Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις για αγγελίες


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Eφοσον θεσπιστει η προτεινομενη δυνατοτητα απαντησης στο σχολιασμο, θα απαντησω εκει.

Αναφορα γιατι να στειλω, συμφωνησες οτι δε γινεται να κανεις το διαιτητη.

 

Αν ομως γινονται συνεχεια τετοια παρατραγουδα και ειναι τοσο χαμηλο το επιπεδο των συναλλασομενων, μηπως θα επρεπε τελικα να καταργηθουν οι αξιολογησεις?

 

Περίμενε, προσπαθώ να καταλάβω:

 

Σε αξιολογώ. Αρνητικά.

 

Με αξιολογείς. Αρνητικά.

 

Αυτό ισχύει ήδη. Τι καινούργιο προτείνεις; Να σχολιάζονται οι αξιολογήσεις; Εκεί θα γίνει το έλα να δεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ειναι πολυ δυσκολο το κομμάτι των αγγελιων !

Οπου μπλέκουν απατεωνες με τίμιους , οπου μπλέκουν ανθρωποι που απλα θελουν να πουλήσουν ενα προϊόν  , με αλλους που το εχουν κάνει επαγγελμα με σκοπο το κερδος με οποιοδήποτε κόστος , τοτε δυσκολευουν πολύ τα πράγματα !

να ειστε ευχαριστημενοι και ετσι που υπαρχουν οι αγγελιες , να ειστε πολυ πιο προσεκτικοί και να θυμαστε οτι για να σας πιάσει κάποιος κορόιδο παει να πει οτι και σεις κατι δεν κάνατε σωστα .. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίμενε, προσπαθώ να καταλάβω:

 

Σε αξιολογώ. Αρνητικά.

 

Με αξιολογείς. Αρνητικά.

 

Αυτό ισχύει ήδη. Τι καινούργιο προτείνεις; Να σχολιάζονται οι αξιολογήσεις; Εκεί θα γίνει το έλα να δεις.

 

Aυτο που προτεινω ειναι πολυ απλο, αυτονοητο θα ελεγα, απο τη στιγμη που

- δεν επιθυμεις λες, και δε μπορεις να κανεις το διαιτητη

-οι αξιολογησεις δεν καταργουνται

 

Ο αξιολογουμενος να μπορει να απαντησει στο σχολιο αξιολογητη.

Ετσι δε γινεται και στο skroutz.gr?

 

Μια εναλλακτικη προταση:

Να υπαρχουν μονο θετικες αξιολογησεις. 'Η ποσοστο.

Πχ. το μελος ταδε εκανε 30 συναλλαγες, ελαβε 15 θετικες, ποσοστο 50%.

 

Αν μπορεις να προτεινεις κατι αλλο καλυτερο να το ακουσουμε,

μονο μη με βαλεις παλι να επαναλαβω οσα εχω ηδη πει:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

 

Ο αξιολογουμενος να μπορει να απαντησει στο σχολιο αξιολογητη.

Ετσι δε γινεται και στο skroutz.gr?

 

Μια εναλλακτικη προταση:

Να υπαρχουν μονο θετικες αξιολογησεις. 'Η ποσοστο.

Πχ. το μελος ταδε εκανε 30 συναλλαγες, ελαβε 15 θετικες, ποσοστο 50%.

 

Αν γινει αυτο που προτεινεις, δηλαδη στην ουσια να γινεται διαλογος κατω απο την αγγελια σε φαση:

 

Α "Ο χειροτερος, μου εστειλε πατατες αντι για κινητο"

Β "Τι λε ρε μεγαλε, εγινε η στραβη στα ΕΛΤΑ"

Α "Ναι καλα, το δεμα ηταν σφραγισμενο, εσυ φταις, θα κινηθω νομικα"

Β "Εγω το εστειλα και κινησου νομικα να δουμε τι θα καταλαβεις"

ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ

Θα καταληξει σε σελιδες επι σελιδων με διαφωνιες, υβρεις κλπ. Επιπλεον δε, δε θεωρω πως θα βοηθησει καπου ολο αυτο, εκτος ισως απο το να ξεσπα το αδικημενο μελος/η και το κουτσομπολιστικο του θεματος για τους τριτους. Γιατι εγω σαν τριτος μου αρκουν οι πρωτες δυο αξιολογησεις για να κρινω αν θα εμπιστευτω ενα μελος, δε χρειαζεται να διαβασω ολη τη στιχομυθια.

 

 Το ποσοστο υπαρχει ηδη, αν δεις στο προφιλ του εκαστοτε χρηστη υπαρχει και το αναλογο διαγραμμα.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν συνεννοούμαστε, φοβάμαι.

 

Το skroutz έχει ένα σύστημα ελαφρώς παράξενο. Ουσιαστικά, ανταλλαγή αξιολόγησης είναι, εφόσον η κριτική του πελάτη χαρακτηριστεί αρνητική (3/5 και κάτω, που προσωπικά το βρίσκω άστοχο, 3 στα 5 είναι ο ορισμός του μέτριου, αλλά τέλος πάντων).

 

Σε αυτή την περίπτωση, ενημερώνεται για την "αρνητική" κριτική το κατάστημα και, εφόσον θέλει, απαντάει.

 

Δεν ξέρω αν υπάρχει δυνατότητα εκ νέου απάντησης του πελάτη και ανταπάντησης του καταστήματος (ελπίζω όχι) αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.

 

Το insomnia έχει ένα πλαίσιο σαφές. Οι όροι χρήσης το εξηγούν ρητά: εφόσον υπάρξει συναλλαγή, μία αξιολόγηση για τον κάθε συναλλασσόμενο. Ούτε διάλογοι, ούτε διαιώνιση αυτής της κατάστασης. Και μάλιστα, ζητά από τα μέλη να μη βιάζονται να αξιολογήσουν, εξηγώντας πως οι αξιολογήσεις δεν αλλάζουν (κάτι που μας το ζητάνε με αρκετά μεγάλη συχνότητα).

 

Και πάλι, εξηγώ, με αυτό το πλαίσιο, μας στέλνουν αναφορές του στυλ "να σας στείλω να δείτε το tracking number" κτλ. Σήμερα, λ.χ., επανήλθε κάποιος από το Νοέμβριο

 

Θα το ξαναπώ, σε αυτά που γράφει το μέλος iordanis77, δε βλέπω καμία νέα πρόταση. Ο αξιολογούμενος μπορεί να απαντήσει ήδη στον αξιολογητή. Γι' αυτό και ονομάζεται ανταλλαγή αξιολογήσεων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν γινει αυτο που προτεινεις, δηλαδη στην ουσια να γινεται διαλογος κατω απο την αγγελια σε φαση:

 

Α "Ο χειροτερος, μου εστειλε πατατες αντι για κινητο"

Β "Τι λε ρε μεγαλε, εγινε η στραβη στα ΕΛΤΑ"

Α "Ναι καλα, το δεμα ηταν σφραγισμενο, εσυ φταις, θα κινηθω νομικα"

Β "Εγω το εστειλα και κινησου νομικα να δουμε τι θα καταλαβεις"

ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ

Θα καταληξει σε σελιδες επι σελιδων με διαφωνιες, υβρεις κλπ. Επιπλεον δε, δε θεωρω πως θα βοηθησει καπου ολο αυτο, εκτος ισως απο το να ξεσπα το αδικημενο μελος/η και το κουτσομπολιστικο του θεματος για τους τριτους. Γιατι εγω σαν τριτος μου αρκουν οι πρωτες δυο αξιολογησεις για να κρινω αν θα εμπιστευτω ενα μελος, δε χρειαζεται να διαβασω ολη τη στιχομυθια.

 

 Το ποσοστο υπαρχει ηδη, αν δεις στο προφιλ του εκαστοτε χρηστη υπαρχει και το αναλογο διαγραμμα.

 

Mα δε λεω να γινεται διαλογος. Απο μια κουβεντα ο καθενας, η αξιολογηση και η απαντηση επ αυτης.

Δε θεωρεις οτι θα βοηθησει? Και θεωρεις σωστοτερο να γραφει καποιος κατι χωρις αντιλογο?

 

Υπαρχει ηδη το ποσοστο, αλλα με μονο θετικες αξιολογησεις?

Αναφερεται οτι το μελος εκανε χ συναλλαγες εκ των οποιων ελαβε χ θετικες αξιολογησεις?

1) Δεν συνεννοούμαστε, φοβάμαι.

 

2) Το skroutz έχει ένα σύστημα ελαφρώς παράξενο. Ουσιαστικά, ανταλλαγή αξιολόγησης είναι, εφόσον η κριτική του πελάτη χαρακτηριστεί αρνητική (3/5 και κάτω, που προσωπικά το βρίσκω άστοχο, 3 στα 5 είναι ο ορισμός του μέτριου, αλλά τέλος πάντων).

Σε αυτή την περίπτωση, ενημερώνεται για την "αρνητική" κριτική το κατάστημα και, εφόσον θέλει, απαντάει.

 

3) Και πάλι, εξηγώ, με αυτό το πλαίσιο, μας στέλνουν αναφορές του στυλ "να σας στείλω να δείτε το tracking number" κτλ. Σήμερα, λ.χ., επανήλθε κάποιος από το Νοέμβριο

 

4) Ο αξιολογούμενος μπορεί να απαντήσει ήδη στον αξιολογητή. Γι' αυτό και ονομάζεται ανταλλαγή αξιολογήσεων.

 

1) Συνεννοηση δε σημαινει οπωσδηποτε συμφωνια αποψεων

 

2) Ε βεβαια εφοσον θελει θα απαντησει ο αξιολογουμενος, θα τον υποχρεωσεις?

Βαζεις σε πλαγια γραμματα κατι που ειναι αυτονοητο.

 

3) Σας στελνουν μεν αναφορες, αλλα απο τη στιγμη που οπως λες δεν κανετε τους διαιτητες, ποιος ο λογος.

 

4) Δε μιλαω για ανταλλαγη αξιολογησεων αλλα να μπορει ο θιγομενος να απαντησει ακριβως κατω απο την αξιολογηση που ελαβε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα video games πρεπει να χωριστούν ανά κατασκευαστή όπως οι αλλες κατηγορίες αγγγελιών και όχι ανα προιόν.

 

δηλαδή:

 

PC

Sony

Microsoft

Nintendo

Περιφεριακά / Διάφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Προταση για αγγελιες προς τα μελη:

 

Το τι ειναι και τι οχι, ευκαιρια, αφηστε το να το ξερουμε καλυτερα τα υπολοιπα μελη..

Βαρεθηκα να βλεπω αγγελιες με τιλους "ευκαιρια, σουπερ προσφορα, κτλ" και οταν μπαινω μεσα να το μετανιωνω, καθως το εχω βρει στο παρελθον σε καλυτερη τιμη.

 

Προς το site:

 

Καλο θα ειναι στις υποκατηγοριες των κινητων να μπουν σε ξεχωριστη ενοτητα τα alcatel, τα zte, τα lenovo, και οχι να αναγκαζομαστε να τα ανεβαζουμε στην υποκατ. "διαφορα".

Επισης η sony ericsson εχει καταργηθει σαν εταιρια και λεγεται μονο sony.

Τελος, δεν μπορει η blackberry να εχει δικια της υποκατηγορια και η zte ή η alcatel που εχει κατασκευασει περισσοτερα μοντελα τα χρονια που μας περασαν, οχι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πάει άλλο με το γνωστό πλέον bug με την νέα υποβολή χωρίς να κάνεις νέα υποβολή.

Όταν έχω διαθεσιμη δημοσίευση νέας αγγελίας δεν ακουμπάω ποτέ παλιά γιατί κάνει νέα υποβολή από μόνο του.

Τώρα ξεχάστηκα και μπήκα να δω τις αξιολογήσεις σε μια παλιά κλειδωμένη. Δεν πάτησα εννοείται τίποτα και έκανε νέα υποβολή από μόνο του.

 

Ήθελα να δημοσιεύσω μια νέα αγγελία αλλά τώρα δεν μπορώ.
Θα ζητήσω διαγραφή και επαναφορά της μιας διαθέσιμης αγγελίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 σελίδες, εκατοντάδες προτάσεις, έχει υλοποιηθεί άραγε κάποια από αυτές;

 

είναι ένα γόνιμο thread στο οποίο γράφονται ενδιαφέρουσες απόψεις.

κάποιες από αυτές έχουν πιάσει τόπο,

κάποιες άλλες έχουν πάει εκεί που τους αξίζει, δηλαδή άπατες :P

 

το καλό με την Δημοκρατία είναι ότι ο καθένας λέει την γνώμη του.

το κακό με την Δημοκρατία είναι ότι ο καθένας λέει την γνώμη του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα αναφορά από χθες, το γραψα εδώ, το γραψα στα bugs αλλά δεν διαγράφθηκε ακόμη η αγγελία για να ανεβάσω νέα. Δεν είναι τεχνικά εφικτό μήπως?

 

Καμία απάντηση 3 μέρες μετά ούτε στην αναφορά που έκανα ούτε εδω εστώ για να μου πει κάποιος ότι δεν γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...