Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις για αγγελίες


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επίσης 2 αγγελίες ανα εβδομάδα είναι λίγες.. Μπορεί να χρειαστεί να πούλησεις 3 διαφορετικά είδη την ίδια στιγμή..

4 αγγελίες είναι μια χαρά. Υπάρχουν όρια εκεί που θα έπρεπε να είμαστε ελαστικοί ενώ επιτρέπουμε σε χρήστες με 0 ποστ και αξιολογήσεις να ανεβάζουν αγγελίες. Αυτό δεν το καταλαβαίνω.

 

Θα διαφωνίσω, οι δύο αγγελίες είναι μια χαρά. Αυτό που δε καταλαβαίνεις ότι αν όλοι έχουμε 4 αγγελίες ή περισσότερο από 2 θα γίνεται χαμός.. Δε πειράζει τα νέα μέλη να έχουν δικαίωμα, απλά τα παλιά και ενεργά μέλη να έχουν προτεραιότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators

η πλειοψηφία του forum έχει πάνω από 2 αγγελίες κάθε βδομάδα, ας είναι καλά τα double/triple/etc accounts

 

θυμάμαι ένα τύπο που προσπαθούσε να πουλήσει κάτι B&W ηχεία, με 5-6 accounts, ίδια αγγελία ίδιες photos παντού...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αν θέλετε μετονομάστε αυτό το topic σε "Προτάσεις για αγγελίες" ώστε να γράφουμε όλοι τις προτάσεις μας εδώ.

 

Δύο προτάσεις από μένα:

1)Οι παλιές αγγελίες θα πρέπει να "μαυρίζουν" για να ξεχωρίζουν και να φαίνεται ότι είναι ανενεργές.

2)Όταν επεξεργαζόμαστε παλιές αγγελίες και πατάμε "Υποβολή" δεν θα πρέπει να ξαναμπαίνουν από μόνες τους. Θα πρέπει να λέει "Νέα υποβολή" ή κάτι ανάλογο για να το καταλαβαίνουμε. Έκανα το λάθος με μία και συμπληρώθηκε το όριο.

 

Κατα τα άλλα μια χαρά ο τομέας.  B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν, να πω πως δεν είμαι... αγγελιοχρήστης του forum... Συμμετέχω και σε αυτό με μηνύματα σε νήματα που με απασχολούν, τα γνωρίζω, η απλά σε νήματα που θα ήθελα να σχολιάσω. Αναφέρω το συγκεγκριμένο για να τονίσω πως δεν είμαι από τα μέλη τα οποία, γράφονται στην οποιαδήποτε κοινότητα/forum/site μόνο και μόνο για τις αγγελίες...

 

Πιθανώς κάποια θα με γνωρίζουν... και από διπλανό forum στο οποίο ήμουν....χρόνια γραμμένος με χιλιάδες μηνύματα...

 

Εύκολα υπάρχουν παρεξηγήσεις τόσο από απλά μέλη, τόσο και ίσως από την συντονιστική/διαχειριστική ομάδα εδώ, και δεν θα ήθελα να δώσω κακή εικόνα για τα παρακάτω που θα γράψω... Δεν έχω κακό σκοπό, παρά μόνο να θίξω ένα πρόβλημα που και εμένα συνέβηκε/συμβαίνει, πιθανώς (σχεδόν σίγουρο) και σε άλλα μέλη του παρόντος forum, η ακόμα... και άλλων forums.

 

Δεν βρήκα κάποιο πιο αρμόδιο/σχετικό subforum και έτσι αποφάσισα να γράψω εδώ τις σκέψεις μου, και αυτά που θέλω να μοιραστώ μαζί σας... :) Θα ήθελα να θερμο παρακαλέσω στους αγαπητούς μας συντονιστές, σούπερ συντονιστές η και διαχειριστές, αν θέλουν να μην το κλειδώσουν κατευθείαν, καθώς πιστεύω πως έχει αξία να μείνει για λίγο καιρό "ανοιχτό", όχι για εμένα... αλλά για να διεξαχθεί ίσως... μια συζήτηση αναμεταξύ μας για το πως να προστατευτούμε από ένα φαινόμενο που κατά την κρίση μου ολοένα και αυξάνεται...

 

Ύστερα από αυτή την μεγάλη... εισαγωγή, θα προχωρήσω ευθύς αμέσως στο κυρίως θέμα, αφού σας ζητήσω συγνώμη για την μεγάλη έκταση της "εισαγωγής" αυτής.

 

Σε 2, 3 αγγελίες μου από εδώ, και σε άλλες περίπου τόσο σε άλλα "forum" (τρομάρα τους) παρατήρησα το εξής:

 

Σε όλες τις περιπτώσεις όπου εγώ είμαι ο πωλητής, ΠΑΝΤΑ, φροντίζω να ελέγχω τα αντικείμενα προς πώληση/αποστολή, πριν... αποσταλούν στον αγοραστή, να έχουν ελεγχεί για την 100% λειτουργικότητα τους, να τα έχω λειτουργήσει εγώ λίγο πριν τα στείλω έτσι ώστε να είμαι σίγουρος ότι λειτουργούν, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε σχετικό "πρόγραμμα" ελέγχου για το προϊον που θα αποσταλεί. Πάντα πριν στείλω κάτι, θα είμαι και σίγουρος ότι λειτουργεί θαυμάσια, με καλή απόδοση.

 

Πάμε στην συσκευασία... Πάντα προσπαθώ, να συσκευάσω αυτά τα οποία πουλώ, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για την προστασία τους κατά την μεταφορά. Χρησιμοποιώ φελιζολ και διάφορα άλλα σχετικά υλικά, για να είμαι κάποιο ποσοστό σίγουρος ότι θα μεταφερθούν με ασφάλεια.

 

Γνωρίζουμε όλοι μας όμως, πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει, μιας και... υπάρχουν αναφορές ανα τα χρόνια που παιρνούν πως τα ΕΛΤΑ η και διάφορες άλλες εταιρείες courier η σχετικές εταιρείες, δεν ΠΟΛΥ προσέχουν τα πράγματα τα οποία αποστέλουμε... Θέλετε ανευθυνότητα τους; Θέλετε φόρτος εργασίας που ενδέχεται να έχουν; Θέλετε ίσως απώλεια προσωπικού, μη εκπαίδευση, μη σοβαρότητα...;

 

Δεν δύναμαι να ξέρω, πάντως αυτό που γνωρίζω καλά αλλά και εσείς, είναι πως τα πράγματα μας, ειδικά τους τελευταίους καιρούς, δεν προσέχονται όπως θα έπρεπε από τα ΕΛΤΑ και λοιπές εταιρείες... Πόσοι από εμας έχουν ακούσει τέτοια περιστασία των... απρόσεκτών, ατιμέλητων, ανεκπαίδευτών υπαλλήλων που τώρα τελευταία δεν προσέχουν τα πράγματα; Φαντάζομαι, η θέλω να πιστεύω πολλοί... Εκτός βέβαια και αν εγώ ακούω άκυρα πράγματα, η ζω πραγματικά στον δικό μου πλανήτη. Και αυτό δεν αποκλείεται, και δεν μπορώ με τίποτα να είμαι απόλυτος... Όταν είσαι απόλυτος σίγουρα αδικείς κάποιον... Δικό μου μοτό, δεν ξέρω, έτσι μου βγαίνει...

 

 

Έχω παρατηρήσει λοιπόν, να στέλνω πράγματα, σε άψογη λειτουργική κατάσταση, με όσο το δυνατόν καλύτερη συσκευασία (με ότι υλικό βρώ, με όποιον τρόπο μπορώ, κάνω το καλύτερο δυνατό) και οι αγοραστές, να το "γυρνάνε" πίσω με την δικαιολογία ότι δεν λειτουργεί, χτυπήθηκε από την μεταφορά δήθεν, δεν έβαλες αντιστατικά σακουλάκια, και λοιπές δικαιολογίες...

 

Ειδικά η τελευταία μου περίπτωση, που φυσικά, δεν θα ήθελα να πω αν ήταν από εδώ η από άλλο φόρουμ, όχι βέβαια τόσο για εμένα, όσο για την προστασία της ιδιοτηκότητος του αγοραστή, με προβλημάτισε ιδιαίτερα ύστερα από την εξαγρίωση μου, που όπως θα ήταν φυσικό, θα υπήρχε. Η εξαγρίωση πέρασε φυσικά, αλλά ο προβληματισμός έμεινε...

 

Συγκεκριμένα; Είχα στείλει 2 αντικείμενα (δεν θα ήθελα να φωτογραφήσω, επαναλαμβάνω), και αφού πριν τα στείλω τα έβαλα στο δικό μου μηχάνημα να δώ αν λειτουργούν, αν είναι σε καλή κατάσταση, αν λειτουργούν με την πρέπον απόδοση, τα αποσύνδεσα και τα συσκεύσα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο που μπορούσα...

 

Τα αντικείμενα λειτουργούσαν θαυμάσια, πριν τα συσκευάσω, με καμία ένδειξη "λάθους" η δυσλειτουργίας. Ωραία, λέω, ας τα συσκευάσω και ας τα στείλω. Επαναλαμβάνω, και συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός, η συσκευασία ήταν η καλύτερη δυνατή, με ότι υλικά είχα στην διάθεση μου. Και προσωπικά πιστεύω, ότι ήταν μια πολύ.... μελετημένη, προσεκτική και καλή συσκευασία, όπου θα άντεχε... στην βαρβαρότητα των... ΕΛΤΑ...

 

Τι απάντηση παίρνω...;

 

Φίλε, δεν έβαλες αντιστατικά σακουλάκια, δεν δουλεύουν, το ένα βγάζει σφάλμα, το άλλο δεν αναγνωρίζεται και λοιπες δικαιολογίες και ψέμματα. Τρελαμένος εγώ, απορούσα, πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, ενώ 1/2 μέρες πριν, πριν τα συσκευάσω, λειτουργούσαν....υποδειγματικά καλά, στο ΔΙΚΟ μου μηχάνημα, το κύριο μηχάνημα, με απόδοση και ζωή λες και ήταν... καινούργια... τα αντικείμενα.

 

Προσπαθούσα να σκεφτώ πως μπορεί να γίνει... κάτι ΤΕΤΟΙΟ... Χτύπαγα κυριολεκτικά το κεφάλι μου στο τοίχο από τα νεύρα μου, και προσπαθούσα να καταλάβω τι συμβαίνει....

 

Έρχομαι τώρα στις σκέψεις και τις ανησυχίες μου, που δεν αφορούν πλέον το τελευταίο περιστατικό που μου συνέβηκε.

 

Έχει παρατηρηθεί ακριβώς αυτό το φαινόμενο... Εσείς να στέλνετε σε άψογη κατάσταση αυτά που πωλείτε, να είστε 10000% σίγουροι για αυτό, να έχετε κάνει εξαντλητικούς ελέγχους για να πιστοποιήσετε πως μπορείτε να τα αποστείλετε, και να έρχονται μετά να σας λένε:

 

Δεν λειτουργεί, είναι χτυπημένο, δεν μου το αναγνωρίζει, το δοκίμασα σε 2, 3 υπολογιστές αλλά το πρόβλημα παραμένει, σας πετάνε και ένα "είμαι τεχνικός 5, 10, 15 χρόνια ρε φιλαράκι και ξέρω" για να δώσουν βαρύτητα σε αυτό που γράψουν (ξαφνικά είμαστε όλοι τεχνικοί, αυτοβαφτιζόμαστε "τεχνικοί", είτε επειδή ασχολούμαστε με την πληροφορική, είτε θέλουμε να κάνουμε τον άλλο να μας πιστέψει πετάγοντας δεξιά και αριστερά αρλούμπες που θα δώσουν βαρύτητα στα λεγόμενα μας). Μπορείτε επίσης να ακούσετε και τα.. εξής:

 

Δεν γνωρίζω πως να το κάνω, μου έβγαλε σφάλμα το καλώδιο, το άλλαξα με άλλο, τα windows δεν το αναγνωρίζουν, η μητρική μου δεν το βλέπει, κτλ κτλ κτλ....

 

Προβληματισμοί...;

 

Τι μπορούμε να κάνουμε για να προστατευτούμε από τους απατεώνες αυτού του είδους; Ποιός μπορεί να μας πει με σιγουριά για το αν εμείς δεν έχουμε το "πρόβλημα" και είμαστε κύριοι, και ότι δαύτοι, είτε τα χαλούν μόνοι τους, είτε δεν ξέρουν πως να τα "εγκαταστήσουν", είτε δεν ξέρω και εγώ τι άλλο; Ξέρεις πως το πρόβλημα δεν είναι από εσένα. Εσύ το πωλούμενο το έστειλες λειτουργικό, ποιος σε αποζημιώνει αν τα ΕΛΤΑ η οι εταιρείες ταχυμεταφορών δεν προσέχουν αυτά τα οποία στέλνεις; Πως μπορείς να αποζημιωθείς; Που μπορείς να βρείς το δίκιο σου; Μπορείς να το βρείς η όχι; Λέει να το ρισκάρεις και να μην δέχεσαι το/τα προιον/ντα πίσω κινδυνεύοντας με αρνητική αξιολόγηση η οποία στην ουσία είναι "fake", με αποτέλεσμα να κηλιδωθεί το όνομα σου, καταστρέφοντας σε και κάνοντας σε μη αξιόπιστο; Διότι μερικοί πλέον το έχουν κάνει επάγγελμα... Δεν εξηγείται αλλίως....

 

Αυτό το φαινόμενο στα δικά μου μάτια τουλάχιστον, αλλά πιθανώς και στα δικά σας μάτια, αυξάνεται... Εσείς μπορεί να στέλνετε τα πράγματα σας σε λειτουργική κατάσταση, αλλά να σας τα επιστρέφουν, είτε γιατί άλλαξαν γνώμη, χαλώντας τα επίτηδες η και ακούσια χωρίς να το θέλουν, είτε δεν γνωρίζουν πως να τα χρησιμοποιήσουν, είτε επειδή οι εταιρείες ταχυμεταφορών η ελτα δεν δείχνουν την προσοχή που θα έπρεπε, είτε χίλια είτε... Έχουν δεί τα μάτια μου πολλά τέτοι, εκτός από τις δικές μου περιπτώσεις τις οποίες έχω ζημιωθεί αρκετά η από άλλες περιπτώσεις φίλων μου η γνωστών μου... Πολλές διαφορετικές δικαιολογίες, και επιστροφές προίοντων, που τα οποία πριν αποσταλούν λειτουργούσαν κανονικά.

 

Δεν ξέρω αν ζώ πραγματικά σε κάποιον άλλο πλανήτη, η μιλά κάποια ιδιότυπη μέθη/ζάλη, η ακόμα και τα νεύρα μου και ότι γράφω ανήκει σε σφαίρα φαντασίας... Πιστεύω ειλικρινά πως μου έχουν περάσει τα νεύρα και η εξαγρίωση. Πιστεύω επίσης πως γράφω ήρεμα, με σεβασμό προς όλους εσάς που τυχόν να διαβάσετε αυτό το νήμα και το πρώτο μήνυμα του...

 

Θα ήθελα λοιπόν να σας ζητήσω θερμά, να γράψετε και τις δικές σας σκέψεις, πάνω σε αυτό το επαίσχυντο φαινόμενο, που κατά την γνώμη μου αυξάνεται... Είναι όλα της φαντασίας μου; Σας έχει συμβεί και εσάς; Τι δικαιολογίες ακούσατε; Ποιες είναι οι σκέψεις σας; Ποιές είναι οι συμβουλές σας για να αντιμετωπίσουμε τέτοια περιστατικά;

 

Σας ζητώ συγνώμη για άλλη μια φορά για την ιδιαίτερα μεγάλη έκταση... Πιστεύω όμως πως αξίζει να ακουσώ, να το διαβάσετε... Σίγουρα θα σας έχει τύχει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όσες αγοραπωλησίες εχω κάνει στο ινσομνια και άλλα φόρουμς ποτέ δεν μου έτυχε να μην λειτουργεί κάτι εκτος σε μία περίπτωση οπου πούλησα την 5770 μου σε ενα παλικάρι απο εδω μέσα και οταν την παρέλάβε με ενημέρωσε οτι δεν δούλευε. Την κάρτα την ειχα βγάλει απο το δικο μου σύστημα και ηταν μια χαρα. Τελικά μετα απο ψάξιμο το παλικάρι που την πήρε βρήκε οτι η mobo του είχε θέμα συμβατότητας με την 5770. Παρόλα αυτά την κράτησε γιατι ήταν δικό του λάθος. Οσον αφορά αυτο το φαινόμενο τα ελτα και οι κούριερς οντως δεν προσέχουν τα αντικείμενα μας και τους φέρονται με αγριότητα. Ισως ενα δυνατό χτύπημα ειναι ικανό να προκαλέσει ζημια και ειδικά αν ειναι κάποιος σκληρός η μια οθόνη πχ. Επισης το να μην ξέρουν να κανουν την εγκατάσταση νομίζω οτι ειναι λίγο τραβηγμενο αν δεν ήξεραν δεν θα έκαναν την αγορά. Οσον αφορά το να το χαλάσουν και να στο επιστρέψουν νομίζω οτι λιγοι εχουν το θράσος να το κάνουν. Το θέμα ειναι πως μπορεις εσυ σαν πωλητής η αγοραστής να είσαι σίγουρος οτι αυτο που θα πουλήσεις-αγοράσεις θα είναι λειτουργικό και χωρίς προβλημα. Υπαρχουν διαφορα προγραμματακια ωστε να δείχνουν την κατάσταση του hardware αλλα και πάλι δεν μπορεις να είσαι σίγουρος 100%. Εχεις εμπιστοσύνη στον αλλον και ελπίζεις να πάνε ολα καλά στην συναλλαγή. Επιτρέπεται να μας πεις τι πούλησες ωστε να έχουμε μια καλυτερη εικόνα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη στιγμή που δεν πουλάς σκάρτο πράμα,

 

ας έρθει ο ίδιος ο αγοραστής να τα ελέγξει πριν τα αγοράσει,

 

αλλιώς,

 

no returns accepted.

 

Καληνύχτα/μέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@AiWaaa

Δεν θα ήθελα να αναφέρω τι ακριβώς, μιας και δεν θέλω να κάνω σημαία είτε το δικό μου πρόβλημα, είτε και αυτόν που το έκανε. Το θέμα δεν είμαι εγώ... Παει στον %%$%#%%#Τ#$ για εμένα. Θα ήθελα να ρίξουμε το βάρος μας γενικά στο φαινόμενο, και στο τί μπορούμε να κάνουμε για αυτό, τι έχουμε ακούσει, τι δικαιολογίες υπάρχουν, ποιοί οι μεθόδοι αντιμετώπισης, και γιατί όχι αμα λάχει να προτείνουμε πρακτικές λύσεις στις επόμενες συναλλαγές μας.

 

Αλίμονο, δεν το έγραψα για εμένα, όχι τουλάχιστον μόνο για εμένα, αλλά για όλους μας :)

 

 

 νομίζω οτι λιγοι εχουν το θράσος να το κάνουν

 

εχμ, δεν μπορώ να το υοθετήσω πλέον αυτό... Ζούμε σε άγριους, άσχημους καιρούς, και το θράσος υπάρχει σε μεγάλη δόση στην κοινωνία μας πια...

 

@nikoskon

 

Το βλέπεις τόσο εύκολο; Σου τραβάει μια αρνητική αξιολόγηση και σε καταστρέφει... Δεν θα σε πιστεύουν εύκολα σε μελλοντική πώληση....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η καλύτερη λύση για μένα όταν μιλάμε για hardware pc είναι η συνάντηση των 2 ατόμων είτε στο χωρο του αγοραστή είτε του πωλητή ετσι ώστε να γίνει η δοκιμή του αντικειμένου για την σωστή και απροβληματιστη λειτουργία του. Ετσι και οι 2 πλευρές είναι σίγουρες για το αποτέλεσμα. Το φαινόμενο υπήρχε και θα υπάρχει. Εκει έξω υπάρχουν άνθρωποι που είναι σορρυ κιόλας λαμόγια και θα στην κάνουν την ρετσινια. Δικαιολογίες πολλες τύπου δεν ηταν καλα συσκευασμένο είχε γρατζουνιές που δεν ανέφερες στην αγγελία είχε χτυπήματα στις γωνίες ήταν ανοικτή η συσκευασία και έλειπε το προιον κτλ. Μέθοδοι αντιμετώπισης η ψυχραιμία. Αμα σου τυχει τέτοια περίπτωση το μόνο που μπορεις να κάνεις είναι είτε να δεχτεις το αντικειμενο πίσω μαζι με τον αγοραστή και να το δοκιμασεις σε δικο σου χωρο και να δείς αν υπάρχουν εμφανείς χτυπηματα γρατζουνιες υγρασία που δεν ειχε πριν το στείλεις ειτε να του στείλεις εικόνες και αποδεκτικα στοιχεία οτι όντως ηταν λειτουργικό και να αδιαφορησεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@nikoskon

 

Το βλέπεις τόσο εύκολο; Σου τραβάει μια αρνητική αξιολόγηση και σε καταστρέφει... Δεν θα σε πιστεύουν εύκολα σε μελλοντική πώληση....

Του τραβάς και εσύ μια αρνητική.

Μακελειό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν ξέχασες δλδ και δεν προνόησες να δείξεις "εικόνες" , κοινώς την πάτησες να υποθέσω ε; Μάλιστα....

 

Εγώ προσωπικά, αν πρόκεται για αποστολή σε επαρχία, θα βάζω "disclaimer".... "Αποδέχεστε ρητά το ρίσκο της μεταφοράς με τα ΕΛΤΑ/λοιπες εταιρείες".... Και φυσικά εικόνες σε pm....

 

---

 

@nikoskon

 

Δεν νομίζω να ωφελεί το Μακελειό αλα Στέφανου Χίου :P .... Στο τέλος θα καταλήξει καυγάς μέσω... "αξιολογήσεων" και μπορεί να σε.... μπανάρουν και από πάνω οι αρμόδιοι στο forum, και δίκιο θα έχουν, μιας και θα φαίνεται κάπως να λύνονται προσωπικες διαφορές με... "αξιολογήσεις"... Δεν ξέρω, μπορεί να είμαι και λάθος, απλά καταθέτω άποψη :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την πάτησες όχι μπορείς κάλλιστα να πεις στον άλλον οτι ήταν λειτουργικό και να τον αγνοήσεις. Αλλα εσύ σαν άνθρωπος θα το έκανες ? Γι αυτό ειναι καλές οι εικόνες σε σωζουν κάποιες στιγμές. Και καλά θα κάνεις δεν ειναι δικό σου το λαθος της κακής μεταχειρισης των δεμάτων αλλα η βιασύνη ανευθυνότητα ανικανότητα των μεταφορέων ?  Δεν θα μάθουμε ποτέ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορείς να αγνοήσεις τον άλλο, όταν είσαι δίκαιος, σωστός άνθρωπος, ακόμα και αν οι γύρω σου δεν είναι... Σημασία έχει να διατηρείς αυτά τα οποία έμαθες από τους γονείς σου και την οικογένεια σου... Εξάλλου, για εμένα, ο κίνδυνος αρνητικής αξιολόγησης, που στην ουσία δεν θα στέκει, αλλά δεν μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό (δεν νομίζω οι αρμόδιοι να κάτσουν να αφαιρέσουν αρνητική αξιολόγηση, ακόμα και αν τους εξιστορίσεις το περιστατικό, δεν μπορούν να ξέρουν οι ανθρώποι τι έγινε), με αποτέλεσμα να σε.... καταστρέψει... Για εμένα είναι ένας μεγάλος τοίχος που με σταματά από να αγνοήσω κάποιον...

 

Στην ουσία, υποχρεώνομαι με το ζόρι να μην αγνοήσω, μιας και οποιαδήποτε άλλη κίνηση θα με... καταδικάσει, και χωρίς να μπορώ να προστατευτώ...

 

Γενικά, έχω καταλάβει, πως... οι αγγελίες, μέσω forums, έχουν καταντήσει ένα επικίνδυνο... "σπορ" (αν θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω έτσι)... Ένας... περίεργος κόσμος που ανα πάσα τα πάντα μπορούν να συμβούν....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αυτό ειπα οτι δεν μπορείς να το κάνεις γιατί δεν είναι σωστο. Επικίνδυνο ναι με ρίσκο ναι αλλα εξαιρετικά πιο vfm(αν πανε ολα καλα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ με την όποια εμπειρία έχω και μόνο γιατί με έπεισες ότι σε απασχολεί
πραγματικά το γεγονός,θα γράψω ότι όλα είναι δική μας προέκταση,και δεν
εννοώ τον τύπο με τα αντιστατικά σακουλάκια,αυτό μπορεί να τύχει σε
όλους μας και είναι η λανθάνουσα,εννοώ το ότι "με ότι καλύτερο έχω" δεν
αρκεί στην συσκευασία,πρέπει πάντα να γίνεται με το "όπως θα ήθελα να το
παραλάβω εγώ" επίσης θέλει καθαρές - διάφανες περιγραφές,και όχι μόνο
"ομορφότυπες"αν τα πράγματα είναι έτσι λοιπόν δεν δίνεις το δικαίωμα σε
κανέναν να σε αμφισβητήσει,και αν κάποιος το πάρει μόνος του το δικαίωμα
δεν πειράζει,μέσα στο παιχνίδι είναι και αυτό,θέλει υπομονή και μερικές
φορές πρέπει να εξηγήσεις πράγματα που και αυτό δεν μπορείς να το
αρνηθείς από την στιγμή που είχες μια συναλλαγή.Αλλά πρέπει να είσαι πιστικός,και πιστικός είσαι μόνο αν είσαι και πεπεισμένος ότι εσύ έχεις κάνει το καλύτερο.Το
πρακτικό κομμάτι λοιπόν είναι κατά την γνώμη μου,όταν είμαστε πωλητές
να μπαίνουμε στην θέση και την ματιά του αγοραστή και όταν είμαστε
αγοραστές το αντίθετο.Από εκεί και πέρα κάτι τύπους που τους ρωτάς
"εγγύηση υπάρχει και πόσο έχει ακόμα" και σου απαντάνε ναι είναι στο
κουτί του με τα συνοδευτικά dvd είναι πια οφθαλμοφανές οτι δεν θα υπάρξει καλή συναλλαγή,αφού εσκεμμένα δεν προϋπάρχει καμιά συνεννόηση..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...