Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις για αγγελίες


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αφού δεν έχει υπάρξει συναλλαγή, πως έχεις πάρει και μέρος?

 

Το να στείλουμε 2 μηνύματα μεταξύ μας δεν σημαίνει ότι έχουμε κάνει κάποια συναλλαγή.

Απεστάλη 22 Αύγουστος 2017 - 05:11 μμ

Καλησπέρα

Με ενδιαφέρουν και οι δυο κάρτες αμεσα .

Μπορώ να κάνω κατάθεση αυριο πρωι πρωι καθώς ειμαι απο *****

6*********5 το τηλέφωνο μου Κώστας

 

Απεστάλη 22 Αύγουστος 2017 - 05:18 μμ

Καλησπερα, μπορω με αντικαταβολη γιατι δεν μπορω να δικαιολογησω ενα τετοιο ποσο. Αμα σε ενδιαφερει δωσε μου τα στοιχεια σου και θα στις στειλω αυριο το πρωι. 

 

Ευχαριστω προκαταβολικα

 

Απεστάλη 22 Αύγουστος 2017 - 05:20 μμ

Ρ********* Kωνσταντίνος

***********************

6***********5

Παραλαβή απο το κατάστημα αν στέλνεις με ελτα κουριερ ή γενική γιατί βγαίνει φθηνότερα , αλλά τις παραλαμβάνω και πιο έυκολα.

 

Απεστάλη 22 Αύγουστος 2017 - 05:22 μμ

Με ΕΛΤΑ θα στις στειλω αυριο πρωι φιλε μου και θα σε ενημερωσω με τον αριθμο αποστολης.

 

Ξαναμιλαμε για οτι νεοτερο!

 

Σ ευχαριστω!

 

Απεστάλη 22 Αύγουστος 2017 - 05:23 μμ

Αν θέλεις δώσε μου και ενα τηλέφωνο , για να μιλήσουμε να μου πεις και μια περιγραφή για τις συνθήκες που ξεκίνησε να κάνει το πρόβλημα η gaming , θα με βοηθήσει στην επιδιόρθωση της . Ευχαριστώ 

(20:00 με 21:20 δεν θα ειμαι διαθέσιμος )

 

Απεστάλη 22 Αύγουστος 2017 - 08:27 μμ

Σ ευχαριστω αδερφε αλλα προτιμω να τα δωσω εδω Αθηνα επειδη εχουν πολυ ζητηση. Ζηταω συγνωμη για την ταλαιπωρια. Να εισαι καλα.

 

 

Αν τα παραπάνω 2 μυνήματα δεν τα θεωρείς οτι δικαιολογούν το οτι πέιρα μέρος στην συναλλαγή , τι να πω ... ίσως έχεις δίκιο ...

Δυστηχώς πρόλαβα μια εποχή που ο λόγος (έστω και ιντερνετικα) ήταν συμβόλαιο ...

Αν και βλέπω οτι δεν δεχεσαι αντικαταβολή εσύ , σκέψου πιο θα ήταν το επόμενο βήμα για κάποιον που δεχώταν ... Να στέλνει να περιμένει , και τελικά να γυρνανε πίσω αυτά που έστειλε , εχωντας χρεωθεί την αντικαταβολή , και εχωντας μείνει 15 μέρες χωρίς το αντικείμενο στα χέρια του ...

Και προφανώς με το ίδιο "τεντωμα" του ολοκλήρωμένη συναλλαγή , σκέψου να σε πλήρωνα για να μου στείλεις κάτι που πουλάς , και εσύ απλα να έτρωγες τα χρήματα ... αφου η συναλλαγή δεν θα είχε ολοκληρωθεί (δεν έστελνες τιποτα) ,θα μπορούσες πάντα να με κάνεις αναφορά ,αν τολμούσα να κανω αρνητική αξιολόγηση . 

 

Υ.Σ. Για να μην παρεξηγιθεί απο κάνεναν ... δεν ειχα ποτέ συναλλαγή με τον petran91 , δεν αναφερόμαστε σε προσωπική υπόθεση δηλαδη ...

Υ.Σ.2 Η παράθεση των πμ έγινε αφου σβήστηκαν οποια προσωπικά στοιχεία θα θεωρούνταν προσωπικά ή θα φωτογράφιζαν τον πωλητη .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δεν διαφωνώ με όσα λες γενικότερα.

 

Αυτο στο οποίο στάθηκα είναι το σημείο που ανέφερες ότι αν εμείς πχ κλείσουμε στα λόγια μια συναλλαγή, τότε έχουμε πάρει μέρος στη συναλλαγή. Δεν είναι έτσι, όμως γιατί δεν υπάρχει συναλλαγή. Συναλλαγή είναι να δώσεις χρήματα και να πάρεις προϊόν. Το να σου πω κράτησε μου την κάρτα γραφικών μέχρι αύριο και να εξαφανιστω δεν σημαίνει ότι είχαμε και συναλλαγή.

 

Στο ότι πρέπει να μπορούμε να αφήνουμε αξιολόγηση ακόμα και αν δεν έχει ολοκληρωθεί 100% συναλλαγή συμφωνώ και εγώ. Δεν είναι λίγες οι φορές που με κρέμασαν αγοραστές λέγοντας μου να κρατήσω κάτι και τελικά δεν το αγόρασαν. Πολύ θα ήθελα να μπορώ να αφήσω αξιολόγηση αναφέροντας το περιστατικό προς προειδοποίηση των επόμενων υποψηφίων συναλλασσομένων. Τεχνικά όμως θα πρέπει να κάνουν τους δικαστες οι mods σχετικά με τι είναι αλήθεια και τι ψέματα στους ισχυρισμούς των αξιολογήσεων. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν επιτρέπονται αξιολογήσεις αν δεν υπάρχει ολοκληρωμένη συναλλαγή.

 

Βέβαια με τους τρόπους που προτείνεις στο προηγούμενο ποστ δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Συναλλαγή (η) 1. ΟΙΚΟΝ. η ανταλλαγή προϊόντων ή χρήματος και προϊόντων ΣΥΝ. δοσοληψία, δούναι και λαβείν.

 

Πηγή: Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Κέντρο Λεξικολογίας, Αθήνα, 2001. (ναι, είναι εκείνη η πρώτη έκδοση με το διαβόητο δεύτερο ορισμό της λέξης "Βούλγαρος").

 

Επομένως, ο ορισμός είναι απολύτως σαφής ως έχει τώρα (σημείο Β1, " Όποιο μέλος έχει ολοκληρώσει συναλλαγή μέσω των αγγελιών του forum"). Το αν παρερμηνεύουν κάποιοι το νόημα της λέξης "συναλλαγή" είναι άλλη ιστορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιρνω μέρος συννώνυμο συμμετέχω -> έχει παρει μέρος -> εχει συμμετάσχει ... πηγή καθομιλουμένη και λίγο google ...

 

Συμμέτέχω σth συναλλαγή ακόμα και αν γίνει παζάρι και εχω αποριφθει ... πόσο μάλλον αν έχουμε δώσει "ψηφιακά " τα χέρια .

 

Αν με διαβάζατε λίγο πιο προσεχτικά , θα βλέπατε οτι αναγνωρισα μέρος ευθύνης για τον αποκλεισμό μου (που δεν ειναι το θέμα εδω) , και σε μένα , καθώς δεν φρεσκάρισα στην μνήμη μου τους ορισμούς του σημείου Β1 , αλλά στάθηκα στην υποσημείωση που αναφέρει "εχει παρει μέρος στη συναλλαγή" και όχι "εχει ολοκληρώσει συναλλαγη". και πρότεινα να διορθωθεί ή το ένα ή το άλλο , αυτή ειναι η ιστορία .

 

Την στιγμή αυτή υπάρχει ενεργή αγγελία απο ατομο που ελεγμένα εχει δεχθεί πληρωμή για το ίδιο προιον απο τουλάχιστον 3 άτομα , και ποιος ξέρει ποσα ακόμα μεχρι να κλειδώσει η αγγελία . Δυστηχώς οι αρκετές μέρες που έμεινα εκτός φόρουμ λόγω αρνητικής αξιολόγησης , με αποτρέπουν απο το να κανω αξιολόγηση για να διαβάζεται απο τους υπόλοιπους πιθανούς αγοραστές . Καθώς σύμφωνα με τα λεγόμενα σας , δεν εχω ολοκληρώσει ακομα συναλλαγή αφού μονο πλήρωσα ,και δεν εχω παραλαβει ακόμα , αρα η συναλλαγή δεν εχει ολοκληρωθεί .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Πριν πιάσουμε τα google και την καθομιλουμένη, μήπως να ξαναδούμε τι γράφουν ακριβώς οι όροι χρήσης των αγγελιών;

 

Οι όροι χρήσης, λοιπόν, γράφουν για τις αξιολογήσεις, επί λέξει:

 

Β. Αξιολόγηση αγγελιών

 

1. Όποιο μέλος έχει ολοκληρώσει συναλλαγή μέσω των αγγελιών του forum με άλλο μέλος έχει τη δυνατότητα να αξιολογήσει θετικά ή αρνητικά τη συναλλαγή αυτή. 

 

Από όσο διαβάζω (κι αν μου διαφεύγει κάτι ευχαρίστως να μου το πείτε), πουθενά δεν γράφει κάτι για "έχει πάρει μέρος στη συναλλαγή".

 

Μα, και να έγραφε για "έχει πάρει μέρος", συναλλαγή δεν υπήρξε. Άρα, αυτά τα "δώσαμε διαδικτυακά τα χέρια" δεν συνιστούν συναλλαγή.

 

Επομένως, όταν ένα μέλος γράφει, για παράδειγμα, στην αξιολόγηση, "κακός πωλητής, συμφωνήσαμε και άλλαξε γνώμη", και αφήνει αξιολόγηση, αυτή η αξιολόγηση σβήνεται και αν το μέλος το έχει ξανακάνει, και έχει ξαναδεχτεί παρατήρηση για αυτόν ακριβώς το λόγο, υπάρχει σοβαρότατη περίπτωση να δεχτεί ποινή, όταν την πρώτη φορά του έγινε απλή σύσταση.

 

Επομένως, συγκεκριμένα, για τον αποκλεισμό δεν έχεις απλά "μερίδιο ευθύνης", αλλά την αποκλειστική ευθύνη. Έκανες το ίδιο πράγμα δύο φορές, την πρώτη δέχτηκες απλή σύσταση, τη δεύτερη και ποινή αποκλεισμού. Έτσι που το παρουσιάζεις, δηλαδή, είναι σαν να φταίει και κάποιος άλλος, που έχει το υπόλοιπο μερίδιο της ευθύνης. Ποιος, δηλαδή; Για να καταλάβω.

 

Πάμε τώρα στην περίπτωση που ο αγοραστής στέλνει χρήματα και είτε δεν παίρνει τίποτε, είτε ένα σακί πατάτες αντί κινητού, λ.χ.

 

Εκεί, συναλλαγή υπάρχει, καθώς το τμήμα της από την πλευρά του ενός (του αγοραστή) έχει ολοκληρωθεί (καταβλήθηκε τίμημα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο). Ο αγοραστής εκεί έχει δικαίωμα να αφήσει αξιολόγηση.

 

Μη συγχέουμε τις "αξιολογήσεις" μελών που ενοχλήθηκαν επειδή "έδωσαν τα χέρια" και ο άλλος "έκανε πίσω" με αυτούς που έστειλαν χρήματα (ή αντικείμενα, αντίστοιχα, ως πωλητές) και δεν έλαβαν τίποτε.

 

Γενικά, όταν έχετε απορίες για τους όρους χρήσης (αν υποτεθεί ότι τους έχετε διαβάσει) ο προσφορότερος τρόπος είναι να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα σε κάποιο συντονιστή, γενικό συντονιστή ή το διαχειριστή.

 

Κι όταν δέχεστε ποινή για παράβαση των όρων χρήσης και υποτίθεται πως δεν ξέρετε το γιατί, πάλι ρωτήστε, ώστε να μην το ξανακάνετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλο θα ηταν οι ασυνεπεις, ειτε ειναι πωλητες ,ειτε αγοραστες να στηγματιζονται καπως ,ωστε να μην την πατανε οι επομενοι.

 εγω αν διαβαζα οτι καποιος πωλητης ακυρωνει αγγελειες ,δεν θα ολοκληρωνα συναλλαγη μαζι του.

ασε που θα φροντιζαν να ειναι πιο συνεπεις την επομενη φορα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλο θα ηταν οι ασυνεπεις, ειτε ειναι πωλητες ,ειτε αγοραστες να στηγματιζονται καπως ,ωστε να μην την πατανε οι επομενοι.

 εγω αν διαβαζα οτι καποιος πωλητης ακυρωνει αγγελειες ,δεν θα ολοκληρωνα συναλλαγη μαζι του.

ασε που θα φροντιζαν να ειναι πιο συνεπεις την επομενη φορα.

 

Συμφωνω απολυτα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Γιατί να "στιγματιστεί" κάποιος που άλλαξε γνώμη; Και μάλιστα (όπως καλή ώρα σε πολύ πρόσφατη περίπτωση), απόλυτα εγκαίρως και ευγενικά.

 

Και έστω ότι "στιγματίζεται". Πείτε μου, συγκεκριμένα, με ποιον τρόπο. Όχι "συμφωνώ απολύτως" και λόγια του αέρα.

 

Ένα, λοιπόν, πώς θα "στιγματιστεί", και δύο, πώς θα του απαγορεύσεις να απαντήσει και να σε στιγματίσει και εσένα;

 

"Δώσαμε ραντεβού και άλλαξε γνώμη, αρνητική".

 

"Άλλαξα γνώμη γιατί πάνω πού πήγαινα να βγάλω την κάρτα από το μηχάνημα κάηκε, τι να του έστελνα".

 

Εδώ έχουμε θέμα με τις συναλλαγές που ολοκληρώνονται και όταν δεν πηγαίνουν καλά γίνεται το έλα να δεις και "σβήστε μου μοντς την αρνητική, μου χαλάει το καταπράσινο προφίλ μου". Σε περιπτώσεις, δηλαδή, που κανείς από τους δύο δεν αρνείται ότι υπήρξε συναλλαγή.

 

Φαντάζεστε ανταλλαγή αρνητικών για στήσιμο σε ραντεβού; "Αυτός με έστησε", "Δεν τον έστησα, κατάλαβε λάθος ώρα/άργησε το μετρό/γουατέβα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί να "στιγματιστεί" κάποιος που άλλαξε γνώμη; Και μάλιστα (όπως καλή ώρα σε πολύ πρόσφατη περίπτωση), απόλυτα εγκαίρως και ευγενικά.

 

Και έστω ότι "στιγματίζεται". Πείτε μου, συγκεκριμένα, με ποιον τρόπο. Όχι "συμφωνώ απολύτως" και λόγια του αέρα.

 

Ένα, λοιπόν, πώς θα "στιγματιστεί", και δύο, πώς θα του απαγορεύσεις να απαντήσει και να σε στιγματίσει και εσένα;

 

"Δώσαμε ραντεβού και άλλαξε γνώμη, αρνητική".

 

"Άλλαξα γνώμη γιατί πάνω πού πήγαινα να βγάλω την κάρτα από το μηχάνημα κάηκε, τι να του έστελνα".

 

Εδώ έχουμε θέμα με τις συναλλαγές που ολοκληρώνονται και όταν δεν πηγαίνουν καλά γίνεται το έλα να δεις και "σβήστε μου μοντς την αρνητική, μου χαλάει το καταπράσινο προφίλ μου". Σε περιπτώσεις, δηλαδή, που κανείς από τους δύο δεν αρνείται ότι υπήρξε συναλλαγή.

 

Φαντάζεστε ανταλλαγή αρνητικών για στήσιμο σε ραντεβού; "Αυτός με έστησε", "Δεν τον έστησα, κατάλαβε λάθος ώρα/άργησε το μετρό/γουατέβα".

 

στο ινσομνια εχω πραματοποιησει 40 συναλλαγες περιπου(και ας εχω 14 αξιολογισεις,ειναι γιατι ειναι δυσκολο καποιος νεος να εντοπισει που πρεπει να παει για να βαλει αξιολογηση)στις οποιες 3-4 μου ειχαν ανεβασει τις τιμες λογο οτι τον πηρε καποιος τηλεφωνο και του εδινε παραπανω λεφτα(κουτοπονηριες δηλ.)αλλοι 4-5 μου ακυρωσαν την συναλλαγη μετα απο 3-4 μερες γιατι βρηκαν καποιο απο κοντα. κλπ

 

γιατι οι επομενοι υποψηφιοι αγοραστες να μην γνωριζουν πως συμπεριφερονται αυτοι οι πωλητες και να τους αποφυγουν.

 

εγω απλως εκανα μια προταση σαν χρηστης που θελει ενα καλυτερο insomnia ,το πως θα υλοποιηθει θα πρεπει να το βρει/δουλεψει η ομαδα των mod του ινσομνια.

 

οπως εχω προαναφερει κατι σαν το συστημα με τα αστερια του ebay,η καποια μπαρα σαν τα vote που κανουν σε νηματα .

(καταλαβαινω οτι δεν θελετε το τμημα των αγγελιων να παρει 'επαγγελματικες' διαστασεις ,σαν προταση το εριξα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Παρότι είμαι κάθετα αντίθετος με το να λειτουργούν οι αγγελίες σαν τυφλές δημοπρασίες (με τιμή "επικοινωνία" και χωρίς τρόπο να φαίνεται πως πράγματι έχει ανέβει η προσφορά*) δεν μπορεί να αφήσουμε να μπαίνουν αξιολογήσεις γιατί ο χρήστης ψυχανεμίζεται πως το τηλεφωνικό ανέβασμα της τιμής είναι κουτοπονηριά, δηλαδή απάτη.

 

Πώς θα το αποδείξεις αυτό; Δεν λέω ότι δεν μπορεί να είναι (γι' αυτό και είμαι αντίθετος με τη δημοπρατική λειτουργία των αγγελιών) αλλά, επιμένω, πώς το αποδεικνύεις; Κι αν πήρε πράγματι καλύτερη προσφορά; Δηλαδή, τι, να "στιγματιστεί" επειδή βρήκε κάποιον που του δίνει περισσότερα;

 

Από εκεί και πέρα, δεν καταλαβαίνω γιατί μια συμφωνημένη συναλλαγή να μην έχει πραγματοποιηθεί μετά από 3-4 μέρες (και μάλιστα 4-5 φορές στις 40, δηλαδή σε ποσοστό 10%+) αλλά ας πούμε πως έτυχε αργία ή κάτι. Στις πόσες μέρες έχει δικαίωμα να αλλάξει γνώμη κάποιος; Αν ήσουν κατάστημα, στις 14, βάσει νόμου (πλην εξαιρέσεων). Στους ιδιώτες; 0; Αυτός που άλλαξε γνώμη στις 3 ώρες, να πάρει αρνητική;

 

Για να μην πάμε στα δύσκολα, όπως το πώς αποδεικνύεις πως είχατε συμφωνήσει ή ότι δεν είχε ο άλλος καλύτερη προσφορά κτλ.

 

Όταν σας γράφω, "πείτε συγκεκριμένα", δεν ζητάω να μου δώσετε λύση-πακέτο. Προτάσεις για το πώς θα το κάνατε αυτό ζητάω, να δω αν όλα αυτά τα χρόνια που το συζητάμε οι συντονιστές μας διαφεύγει κάτι. Να το προσθέσουμε στη νέα πλατφόρμα.

 

Το θέμα είναι πως θέλουμε κάτι καλύτερο, αλλά θέλουμε και συγκεκριμένες λύσεις σε συγκεκριμένα θέματα. Κι επειδή οι χρήστες (πολύ λογικά) έχουν την τάση να μένουν στο "κάτι καλύτερο", χωρίς να σκέφτονται την πρακτική διάσταση, γι' αυτό και λέω, "πείτε μου συγκεκριμένα, το τάδε θέμα πώς θα το λύνατε".

 

(* που και πάλι, στο ebay, το θέμα με τους "λαγούς" είναι μεγάλη ιστορία).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν πιάσουμε τα google και την καθομιλουμένη, μήπως να ξαναδούμε τι γράφουν ακριβώς οι όροι χρήσης των αγγελιών;

 

Οι όροι χρήσης, λοιπόν, γράφουν για τις αξιολογήσεις, επί λέξει:

 

 

Από όσο διαβάζω (κι αν μου διαφεύγει κάτι ευχαρίστως να μου το πείτε), πουθενά δεν γράφει κάτι για "έχει πάρει μέρος στη συναλλαγή".

 

Μα, και να έγραφε για "έχει πάρει μέρος", συναλλαγή δεν υπήρξε. Άρα, αυτά τα "δώσαμε διαδικτυακά τα χέρια" δεν συνιστούν συναλλαγή.

 

Επομένως, όταν ένα μέλος γράφει, για παράδειγμα, στην αξιολόγηση, "κακός πωλητής, συμφωνήσαμε και άλλαξε γνώμη", και αφήνει αξιολόγηση, αυτή η αξιολόγηση σβήνεται και αν το μέλος το έχει ξανακάνει, και έχει ξαναδεχτεί παρατήρηση για αυτόν ακριβώς το λόγο, υπάρχει σοβαρότατη περίπτωση να δεχτεί ποινή, όταν την πρώτη φορά του έγινε απλή σύσταση.

 

Επομένως, συγκεκριμένα, για τον αποκλεισμό δεν έχεις απλά "μερίδιο ευθύνης", αλλά την αποκλειστική ευθύνη. Έκανες το ίδιο πράγμα δύο φορές, την πρώτη δέχτηκες απλή σύσταση, τη δεύτερη και ποινή αποκλεισμού. Έτσι που το παρουσιάζεις, δηλαδή, είναι σαν να φταίει και κάποιος άλλος, που έχει το υπόλοιπο μερίδιο της ευθύνης. Ποιος, δηλαδή; Για να καταλάβω.

 

 

 

Για να αποφύγουμε λοιπον τις ελευθερες μεταφράσεις κλπ , και το τι καταλαβαίνει ο καθένας , καταλαβαίνω απόλυτα το τι γραφουν οι όροι χρήσης , το μερίδιο που έχω στην ευθύνη είναι οτι δεν τους φρεσκάρισα , αλλά , στην πρωτη προειδοποίηση που μου ήρθε δεν αναφερόταν κάτι , ούτε ειχα καποια ποινη , απλά είδα οτι σβήστηκε η αξιολόγηση μου και δεν ασχολήθηκα .. Δεν ηρθε καποια παραπομπη κλπ , ούτε μπορούσα να διαβάσω ... ακόμα και όταν έγινε ο αποκλεισμός δεν μπορούσα να το δω , παρα μόνο όταν άρθηκε . Τελος παντων , το ηθικό κομμάτι ειναι άλλο θέμα και δεν θα συμφωνήσουμε , το οτι μέσα στην αγγελία έχει άλλο κειμενο , που δεχεται περισσότερες ερμηνίες αλλο ... εκει αναφέρεται : 

 

Αξιολογήσεις

Έχετε συμμετοχή σ' αυτή την αγγελία ; Γράψτε την αξιολόγηση σας πατώντας εδώΠροσοχή : Αφήστε αξιολόγηση ΜΟΝΟ αν έχετε πάρει μέρος στην συναλλαγή και όχι για να κάνετε κάποια ερώτηση στον πωλητή ή να σχολιάσετε την τιμή. Παρόμοια μηνύματα θα διαγράφονται άμεσα.

Θα μπορούσε λοιπον να διωθρωθεί αυτό το κειμενάκι συμφωνα με αυτά που γράφουν οι όροι , και ακόμα και αυτόι που δεν διαβάζουν τους όρους να ξέρουν τι γίνεται ...

Επίσης πάνω σε αυτό , ίσως καπου θα μπορουσε να αναφερθεί οτι στην δευτερη φορά τρως αποκλεισμό , πιο ξεκάθαρο ...

 

Αυτά , σε λίγο ανεβάζω κειμενο με πιο ολοκληρωμένες προτάσεις για καλύτερη λειτουργία των αγγελιών , και με σχετικά ευκολη υλοποίηση . απλά ήθελα να λείξει και αυτό το κομμάτι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν μια αγγελια εχει τιμη πχ.140€ και ενω εχετε κλεισει να στο στειλει  την επομενη με ταχυδρομειο και σε παιρνει το βραδυ και σου λεει ''να ξερεις με πηρε καποιος απο κοντα που το θελει και μου δινει 160€ αλλα αν μου δωσεις εσυ 160 € στο στελνω κλπ''

αν εσυ θεωρεις οτι ειναι μεθοδος,παω πασο.εγω για κουτοπονηρια  το βλεπω.

 

 

εγω εριξα την προταση μου ,την εχω γραψει πιο πανω,απο κει και περα εχει το καθε δικαιωμα να αρνηθει να μου πουλησει,η να το μετανοιωσει,αλλα αυτο δεν ειναι εικονα υπευθηνου πωλητη,ουτε τον κανει καλο πωλητη.

καλο θα ηταν να ξερουν και οι αλλοι υποψηφιοι αγοραστες οτι ο εν λογο πωλητης ακυρωνει συναλλαγες.

ουτε αρνητικη ουτε τπτ.μια μπαρα που θα απεικονιζει ποσο φερεγγυος ειναι ο καθενας μας θα ηταν αρκετη.

 

αποτι ξερω δεν επιτρεπεται αρνηση πωλησης απο καταστημα,εκτος αν εχει τελειωσει το στοκ κλπ.(μπορει και να κανω λαθος)

 

στη παραπανω περιπτωση και γω θα το αφηνα να περασει,δεν θα ασχολομουν εφ οσον σε 3 ωρες τον ειδοποιησε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν μια αγγελια εχει τιμη πχ.140€ και ενω εχετε κλεισει να στο στειλει  την επομενη με ταχυδρομειο και σε παιρνει το βραδυ και σου λεει ''να ξερεις με πηρε καποιος απο κοντα που το θελει και μου δινει 160€ αλλα αν μου δωσεις εσυ 160 € στο στελνω κλπ''

αν εσυ θεωρεις οτι ειναι μεθοδος,παω πασο.εγω για κουτοπονηρια  το βλεπω.

 

 

εγω εριξα την προταση μου ,την εχω γραψει πιο πανω,απο κει και περα εχει το καθε δικαιωμα να αρνηθει να μου πουλησει,η να το μετανοιωσει,αλλα αυτο δεν ειναι εικονα υπευθηνου πωλητη,ουτε τον κανει καλο πωλητη.

καλο θα ηταν να ξερουν και οι αλλοι υποψηφιοι αγοραστες οτι ο εν λογο πωλητης ακυρωνει συναλλαγες.

ουτε αρνητικη ουτε τπτ.μια μπαρα που θα απεικονιζει ποσο φερεγγυος ειναι ο καθενας μας θα ηταν αρκετη.

 

αποτι ξερω δεν επιτρεπεται αρνηση πωλησης απο καταστημα,εκτος αν εχει τελειωσει το στοκ κλπ.(μπορει και να κανω λαθος)

 

στη παραπανω περιπτωση και γω θα το αφηνα να περασει,δεν θα ασχολομουν εφ οσον σε 3 ωρες τον ειδοποιησε.

 

Στις 3 ώρες , εγώ είχα ήδη δώσει τα χέρια live , στο να δώσω μια δικιά μου κάρτα (κάτι που τίμησα ανεξαρτήτος αποτελέσματος) ... και σταμάτησα να κοιτάω οποιαδήποτε άλλη προσφορά είχε εκείνη την στιγμή που ίσως με βολευε λιγότερο ... Ο λόγος ακύρωσης προφανέστατα ήταν πρόταση με καλύτερη τιμή , καθώς οι κάρτες ήταν όντως ευκαιρία 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

[...]

 

Θα μπορούσε λοιπον να διωθρωθεί αυτό το κειμενάκι συμφωνα με αυτά που γράφουν οι όροι , και ακόμα και αυτόι που δεν διαβάζουν τους όρους να ξέρουν τι γίνεται ...

 

[...]

 

 

Mα ξέρεις τι γίνεται, απλά δίνεις μια παντελώς αυθαίρετη ερμηνεία στη λέξη "συναλλαγή". Επειδή μίλησες μαζί του, θεωρείς πως είχατε συναλλαγή.

 

Το παραθυράκι εκεί δεν είναι οι όροι χρήσης και τίποτε από όσα λέμε και γράφουμε εδώ ή αλλού δεν υποκαθιστά τους όρους χρήσης. Αν είναι να μπει το κείμενο περί ολοκληρωμένης συναλλαγής στο παραθυράκι, να βάλουμε και τον ορισμό του ουσιαστικού συναλλαγή για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις και μετά το τι σημαίνει "ολοκληρωμένη", και από παραθυράκι θα βγει δίφυλλη πόρτα.

 

Για τα υπόλοιπα, λέω πάντοτε, αν δεν καταλαβαίνετε γιατί δεχτήκατε ποινή, επικοινωνήστε με ένα συντονιστή ή απευθείας με το διαχειριστή.

 

Το "μου σβήστηκε η αξιολόγηση, δεν ασχολήθηκα και είπα να βάλω άλλη μία να βρίσκεται μετά από ενάμισι μήνα" δεν στέκει. Σβήστηκε κάτι: ή ξέρεις γιατί σβήστηκε, ή δεν ξέρεις και ρώτας. Το "δεν ασχολήθηκα, ας το ξανακάνω", δεν είναι λύση.

οταν μια αγγελια εχει τιμη πχ.140€ και ενω εχετε κλεισει να στο στειλει  την επομενη με ταχυδρομειο και σε παιρνει το βραδυ και σου λεει ''να ξερεις με πηρε καποιος απο κοντα που το θελει και μου δινει 160€ αλλα αν μου δωσεις εσυ 160 € στο στελνω κλπ''

αν εσυ θεωρεις οτι ειναι μεθοδος,παω πασο.εγω για κουτοπονηρια  το βλεπω.

 

[...]

 

Όχι, δεν το θεωρώ σωστή τακτική. Αλλά, συναλλαγή δεν υπήρξε. 

 

Κι όχι μόνο δεν υπήρξε συναλλαγή, αλλά δεν υπάρχει και τρόπος να δείξεις ότι συνέβη κάτι τέτοιο:

 

"Με πήρε και το ακύρωσε".

 

"Δεν είχαμε καμία συμφωνία, μου αμαυρώνει τη φήμη, κάντε κάτι".

 

Κι έλα τώρα να κάνεις το δικαστή, με μόνο στοιχείο στις περισσότερες περιπτώσεις τι; Μια τηλεφωνική συνομιλία στην οποία δεν έχεις πρόσβαση; 

 

Ξαναλέω, δεν ισχυρίζομαι ότι κάνει καλά (και, γενικά, όταν σου προτείνουν να πιάσεις την ανεβασμένη προσφορά και να σου το δώσουν, για μένα βρωμάει, αλλά αυτό είναι υποψία και ακολουθούμε δύσκολους δρόμους αν αφήσουμε τις υποψίες να αποτελέσουν βάση για αξιολόγηση).

 

Γενικά, προσωπική μου συμβουλή, όπου βλέπετε αγγελία-δημοπρασία, μακριά. Μπορεί ο πωλητής να είναι σπαθί, αλλά το insomnia αγγελίες προσφέρει, όχι δημοπρασίες.

 

Την ολοκληρωμένη (από την πλευρά του καθενός) συναλλαγή την έχουμε ως έναν ελάχιστο κοινό παρονομαστή για να μπει αξιολόγηση: αν βάλουμε μέσα υποψίες, πρακτικές που δεν μας αρέσουν (αλλά δεν απαγορεύονται από τους όρους χρήσης, για την ώρα τουλάχιστον) και χάσιμο χρόνου, περιπλέκεται πάρα πολύ το θέμα.

 

Πόσος χρόνος είναι χαμένος χρόνος; Γιατί οι 3 ώρες είναι εντάξει και οι 13 όχι; (και καταλήγεις να παίζεις την κολοκυθιά...)

 

Στη νέα πλατφόρμα θα είναι διαφορετικά τα πράγματα (όχι μόνο στις αγγελίες, αλλά και με νέες δυνατότητες στο forum).

 

Αυτό που μπορώ να σας "ανακοινώσω" περίπου επίσημα (πιστεύω δεν θα αργήσουν και οι επίσημες ανακοινώσεις) είναι πως με τις αλλαγές στο πεδίο "τιμή" θα γίνονται δεκτοί αποκλειστικά και μόνο αριθμοί, προκειμένου να καταχωρηθεί η αγγελία.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Γενικά, προσωπική μου συμβουλή, όπου βλέπετε αγγελία-δημοπρασία, μακριά. Μπορεί ο πωλητής να είναι σπαθί, αλλά το insomnia αγγελίες προσφέρει, όχι δημοπρασίες.

 

Μιας και το insomnia προσφέρει αγγελίες και όχι δημοπρασίες μήπως πρέπει/θα μπορούσε αυτό να γίνει επίσημο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...