Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εχω διαβασει αρκετα φορουμ για το σκηνικο αυτο μεχρι τωρα δεν το συνεχιζα νομικα αλλα αυτη την φορα λεω να το κανω γιατι το θρασος(+γρατζουνιες) εχει ορια.
ξερω οτι για να ναι νομιμο ενα παρκιγκ θελει αδεια απο πολεοδομια και μετα απο δημο.ΕΚει θα του δωσουν ταμπελα no parking και θα γραφει τον αριμο αδειας πανω αλλιως ειναι ακυρη.
τεσπα ταμπελα δεν υπαρχει απλα μια τεραστια πορτα χωρις αυτοκινητο μεσα.τεσπα φωναζω αστυνομια γιατι ιδιοκτητης και σοι βγηκαν να πουν τα δικα τους .τους λεω πως με γραψες ενω δεν υπαρχει ταμπελα και ουτε σου εδειξαν αδεια δημου?μ λεει δεν την εγραψα ,ζηταδες ηρθαν και ναι εν ολιγης αν δεν υπαρχει ταμπελα ειναι παρανομη η κληση.πηγαινε γαδα για ενσταση-διαγραφη!!!!
1)σας την εχουν σβησει σε παρομοια σκηνικο?20-40ε ειναι και δεν εχω ορεξη να τρεχω αρκετα κμ μακρια μου για να περιμενω σε ουρες...
2)μιας και κανεις αστυνομικος δεν ηθελαν να κοιταξουν(φορτο εργασιας) αν υπαρχει αδεια τι σκατα πρεπει να κανω?καταγγελια σε δημο+πολεοδομια?τι γινεται αν εχουν και απλα δεν εχουν βαλει ταμπελα?ή αν πανε και κανουν την διαδικασια την δευτερα?δεν με νοιαζει αν θα δωσω τα 20ε αλλα θελω να πληρωσουν και αυτοι...
3)καποιο λινκ με κατι επισημο και last entry για το θεμα αδεια απο δημο για παρκινγκ?
http://www.domiki.gr/kpn/text_3d/0.htm
http://www.engineering.gr/design/home/default.asp?from_frames=../ekos/ekos.asp?show_parking=1


ΜΕΛΕΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΕΡΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (δεν θυμαμαι πολη κρητης)

Σύμφωνα με το άρθρο 79 του ΔΚΚ οι δημοτικές και κοινοτικές αρχές ρυθμίζουν θέματα της αρμοδιότητάς τους εκδίδοντας τοπικές κανονιστικές αποφάσεις, στο πλαίσιο της κείμενης νομοθεσίας, με τις οποίες θέτουν κανόνες, μεταξύ άλλων, για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, των μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, τον προσδιορισμό και τη λειτουργία των χώρων στάθμευσης των οχημάτων, καθώς και για την τοποθέτηση και λειτουργία μετρητών ή εγκαταστάσεων ρύθμισης της στάθμευσης οχημάτων σε κοινόχρηστους χώρους.


Σύμφωνα με το άρθρο 82 του ΔΚΚ οι κανονιστικές αποφάσεις, που αφορούν τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, τον προσδιορισμό και τη λειτουργία των χώρων στάθμευσης οχημάτων σε κοινόχρηστους χώρους, εκδίδονται, μετά προηγούμενη κατάρτιση σχετικών μελετών, οι οποίες έχουν εκπονηθεί ή εγκριθεί από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του οικείου Δήμου ή Κοινότητας ή από τις Τεχνικές Υπηρεσίες Δήμων και Κοινοτήτων των Περιφερειών.
Σύμφωνα με το ίδιο άρθρο οι κανονιστικές αποφάσεις των δημοτικών ή κοινοτικών συμβουλίων που αφορούν την κυκλοφορία κοινοποιούνται στις κατά τόπους Υπηρεσίες της Τροχαίας ή στις Αστυνομικές Υπηρεσίες που ασκούν καθήκοντα Τροχαίας, καθώς και στις αρμόδιες υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Δημόσιων Έργων του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων.


Άρθρο 1 : Αντικείμενο μελέτης
Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι ο καθορισμός των περιπτώσεων άδειας στάσης ή στάθμευσης οχημάτων ή της απαγόρευσης ανάλογα. Επίσης με την παρούσα καθορίζονται η ακολουθούμενη διαδικασία και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν οι ενδιαφερόμενοι.


Άρθρο 2 Διαδικασία χορήγησης άδειας
Για τη χορήγηση της αιτούμενης άδειας ο ενδιαφερόμενος καταθέτει αίτηση στο Δήμο, η οποία συμπεριλαμβάνει όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Στη συνέχεια η αίτηση με τα δικαιολογητικά προωθείται στη τεχνική υπηρεσία του Δήμου. Η τεχνική υπηρεσία αποφαίνεται σχετικά με αιτιολογημένη εισήγησή του προς το Δημοτικό Συμβούλιο. Το Δημοτικό Συμβούλιο λαμβάνει την τελική απόφαση επί των αιτήσεων.

Άρθρο 3 Δικαιολογητικά που συνοδεύουν την αίτηση των ενδιαφερομένων κατά περίπτωση.

1. Δικαιολογητικά έκδοσης άδειας τοποθέτησης πινακίδων εισόδου-εξόδου οχημάτων και απαγόρευσης στάσης- στάθμευσης έμπροσθεν της εισόδου ιδιωτικού χώρου στάθμευσης

Α. Όταν το Garage βρίσκεται σε οικοδομή ή σε ακάλυπτο χώρο οικοδομής
1. Αίτηση
2. Ένα φωτοαντίγραφο της οικοδομικής άδειας
3. Συμβολαιογραφική πράξη δέσμευσης της θέσης Garage
4. Δύο σχέδια στα οποία θα φαίνεται η θέση στάθμευσης (είτε κάτοψη υπογείου, είτε ισογείου ή διάγραμμα κάλυψης), ακριβή φωτοαντίγραφα των θεωρημένων σχεδίων από την Πολεοδομία.

Εάν η άδεια της οικοδομής έχει εκδοθεί προ του 1979
1. Αίτηση
2. Ένα φωτοαντίγραφο της οικοδομικής άδειας
3. Δύο διαγράμματα κάλυψης (ακριβή φωτοαντίγραφα του θεωρημένου σχεδίου από την Πολεοδομία)


Β. Όταν το Garage βρίσκεται σε οικόπεδο (περιφραγμένο)
1. Αίτηση
2. Δύο τοπογραφικά διαγράμματα του οικοπέδου
3. Συμβόλαιο του οικοπέδου

 

1ο σχετικο ποστ

Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις,επιτρέπεται σε οικοδομή που έχει ισόγειο ή υπόγειο χώρο στάθμευσης οχημάτων ΙΧΕ,η κατασκευή μίας εισόδου εξόδου των οχημάτων.Αν η οικοδομή και ο χώρος στάθμευσης βλέπουν σε δύο ή περισσότερους δρόμους,επιτρέπεται μία είσοδος έξοδος σε κάθε δρόμο.

Δηλαδή,το φαινόμενο να υφίστανται κατά μήκος του προσώπου ή και των πλευρών μίας οικοδομής συνεχείς είσοδοι έξοδοι των οχημάτων,απαγορεύεται ! (καταγγελία στην πολεοδομία)

Επίσης,όταν λέμε μία είσοδος έξοδος,εννοούμε μία και όχι από μία.

Απαγορεύεται η δεσμευση χώρων του οδοστρώματος με καρέκλες και άλλα αντικείμενα,με σκοπό την παρακράτηση της θέσης.(επέμβαση τροχαίας)

Απαγορεύεται η τοποθέτηση πινακίδων απαγορευτικών της στάθμευσης,στις προσόψεις και στις πλευρές οικοδομών που βλέπουν σε δρόμο,όταν αυτές τοποθετούνται για την στάθμευση σε πυλωτές,κλπ οχημάτων,πλην μίας σε εμφανές σημείο παραπλεύρως της εισόδου εξόδου,διαστάσεων και χαρακτηριστικών,όπως ορίζεται από τον νόμο. (καταγγελία στην πολεοδομία)

Απαγορεύεται να τοποθετούνται μόνιμα ή προσωρινά μπάρες και πι στους ίδιους χώρους,επί των πεζοδρομίων,με σκοπό να παρεμποδίσουν την στάθμευση άλλων οχημάτων.(καταγγελία στην πολεοδομία και στην δημοτική αστυνομία,όπου υπάρχει,διαφορετικά στον δήμο)

Απαγορευεται η κατασκευή σταθερής ή κινητής ράμπας,χωρίς άδεια από την πολεοδομία και πάντως περισσότερες της μίας όπως ορίζει ο νόμος.(καταγγελία στην πολεοδομία)

Τέλος,τα στεγασμένα πεζοδρόμια στις πυλωτές,ανήκουν στην δημοτική ενότητα κατά 50% ή και κατά πλήρη κυριότητα αν ο οικοπεδούχος έχει παραιτηθεί του δικαιώματός του για να αποφύγει τα έξοδα συντήρισής τους (πλακόστρωση) και απαγορεύεται η τοποθέτηση πι και άλλων εμποδίων. (καταγγελία στην πολεοδομία και στον δήμο)

Οι καταγγελίες,μπορούν να είναι επώνυμες ή ανώνυμες.

[Τα πιό πάνω είναι ένα απάνθισμα διαφόρων σύγχρονων κωδίκων,ρυθμιστικών διατάξεων και νόμων]

 

2ο σχετικο ποστ

Μπορεις σε μια οικοδομη να χρησιμοποιησεις το 50% του προσωπου του οικοπεδου που βλεπει σε εναν δρομο για να εχεις εισοδο και εξοδο οχηματων και μαλιστα αθροιστικα,δηλαδη αν το οικοπεδο εχει προσωπο 20 μετρα τοτε μπορω να εχω μια μεγαλη με πλατος μεχρι 10 μετρα,η δυο μικρες με πλατος 5 μετρα η τρεις πιο μικρες μεχρι 3,33 μετρα κλπ.Εξαρταται απο την μορφολογια του οικοπεδου αλλα και την κατοψη του ισογειου, οπου μπορεις να εχεις ανοικτες η κλειστες θεσεις σταθμευσης στο εμπρος και στο πισω μερος της οικοδομης οποτε με μια και μοναδικη εισοδο-εξοδο δεν μπορεις να εχεις προσβαση σε ολες.

3ο σχετικο ποστ

-Ναι,το γνωρίζω.Ως τόσο,προσέφυγα στην πολεοδομία για διευκρινίσεις,στην τεχνική υπηρεσία του δήμου και σε ελεύθερους τεχνικούς και μου είπαν οτι αυτό δεν ισχύει,παρά μόνο ως παρέκκλιση.Ότι μία μόνο είσοδος επιτρέπεται σε κάθε δρόμο,μέγιστου πλάτους 5 μέτρων.Θεωρώ ότι όποιος ενδιαφέρεται για ίδιον όφελος θα πρέπει να το διευκρινίσει μέσω πολεοδομίας,κατά περίπτωση.

---------------
τι σ**** ισχυει???αυτη η παρεκκληση 50% του προσωπου μηπως ειναι ο ατυπος κανονας τελικα?
"ΠΔ/3-8-87 Δόμηση και διαμόρφωση των χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων ΦΕΚ-749/Δ/10-8-87
ΑΡΘΡΟΝ-4.
παρ.3. Σε κάθε κτίριο που προβλέπεται χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων η πρόσβαση σ' αυτόν πρέπει να επιτυγχάνεται με είσοδο - έξοδο πλάτους τουλάχιστον 2,25 μ.
Το άθροισμα των ανοιγμάτων εισόδων εξόδων των χώρων στάθμευσης σε κάθε πρόσωπο του οικοπέδου, δεν μπορεί να υπερβαίνει το ήμισυ του μήκους του προσώπου, το οποίο πάντως δύναται να φθάνει τα 6 μέτρα εάν το προκύπτον άθροισμα είναι μικρότερο από τον αριθμό αυτόν. Κατ' εξαίρεση και ύστερα από έγκριση της αρμόδιας Επιτροπής Πολεοδομικού και Αρχιτεκτονικού Ελέγχου (ΕΠΑΕ), το ανωτέρω άθροισμα μπορεί να είναι μεγαλύτερο, όταν τούτο επιβάλλεται για λόγους κτιριοδομικής διαμόρφωσης του κτιρίου ή κυκλοφοριακούς λόγους."

Επεξ/σία από kage
  • Απαντ. 174
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Βρε φίλε, τι συντακτικό είναι αυτό; Μου έχουν βγει τα μάτια για να μπορέσω να καταλάβω τι γράφεις αλλά και πάλι δεν.

 

Το θέμα είναι ότι βαριέσαι να πληρώσεις το πρόστιμο των 20€, αλλά έχεις τον χρόνο και την όρεξη να πας πολεοδομίες κτλ κτλ για να αποδείξεις ότι το πρόστιμο είναι άκυρο;  :huh:

 

Βέβαια αν θες να κυνηγήσεις το τύπο που έχει κάνει τον δρόμο, τσιφλίκι του, τότε μαγκιά σου. Αλλά φαντάζομαι θα χρειαστεί πολύ τρέξιμο.

  • Like 4
Δημοσ.

οταν λες

"ξερω οτι για να ναι νομιμο ενα παρκιγκ θελει αδεια απο πολεοδομια και μετα απο δημο.ΕΚει θα του δωσουν ταμπελα no parking και θα γραφει την αδεια πανω αλλιως ειναι ακυρη."

για τι παρκινγκ γραφεις?πυλωτη?επαγγελματικο χωρο?αμεα?πεζοδρομιο?

στο japan αν δεν αποδειξεις οτι εχεις χωρο που θα παρκαρεις το οχημα,δεν μπορεις να αγορασεις οχημα..........ακομη και στο πεζοδρομιο,νοικιαζεις χωρο για το οχημα απο δημο και το καταθετεις για να αγορασεις οχημα.αλλιως δεν.......

  • Like 1
Δημοσ.

-ειναι συνοπτικα ποστ  απο τοπικς με 20+σελιδες το καθενα.ειναι κλασσικο flame topic του ινετ.
-παρκινγκ γκαραζοπορτας.
-εγραψα στο 1ο ποστ δεν με νοιαζει να πληρωσω το 20ε, με νοιαζει να πληρωσουν αυτοι προστιμο...
http://www.poleodomia.gov.gr/Default.aspx?tabid=56

  • Like 1
  • 4 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Bolman6 είπε

Ποσα μετρα πρεπει να απεχει το απεναντι παρκαρισμενο οχημα προκειμενου ναβγω απο το υπογει γκαραζ μου;

Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιος νόμος για αυτό... 

Το μόνο που μπορείς να δεις είναι αν το παρκάρισμα στο απέναντι πεζοδρόμιο επιτρέπεται 

Δημοσ.

Καλημέρα σας 

Θελω να ρωτήσω αν εχεις αδειοδοτημενο παρκινγ, πόσα μέτρα δεξια και αριστερα απο την εισοδο του παρκινγ πρεπει να παρκαρουν οι περιοικοι για να μην ενοχλουν

για την εισοδο και την έξοδο των οχηματων και να μη χρείαζεται να κανει καποιος τρελλους ελιγμους για να μπορεσει να εισέλθει ή να εξέλθει? Θέλω συγκεκριμενα μέτρα και που μπορώ

να βρω την συκεκριμενη νομοθεσία σε περιπτωση αντιδρασης απο τον εκαστοτε που παρκαρει κολλητα?

Δημοσ.

Aπ όσο γνωρίζω και έχω δει τα αδειοδοτημένα παρκινγκ έχουν πασαλάκια σε κάποια απόσταση από την είσοδο τους για αυτόν ακριβώς το λόγο οπότε δες πως μπορείς να τα τοποθετήσεις. Φαντάζομαι μπορείς να απευθυνθείς στο δήμο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε

Aπ όσο γνωρίζω και έχω δει τα αδειοδοτημένα παρκινγκ έχουν πασαλάκια σε κάποια απόσταση από την είσοδο τους για αυτόν ακριβώς το λόγο οπότε δες πως μπορείς να τα τοποθετήσεις. Φαντάζομαι μπορείς να απευθυνθείς στο δήμο.

Πασαλάκια, τσιμεντάκια ή ότι άλλο απαγορεύεται δια ροπάλου.

Γενικότερα οποιοδήποτε εμπόδιο σε δρόμο και πεζοδρόμιο. Ακόμα και οι ειδικές θέσεις για τους κάδους που κάνουν οι δήμοι, όταν αυτοί δεν είναι απλή εσοχή στο πεζοδρόμιο αλλά έχουν γύρω-γύρω μεταλλικό "καγκελάκι" είναι παράνομοι (το γεγονός ότι ο καθένας βάζει ότι θέλει και άρα βλέπουμε πολλά τέτοια, δεν τα κάνει αυτομάτως νόμιμα).

Πέρα από το παράνομο της υπόθεσης μπορεί να "τρέξει" τον τοποθετήσαντα και όποιος πάθει μικρή η μεγάλη ζημιά στο αυτοκίνητό του (πχ σε κάποια μανούβρα) ή κάποιος πεζός που μπορεί να μην τα προσέξει (οκ, γκαβομάρα του ίσως, αλλά το πασαλάκι δεν έπρεπε να είναι εκεί) και να χτυπήσει και άρα να ζητάει αποζημίωση δικαστικά.

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 3
Δημοσ.
Στις 27/9/2018 στις 12:32 ΜΜ, LefterisZ είπε

Καλημέρα σας 

Θελω να ρωτήσω αν εχεις αδειοδοτημενο παρκινγ, πόσα μέτρα δεξια και αριστερα απο την εισοδο του παρκινγ πρεπει να παρκαρουν οι περιοικοι για να μην ενοχλουν

για την εισοδο και την έξοδο των οχηματων και να μη χρείαζεται να κανει καποιος τρελλους ελιγμους για να μπορεσει να εισέλθει ή να εξέλθει? Θέλω συγκεκριμενα μέτρα και που μπορώ

να βρω την συκεκριμενη νομοθεσία σε περιπτωση αντιδρασης απο τον εκαστοτε που παρκαρει κολλητα?

Έξοδος πάρκινγκ σε κεντρικό σημείο κάθε πολης στην Ελλάδα. Πάντα θα το κλείνουν με αλαρμ.

Τα αλαρμ απορω γιατί τα ανάβουν. Έχουν κλείσει την έξοδο, ανάβουν αλαρμ και φεύγουν.Ελληνική πατέντα.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, jmmys είπε

Τα αλαρμ απορω γιατί τα ανάβουν. Έχουν κλείσει την έξοδο, ανάβουν αλαρμ και φεύγουν.Ελληνική πατέντα.

Σημαινει μην φερεις το 100,ερχομαι σε 5 η 10 λεπτα.

Απορω με το επιπεδο σταρχιδισμου σε αυτη τη χωρα,εγω αποψε παρκαρα στην εισοδο ενος παρκινγκ μαγαζιου  που ηταν κλειστο,ισα ισα για να παω στο ΑΤΜ που ειναι 100 μετρα πιο μακρια,και ειχα agxow μην τυχει και δουλευει κανεις και θελει να μπει η να βγει.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν έρχονται σχεδόν ποτέ σε λίγα λεπτά. Το ζω καθημερινα.

Είναι το φιλότιμο που έχουμε.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, jmmys είπε

Έξοδος πάρκινγκ σε κεντρικό σημείο κάθε πολης στην Ελλάδα. Πάντα θα το κλείνουν με αλαρμ.

Τα αλαρμ απορω γιατί τα ανάβουν. Έχουν κλείσει την έξοδο, ανάβουν αλαρμ και φεύγουν.Ελληνική πατέντα.

Τα αλάρμ είναι σαν αυτούς που πάνε λεωφορειόδρομο από την Αγία Παρασκευή μέχρι την Κατεχάκη και έχουν αναμμένο το δεξιό φλάς μήπως πουθενά τους σταματήσει Τροχαία να που ότι ήθελαν να στρίψουν δεξιά.:D

Ρε φίλε παρκάρεις και κλείνεις γκαράζ - είσοδο - μαγαζί - αυτοκίνητα κλειδώνεις και φεύγεις ανάβοντας τα αλάρμ.'Ολοι πλέον κινητό έχουμε. Γράφτο το ρημάδι με μεγάλους αριθμούς σε μια σελίδα Α3 να φαίνεται από μακριά βάλτο πάνω στο ταμπλό του αυτοκινήτου ώστε ο άλλος να μπορεί να σε ειδοποιήσει ότι τον εμποδίζεις.

Άνθρωποι είμαστε μπορεί κάποια στιγμή όλοι μας να χρειαστεί να κλείσουμε κάποιον έστω για 5-10 λεπτά.Εγώ το έχω γραμμένο πάντα σε μία μεγάλη σελίδα στο ντουλαπάκι και αν πρόκειται να κλείσω κάποιον έστω και 5 λεπτά το βάζω στο ταμπλό  να μπορεί να με ειδοποιήσει.

  • Like 6
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...