Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επιτέλους! Ας σταματήσει αυτη η χαζομάρα να σου την λένε επειδή ακους μουσική!!! Θα ήθελα να ΄ξερα αυτοί δεν ξέρουν τι σημαίνει λειτουργία πτήσης στα κινητά?!

Καλά για mp3-mp4 δεν το συζητώ...

 

"Μια φίλη μου την έκαναν παρατήρηση, και την ανάγκασαν να το κλείσει, μέσα σε αστικό... γιατί άκουγε μουσική ενώ έξω είχε βροχή!!!

Και δεν βρέθηκε ένας λογικός να τον κόψει τον γέρο που έκανε την παρατήρηση, την ανάγκασε να τα βγάλει τα ακουστικά!"

 

χαχαχα μην τους παρεξηγεις...οι παππουδες κλεινουν και τις τηλεορασεις οταν βρεχει για να "μην καουνε απο κεραυνο"...πιστευουν οτι με εναν μαγικο τροπο, ο κεραυνος θα αδιαφορησει για αλεξικεραυνα, ψηλα δεντρα, 6οροφα κτηρια, κεραιες κινητης κλπ, και θα σταμπαρει την κεραια της μονοκατοικιας :)

εχω περασει πολλα βαρετα απογευματα στους παππουδες μου το καλοκαιρι στο χωριο οταν ειχε μπορες...

Δημοσ.

Στα ηλεκτρονικά των αεροπλάνων πριν το 1995 δεν υπήρχε προβλέψη για τα παράσιτα που προξενούν τα κινητά. Μετά το 2000 σίγουρα το έχουν λάβει υπόψη η κατασκευαστές. Οπότε αμφιβάλω εάν υπάρχει πραγματικός κίνδυνος σε μεγάλα ύψη.

 

Το μόνο που φοβίζει τις εταιρείες είναι πως πλέον όλοι οι επιβάτες έχουν κινητά. Τα κινητά όταν βρίσκονται σχετικά κοντά σε κεραία κινητής τηλεφωνίας, στην αναμονή τους εκπέμπουν ελάχιστη ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολίας για λόγους αυτονομίας. Όταν όμως απομακρυνθούν τα δίνουν όλα για να κρατήσουν το σήμα.

 

Ένα αεροσκάφος είναι ουσιαστικά  ένας μεταλλικός σωλήνας. Σε αυτόν τον μεταλλικό σωλήνα τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα ελάχιστη διαφυγή βρίσκουν   από τα μικρά φινιστρίνια και αντανακλώνται συνεχώς. Έτσι η ηλεκτρομαγνητική ενέργεια πολλαπλασιάζεται εντός του αεροσκάφους από ότι σε ανοιχτό χώρο. 

 

Σκεφτείτε ένα μεγάλο αεροπλάνο με 400 κινητά σε αναμονή. Την περίοδο που το αεροσκάφος παίρνει ύψος και απομακρύνεται από τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας, όλα κινητά εκπέμπουν στο μέγιστο για να είναι σε επαφή με το λιγοστό σήμα. Επιπλέον η ακτινοβολία αντανακλάται μέσα στο αεροπλάνο και γίνεται πολύ μεγαλύτερη. Σίγουρα η επίδραση της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας που θα δεχθούν τα ηλεκτρονικά του αεροσκάφος θα είναι σοβαρή. Επιπλέον τα πολιτικά αεροσκάφη κατασκευάζονται με το μικρότερο δυνατό κόστος. Δεν είναι πολεμικά ώστε να μην γίνουν τσιγκουνιές στην  ισχυρή προστασία από ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές! Κάτι ανάλογο γίνεται και στην προσγείωση όταν τα κινητά αρχίζουν να πιάνουν σήμα και πασχίζουν αμέσως να το συγκρατήσουν. 

 

Για μένα το να έχεις ένα κινητό σε αναμονή λίγο πριν την απογείωση είναι ανώφελο αφού έτσι και αλλιώς θα χάσει το σήμα του γρήγορα. Μετά τα 10000 πόδια δεν υπάρχει το παραμικρό σήμα, οπότε δεν γίνεται καμία προσπάθεια από το κινητό να διατηρήσει την επαφή του με το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας. Αρά κακώς απαγορεύεται η χρήση κινητών σε μεγάλο ύψος. 

 

Μία σίγουρη λύση όχι στο πολύ μακρινό μέλλον είναι να υπάρχουν κεραίες κινητής τηλεφωνίας μέσα σε κάθε αεροσκάφος. Το ίδιο συμβαίνει στους υπόγειους σταθμούς του μετρό οι οποίοι είναι σε μεγάλο βάθος αλλά έχουν υποστήριξη από τις εταιρείες κινητών. Το κόστος με τα χρόνια σίγουρα θα πέσει. Με αυτόν τον τρόπο τα κινητά δεν θα ζορίζουν το σήμα τους κατά την απογείωση και τα ηλεκτρονικά του αεροσκάφους θα έχουν ελάχιστη καταπόνηση.

Εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει ίντερνετ στα μεγάλα αεροσκάφη μεγάλων διαδρομών μέσω wifi. Παλαιότερα ήταν ακριβό και αργό αλλά πλέον είναι προσιτό και γρήγορο. Γιατί όχι και κινητή τηλεφωνία. 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

  • Like 1
Δημοσ.

Συνήθως οτι γίνεται στην αμερική μετά απο λίγο έρχεται και εδώ. Καλή κίνηση αν και πρακτικά έχει ουσία μόνο γι αυτους που πετάνε συνέχεια. Για εμάς που ταξιδεύουμε μερικές φορές το χρόνο δεν έχει σημασία να κλείσουμε το angry birds για 5 λεπτά.

Δημοσ.

Θυμάμαι στην aegean είχα ακουστικά ψείρες βαλμένα στην υποδοχή του καθίσματος, και άκουγα μουσική από αυτή που έβαζε το αεροπλάνο. Μια αεροσυνοδός με ανάγκασε να τα βγάλω στην προσγείωση "για λόγους ασφαλείας". Δηλαδή έπαιζε να μερακλωθώ και να κοπανηθώ τόσο που να έφερνε τούμπα το αεροσκάφος;

 

Όχι μπορεί όμως να ήξερε το πλήρωμα ότι το αεροπλάνο ίσως πέσει αν συνεχίσουν έτσι τα κενά αέρος και δεν ήταν τόσο αναγκαίο ακόμη να ενημερωθούνε οι επιβάτες.. αλλα η καλή αυτή αεροσυνοδός σου είπε να τα βγάλεις από τα αφτιά σου γιατί αν απoσυγκολλιόταν το κάθισμα που τα είχε θα βγαίνανε και αυτά μαζί σε ενδεχομενη πτώση του αεροσκάφους :) απλά ήσασταν τυχεροί και τελικά δεν έγινε τίποτα.

Δημοσ.

Στα ηλεκτρονικά των αεροπλάνων πριν το 1995 δεν υπήρχε προβλέψη για τα παράσιτα που προξενούν τα κινητά. Μετά το 2000 σίγουρα το έχουν λάβει υπόψη η κατασκευαστές. Οπότε αμφιβάλω εάν υπάρχει πραγματικός κίνδυνος σε μεγάλα ύψη.

 

Το μόνο που φοβίζει τις εταιρείες είναι πως πλέον όλοι οι επιβάτες έχουν κινητά. Τα κινητά όταν βρίσκονται σχετικά κοντά σε κεραία κινητής τηλεφωνίας, στην αναμονή τους εκπέμπουν ελάχιστη ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολίας για λόγους αυτονομίας. Όταν όμως απομακρυνθούν τα δίνουν όλα για να κρατήσουν το σήμα.

 

Ένα αεροσκάφος είναι ουσιαστικά  ένας μεταλλικός σωλήνας. Σε αυτόν τον μεταλλικό σωλήνα τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα ελάχιστη διαφυγή βρίσκουν   από τα μικρά φινιστρίνια και αντανακλώνται συνεχώς. Έτσι η ηλεκτρομαγνητική ενέργεια πολλαπλασιάζεται εντός του αεροσκάφους από ότι σε ανοιχτό χώρο. 

 

Σκεφτείτε ένα μεγάλο αεροπλάνο με 400 κινητά σε αναμονή. Την περίοδο που το αεροσκάφος παίρνει ύψος και απομακρύνεται από τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας, όλα κινητά εκπέμπουν στο μέγιστο για να είναι σε επαφή με το λιγοστό σήμα. Επιπλέον η ακτινοβολία αντανακλάται μέσα στο αεροπλάνο και γίνεται πολύ μεγαλύτερη. Σίγουρα η επίδραση της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας που θα δεχθούν τα ηλεκτρονικά του αεροσκάφος θα είναι σοβαρή. Επιπλέον τα πολιτικά αεροσκάφη κατασκευάζονται με το μικρότερο δυνατό κόστος. Δεν είναι πολεμικά ώστε να μην γίνουν τσιγκουνιές στην  ισχυρή προστασία από ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές! Κάτι ανάλογο γίνεται και στην προσγείωση όταν τα κινητά αρχίζουν να πιάνουν σήμα και πασχίζουν αμέσως να το συγκρατήσουν. 

 

Για μένα το να έχεις ένα κινητό σε αναμονή λίγο πριν την απογείωση είναι ανώφελο αφού έτσι και αλλιώς θα χάσει το σήμα του γρήγορα. Μετά τα 10000 πόδια δεν υπάρχει το παραμικρό σήμα, οπότε δεν γίνεται καμία προσπάθεια από το κινητό να διατηρήσει την επαφή του με το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας. Αρά κακώς απαγορεύεται η χρήση κινητών σε μεγάλο ύψος. 

 

Μία σίγουρη λύση όχι στο πολύ μακρινό μέλλον είναι να υπάρχουν κεραίες κινητής τηλεφωνίας μέσα σε κάθε αεροσκάφος. Το ίδιο συμβαίνει στους υπόγειους σταθμούς του μετρό οι οποίοι είναι σε μεγάλο βάθος αλλά έχουν υποστήριξη από τις εταιρείες κινητών. Το κόστος με τα χρόνια σίγουρα θα πέσει. Με αυτόν τον τρόπο τα κινητά δεν θα ζορίζουν το σήμα τους κατά την απογείωση και τα ηλεκτρονικά του αεροσκάφους θα έχουν ελάχιστη καταπόνηση.

Εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει ίντερνετ στα μεγάλα αεροσκάφη μεγάλων διαδρομών μέσω wifi. Παλαιότερα ήταν ακριβό και αργό αλλά πλέον είναι προσιτό και γρήγορο. Γιατί όχι και κινητή τηλεφωνία. 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

απο που να αρχησω και που να τελειωσω

εκει εχεις λαθος

δεν αξιζει τον κοπο να εξηγησω

Δημοσ.

Όχι μπορεί όμως να ήξερε το πλήρωμα ότι το αεροπλάνο ίσως πέσει αν συνεχίσουν έτσι τα κενά αέρος και δεν ήταν τόσο αναγκαίο ακόμη να ενημερωθούνε οι επιβάτες.. αλλα η καλή αυτή αεροσυνοδός σου είπε να τα βγάλεις από τα αφτιά σου γιατί αν απoσυγκολλιόταν το κάθισμα που τα είχε θα βγαίνανε και αυτά μαζί σε ενδεχομενη πτώση του αεροσκάφους :) απλά ήσασταν τυχεροί και τελικά δεν έγινε τίποτα.

 

υποθετω οτι κανεις χιουμορ ετσι???

Δημοσ.

'' ότι θα επιτρέπει τη χρήση φορητών ηλεκτρικών συσκευών από σήμερα στις πτήσεις της, μόνο όμως σε υψόμετρο έως τα 10.000 πόδια.''

 

Λογικο μιας και μεχρι τα 10.000 ποδια αν πεσει το αεροπλανο βγαινεις αγραντζουνιστος 

Δημοσ.

Καλά αυτή τη μαλακία με τις παρεμβολές την παίρνουν κάποιοι τη φουσκώνουν κιόλας κ νομίζουν αυτοί που κλάνουν μέντες στο αεροπλάνο ότι θα πέσει, επειδή ο άλλος έχει το mp3 η το tablet ανοιχτό. Ρε ανοήτοι εμπιστεύεστε να επιβαστείτε σε ένα εναέριο όχημα που θα μπορούσε να το ρίξουν τα κινητά κ τα walkman?

Δημοσ.

Oι πιλοτοι χρησιμοποιουν εδω και πολυ καιρο, σε πολλες εταιρειες, τα manuals στο iPad

το συγκεκριμενο πρεπει να ειναι καποιο dp plate.

τα manuals ειναι ακομα σε χαρτι (αυτο το μπλε βιβλιο που κραταει ο captain), και σε καποιες περιπτωσεις, δεν θα μπορουσε να ειναι διαφορετικα

οι "χαρτες" ειναι στα tablets, και η Delta πχ εχει δωσει σε ολους τους πιλοτους ipads με Jeppesen plates

επισης και κατι αστειο

Δημοσ.

το συγκεκριμενο πρεπει να ειναι καποιο dp plate.

τα manuals ειναι ακομα σε χαρτι (αυτο το μπλε βιβλιο που κραταει ο captain), και σε καποιες περιπτωσεις, δεν θα μπορουσε να ειναι διαφορετικα

οι "χαρτες" ειναι στα tablets, και η Delta πχ εχει δωσει σε ολους τους πιλοτους ipads με Jeppesen plates

επισης και κατι αστειο

 

λογικα και τα manuals καποια στιγμη θα περασουν σε ηλεκτρονικη μορφη, και το βιβλιο θα υπαρχει μονο σε περιπτωση που παει κατι στραβα.

 

ηδη καποια καινουρια αεροσκαφη (787, Α380 κλπ) εχουν ακομα και τα checklists σε ηλεκτρονικη μορφη σε καποιο απο τα monitors του κοκπιτ

Δημοσ.

Πώς ακριβώς θα μπορούν να ελέγχουν σε μια πτήση εκατοντάδων ατόμων αν είναι ενεργοποιημένη η λειτουργία πτήσης; (να με συμπαθάτε αν το ερώτημα έχει απαντηθεί και δεν το πρόσεξα/διάβασα)

Δημοσ.

Πώς ακριβώς θα μπορούν να ελέγχουν σε μια πτήση εκατοντάδων ατόμων αν είναι ενεργοποιημένη η λειτουργία πτήσης; (να με συμπαθάτε αν το ερώτημα έχει απαντηθεί και δεν το πρόσεξα/διάβασα)

 

θα το βαζουν ολοι σε plane mode για να τους κρατησει λιγο παραπανω η μπαταρια για να παιξουν angry birds χαχαχαχα

 

παντως και σημερα το ιδιο συμβαινει, δεν μπορουν να το ελεγξουν, παρολα αυτα το επιτρεπουν

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...