δεν ξέρουν τι γίνεται Μακάρι να παραλάβεις βέβαια
PavlosPx Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Μην δεχτεί κανείς μη αντίστοιχη αντιπρόταση, Θέλουμε 4πυρηνο 2 gb ram 8 mp και πάνω κάμερα. Να κόψουν το κ@λο τους να βρουν. Απειλήστε για νομικά μέσα παιδιά δεν θα βγαίνουν αυτοί μονίμως κερδισμένοι και μεις οι χαμένοι. 1)παραπλανουν οτι υπαρχει αποθεμα αρχικά και ότι όλα καλά και έγινε η παραγγελία. 2)άδικη μεταχείριση πελατών σε θέματα προτεραίότητας (κουριερ-παραλαβη απο καταστημα-παραγγελία από κατάστημα)3) Πλασάρουν κατώτερο προιόν έχοντας χρησιμοποιήσει ως "δόλωμα" ένα άλλο.
katcos Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Αν κάποιος ενδιαφέρεται για το HTC desire x :http://www.insomnia.gr/classifieds/mobile/htc/210063-htc-desire-x-%CE%B1%CF%80%CF%8C-vodafone-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-1-2-%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%BF/
MWesten Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 πως προσφερουν το 820 αφου στο site τους δεν υπαρχει καν? 1
ChrisN.S. Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δεν φτάνει που ταλαιπωρούν τον κόσμο με τις μ@κακίες τους βάζουν και τις πιο αγενέστατες κυράτσες να παίρνουν τηλέφωνο να σπάνε τα νεύρα. Έλεος με τη Vodafone. Η κυρία που λέτε στο τηλέφωνο επέμενε πως είχε γίνει λάθος στην ηλεκτρονική παραγγελία και δεν είχε καταχωρηθεί, δεν ξέρω το λόγο λέει, λάθος του συστήματος, δεν έχετε κάνει παραγγελία. Τότε για πιο λόγο ολοκληρώθηκε κανονικά της λέω μετά από email για διαθεσιμότητα και μου χρεώσατε την κάρτα εδώ και 6 ημέρες; Δεν ξέρω κάποιο λάθος θα έγινε μπλα μπλα... Και ΤΟΛΜΗΣΑ, άκουσον άκουσον, να της απευθυνθώ στον ενικό και να ρωτήσω το όνομά της! Και με υφάκι αυστηρό χιλίων καρδιναλίων και επιπληκτικό να μου λεει: ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ σαν να ήταν η γκόμενα μου και να είχαμε καβγά(!!!). ΕΛΕΟΣ. Έφαγε τα βρισίδια της και της πέρασε. 5
Mvpgr Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Κι εμένα με πήραν για το 820.. Μου λέει η κοπελίτσα "καταλαβενεται οτι παρομοια συσκευή δε γίνεται να βρεθεί καθώς ηταν προσφορά και οι τιμες είναι διαφορετικές"... Κι εσείς καταλαβενετε της λέω οτι αυτό δεν είναι καν αντροιντ, τις εφαρμογές που έχω αγοράσει τι θα τις κάνω; κτλ κτλ.. Καταλαβαίνω μου λέει, θα προωθησω το αίτημα σας στα κεντρικα..<br><br> Είμαι μέσα να οργανωσουμε ομαδική καταγγελία..<br><br> (Δε μπορω να φωνάζω σε υπαλλήλους, η κοπελίτσα ηταν ευγενική, πιστεύω πως δε φταίει..) 1
conan22b Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 22) 119444* Με κάλεσαν μόλις για το "φοβερό" Nokia. Ζήτησα να μου στείλουν γραπτώς το έτοιμά τους για το Nokia και πως αν δεν έχουν να μου προτίνουν κάποιο αντάξιο του G ότι εμένω στην ολοκλήρωση της παραγγελείας του G. 1
achisael Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 γι αυτο το εβγαλαν απο το σαιτ το 820 φιλε.. για να το πασαρουν στα "κοροιδα" .. αλλα δεν θα τους περασει. ChrisN.S. καλα εκανες.. εμενα τουλαχιστον δνε μου καναε μαγκιες τυπου εν εγινε η παραγγελια.επεσες σε χειροτερη..
georgepant Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 αρνηθηκα στο lumia και δεν παραλαμβανω και το htc 8s 1
Pa0ki Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Με πήρε και μένα ένας τύπος, δεν τον άφησα καν να μιλησει, του έριξα άκυρο και άντε γεια Δεν ξανασχολούμαι
astymagos Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 ας τους ρωτησει καποιος τι εννοουσαν ιδιων δυνατοτητων ! εγω θελω να εχει δυνατοτητα 4g !
geomos Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Σε νέα επικοινωνία μου με τη Vodafone μεσω μηνυμάτων στο Facebook με ενημέρωσαν οτι εχει δρομολογηθεί η συσκευή απο το eshop στο κατάστημα παραλαβής και να περιμένω νεότερο αφότου επικοινωνησουν αυτοί με το κατάστημα. Για να είμαι ειλικρινής κουράστηκα να ασχολούμαι με το θέμα και αν η συσκευή ηταν για εμένα μπορεί να το ειχα ήδη παρατήσει. Ξέρω οτι δεν ειναι λύση η αδιαφορία, αλλά στην παρούσα φάση της ζωής μου έχω δυστυχώς σημαντικοτερα προβλήματα. Θα το αφήσω κανα δύο μέρες ακομα και βλέπουμε.
tsiartas Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2013 Αναμένω και εγώ την κλήση για την «αντιπροσφορά». Μετά από όλα αυτά παιδιά έχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα: Επειδή δεν μπορώ να πιστέψω ότι το online σύστημά τους δεν έχει την δυνατότητα να σταματήσει τις παραγγελίες μόλις εξαντλείται το απόθεμα (Άλλωστε κάποια στιγμή έπαψε να εμφανίζει διαθέσιμο το κινητό, που σημαίνει π.χ. ότι είχαν 100 συσκευές μόλις έγινε η 100η παραγγελία κινητού κλείδωσε το σύστημα), το παιχνίδι πρέπει να έγινε μετά, με το γνωστό «Ελληνικό» σύστημα, ο γνωστός του γνωστού κ.τ.λ. οπότε και βάλαν χέρι στις συσκευές που προορίζονταν γι αυτούς που είχαν κάνει online παραγγελίες. Εάν λοιπόν η vodafone επιτρέπει τέτοιο καθεστώς στους υπαλλήλους- διευθυντές της ή δεν ξέρω ποιους άλλους, από εμένα θα φάει μια καταγγελία και φυσικά θα μπει στη μαύρη λίστα που σημαίνει ότι δεν πρόκειται να δει δεκάρα τσακιστή στο μέλλον από μένα. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις