Προς το περιεχόμενο

Opel Tigra


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα τελευταία ψάχνω να βρω αυτοκίνητο μικρού κυβισμού εώς 1400 κυβικά για να αγοράσω και το Opel Tigra (χρονολογίας από 00'-02') φαίνεται τίμιο. Κάποιος που μπορεί να βοηθήσει με τη γνώμη του.Επίσης άλλες προτάσεις ευπροσδεκτές. (budget 2000)

Δημοσ.

Αν έχεις και άλλα €2000 στην άκρη για να πληρώσεις τις βλάβες που θα σου βγάλει στους πρώτους 24 μήνες προχώρα χαλλλλλαρά.

  • Like 3
Δημοσ.

Βγάζουν κυρίως ηλεκτρολογικά και μηχανικά προβλήματα, όχι μόνο το Tigra αλλά και τα Corsa, Astra, Zafira τις ίδιας περιόδου.

 

Ενδεικτικά δες τι προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίσεις:

 

http://www.2carpros.com/makes/vauxhall/tigra--2

 

Αν δεν έχεις "κόλλημα" με την εμφάνισή του και δεν βρεις πωλητή που ήταν "ψείρας" και έχει ήδη ασχοληθεί να το φτιάξει, θα πρότεινα να κοιτάξεις κάτι άλλο. Στα χρήματα που δίνεις ίσως μία Corolla ή ένα Almera.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Φίλε πριν 2-3 χρόνια ήμουν και εγώ ανάμεσα στο Tigra και το Corolla του 2001(1,4 G6=6τάχυτο).

Για το Tigra διάβαζα οτι έχει μεγαλύτερο κόστος συντήρησης σε σχέση με το γιαπωνέζικο, τα corolla του 2001 ήταν τα τελευταία πραγματικά γιαπωνέζικα μετά τα toyota ανέβηκαν λιγάκι στις ζημιτσες(ηλεκτρολογικά συνήθως))φτάνοντας απλά τον μέσο όρο τον περισσότερων αυτοκινήτων.

 

Tα Tigra είναι επιρρεπή σε 2 κυρίως προβλήματα πρώτα καίνε λαδάκια και οχι που και που..,και πολλά είχαν θέμα με το a/c με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί αυτά είναι τα συνηθισμένα...

Προφανώς και πήρα το corolla με 79.000 km το πλήρωσα βέβαια 5 χιλιάρικα αλλά ήταν του κουτιού, απο γκαράζ προσεγμένο, κλπ...

Να ξέρεις οτι σίγουρα θα πάρεις παλιό αυτοκίνητο όπως και να χει, αλλά κατα την δικη μου εμπειρία τα γιαπωνέζικα είναι πολύ προβλέψιμα απο άποψη ζημιών,δεν το προσέχεις=κάτι θα σου βγάλει, απλά πράγματα.

 

Και επίσης κρύβουν καλά την ηλικία τους με την καλή έννοια, το Passat του πατέρα μου είναι του 2009 - 2.0FSI με 20.000 km σε πληροφορώ οτι το εσωτερικό του corolla μου δεν τρίζει περισσότερο από εκείνο, και τα έξοδα συντήρησής άλλη πληγή το δίλιτρο ...

Λέγεται απο μερικούς οτι αυτα τα corolla 1.4-1.6 vvt-i καίνε λάδια, αλλά με την σωστή αλλαγή λαδιών(βάση κατασκευαστή όπως σε κάθε όχημα) εγω λέω οτι ΔΕΝ καίνε και ούτε το δικο μου έχει τσιμπήσει λαδάκι εδω και 3 χρόνια περίπου.

 

Βέβαια τώρα που γράφω αυτό το μήνυμα μπορεί ήδη να έχεις πάρει αμάξι... :ph34r:


 

Δημοσ.

Λέγεται απο μερικούς οτι αυτα τα corolla 1.4-1.6 vvt-i καίνε λάδια, αλλά με την σωστή αλλαγή λαδιών(βάση κατασκευαστή όπως σε κάθε όχημα) εγω λέω οτι ΔΕΝ καίνε και ούτε το δικο μου έχει τσιμπήσει λαδάκι εδω και 3 χρόνια περίπου.

Μερικά μόνο vvti μοτέρ της toyota γύρω στο 2001 παρουσίασαν αυτό το πρόβλημα. Στην Ελλάδα όσα το παρουσίασαν ενώ ήταν μέσα στην εγγύηση, τα επισκεύασε δωρεάν η αντιπροσωπεία. Το ότι δεν καίει λάδια το δικό σου, δεν σημαίνει ότι αποκλείεται να καίει λάδια οποιοδήποτε ίδιο με το δικό σου.

 

Προσωπικά ξέρω ένα avensis 1.8 vvti του 2001 που καίει ως και 500gr/1000km. Όμως έχει φτάσει αισίως στις 270.000km χωρίς κανένα άλλο πρόβλημα στον κινητήρα.

Δημοσ.

Μερικά μόνο vvti μοτέρ της toyota γύρω στο 2001 παρουσίασαν αυτό το πρόβλημα. Στην Ελλάδα όσα το παρουσίασαν ενώ ήταν μέσα στην εγγύηση, τα επισκεύασε δωρεάν η αντιπροσωπεία. Το ότι δεν καίει λάδια το δικό σου, δεν σημαίνει ότι αποκλείεται να καίει λάδια οποιοδήποτε ίδιο με το δικό σου.

 

Προσωπικά ξέρω ένα avensis 1.8 vvti του 2001 που καίει ως και 500gr/1000km. Όμως έχει φτάσει αισίως στις 270.000km χωρίς κανένα άλλο πρόβλημα στον κινητήρα.

Τώρα που το ξαναδιάβασα κατάλαβα οτι ακούστηκε κάπως απόλυτο αυτό το "ΔΕΝ".

Συμφωνώ με όσα είπες, επίσης απο τα φόρουμ και γνωστούς(επαγγελματίες και μη) έχω ακούσει οτι 3 στους 10 περίπου είχαν τέτοιο θέμα.

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα! 
Είμαι στη φάση που ψάχνω αμάξι. Μου έχει κολλήσει το opel tigra (2005 και μετά). 1400 κυβικά.
Το θέμα μου είναι η κατανάλωση κυρίως. 
Μου είπαν ότι τα cabrio καίνε πολύ περισσότερο. Ισχύει; 
Το αυτοκίνητο θα είναι για καθημερινή χρήση (απόσταση περίπου 18 χιλιόμετρα σύνολο πήγαινε-έλα). 

Βγάζει ζημιές το συγκεκριμένο; 
Ποια η γνώμη σας; 

τώρα έχω ένα punto του 2000, 1200cc, 16V και βάζω γύρω στα 80 ευρώ βενζίνη κάθε μήνα (βέβαια έχει κάποια θεματάκια και 2 φορές μου έχει πετάξει την βενζίνη άκαυστη οπότε αν ήταν οκ το αμάξι θα κατανάλωνε λιγότερο)

Δημοσ.

προσωπικη εμπειρια απο κορσα β του 91 και τιγρα του 99...οσο το προσεχεις σε προσεχει...το κορσακι εφυγε απο τα χερια μου αφου περασε απο τους γονεις μου με 390.000 1,200κυβικα και σε πληροφορω η μονη ζημια που εβγαλε εκτος απο τα προβλεπομενα σερβις ηταν μια φλαντζα οπου κολλησε ο θερμοστατης...το τιγρα παλι εκανε κατι νερα στην αρχη αλλα και αυτο τελικως μετα απο αλλαγη φλασιερας και διακοπτη τζαμιων δεν εκανε κιχ μεχρι τα 245,000 που το εδωσα...οποτε σημασια εχει το πως το προσεχεις...εγω πχ αν βγαλει ζημια το παω την επομενη μερα συνεργειο αλλοι εχω ακουσει οτι κυκλοφορουν καθημερινα με καμμενες φλαντζες....οσο για τον τελευταιο αν φιλε ειχες πουντο και δεν ειχες προβλημα το τιγκρα θα το κατα ευχαριστηθεις απλα τσεκαρε το καλα πριν το παρεις και να εχεις ετοιμα χρηματα για λαστιχα και γενικο σερβις

Δημοσ.

 

Μου είπαν ότι τα cabrio καίνε πολύ περισσότερο. Ισχύει;

 

Σε σχέση με τι?

Έτσι γενικά?

Ξερεις οτι πισω μπορουν να καθονται μονο παιδακια ?

Κανείς δεν κάθεται πίσω.

Διθέσιο είναι αυτό που κοιτάζει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...