scyther666 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Realme γράφεις τόσες ανακρίβειες μέσα στην σύγχυση σου που δεν ξέρω τι να πρωτοπαραθέσω ... "Υπάρχουν δικλείδες που προβλέπουν για τα ελαττωματικά προιοντα τον τρόπο διαχείρισης, αντικαταστασης, και αποζημίωσης του κάθε προμηθευτή απο την πηγή σε μια τέτοια περίπτωση." Ακριβως! αυτό είπα και εγώ...και το κατάστημα οφείλει να διασταυρώσει με ΔΙΚΗ του διαδικασία το τι ισχύει...δεν θα πάρει τον λόγο σου γιατί στο κάτω κάτω το δικό σου "δουλευει? οχι" όπως λες ειναι ΛΑΘΟΣ. Και είμαι σίγουρος πως δεν θα το καταλάβεις και ποτέ. Στην εγγύηση πχ του προιόντος που αγόρασες πιθανολογώ πως αν το ψάξεις θα δεις πως η μπαταριούλα του σαν αναλώσιμο υπάγεται σε άλλη κατηγορία. Τουτέστιν γιατί να σου κάνει το κατάστημα αντικατάσταση του laptop αν το πρόβλημα ειναι στην μπαταρία και οι όροι εγγύησης του προιόντος προυποθέτουν οτι η μπαταρία ειναι αναλώσιμο και αντικαθίσταται? Δευτερο θεματάκι...έχω δει 2-3 φορές άτομα να κάνουν μανούρα σε καταστήματα γιατί αγόρασαν monitor και είχε καμένο pixel...με την δική τους τυφλή λογική (και την δική σου φυσικά) θα πουν...δουλευει? οχι...αντικατάσταση. Δεν δουλεύουν έτσι τα πράγματα κύριε....Υπάρχουν ΟΡΟΙ. και το κάθε κατάστημα έχει κάθε δικαίωμα να προστατευτεί εξίσου. Αν το κατάστημα το καλύπτει η εταιρεία όπως κάποιος ανέφερε πιο πάνω για το πολύ εξυπηρετικό service της logitech τότε τι λόγο έχει να μην σου πάρει πίσω το προιόν? Θα το πάρει θα το στείλει στην εταιρεία και θα αποζημιωθεί. Αυτή η μπακαλίστικη λογική που έχουν ορισμένοι πως "το τάδε κατάστημα μου έφαγε τα λεφτά" δείχνει το πόσο ανώριμο είναι το ελληνικό αγοραστικό κοινό και το πόσο αδιαπραγμαύτευτο είναι στο να εκπαιδευτεί στην σύγχρονη τεχνολογία. Και για την ανακρίβεια που είπες "Θέλεις να μας πεις πως το κάθε κατάστημα αγοράζει και προμηθεύεται τα προιόντα με τον ίδιο τροπο που τα αγοράζει ο καταναλωτής? δεν θα το ελεγα." Αν σε ρωτήσω τι εννοεις και που το στηρίζεις ειμαι σίγουρος πως δεν θα έχεις απάντηση. Απο ότι φαίνεται ούτε απο νομικά γνωρίζεις αλλά δεν είσαι και διατεθειμένος να μάθεις μάλλον... Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002) Καταρχήν αφήνω στην άκρη πως το κείμενο αυτό γράφει "σε περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή" το οποίο δεν ειναι ακριβες καθώς θα πρέπει να ορίσουμε τι είναι ευθύνη του πωλητή βάση των όρων εγγύησης του κατασκευαστή καθώς απο αυτόν ορίζονται και ΟΧΙ απο τον μεταπωλητή. Αν επιλέξεις να κινηθείς νομικά φιλε μου το νομικό τμήμα του καταστήματος έχει κάθε δικαίωμα να ζητήσει διευκρινήσεις για το τι ειναι "πραγματικό ελαττωμα", αν διαβάσεις λίγο προσεκτικά εκει γράφει " τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες" . Καταλαβαίνεις σε ποιον αναφέρεται αυτό? Όχι σε σένα...στο κατάστημα! αν το κατάστημα αποδείξει πως η αντικατάσταση απαιτεί δυσαναλογες δαπάνες σου κάνει "διόρθωση" ! Οπότε γιατί απαιτείς αντικατάσταση εσύ και δεν δέχεσαι την επισκευή? Πάμε παρακάτω λοιπόν... "εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα." Και παλι το κατάστημα έχει κάθε δικαίωμα να διεκδικήσει τον ορισμό του "επουσιώδες ελάττωμα" βάση των προδιαγραφών του κατασκευαστή. "σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. " Αυτό σημαίνει πως θα επιτρέψεις στο κατάστημα να ολοκληρώσει την διαδικασία του όπως αυτό επιθυμεί χωρίς να τους ζαλίσεις τα ούμπαλα κάθε τρεις και λίγο. Αν διαφωνείς με το "ευλογο χρονικό διάστημα" που απαιτείται απο πλευράς του καταστήματος έχεις κάθε δικαίωμα να το αμφισβητήσεις νομικά οπου και πάλι θα πάμε σε μια διαδικασία αόριστη για να οριστεί το τι ειναι "ευλογο χρονικό διάστημα". Καταλαβαίνεις τώρα απο τι μπελάδες σε έσωσε το τμήμα marketing του καταστήματος? Όχι το νομικό όπως εσύ βιάστηκες απο επιθυμία σου να εμπλέξεις. Το μεγαλύτερο σου λάθος ήταν που δεν επέτρεψες στο κατάστημα να παραλάβει το προιόν για τεχνικό ελεγχο. Όταν επιστρέφεις ένα προιόν στο κατάστημα για κάποιο λόγο ο υπάλληλος που θα το παραλάβει θα το παραλάβει για να γίνει απο την εταιρεία η όλη διαδικασία που απαιτείται κάτι το οποίο εσύ δεν επέτρεψες να γίνει γιατί φρίκαρες σαν κλασικός ανώριμος καταναλωτής και αμέσως έτρεξες στον ΣτΚ. Αν το είχες παραδώσει στο κατάστημα και είχες αφήσει να κάνουν την διαδικασία τους, σε επικοινωνία με τον κατασκευαστή ή εξουσιοδοτημένο service η ότι σκατά έχει η apple για τα προιόντα της και εκείνοι έκριναν πως το προιόν τους προς αντικατάσταση το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο τι λόγο έχει να μην σου δώσει άλλο? Κανέναν λόγο και αυτό δεν θα το καταλάβεις ούτε εσύ ούτε άλλοι. Δεν δουλεύω στο πλαίσιο αλλά γνωρίζω πως δουλευει η αγορά και πολύ πιο συγκεκριμένα η αγορά στην ελλάδα. Οπου όλοι νομίζουν οτι ψωνίζουν απο μπακάλικα ζητάνε χρηματικά παζάρια με τα 20χρονα που δουλευουν για χαζους μισθους και όταν οι απλοί υπάλληλοι αδυνατουν να ικανοποιήσουν το κάθε βίτσιο του καταναλωτή αντί εκείνος να κάνει το λογικό, να παει αλλου δηλαδή, ζητάνε "εναν υπευθυνο" για να ικανοποιήσει το παιδικό τους αίτημα λες και το κατάστημα ειναι υποχρεωμένο να κάνει οτι βλακία σκεφτεί ο κάθε βλάχος που θελει να αγορασει κατι του οποιου τους τεχνολογικους περιορισμους δεν γνωρίζει. Να δούμε πότε θα μεγαλώσουμε επιτέλους. Ενώ στο εξωτερικό πχ στο amazon που έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης της αγοράς και επιστροφής του προϊόντος (ανοιγμένου για να σας προλάβω) χωρίς καμία αιτιολόγηση μέσα σε 30 μέρες είναι "βλάκες" και οι δικοί μας έξυπνοι??? Και μάλιστα με επιστροφή χρημάτων όχι πιστωτικό. Όχι φίλε μου δεν ειναι βλακες αλλά άλλο κατάστημα το amazon αλλο το πλαίσιο της ελλάδας. Όταν το amazon εχει ασφαλισμένο όλο του το stock πχ πολύ που χέστηκε για το αν του στειλεις πισω εσυ ανοιγμένο. Το πλαισιο δεν χέστηκε όμως. Η βλακία όμως, με όλο το θάρρος γιατί για αυτό πρόκειται, είναι το οτι παραθέτετε όρους επιστροφής ΑΛΛΟΥ καταστήματος για να κρίνεται το πλαίσιο...? τι λογική είναι αυτή? γιατί δεν το πήρες απο το amazon τοτε αφου οπως λες ειναι τοσο μαγκες και δεχονται επιστροφη ανευ ορων? Μηπως τα θελει ο πωπος σου? Οταν αγοράζεις κατι απο οποιοδηποτε καταστημα ξεχνας πως αυτο ειναι μια αμοιβαια συναλλαγη...δεν σου κανει χαρη η εξυπηρετηση το καταστημα...αμοιβαια συναλλαγη ειναι. Που σημαινει πως πρεπει και τα δυο μερη να ειναι ικανοποιημενα και επειδη εσυ δεν μπορεις να θεσεις ορους (γιατι εισαι ενας ενω τα καταστηματα πολλα) το καταστημα εχει τους δικους του ορους και οφειλει να τους εχει εγγραφως (στο site του στην προκειμενη περιπτωση). Οταν λοιπον το πλαισιο δεν αναφερει πουθενα "δικαιωμα επιστροφης ανευ ορων εντος 30 ημερων" γιατί σου φαίνεται περίεργο που δεν εχει τετοια πολιτική? Αγόρασες κάτι με μια πολύ συγκεκριμένη συμφωνια και η επιστροφη ανευ ορων δεν ειναι μερος αυτης. Αν δεν σου αρεσει αυτη η πολιτικη πηγαινεις σε αλλο καταστημα...δεν αγοραζεις και ΜΕΤΑ γκρινιαζεις. Ελεος...τρώμε. 3
haHa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Στην εγγύηση πχ του προιόντος που αγόρασες πιθανολογώ πως αν το ψάξεις θα δεις πως η μπαταριούλα του σαν αναλώσιμο υπάγεται σε άλλη κατηγορία. Τουτέστιν γιατί να σου κάνει το κατάστημα αντικατάσταση του laptop αν το πρόβλημα ειναι στην μπαταρία και οι όροι εγγύησης του προιόντος προυποθέτουν οτι η μπαταρία ειναι αναλώσιμο και αντικαθίσταται? Βλεπω οτι τα εχεις μπερδεψει και αναφερεις το θεμα της εγγυησης , ενω το περιστατικο του φιλου δεν εχει να κανει με εγγυηση. Εχει να κανει με ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ και φυσικα η ολη διαδικασια αφορα το καταστημα και οχι τον κατασκευαστη. Βεβαια το καταστημα οπως σωστα αναφερεις, δεν ειναι υποχρεωμενο για αντικατασταση ουτε για επιστροφη χρηματων για επουσιωδη ελαττωματα, οπως αυτο του φιλου. (προβληματικος φορτιστης)
iMarilina Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Τελικά επειδή διαβάζω και δε βγάζω άκρη μπορεί να μου πει κανείς αν είχε θέμα το μηχάνημα ή μόνο απλά ο φορτιστής του και ήθελε αλλαγή φορτιστή?
scyther666 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Βλεπω οτι τα εχεις μπερδεψει και αναφερεις το θεμα της εγγυησης , ενω το περιστατικο του φιλου δεν εχει να κανει με εγγυηση. Εχει να κανει με ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ και φυσικα η ολη διαδικασια αφορα το καταστημα και οχι τον κατασκευαστη. Δεν έχει να κάνει με την εγγύηση? Αγόρασε κάτι και ισχυρίζοταν πως ειναι ελαττωματικό...δεν πρέπει να γίνει έλεγχος για να δαιπιστωθεί αν ισχύει κάτι τέτοιο? και αν ειναι ελαττωματικό βάση ποιας διαδικασίας θα προχωρήσει το όλο θέμα αν όχι με κάλυψη της εγγύησης? Ποιος το λέει πως είναι ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας? Ο πελάτης? το κατάστημα δεν δικαιούται να κάνει έλεγχο? Αυτό του ζήτησαν απο την αρχή και αρνήθηκε να το παραδώσει. Δεν έγινε ΚΑΝ ελεγχος απο το κατάστημα....θες να πεις οτι η διαδικασία θα έπρεπε να είναι κινηθεί βάση πίστεως του καταστήματος στα λεγόμενα του πελάτη? Αστεία πράγματα....
spacecowboy Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 ελα πες αληθεια τωρα με το μηνα η με τι μερα εισαι? 1
haHa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δεν έχει να κάνει με την εγγύηση? Αγόρασε κάτι και ισχυρίζοταν πως ειναι ελαττωματικό...δεν πρέπει να γίνει έλεγχος για να δαιπιστωθεί αν ισχύει κάτι τέτοιο? και αν ειναι ελαττωματικό βάση ποιας διαδικασίας θα προχωρήσει το όλο θέμα αν όχι με κάλυψη της εγγύησης? Ποιος το λέει πως είναι ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας? Ο πελάτης? το κατάστημα δεν δικαιούται να κάνει έλεγχο? Αυτό του ζήτησαν απο την αρχή και αρνήθηκε να το παραδώσει. Δεν έγινε ΚΑΝ ελεγχος απο το κατάστημα....θες να πεις οτι η διαδικασία θα έπρεπε να είναι κινηθεί βάση πίστεως του καταστήματος στα λεγόμενα του πελάτη? Αστεία πράγματα.... Φυσικα και το καταστημα δικαιουται να κανει ελεγχο. Ειπα εγω οτι πρεπει η διαδικασια να "κινηθεί βάση πίστεως του καταστήματος στα λεγόμενα του πελάτη";; Οχι. ---------------------------------------------- Αλλο πραγμα η εγγυηση και αλλο το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ. Λογω εγγυησης, δεν μπορει ο καταναλωτης να ζητησει υπαναχωρηση απο την συμβαση(επιστροφη χρηματων) ή αντικατασταση.(εκτος αν υπαρχει στους ορους της εγγυησης) Λογω ελάττωματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ , μπορει ο καταναλωτης να ζητησει(απο το καταστημα) υπαναχωρηση απο την συμβαση(επιστροφη χρηματων) ή αντικατασταση αν ισχυουν καποιες προυποθεσεις, που οπως σωστα ειπες , δεν ισχυαν στην περιπτωση του φιλου(χαλασμενος φορτιστης=επουσιωδες ελαττωμα). Και αυτο ειναι βασει του νομου, οχι καποιων ορων εγγυησης κλπ. Για αυτο σου λεω μην μπλεκουμε το θεμα της εγγυησης στην περιπτωση του φιλου. Συγκεκριμενα , στην περιπτωση του φιλου, το Πλαισιο εκανε αυτο που το υποχρεωνε ο νομος αρχικα(επισκευη λογω επουσιωδους ελαττωματος) και υστερα η κινηση να δωσει πιστωτικο ειναι κατι που δεν ηταν υποχρεωμενο να κανει.
driverpit Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Τελικά επειδή διαβάζω και δε βγάζω άκρη μπορεί να μου πει κανείς αν είχε θέμα το μηχάνημα ή μόνο απλά ο φορτιστής του και ήθελε αλλαγή φορτιστή? αλλαγή ελαττωματικού τροφοδοτικού Κατέθεσα έγγραφη καταγγελία για τα ανωτέρω στον Συνήγορο του Καταναλωτή , ζητώντας την υπαναχώρηση από τη μεταξύ μας σύμβαση (επιστροφή των χρημάτων και ταυτόχρονη παράδοση του προϊόντος). Αφού κοινοποίησα το συμβάν στο τεχνικό τμήμα του ΠΛΑΙΣΙΟ , επικοινωνησαν μαζί μου και μου είπαν οτι οντως δεν αλλάζουν προιοντα Apple και κατ΄εξαιρεση να πήγαινα εγω τον υπολογιστή στο επισημο σερβις για να διαπιστωθεί τι πρόβλημα έχει και ετσι να προχωρήσουν στην αντικατάστασή του. Ελεγθηκε ο υπολογιστής και είχε ελλατωματικό τροφοδοτικό. Στάλθηκε το πόρισμα στο τεχνικό τμήμα του ΠΛΑΙΣΙΟ και μου ειπώθηκε οτι δεν έχει τιποτα το υπολογιστής απλά έχει ελλατωματικό τροφοδοτικό το οποίο πρέπει να αλλαχθεί. Επρεπε να περάσουν 20 μέρες χωρίς υπολογιστή στα χέρια μου για να μου προτείνουν την λύση αυτή την οποία δεν δέχτηκα γιατι θεωρώ οτι προσπάθησαν να με εξαπατήσουν μη τονίζοντας μου οτι δεν δίνουν DOA ή δυνατότητα αλλαγής επειδή είναι προιον Apple,καθώς επίσης και για το οτι ελαττωματικό προιόν δεν αντικαταστάθηκε απο νεο που δουλεύει σωστα και εκτός των αλλων ενώ οταν αγόραζα τον υπολογιστή ρώτησα τί ημερομηνιά κατασκευής έχει ο υπολογιστής και μου απάντησαν Ιουνιο του 2013...ενώ οταν ελέχθηκε απο το σερβις μου είπαν οτι είναι παρτίδα απο τα μέσα του 2012. Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2013 από driverpit
scyther666 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Φυσικα και το καταστημα δικαιουται να κανει ελεγχο. Ειπα εγω οτι πρεπει η διαδικασια να "κινηθεί βάση πίστεως του καταστήματος στα λεγόμενα του πελάτη";; Οχι. ---------------------------------------------- Αλλο πραγμα η εγγυηση και αλλο το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ. Λογω εγγυησης, δεν μπορει ο καταναλωτης να ζητησει υπαναχωρηση απο την συμβαση(επιστροφη χρηματων) ή αντικατασταση.(εκτος αν υπαρχει στους ορους της εγγυησης) Λογω ελάττωματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ , μπορει ο καταναλωτης να ζητησει(απο το καταστημα) υπαναχωρηση απο την συμβαση(επιστροφη χρηματων) ή αντικατασταση αν ισχυουν καποιες προυποθεσεις, που οπως σωστα ειπες , δεν ισχυαν στην περιπτωση του φιλου(χαλασμενος φορτιστης=επουσιωδες ελαττωμα). Και αυτο ειναι βασει του νομου, οχι καποιων ορων εγγυησης κλπ. Για αυτο σου λεω μην μπλεκουμε το θεμα της εγγυησης στην περιπτωση του φιλου. Συγκεκριμενα , στην περιπτωση του φιλου, το Πλαισιο εκανε αυτο που το υποχρεωνε ο νομος αρχικα(επισκευη λογω επουσιωδους ελαττωματος) και υστερα η κινηση να δωσει πιστωτικο ειναι κατι που δεν ηταν υποχρεωμενο να κανει. Πολύ σωστά, συμφωνούμε σε όλα... Η ένσταση μου δεν ήταν στο αν η αντικατάσταση του προιόντος είναι κάτω απο τον όρο εγγύηση ή απο άλλη λέξη όσο για το αν το κατάστημα έχει κάθε δικαίωμα να διεξάγει έλεγχο. Πρέπει να είμαστε αρκετά προσεκτικοί στις λέξεις που χρησιμοποιούμε (και εγώ φυσικά) καθότι απο ότι έχει γράψει ο realme στο παρόν thread αν το εν λόγω κατάστημα ήθελε θα μπορούσε να του είχε πάρει τα σώβρακα. Μόνο και μόνο απο το παρακάτω απόσμασμα του φαίνεται το πόσο μπακαλίστικα χειρίζεται το θέμα και το πόσο επίσης μπακαλίστικη είναι και η λογική του: "O υπολογιστής δεν ήξερα τι έχει.....δεν φορτιζε. Ετσι οπως το ειπες οταν τους ειπα οτι εχει προβλημα και δεν φορτιζει...πελάγωσαν.Αμέσως δοθηκε η λύση του να πάρουν τον υπολογιστή και να ταξιδεύσει Αθήνα (κερδιζω ετσι χρονο).....τι λέτε ωρέ που πλήρωσα εγω καινούριο υπολογιστή για να κάνει ταξίδια στα σέρβις?Γιατί οταν τους έκανα την γνωστοποίηση οτι τους κατήγγειλα με πήρανε αμέσως τηλέφωνο και μου πρότειναν να πάνε οι ίδιοι η εγω τον υπολογιστή στο golden i (το πήγα εγώ φυσικα)για να γίνει έλεγχος στον υπολογιστή και να δούνε αν έχει ελάττωμα για να δούνε τι θα κάνουν?Δεν επρεπε με το που τους το πήγα πίσω την πρωτη στιγμή να μου δίνανε αυτή την λύση και να τελείωνε εκέι το θέμα? Ηθελα να έχω νέο υπολογιστή που δουλευει και οχι νεο υπολογιστή που ταξιδεύει. Ας του δινανε βαλιτσα να ταξίδευε οπου ήθελε εγώ όμως επρεπε να φύγω απο το μαγαζι με υπολογιστή όχι με άδεια χέρια.Δεν φταίω εγώ που δεν δούλευε ο υπολογιστής η ο φορτιστης." Όσο για τα πανηγύρια είναι ορισμενα καταστήματα άλλο τόσο για τα πανηγύρια είναι και οι καταναλωτές. Νομίζω πως αν πχ απο τον ΣτΚ τον ενημέρωναν πως αν κινηθεί νομικά υπάρχει περίπτωση το δικαστήριο να τον κατηγορήσει για κατάχρηση δικαιωμάτων και πως η εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να κινηθεί νομικά για δυσφήμηση θα το ξανασκεφτόταν και θα άφηνε το κατάστημα να χειριστεί το θέμα. Δεν είναι όλοι κακοί που κυνηγάνε να μας φάνε τα λεφτά. Ενα πολυκατάστημα που εμπορεύεται χιλιάδες προιόντα αντιμετωπίζει σε καθημερινή βάση δεκάδες περιπτώσεις ελαττωματικών. Αν όλοι φρίκαραν και να φωναζαν την αστυνομία με ένα καμένο pixel πχ ενω βάση της σημερινής τεχνολογίας κάτι τέτοιο ειναι αποδεκτό δεν θα αγόραζε ποτέ κανένας τίποτα. Απλά του realme και του κάθε realme του αρέσει η καταστροφολογία και το ιδεώδες του "αγορασα κάτι που ειναι τελειο, δεν θα χαλασει ποτε κλπκλπ". ελα πες αληθεια τωρα με το μηνα η με τι μερα εισαι? Δεν εργάζομαι στο πλαίσιο φίλε μου, αλλά αυτό δεν μου έχει μπλοκάρει το μυαλό όπως σε μερικούς άλλους να ισχυρίζομαι οτι με πιάνουν κορόιδο ενω δεν ξέρω τι μου γίνεται. Δεν είμαι εδώ καν για να υπερασπιστώ το πλαίσιο καθώς η τελευταία αγορά που έκανα απο το συγκεκριμένο κατάστημα ήταν περίπου πριν απο 4 χρόνια. Αγοράζω απο εκεί που θέλω ΕΓΩ σεβόμενος τους τεχνολογικούς περιορισμούς της εποχής και τους περιορισμούς των όρων αγοράς και των όρων εγγυήσεων. Αν δεν μου αρέσουν, δεν αγοράζω. Έτσι αποφεύουμε την γκρίνια και τα παρατράγουδα γιατί υπάρχουν και πιο σημαντικά πράγματα στην ζωή απο το να το παίζω ιστορία στον αντιπρόσωπο κάποια μετοχικής εταιρείας που στο κάτω κάτω δεν μου φταίει σε τίποτα το παιδί που δουλεύει εκεί για λεφτά κοροιδία. Εσύ πχ και ο κάθε εσύ μπορεί να ψάχνεις ακόμα για το κινέζικο quad core tablet που θα αναφέρει zero pixel εγγύηση και σε περίπτωση βλάβης ο κινέζος θα σε καλύψει με on site αντικατάσταση. Συνέχισε να ψάχνεις. Αν παρεις απο isystem,document,goldeni δεν θα εχεις προβλημα! Guarantee Έριξα μια ματιά μονο στο πρώτο κατάστημα....που ακριβώς αναφέρει οτι δεν θα υπαρχει προβλημα με την επιστροφη προιόντος με τα χαρακτηριστικά που ενδιαφερόταν ο ADHD? Με κάθε επιφύλαξη...αλλά να μην παραπληροφορούμε και τον κόσμο.... 1
realme Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2013 από realme
haHa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Φιλε realme, μην διαστρεβλωνεις την πραγματικοτητα. Δεν χανεις 150ευρω, γιατι αν ηθελες θα ειχες δεχτει την επισκευή/αντικαταστη του φορτιστη κ δεν θα εχανες τιποτα. Ειναι δικη σου επιλογη για να παρεις με το πιστωτικο το επομενο μοντέλο να μημ δεχτεις την αντικατασταση.
Mercyful_Fate Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Λοιπον για να απαντησω και εγω στο φίλο μας τον scyther666.Συγχυσμένος είσαι εσυ μάλλον φίλε γιατι θα έχεις και εσύ κανενα ΄΄μπακαλικο΄΄ και θα το παίζεις ιστορία στον κόσμο. Εδώ σε λίγο θα μας πείς οτι έχουμε και καμια ψύχωση και γουσταρουμε να παιζουμε ετσι για να περνάει η ώρα μας. Εγώ απο την ιστορία αυτή χάνω ηδη 150 ευρώ γιατι το Μακ που επέστρεψα το πήρα με προσφορά -12% η οποία λογικά δεν θα την έχω στο επομενο προιον που θα αγορασω......αρα μην πετάς ηλιθιότητες μέσα στο ντελίριο σου. Και επειδή μας το παίζεις γνώστης και καλα οτι εισαι ο γκουρού του εμπορίου που καταδυναστεύεται απο τα περιέργα ταπεινά αμόρφωτα ανθρωπάκια....αν έχεις μαγαζί σε προκαλώ αυτά που γράφεις αν εχεις @@ να τα γράψεις σε ενα μεγάλο πίνακα έξω ακριβως απο το μαγαζί σου να το διαβάζει ο κόσμος και αν πουλήσεις οδοντόβουρτσα σφύρα μου κλέφτικα. Απο τον κόσμο ζείτε πάρτο χαμπάρι και οφείλεις να τον σέβεσαι να μένει πάντα ευχαριστημένος.....αλλιως πήγαινε πουλα πατατες στην λαικη. Και επίσης για να μην ξαναασχοληθω με την περιπτωση σου,και αφού είσαι τόσο ανετος προοδευτικος και ευρωπαιος.....απο εδω και στο εξης σου δίνω ευχή και κατάρα οτιδηποτε αγοράσεις εσύ η οποιοσδηποτε γνώστος σου να βγαίνουν όλα ελαττωματικα για να τα διαχειρίζεσαι εσυ ετσι καταπληκτικα οπως λες......Ειλικρινα απο οδοντοβουρτα ηλεκτρικη μέχρι αεροπλανο αν μπορεις να αγοράσεις ΟΛΑ μα ΌΛΑ να σου βγάζουν προβλημα Φίλε μου, τι ηλικία έχεις? 1
realme Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2013 από realme
ADHD Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Ελατε τωρα θα δωσουμε και δικιο στα καταστήματα, δινεις 1000-1500ε εχεις δικαιωμα οποιοδήποτε ψεγάδι να εχει αυτο που αγορασες να το πας πισω και να παρεις αλλο η τα χρηματα σου πισω, ποσο μαλλον για ενα τετοιο προβλημα.. Η νομοθεσια δεν ξερω τι λεει και αν καθε καταστημα εχει την "δικη" του παντως το amazon αν εχεις οποιοδήποτε πρόβλημα σου το αλλαζει σχεδον αμεσως..
haHa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Σαφέστατα...Δεν θελω να διαστρεβλωσω τιποτα απλα να θέλω να δείξω οτι δεν ηταν και η καλυτερη μου με την όλη περίπτωση.Εισαι πολυ-πολυ τυχερος. Πηρες υπολογιστή με χαλασμενο τροφοδοτικό. Σου προτειναν να σου δωσουν νεο κ δεν το δεχτηκες. Το Πλαισιο χωρις να ειναι υποχρεωμένο κ απο καλη θεληση σου εκοψε πιστωτικο κ ετσι μπορεις τωρα να παρεις το επόμενο μοντέλο. Μια χαρα λοιπον. Αν δεν ειχες χαλασμενο τροφοδοτικό, δεν θα ησουν στη θεση τωρα να παρεις το επόμενο μοντέλο, κατι που σαφεστατα προτιμας, μιας κ δεν δεχτηκες την αντικαταστη του τροφοδοτικού. Ελατε τωρα θα δωσουμε και δικιο στα καταστήματα, δινεις 1000-1500ε εχεις δικαιωμα οποιοδήποτε ψεγάδι να εχει αυτο που αγορασες να το πας πισω και να παρεις αλλο η τα χρηματα σου πισω, ποσο μαλλον για ενα τετοιο προβλημα.. Η νομοθεσια δεν ξερω τι λεει και αν καθε καταστημα εχει την "δικη" του παντως το amazon αν εχεις οποιοδήποτε πρόβλημα σου το αλλαζει σχεδον αμεσως..Μην λεμε ανακρίβειες, δεν εχεις τετοιο δικαιωμα συμφωνα με το νομο.
realme Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Ελατε τωρα θα δωσουμε και δικιο στα καταστήματα, δινεις 1000-1500ε εχεις δικαιωμα οποιοδήποτε ψεγάδι να εχει αυτο που αγορασες να το πας πισω και να παρεις αλλο η τα χρηματα σου πισω, ποσο μαλλον για ενα τετοιο προβλημα.. Η νομοθεσια δεν ξερω τι λεει και αν καθε καταστημα εχει την "δικη" του παντως το amazon αν εχεις οποιοδήποτε πρόβλημα σου το αλλαζει σχεδον αμεσως.. Εμένα με έπιασαν οι τύψεις οτι τους κοροιδεψα κιολας Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2013 από realme
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα