Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ήθελα να γνωστοποιήσω την ιστοσελίδα που κατασκεύασα μόνος και το αντικείμενο της είναι: είδη γάμου και βάπτισης - (με τη βοήθεια ενός δεκάωρου σεμιναρίου joomla είναι η πλήρης αλήθεια) χωρις όμως να γνωρίζω ιδιαίτερα από Η/Υ. Αφού η πρώτη μου ιστοσελίδα www.sotiriosnakos.gr πληρώθηκε μιά περιουσία αποφάσισα να στήσω ακόμη μία απολύτως δωρεάν αφού την κατασκεύασα μόνος. Αν έχετε κάποιες συμβουλές ή γνώμες θα ήταν φαντάζομαι χρήσιμες τόσο για μένα όσο και για όσους διαβάσουν αυτό το άρθρο. Η σελίδα είναι η ακόλουθη http://www.fakela-prosklitiria.gr/ ( και μου έρχεται η όρεξη να φτιάξω και άλλη .. μάλλον σε wordpress! )....

• Like 1
Δημοσ.

Ωραίος, μια χαρά φαίνεται η σελίδα για 10 ώρες μάθημα μόνο.

Που έκανες τα σεμινάρια. Θα ήθελα να μάθω κι εγω γιατί είμαι επίσης εντελώς άσχετος. Τουλαχιστον να δω την φιλοσοφία του πως στήνεται μια σελίδα.

• Like 1
Δημοσ.

Πολυ ωραια και καλαισθητη η δουλεια σου!

Μπραβο σου!!

Ευχομαι ολόψυχα καλες δουλειες!! :-)

• Like 1
Δημοσ.

Σας ευχαριστώ όλους για τις θετικές σας γνώμες. Το σεμινάριο το έκανα στην Καλλιθέα στην Technokids-technoplus.gr αλλά θεωρώ πως δεν παίζει ιδιαίτερο λόγο η σχολή και τα μαθήματα αλλά η τριβή που κάνει ο καθένας μας. Τώρα παρακολουθώ για δεύτερη φορά σεμινάρια 40 ωρών στο Περιστέρι γενικότερου περιεχομένου τύπου marketing, e-mail καμπάνια, SEO κτλ. αλλά καταλήγω πάντα στο συμπέρασμα πως θέλει 85% προσωπική εργασία και 15% βοήθεια από εξωτερικούς παράγοντες...

Δημοσ.

Καλή προσπάθεια .

Θεωρώ όμως οτι έχει παρα πολύ δουλειά ακόμη . Εχει πολλά λάθη τεχνικά, αισθητικά και στις λεπτομέρειες. Μου αρέσουν οι φωτογραφίες σου όμως. Επίσης έχεις on page πολλά SEO λάθη , και δεν έχει προσανατολισμό η ιστοσελίδα σου , τι δηλαδή θέλεις να κάνεις ενας επισκέπτης στο online καταστημα σου .

Επίσης το χρωματολόγιο θέλει προσοχή , κάποια χρώματα δεν ειναι συμβατα με κάποια άλλα.

Δεν είναι επίσης συμβατή με ipad και mobile.