Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

και σε ανηφορα τι κανεις?

βάζεις το ένα χέρι στην χειρολαβή του συνεπιβάτη το άλλο στο τιμόνι και σπρώχνεις.

αν έχεις μείνει από μπουζί 10 euro ζημια δηλαδή δεν δίνεις 50 στο γερανό

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

βάζεις το ένα χέρι στην χειρολαβή του συνεπιβάτη το άλλο στο τιμόνι και σπρώχνεις.

αν έχεις μείνει από μπουζί 10 euro ζημια δηλαδή δεν δίνεις 50 στο γερανό

εχεις ιδεα ποσο ζυγιζει μια μεγαλη μηχανη?

Δημοσ.

Εγω αν εμενα με μηχανη και συναντουσα ανηφορα θα εκανα το εξης..

 

Θα εσπρωχνα και μετα φρενο.. Ξεκουραση και ξανα σπρωξιμο. Τι σκατα τι ανηφορα θα ναι αυτη...

 

Για να πας στο σπιτι...

 

Τωρα αυτο που επαθες ειναι λιγο τραβηγμενο.

 

Σε γραψανε γιατι μαλλον θα την καβαλουσες..

 

Επρεπε να σε ακινητοποιησουν, να μην σε αφησουν να κανεις βημα με την μηχανη αν νομιζαν οτι θα την καβαλγσεις. Και να συνοδευσουν εσενα και τον θειο σπιτι.

Την μηχανη την επαιρνε και την αλλη μερα..

Δημοσ.

εχεις ιδεα ποσο ζυγιζει μια μεγαλη μηχανη?

 

CBF250 150kg

BMW R100R 250kg

 

έχω σπρώξει και τα 2 αρκετές φορές στη ζωή μου.
 
ειδικά το CBF το έχω κάνει Καλλιθέα Σκρα με Πειραιά άγιο Διονύση
cbf.jpg
(μια γερή ανηφόρα έχει μόνο η διαδρομή )
όταν μου καβάτζωσαν σε ένα βράδυ καθρέφτες, μανέτες, τρόμπα φρένου πάνω από το τιμόνι, κόρνα και το διακόπτη της βενζίνης.
 
τροχός λέγεται η εφεύρεση..
εδώ ένα άτομο μπορεί να σπρώξει αμάξι...
δεν θα ανέβεις και λόφους...
Δημοσ.

Επίσης, το οτι είναι 600ρα δεν σημαίνει σώνει και καλά πως ζυγίζει 200+ κιλά.

Η δική μου π.χ ζυγίζει 140 κιλά γεμάτη..

 

Στις ανηφόρες αφήνουμε την μηχανή να γείρει λίγο και να ακουμπήσει στο σώμα μας σπρώχνοντας κανονικά από το τιμόνι.

Με αυτό τον τρόπο ένα μεγάλο μέρος του βάρους που πρέπει να σπρώξουμε το σπρώχνει το σώμα μας χωρίς να κουραζόμαστε.

 

ontopic, η κλήση ήταν ηλίθια.

Δημοσ.

Μπορεί η κλήση αυτή καθεαυτή να μην στέκει σύμφωνα με την περιγραφή που δίνει ο TS, αλλά το σπρώξιμο σε δημόσιο δρόμο και μάλιστα βράδυ είναι πολύ επικίνδυνο. Ειδικά αν το κάνει κάποιος που δεν έχει συνηθίσει να κουμαντάρει τόσα κιλά με δύο τροχούς με τα πόδια.

 

Σε τέτοιες περιπτώσεις το κλειδώνουμε σε μια άκρη το ρημάδι και το παίρνουμε την επόμενη.

Δημοσ.

Μα έτσι κι αλλιώς, η οδική βοήθεια δεν θα το έκανε δωρεάν, από τη στιγμή που δεν έχει βλάβη η μηχανή. Εδώ εμάς μας πήραν τηλέφωνο να μας πουν ότι θα μας χρεώνουν αν τους καλούμε για τον ίδιο λόγο συχνά. Και ξέρετε τι εννοούν συχνά; Με πατέρα ναυτικό, τους φωνάζαμε 2 φορές το χρόνο για να βάλουν μπροστά το αυτοκίνητό του, το οποίο έμενε παρκαρισμένο όσο ταξίδευε. Αυτό το θεωρούν άσκοπη μετάβαση και σε προειδοποιούν ότι δεν θα έρθουν ξανά για τον ίδιο λόγο. 120 ευρώ το χρόνο για να έρθουν 2 φορές να βάλουν μπροστά με καλώδια...

 

Να το έχετε υπόψην, για τα επόμενα ταξίδια, όταν το αμάξι είναι να μείνει ακινητοποιημένο, αφαιρείς τον ένα πόλο της μπαταρίας, και έτσι οι απώλειες ρέυματος είναι πολύ μικρότερες.

 

On topic τώρα,

 

Δηλαδή κάτι πατεράδες καυλωμένοι, που βλέπουνε πχ μία χάρλευ και πάνε και βάζουνε τον 2χρονο πιτσιρικά να την καβαλήσει για να τον βγάλουν φώτο, θα πρέπει να ανησυχούν πλέον?

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Φοβάμαι ότι οι μόνοι που μπορούν να σου σβήσουν την κλήση είναι οι αστυνομικοί που σε γραψανε. Οποιοσδήποτε άλλος δε θα σε πιστέψει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...