Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις για αγγελίες


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Μιας και το insomnia προσφέρει αγγελίες και όχι δημοπρασίες μήπως πρέπει/θα μπορούσε αυτό να γίνει επίσημο?

 

Δεν μπορώ να επεκταθώ, γιατί δεν μετέχω στην υλοποίηση των αλλαγών και δεν ξέρω τι ακριβώς σχεδιάζεται και πόσες λειτουργίες θα έχουν υλοποιηθεί με την ενεργοποίηση της πλατφόρμας και πόσες θα προστεθούν στην πορεία, αλλά νομίζω πως αυτό που γράφω παραπάνω δίνει μια εικόνα για την κατεύθυνση προς την οποία κινούνται οι αλλαγές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σχετικά με καλύτερο σύστημα για αγγελίες

Προβλήματα που έχω εντοπίσει μέχρι τώρα:

 

  1. Πολλαπλά προφίλ με σκοπό το ανέβασμα των θετικών
  2. Έλειπες σύστημα αξιολόγησης

 

 

Αν ήθελα να στήσω ένα σύστημα αγγελιών λοιπόν θα φρόντιζα να κάνω τα εξής :

Για να μπορεί κάποιος να ανεβάσει αγγελία θα έπρεπε πρώτα να έχει αποστείλει κάποια έγγραφα του ποιος είναι και απαραίτητα τηλέφωνο … ο απατεώνας θα το σκεφτόταν διπλά … έτσι αποφεύγονται και τα ανήλικα … και θα το σκέφτεται κάποιος πριν αμαυρώσει το προφίλ του , καθώς πόσες ταυτότητες να βρει πια ?

Εδώ ο αντίλογος θα είναι ότι θα υπάρχει φακέλωμα , ή φόρτος εργασίας … από την άλλη αν αναλογιστούμε ότι πρόσφατα μπήκαν αγγελίες για mining rig που ξεπερνούσαν τις 3-4 χιλιάδες ευρώ καταλαβαίνουμε , ότι δεν μιλάμε για μικροποσά , και ότι είναι πιθανόν να χρειαστούν κάποια στιγμή περισσότερα στοιχεία .(Πχ ο τύπος που ανέφερα πριν , που έχει πληρωθεί από τουλάχιστον 3 άτομα για το ίδιο προϊόν , με μέση τιμή τα 290 , φαντάζομαι ότι κάποιος θα τον κυνηγήσει , και ίσως ζητηθούν και στοιχεία από το insomnia, προσωπικά αν δεν μου τα είχε επιστρέψει θα τον είχα κάνει ήδη καταγγελία στο ηλεκτρονικού) .

 Στη συνέχεια θα φρόντιζα να είναι υποχρεωτικό το να είναι η αγγελία πλήρης : πχ αγγελίες χωρίς τιμή να μην επιτρέπονται , (οι ανταλλαγές άλλο πράμα) .

Υποχρεωτικά πεδία , εγγύηση ή όχι, επιθυμητός τρόπος πληρωμής , περιοχή πώλησης ,κατάσταση κλπ.

Από εκεί και πέρα , αν δείτε πως λειτουργούν αντίστοιχα forum θα δείτε ότι υπάρχει η λεγόμενη σειρά προτεραιότητας ή αντίστοιχα εκδήλωση ενδιαφέροντος .

Οι αγγελίες θα έπρεπε να έχουν ξεκλείδωτα τα σχόλια (με τις ιδίες απαγορεύσεις να ισχύουν πχ όχι σχολιασμός τιμής κλπ. , όχι άσχετα , αλλά θα μπορούσαν να ζητούνται διευκρινήσεις που ενδιαφέρουν όλους , πχ χρησιμοποιήθηκε για mining ?)

Έτσι πχ βγαίνει μια αγγελία , ο τύπος πουλάει κάτι σε μία τιμή , και γράφει ότι θα προτιμηθούν άτομα από Αθηνά … Εγώ είμαι από Σέρρες και γράφω πρώτος ότι έχω εκδηλώσει ενδιαφέρον , προφανώς δεν έχω προτεραιότητα από κάποιον που είναι Αθηναίος , αλλά αν ο πωλητής γράφει ότι στέλνει πχ παντού έχω .

Έχει την υποχρέωση λοιπόν να την πουλήσει σε μένα αν πληρώ κι εγώ τα κριτήρια που έβαλε … αν δηλαδή γράφει μετά από κατάθεση και του πω αντικαταβολή άκυρο … αν γραφεί όμως αντικαταβολή και δεν μου στείλει έχει λάθος αυτός ..

 

Αφού λοιπόν φτάσει κάποιος να έχει προτεραιότητα , οφείλουν οι δύο τους να ολοκληρώσουν την συναλλαγή …

Δικαίωμα αξιολόγησης έτσι έχει μόνο αυτός που έχει την προτεραιότητα , και ο πωλητής … Αν νέμέ το μετάνιωσε , για μένα είναι αφερέγγυος πωλητής , οπότε θα ήθελα να το ξέρω .. αλλά εκεί θα δυσκόλευε και η αξιολόγηση από κάποιον που είναι 5 θέσεις κάτω πχ , και ξαφνικά πάει να αξιολογήσει την πολύ καλή συνεργασία που είχαν εκεί μαύρισμα στον πωλητή …

 

Τέλος θα έπρεπε να απαγορευτεί να αλλάζεται το κείμενο της αγγελίας πάρα μόνο η τιμή , ή τουλάχιστον να υπάρχει διαθέσιμη η παλαιότερη έκδοση . Μου έτυχε να πάρω κάτι που έγραφε εγγύηση κλπ. και ήταν ανοιγμένο οπότε άκυρη   , και ο πωλητής αλλάξει 3 φορές το κείμενο της αγγελίας εκ των υστέρων , λες και δεν υπάρχει το print screen

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά, προσωπική μου συμβουλή, όπου βλέπετε αγγελία-δημοπρασία, μακριά. Μπορεί ο πωλητής να είναι σπαθί, αλλά το insomnia αγγελίες προσφέρει, όχι δημοπρασίες.

 

...

Στη νέα πλατφόρμα θα είναι διαφορετικά τα πράγματα (όχι μόνο στις αγγελίες, αλλά και με νέες δυνατότητες στο forum).

 

Αυτό που μπορώ να σας "ανακοινώσω" περίπου επίσημα (πιστεύω δεν θα αργήσουν και οι επίσημες ανακοινώσεις) είναι πως με τις αλλαγές στο πεδίο "τιμή" θα γίνονται δεκτοί αποκλειστικά και μόνο αριθμοί, προκειμένου να καταχωρηθεί η αγγελία.

συμφωνω σε ολα.

 

απλα να τονισω οτι σε αυτα τα περιστατικα που περιεγραψα ουτε καν μου περασε απο το μυαλο να τα αξιολογησω αρνητικα.

αλλα αν μπορουσα να αφησω σχολιο για την φερεγγυοτητα του πωλητη,σε 2-3 θα αφηνα.

 

δεν εχω ιδεα οτι το ινσομνια φιλοξενει και δημοπρασιες.παντως αυτες που περιγραφω ηταν αγορες με τελικες τιμες.

 

μακαρι η καινουρια πλατφορμα να διορθωσει αρκετα πραγματακια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι "αισθήσεις" δεν προσφέρουν κάτι σε αυτό το topic. Συζητάμε χαλαρά και λέμε ιδέες σχετικά με τις αγγελίες. Ούτε απαιτούμε, ούτε και "μουλαρώνουμε" όταν "δεν γίνεται το δικό μας".

 

Εγώ ας πούμε πρότεινα να υπάρχουν συνδρομές για όσους αξιοποιούν συστηματικά μόνο τις αγγελίες (1% ας πούμε στο ποσό της κάθε συναλλαγής) και δεν τους ενδιαφέρει το υπόλοιπο forum, αλλά δεν με ακούνε! :P

 

 

Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση...

 

Συμφωνώ απόλυτα στο κομμάτι που γράφεις Ούτε απαιτούμε, ούτε και "μουλαρώνουμε" όταν "δεν γίνεται το δικό μας"

 

Εδώ, όμως, δεν υπάρχει βελτίωση ή απαγόρευση για τα κλεμμένα, λάθος, δήθεν κλειδωμένα ( :-D ) ήθελα να γράψω.........

 

Όλοι καταλαβαίνετε τι εννοώ..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
 Στη συνέχεια θα φρόντιζα να είναι υποχρεωτικό το να είναι η αγγελία πλήρης : πχ αγγελίες χωρίς τιμή να μην επιτρέπονται , (οι ανταλλαγές άλλο πράμα) .

Υποχρεωτικά πεδία , εγγύηση ή όχι, επιθυμητός τρόπος πληρωμής , περιοχή πώλησης ,κατάσταση κλπ.

Από εκεί και πέρα , αν δείτε πως λειτουργούν αντίστοιχα forum θα δείτε ότι υπάρχει η λεγόμενη σειρά προτεραιότητας ή αντίστοιχα εκδήλωση ενδιαφέροντος .

Οι αγγελίες θα έπρεπε να έχουν ξεκλείδωτα τα σχόλια (με τις ιδίες απαγορεύσεις να ισχύουν πχ όχι σχολιασμός τιμής κλπ. , όχι άσχετα , αλλά θα μπορούσαν να ζητούνται διευκρινήσεις που ενδιαφέρουν όλους , πχ χρησιμοποιήθηκε για mining ?)

Έτσι πχ βγαίνει μια αγγελία , ο τύπος πουλάει κάτι σε μία τιμή , και γράφει ότι θα προτιμηθούν άτομα από Αθηνά … Εγώ είμαι από Σέρρες και γράφω πρώτος ότι έχω εκδηλώσει ενδιαφέρον , προφανώς δεν έχω προτεραιότητα από κάποιον που είναι Αθηναίος , αλλά αν ο πωλητής γράφει ότι στέλνει πχ παντού έχω .

Έχει την υποχρέωση λοιπόν να την πουλήσει σε μένα αν πληρώ κι εγώ τα κριτήρια που έβαλε … αν δηλαδή γράφει μετά από κατάθεση και του πω αντικαταβολή άκυρο … αν γραφεί όμως αντικαταβολή και δεν μου στείλει έχει λάθος αυτός ..

 

Αφού λοιπόν φτάσει κάποιος να έχει προτεραιότητα , οφείλουν οι δύο τους να ολοκληρώσουν την συναλλαγή …

Δικαίωμα αξιολόγησης έτσι έχει μόνο αυτός που έχει την προτεραιότητα , και ο πωλητής … Αν νέμέ το μετάνιωσε , για μένα είναι αφερέγγυος πωλητής , οπότε θα ήθελα να το ξέρω .. αλλά εκεί θα δυσκόλευε και η αξιολόγηση από κάποιον που είναι 5 θέσεις κάτω πχ , και ξαφνικά πάει να αξιολογήσει την πολύ καλή συνεργασία που είχαν εκεί μαύρισμα στον πωλητή …

 

Αυτά που γράφεις εδώ, πρακτικά πώς έχεις στο μυαλό σου ότι μπορούν να υλοποιηθούν; Ξέρω 'γω φάση κάνουμε διάλογο κάτω από την αγγελία για τα χαρακτηριστικά του προϊόντος; Και πες ότι εκδηλώνω ενδιαφέρον πρώτος για την αγγελία σου, μιλάμε από κάτω με δημόσια μηνύματα (που δεν είναι real-time, άρα μπορεί να έχουν timespan κάμποσες ώρες) για το προϊόν για να καταλήξουμε τελικά ότι δεν μου κάνει και δεν θα αγοράσω. Στο μεταξύ θα έχεις χάσει κάμποσους ενδιαφερόμενους. Είναι δίκαιο αυτό για τον πωλητή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ προτείνω στις αγγελίες να υπάρχει ενότητα αγαπημένων τι εννοώ : πουλάει το μέλος κάτι μου αρέσει το προϊόν  αλλά για κάποιον λόγο δεν θέλω να κάνω ακόμα συναλλαγή η το σκέφτομαι εάν μετά από μια δυο μέρες αποφασίσω και θέλω να βρω την αγγελία θα πρέπει να ρίξω σκάψιμο όποτε θα μπορούσε να έχουν οι αγγελίες εάν κουμπί προσθήκη στα αγαπημένα και στο προφίλ του ο καθένας να βλέπει ποιες αγγελίες τον ενδιαφέρουν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω προτεινω στις αγγελιθες να υπαρχει ενοτητα αγαπημενων τι εννοω : πουλαει το μελος κατι μου αρεσει το προιον αλλα για καποιον λογο δεν θελω να κανω ακομα συναλλαγη η το σκεφτομαι εαν μετα απο μια δυο μερες αποφασισω και θελω να βρω την αγγελια θα πρπει να ριξω σκαψιμο οποτε θα μπορουσε να εχουν οι αγγελιες εαν κουμπι προσθηκη στα αγαπημενα και στο προφιλ του ο καθενας να βλέπει ποιες αγγελίες τον ενδιαφέρουν

Καλο αλλα σε αυτο μπορεις να δωσεις λυση στον εαυτο σου πολυ ευκολα.Ας επικεντρωθουν σε αλλα ζητηματα.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

..Μα κάνετε δύσκολα τα πράγματα οι αγγελίες λειτουργούν με του κανόνες τους δεν σου αρέσουν μην τις χρησιμοποιείς επίσης ένα προϊόν σου φαίνεται παράλογη η τιμή μην αγοράζεις ..... Εδώ προτείνουμε ιδέες που θα κάνουν ποιο εύκολη την χρήση των αγγελιών και ακόμα δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε πότε πρέπει να αφήνουμε αξιολόγηση ....

 

Καλο αλλα σε αυτο μπορεις να δωσεις λυση στον εαυτο σου πολυ ευκολα.Ας επικεντρωθουν σε αλλα ζητηματα.

λύση δεν είναι να βάζεις αγαπημένα/σελιδοδείκτες στον brower μπορεί τον υπολογιστή να τον χρησιμοποιουν πολλά άτομα ή να είναι της δουλειάς 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά που γράφεις εδώ, πρακτικά πώς έχεις στο μυαλό σου ότι μπορούν να υλοποιηθούν; Ξέρω 'γω φάση κάνουμε διάλογο κάτω από την αγγελία για τα χαρακτηριστικά του προϊόντος; Και πες ότι εκδηλώνω ενδιαφέρον πρώτος για την αγγελία σου, μιλάμε από κάτω με δημόσια μηνύματα (που δεν είναι real-time, άρα μπορεί να έχουν timespan κάμποσες ώρες) για το προϊόν για να καταλήξουμε τελικά ότι δεν μου κάνει και δεν θα αγοράσω. Στο μεταξύ θα έχεις χάσει κάμποσους ενδιαφερόμενους. Είναι δίκαιο αυτό για τον πωλητή;

Είναι αρκετά απλό , και μπορώ να παραθέσω μερικά forum (ή και ομάδες στο φβ) που έτσι δουλεέυουν .

Τον τελευταίο καιρό ειμαι και αγοραστής και πωλητής , προσωπικά φροντίζω οι αγγελίες μου να είναι όσο πιο ξεκάθαρες γίνονται πχ έγραφα κάπου οτι η κάρτα που έδινα κάνει εναν θόρυβο ο ανεμιστήρας της οταν δουλεέυει χαλαρα και εξαφανίζεται όταν δουλεέι ψιλά , ή οτι η κάρτα εχει δεχθεί επιδιόρθωση , προσωπικά βάζω και αν χρησιμοποιήθηκε για mining , καθώς αλλοι το βρίσκουν θετικό αλλοι κακό . Αναγκάζοντας τους πάντες να βάζουν πληρη περιγραφή ΚΑΙ τιμή , ουσιαστικά οι ερωτήσεις θα είναι πιστεύω λίγες .

 

Σε όποια αγγελία βλέπω που με ενδιαφέρει , το πμ (αν ειναι ξεκάθαρη η αγγελία) εχει ώς εξής : Καλησπέρα , ενδιαφέρομαι για το προιον . Αν υπάρχει ακόμα 6*********** το τηλ μου για να συννενωηθουμε . Κώστας

 

Ε το ίδιο θα συμβαίνει , απλά το τηλ και τα λοπα στοιχεία θα πηγαίνουν σε πμ .

 

Απο εκεί και πέρα , αυτός που ζητάει την προτεραιότητα , ουσιαστικά δεσμευεται κι αυτός για αγορά , οπότε οι αλλοι θα περιμένουν μήπως ακυρωθεί . 

Οι ερωτήσεις για το προιον , δεν αποτελούν προτεραιότητα , πχ η τελευταία αγγελία μου είχε μια λιστα απο κάρτες , έγραψα οτι πωλούντε μόνο δύο , οποιος φύγουν πρώτες ... αν κάποιος ρωτούσε αν δίνω 3 , προφανώς ασκοπή ερώτηση , αλλά δεν έκλεινε κι αγορά. Αν καποιος ρωτούσε τι μνήμες εχουν πχ , θα απαντούσα γιατί ενδιαφέρει και τους υπόλοιπους , αλλά δεν θα είχε προταιρεότητα .

Αν όμως κάποιος γράψει , οτι ζητάει προταιραιότητα , και μου ζητήσει σε πμ λογαριασμό γιατι ετσι ειπα οτι δέχομαι πληρωμές , είμαι κι εγώ υποχρεωμένος να του την στείλω . 

Μόνη εξαίρεση να την έχω δώσει σε άλλο site , οπότε όμως δεν έχει δικαίωμα να αξιολογηθεί και να αξιολογήσει κανέναν για αυτή την άγγελία .

 

Ενωωείτε οτι ο πωλητής έχει δικαίωμα να αρνηθεί ακόμα και με προταιρεότητα , καποιον που του λέω την θέλω αλλα κράτα το , ή ζητάει παζάρι (Εκτός αν γράφει το συζητήσιμη). Και αν δεν στείλει και πμ με τα στοιχεία ή με άλλα δεδομένα που χρειάζονται , μέσα σε 10 λεπτα πχ , χάνει την προταιραιότητα του  (κοινώς μόλις γράψω για προτεραιότητα , στέλνω και τα στοιχεία μου αμέσως)

 

Αν γινώταν έτσι οι αγγελίες , πιθανόν να έβαζα σαν όρο οτι δέχομαι πχ άτομα με πανω απο 5 αξιολογησεις (για να αποφύγω τα τρολ) , ή οτι δίνω προταιρεότητα σε αυτά .

 

Με αυτόν τον τρόπο προσταταεύται και ο πωλητής , σε περίπτωση που (έχει τύχει) κλείνει με κάποιον κάτι που πουλάει , μετά απο λίγο βάζει κάποιος άλλος το ίδιο αλλά φθηνότερο , ο αγοραστής μιλάει με τον δευτερο και ενω ντεμεκ κάτι του έτυχε παίρνει την άλλη . Ιδίως Παρασκευιάτικες συναλλαγες εχουν τέτοιο ρίσκο . Πάλι θα το έχουν , αλλα τουλάχιστον εκεί θα μπορείς να μαυρίσεις τον αγοραστή , καθώς αθέτησε συμφωνία .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Κάτι σημαντικό που πρέπει να προστεθεί είναι να υπάρχει κάποιος τρόπος να φανεί στην αγγελία ότι είναι σε εξέλιξη και με ποιον. Για να αποφεύγονται φαινόμενα μου έκαναν κατάθεση 3-4 άτομα για το ίδιο προϊόν και έγινα λαγός. Ένα κουμπί που θα μπορεί ο αγοραστής να το πατήσει όταν έχει κάνει κατάθεση χρημάτων ας πούμε και να φανεί σε όλους. Δεν ξέρω πως θα δούλευε με τις αντικαταβολές βέβαια, ίσως σε αυτή την περίπτωση να πρέπει να πατήσει το ίδιο κουμπί ο πωλητής και αν ο αγοραστής δει ότι δεν είναι πατημένο το κουμπί αυτό στην αγγελία να μπορεί να μην παραλάβει. Κάπως έτσι. Γιατί έχουμε γεμίσει scammer εδώ μέσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας  περιστασιακά αυτό το  forrum και βλέποντας τόσες αναφορές για αναξιόπιστους χρήστες αλλά και χρήστες με διπλούς τριπλούς λογαριασμούς κυρίως για να παρακάμψουν το εβδομαδιαίο όριο των 2 αγγελιών σκέφτηκα μήπως θα ήταν προτιμότερο για το site  να δίνει ως  bonus  στους αξιόπιστους χρήστες (το τί θα σημαίνει αξιόπιστος χρήστης μπορούμε να το συζητήσουμε..)  την δυνατότητα επιπλέον αγγελιών.. Νομίζω ότι έτσι επιβραβεύεται ο σωστός χρήστης και επιπλέον αποθαρρύνεται κάποιος από το να μπει στην διαδικασία διπλού και τριπλού λογαριασμού...

Περιμένω  τις γνώμες και ιδέες σας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ τώρα δεν είναι....Ας μην κοροιδευόμαστε. Μια σημαντική μερίδα πωλητών είναι 
έμποροι. Κι αν δεν μπορούν να προωθήσουν τα προιόντα τους με ένα λογαριασμό κάνουν 2ο και 3ο.
Όχι η λύση δεν είναι αυτή.
Η λύση είναι πώς θα προσδιορίζεις τους έντιμους ιδιώτες πωλητές και πώς θα ξεχωρίζεις τους εμπόρους αν αυτός είναι ο στόχος.
Κι αυτό θα γίνει μέσω του προσδιορισμού της κατάστασης των προιόντων.

Θες κύριος να πουλάς σφραγισμένα προιόντα?ΦΠΑ, ονοματεπώνυμο και εγγυησούλα.
Θες να πουλάς μεταχειρισμένα?Τιμή μεταχειρισμένου παρακαλώ.

Δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεν έχω βρεθεί πολλές φορές (ευτυχώς) στην κατάσταση να με κρεμάνε και να μένω με την εντύπωση ότι έχω κλέισει μια αγγελία και τελικά να μένω παγωτό. Καταλαβαίνω όμως την ξενέρα του θέματος. Ένα σύστημα που θα μπορούσε να διερευνηθεί είναι ένα είδους interlocking μεταξύ αγοραστή και πωλητή. Συνοπτικά ένα draft concept:

 

  • Η κάθε αγγελία έχει status ("ανοιχτή", "σε διαπραγμάτευση","ολοκληρωμένη") και το κουμπί "εκδήλωση ενδιαφέροντος". Το κουμπί είναι ενεργό για τα δύο πρωτα statuses για όλους τους χρήστες. 

 

  • Ο Α βγάζει αγγελία.Το status της γίνεται "ανοιχτή". 
  • Ο Β εκδηλώνει ενδιαφέρον πατώντας κουμπί που αφορά την αγγελία "εκδήλωη ενδιαφέροντος"
  • Παράλληλα κι ο Γ εκδηλώνει ενδιαφέρον πατώντας το ίδο κουμπί
  • Οι ενδιαφερόμενοι είναι εμαφανεις στον Α σε μορφή λίστας με δίπλα κουμπί "παραχώρηση προτεραιότητας" και "κλείσιμο με αυτόν τον αγοραστή"
  • Ο Α για κάθε έναν χρήστη μπορεί να πατησει το κουμπί  "παραχώρηση προτεραιότητας" δίνοντας στον αγοραστή το αντίστοιχο status (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ενδιαφερόμενο μπορεί να έίναι ενεργοποιημένο για αυτή την αγγελία και δεν μπορεί να αρθεί)
  • Ταυτόχρονα το status της αγγελίας αλλάζει απο "ανοιχτή" σε "σε διαπραγμάτευση" με δίπλα το όνομα του χρήστη στον οποίο έχει παραχωρηθεί προτεραιότητα
  • Ο χρήστης που έχει λάβει προτεραιότητα λαμβάνει και access σε κουμπί για την της αγγελία "κλείσιμο απο αγορστή"
  • Τα δύο μέρη (πωλητής και αγοραστής) έχουν ένα εύλογο διάστημα να κλέισουν την αγγελία (ας πούμε 3 ώρες).Η αγγελία κλείνει όταν ΚΑΙ ο αγοραστής ΚΑΙ ο πωλητής πατήσουν αντίστοιχα κουμπά "κλεισίματος". Εάν δεν έχει κλέισει η αγγελία εντός αυτόυ του διαστήματος για τον Α ενδιαφερόμενο, τότε το κουμπί "παραχώρησης προτεραιότητας" γίνεται ξανά διαθέσιμο για τον πωλητη ώστε να δώσει το αντίστοιχο status  και το κουμπί κλεισίαμτος από αγοραστή Β στον Γ κτλ.

     

​Προφανώς και αυτή η διαδικασία δεν αποτρέπει κάποιον από το να έχει κάποιον "σε διαπραγμάτευση" και να το κλείσει με έναν άλλο,

Ωστόσο αυτό θα καθυστερήσει τον αγοραστή μόνο 3 ώρες. Σε περίπτωση που κάποιος θέλει να ρωτήσει απλά λεπτομέρειες για την αγγελία, προκείμενου να μην μπει μόνο και μόνο για αυτο στην ουρά, μπορεί να υπάρχει συστημα κοινοποιημένης, τυποποιημένης φόρμας για λεπτομέρεις που συνήθως ερωτούνται και να απαντούνται από τον πωλητή μέσω αυτής (όπως στο ebay)

Αρνητικές και θετικές θα μπορούνε να δωθούν μόνο από και προς χρήστες που έχουν πατήσει το κουμπί κλεισίματος. Έτσι ξεκαθαρίζουμε και τις γκρίζες ζώνες αν μια αγγελία είναι κλεισμένη ή όχι και αν θα πρέπει να αφήσουμε αρνητική ή όχι.

Συγγνώμη για το σεντόνι. Απλά μερικές ιδέες.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

  • Η κάθε αγγελία έχει status ("ανοιχτή", "σε διαπραγμάτευση","ολοκληρωμένη") και το κουμπί "εκδήλωση ενδιαφέροντος". Το κουμπί είναι ενεργό για τα δύο πρωτα statuses για όλους τους χρήστες. 

 

  • Ο Α βγάζει αγγελία.Το status της γίνεται "ανοιχτή". 
  • Ο Β εκδηλώνει ενδιαφέρον πατώντας κουμπί που αφορά την αγγελία "εκδήλωη ενδιαφέροντος"
  • Παράλληλα κι ο Γ εκδηλώνει ενδιαφέρον πατώντας το ίδο κουμπί
  • Οι ενδιαφερόμενοι είναι εμαφανεις στον Α σε μορφή λίστας με δίπλα κουμπί "παραχώρηση προτεραιότητας" και "κλείσιμο με αυτόν τον αγοραστή"
  • Ο Α για κάθε έναν χρήστη μπορεί να πατησει το κουμπί  "παραχώρηση προτεραιότητας" δίνοντας στον αγοραστή το αντίστοιχο status (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ενδιαφερόμενο μπορεί να έίναι ενεργοποιημένο για αυτή την αγγελία και δεν μπορεί να αρθεί)
  • Ταυτόχρονα το status της αγγελίας αλλάζει απο "ανοιχτή" σε "σε διαπραγμάτευση" με δίπλα το όνομα του χρήστη στον οποίο έχει παραχωρηθεί προτεραιότητα
  • Ο χρήστης που έχει λάβει προτεραιότητα λαμβάνει και access σε κουμπί για την της αγγελία "κλείσιμο απο αγορστή"
  • Τα δύο μέρη (πωλητής και αγοραστής) έχουν ένα εύλογο διάστημα να κλέισουν την αγγελία (ας πούμε 3 ώρες).Η αγγελία κλείνει όταν ΚΑΙ ο αγοραστής ΚΑΙ ο πωλητής πατήσουν αντίστοιχα κουμπά "κλεισίματος". Εάν δεν έχει κλέισει η αγγελία εντός αυτόυ του διαστήματος για τον Α ενδιαφερόμενο, τότε το κουμπί "παραχώρησης προτεραιότητας" γίνεται ξανά διαθέσιμο για τον πωλητη ώστε να δώσει το αντίστοιχο status  και το κουμπί κλεισίαμτος από αγοραστή Β στον Γ κτλ.

     

     

​Προφανώς και αυτή η διαδικασία δεν αποτρέπει κάποιον από το να έχει κάποιον "σε διαπραγμάτευση" και να το κλείσει με έναν άλλο,

Ωστόσο αυτό θα καθυστερήσει τον αγοραστή μόνο 3 ώρες. Σε περίπτωση που κάποιος θέλει να ρωτήσει απλά λεπτομέρειες για την αγγελία, προκείμενου να μην μπει μόνο και μόνο για αυτο στην ουρά, μπορεί να υπάρχει συστημα κοινοποιημένης, τυποποιημένης φόρμας για λεπτομέρεις που συνήθως ερωτούνται και να απαντούνται από τον πωλητή μέσω αυτής (όπως στο ebay)

 

 

Aλλοι ψαχνουν πελατη με το τουφεκι κι αλλοι τους oργανωνουν σε σειρες προτεραιοτητας με κουμπια κλπ λειτoυργιες :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...