Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σωστό και αυτό, αλλά η Wind είναι είναι από τις χειρότερες εταιρίες παροχής υπηρεσιών. Δεν το λέω μόνο εγώ... Ψάξτο πρώτα, πάρε και άλλες γνώμες και μετά αποφασίζεις.

 Δεν ξέρω ποιος το λέει, αλλά είμαι καιρό με Wind εγώ και πολλοί γνωστοί μου και όλα είναι μια χαρά με ιδιαίτερα χαμηλές τιμές.

Δημοσ.

Apo hol σε wind.Δηαλδη μας ρωτας απο τα σκατα στα σκατα?Κια οι 2 αυτες ειναι αστα χεστα κατουρατα.

Μην είσαι και απόλυτος, παλιά η κατάσταση δεν ήταν ίδια με τώρα. Πλέον κοιτάμε ότι μας συμφέρει οικονομικά και από θέμα υπηρεσιών. 

Προσωπικά από τότε που άλλαξα τον OTE και πήγα Wind για καθαρά οικονομικούς λόγους έχω σωθεί, χωρίς πλάκα 

Δημοσ.

Μην είσαι και απόλυτος, παλιά η κατάσταση δεν ήταν ίδια με τώρα. Πλέον κοιτάμε ότι μας συμφέρει οικονομικά και από θέμα υπηρεσιών. 

Προσωπικά από τότε που άλλαξα τον OTE και πήγα Wind για καθαρά οικονομικούς λόγους έχω σωθεί, χωρίς πλάκα 

έχεις δίκιο ο οτε είναι πανάκριβος αλλά τώρα θέλει προσοχή με τη wind γιατί έει αυξήσει τις τιμές τις

Δημοσ.

έχεις δίκιο ο οτε είναι πανάκριβος αλλά τώρα θέλει προσοχή με τη wind γιατί έει αυξήσει τις τιμές τις

Πότε τις αύξησε; Πάντως προσωπικά επειδή έχω περάσει από Hol και τώρα έχω Wind έχω να πω ότι με τη δεύτερη είμαι σε πολύ καλύτερη μοίρα. Χαμηλότερες χρεώσεις, πιο αξιόπιστη γραμμή και γενικά δεν έχει χρειαστεί να επικοινωνήσω ποτέ μαζί τους για το οτιδήποτε - όλα δουλεύουν μέχρι στιγμής ρολόι.

Δημοσ.

έχεις δίκιο ο οτε είναι πανάκριβος αλλά τώρα θέλει προσοχή με τη wind γιατί έει αυξήσει τις τιμές τις

δεν μπορώ να πω ότι έχει αυξήσει τις τιμές απλά δίνει περισσότερες επιλογές με πακέτα για τον καθένα 

Δημοσ.

Tο ότι δεν παίρνεις ρούτερ και σου λένε κράτα του προηγούμενου παρόχου και θα δουλέψει κατευθύαν, το ήξερες;

Το ότι αν θες μετά να ρυθμίσεις κάτι στο ρούτερ, επειδή προφανώς δεν θα έχεις internet, σου λένε πως αν δεν ξέρεις τις βασικές ρυθμίσεις του ρούτερ σου, δεν μπορούν να σε εξυπηρετήσουν και πως θα πρέπει να προμηθευτείς ρούτερ της wind για πλήρη υποστήριξη με χρέωση 24 ευρώ, το ήξερες;

Εκτός από τα προαναφερόμενα, επειδή είχα wind από τότε σχεδόν που ξεκίνησε, μπορώ να πω πως ήταν καλή γενικά σαν εταιρεία. Εδώ και 2 χρόνια όμως σαν να έχουν αλλάξει τα πράγματα. Η ταχύτητα του internet είχε αρχίσει να γίνεται τραγική. Ήταν ένας από τους βασικότερους λόγους που έφυγα. Έχω βάλει forthnet με την καλή προσφορά που είχε βγάλει το καλοκαίρι και μέχρι στιγμής όλα καλά. Την hol την έχω στο εξοχικό μου εδώ και 3-4 χρόνια και μπορώ να πω πως είμαι αρκετά ικανοποιημένος και από εκεί. Δεν είχα κανένα πρόβλημα όλο αυτό το καιρό. 

Γενικά δεν πιστεύω πως αξίζει να πας στη wind... ψάξε λίγο καλύτερα το θέμα σου.. και όλα αυτά που σου είπαν για την ταχύτητά σου ήταν απλά παπάτζες. Υπό νορμάλ συνθήκες δεν έχεις διαφορά στην ταχύτητα συγχρονισμού. Όσο είχες στο προηγούμενο θα έχεις και στον επόμενο, με μια μικρή απόκλιση βέβαια. Για να δεις την ακριβή σου ταχύτητα, πάρε τους τηλέφωνο και πες τους πως το line attenuation μου είναι τόσο.. πόση είναι η αποδεκτή ταχύτητα που θα έχω σε εσάς...;

Δημοσ.

για ποιο λογο να μην σου δωσουν ρουτερ?σιγα το κοστος που εχει το zte...

αν το ρουτερ δουλευε στον προηγουμενο παροχο ναι κατα 99% θα δουλευει σε ολες.(απ οσο ξερω καμμια εταιρεια δεν θελει πια username+pass sto router)

αυτο με τα 24ευρω ποιος το πε?μιλας γι αυτο το καινουργιο προγραμμα που ειναι αοριστου=οποτε θες το κοβεις ε?

Δημοσ.

για ποιο λογο να μην σου δωσουν ρουτερ?σιγα το κοστος που εχει το zte...

αν το ρουτερ δουλευε στον προηγουμενο παροχο ναι κατα 99% θα δουλευει σε ολες.(απ οσο ξερω καμμια εταιρεια δεν θελει πια username+pass sto router)

αυτο με τα 24ευρω ποιος το πε?μιλας γι αυτο το καινουργιο προγραμμα που ειναι αοριστου=οποτε θες το κοβεις ε?

 

Έτσι είναι η νέα τακτική σε οποιοδήποτε πρόγραμμα. Άρχισε να ισχύει από τις αρχές του μήνα σχεδόν, τότε δηλαδή που βγήκαν και τα νέα προγράμματα. Ρώτα σε ένα κατάστημα wind, ή πάρτους και τηλέφωνο να το επιβεβαιώσεις...Πλέον δεν παίρνεις ρούτερ αν έχεις από προηγούμενο πάροχο. Σου λένε πως δεν χρειάζεται και θα συνδεθείς κατευθύαν με το υπάρχον. Σε αρκετά άτομα όμως ανάβει κόκκινο το λαμπάκι του internet στο ρούτερ και συνήθως χρειάζεται να βάλουν τα προσωπικά στοιχεία που έρχονται στον καθένα στο κινητό. Αν κάποιο άτομο δεν ξέρει από μόνο του να μπαίνει στη σελίδα του ρούτερ του προηγούμενου παρόχου και να το χειρίζεται, τότε σου λένε πως εμείς δεν μπορούμε να σε εξυπηρετήσουμε σε ρούτερ που δεν είναι δικό μας, πέραν των βασικών (VPI, VCI, Encapsulation, ISP). Θα πρέπει να προμηθευτείς το δικό τους ρούτερ για πλήρη τεχνική υποστήριξη με χρέωση 24 ευρώ...

Δημοσ.

Προσωπικά έχω Wind σταθερό εδώ και ΧΡΟΝΙΑ και δεν έχω πρόβλημα!
Μάλιστα όταν λέω χρόνια, όσο ήταν Tellas/Wind ακόμα (τότε ναι... υπήρχαν προβλήματα).
Αλλά μετά την ενοποίηση όλα είναι εντάξει.

Πρώτα είχα... βασικά ούτε θυμάμαι πως τη λέγανε. Telepassport?
Κάπως έτσι. Μια μέρα έμεινα από τηλέφωνο, επειδή χρεοκόπησε!! looool

Μετά έβαλα Conn-X (τραγικό............) και στη συνέχεια Wind και δε σκοπεύω να ξαναλλάξω.

Μου κάνει πάντως μεγάλη εντύπωση που όσοι ΔΕΝ έχουν Wind εκφέρουν αρνητική άποψη
και οι 8 στους 10 που έχουμε Wind, δεν έχουμε πρόβλημα!
 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Προσωπικά έχω Wind σταθερό εδώ και ΧΡΟΝΙΑ και δεν έχω πρόβλημα!

Μάλιστα όταν λέω χρόνια, όσο ήταν Tellas/Wind ακόμα (τότε ναι... υπήρχαν προβλήματα).

Αλλά μετά την ενοποίηση όλα είναι εντάξει.

 

Πρώτα είχα... βασικά ούτε θυμάμαι πως τη λέγανε. Telepassport?

Κάπως έτσι. Μια μέρα έμεινα από τηλέφωνο, επειδή χρεοκόπησε!! looool

 

Μετά έβαλα Conn-X (τραγικό............) και στη συνέχεια Wind και δε σκοπεύω να ξαναλλάξω.

 

Μου κάνει πάντως μεγάλη εντύπωση που όσοι ΔΕΝ έχουν Wind εκφέρουν αρνητική άποψη

και οι 8 στους 10 που έχουμε Wind, δεν έχουμε πρόβλημα!

 

Ακριβώς αυτό. Εν τω μεταξύ μόλις λες ότι όσοι χρησιμοποιούμε Wind δεν έχουμε το παραμικρό πρόβλημα, πέφτουν να σε φάνε... Και εννοείται χωρίς επιχειρήματα. Είναι η γνωστή ξερολιά που μας έχει φάει όλους σε αυτή τη χώρα.

 

Στο θέμα μας, κανένα θέμα με Wind και από εμένα και εμπειρία σαφώς ανώτερη από On Telecoms, Forthnet και HOL που χρησιμοποιούσα στο παρελθόν.

Δημοσ.

Ακριβώς αυτό. Εν τω μεταξύ μόλις λες ότι όσοι χρησιμοποιούμε Wind δεν έχουμε το παραμικρό πρόβλημα, πέφτουν να σε φάνε... Και εννοείται χωρίς επιχειρήματα. Είναι η γνωστή ξερολιά που μας έχει φάει όλους σε αυτή τη χώρα.

 

Στο θέμα μας, κανένα θέμα με Wind και από εμένα και εμπειρία σαφώς ανώτερη από On Telecoms, Forthnet και HOL που χρησιμοποιούσα στο παρελθόν.

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο....

Είναι σα να διαβάζω τον εαυτό μου!

Πήγαινε στη Wind φίλε μου να ξενοιάσεις

Δημοσ.

Μια φορά σε πήρε η κοπελίτσα ? Εμένα από τον Αύγουστο με παίρνουν 1 φορά την εβδομάδα. Τους έχω ήδη βρίσει και ξαναπέρνουν, το έχουν κάνει σύστημα εκεί στη Wind να σε πέρνουν τηλέφωνο κάθε βδομάδα μέχρι να βαρεθείς και να βάλεις Wind μόνο και μόνο για να σταματήσουν να σε ενοχλούν.

Δημοσ.

Πολύ συχνά δεν σταματάνε ούτε αφού βάλεις.. Η απόλυτη οργάνωση πωλήσεων. Πάρε μεσημεριάτικο τους συνδρομητές μας να δούμε μήπως θέλουν να ξαναβάλουν.. Έλεος

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...