Heatspreader Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2013 Αντιμετωπίσω ένα πρόβλημα με το Playstation 3, το οποίο κοντεύει να με φέρει εκτός εαυτού. Είπα να αγοράσω συνδρομή Plus για έναν χρόνο. Όταν πήγα να το κάνω αυτό έφαγα άκυρο. Με το που πάτησα στο Proceed to checkout μου έβγαλε σφάλμα χωρίς κωδικό το οποίο έλεγε πως "προέκυψε ένα σφάλμα, κλείσε το πρόγραμμα με το PS Button" και όταν το έκανα αυτό στην προσπάθεια να κλείσει το πρόγραμμα το Playstation έκανε το χαρακτηριστικό beep σφάλματος και επανεκκίνηση. Δοκίμασα μετά από πολλές προσπάθειες να φορτώσω χειροκίνητα το πορτοφόλι μου με 50€. Έτσι λοιπόν το νέο υπόλοιπο είναι 51.40€ (είχαν μείνει κάτι ψιλά φαίνεται) και παρόλα αυτά πάλι δεν μπορώ να αγοράσω συνδρομή. Δοκίμασα και τρίμηνη, αλλά πάλι μου βγάζει το ίδιο σφάλμα. Δεν δοκίμασα να αγοράσω κάτι άλλο μιας και δεν θέλω να χαλάσω τα λεφτά μου.Επικοινώνησα πριν λίγο με την SONY Hellas στο τηλέφωνο: 211 1980703 και χωρίς να ακούσουν καν το πρόβλημα μου, με ενημέρωσαν ότι θα με καλέσουν αυτοί κάποια στιγμή. Του είπα, "συγγνώμη αλλά όταν λέτε κάποια στιγμή μπορεί και αύριο;" και μου είπαν πως μπορεί να με καλέσουν και αύριο. Είναι δυνατόν; Είμαστε τελείως ζούγκλα, δεν δουλεύει καμία υπηρεσία, ούτε αυτών των κολοσσών που λέγονται Apple και SONY; - Δοκίμασα να βάλω automatic funding - Δοκίμασα να βάλω σωστά την ώρα - Δοκίμασα να κάνω Deactivate και μετά πάλι Activate - Δοκίμασα να σβήσω το Playstation Store και να το κατεβάσω ξανά. - Δοκίμασα να φορτώσω το πορτοφόλι με λεφτά και αυτό δούλεψε. Για να τα πάρουν δηλαδή όλα δούλεψαν σωστά!
gherudos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2013 Παλαιότερα είχα αντιμετωπίσει ένα παρόμοιο πρόβλημα, επειδή το έψαξα αρκετά σε ξένα forums η μόνη λύση ήταν το format. Για να το επιβεβαιώσω κράτησα ένα backup κι έκανα format. Το πρόβλημα λύθηκε και μπορούσα και πάλι να αγοράζω και να κατεβάζω από το PS store. Όταν μετά από λίγο έκανα restore το backup που είχα κρατήσει το πρόβλημα επανήλθε. Format λοιπόν και ξανά εγκατάσταση το τελευταίο firmware και όλα έπαιζαν τέλεια.
Heatspreader Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2013 Αυτό είναι το μόνο που δεν θέλω να κάνω. Το σκέφτηκα ως τελευταία λύση. Μα γιατί ρε γαμώτο; Έχω 400GB δίσκο και ελεύθερα 100GB. Πάρα πολλά Demos και παιχνίδια... Και χωρίς back up; Με πήρε τηλέφωνο η Sony, εξήγησα το πρόβλημα και ο υπάλληλος έψαχνες δυνατές λύσεις. Του είπα ότι το μόνο που δεν δοκίμασα είναι Format. Μου είπε να δοκιμάσω ένα Reset στα Settings πριν το Format. Το δοκίμασα αλλά τίποτα. Μου έδωσε ένα Case Number, έκανα Format όλο το δίσκο και ξανά όλα από την αρχή. Δυστυχώς πάλι τίποτα. Έτσι επικοινώνησα μαζί τους πάλι και ο υπάλληλος που με εξυπηρέτησε αυτή τη φορά μου είπε πως έχουν κάποιο θέμα με τους Servers τους και να κάνω λίγη υπομονή μέχρι να το διορθώσουν. Του είπα ότι ο συνάδελφος του δεν με ενημέρωσε γι' αυτό και αναγκάστηκα να τα σβήσω όλα και μου απάντησε πως τώρα τους ήρθε ειδοποίηση.Τσάμπα το Format, τι να πει κανείς. Τέλος πάντων. Περιμένω να δω πότε θα διορθωθεί το πρόβλημα.
Heatspreader Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Λίγες μέρες αργότερα που δοκίμασα κατάφερα να το αγοράσω. Πράγματι ήταν πρόβλημα των Server της SONY.
chaplin1981 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Ηττα μεγαλη φιλε. Τουλαχιστον ας γινει γνωστο σε ολους μας για τυχον μελλοντικο προβλημα σε καποιον αλλον απο εμας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα