Marchas Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Καλησπέρα παιδιά , παρέλαβα σήμερα το monitor του τίτλου και υπάρχουν δύο διαφορετικά σημεία στην κάτω αριστερή γωνία με dead pixel χρώματος μάυρου - γκρι . Η αγορά έγινε απο VisionStudio . Όταν παρέλαβα μου είπε ότι για τυχόν θέματα εγγύησης απευθύνομαι κατευτθείαν στην Dell . Γνωρίζει κανείς την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω? Σας ευχαριστώ
Marchas Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Επικοινώνησα με DELL και μου είπαν ότι Δευτέρα θα μου στείλουν άλλη σπίτι , αλλά δεν μπορούν να εγγυηθούν αν θα είναι καινούρια η refurbished -.- . Αν θέλω καινούρια πρέπει να περιμένω γύρω στον ένα μήνα για να στείλουν απο εργοστάσιο . Τι λέτε , να παραλάβω η να πάω για καινούρια?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 καινούρια, δεν θα πάθεις και κάτι από το dead pixel...
Marchas Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Κυρίως για ενημέρωση σε κάποιον που τύχει παρόμοιο πρόβλημα βάζω ένα update Παρέλαβα σήμερα την αλλαγή , η οποία είναι refurbished οπως μου είπαν και απο Dell και με έντονο backlight bleed και στις 4 γωνίες . Ξαναπαίρνοντας τηλέφωνο επέμεναν να μου στείλουν πάλι refurbished καθώς λένε δεν υπάρχει λόγος να πάω σε καινούρια , αλλά έκανα αίτηση για αντικατάσταση με καινούρια . Ζήτησαν φωτογραφία απο απόδειξη , ΑΦΜ , ΔΟΥ και φωτογραφία απο την οθόνη που να φαίνεται το πρόβλημα . Παραλαβή σε 15 - 20 εργάσιμες . Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2013 από Marchas
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα