realme Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2013 από realme
haHa Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 Για στειλε κανενα λινκ για πoιο λες?Αυτο:http://www.plaisio.gr/laptop-tablet/laptop-notebook/laptop/Apple-MacBook-Air-MD760GR-A.htm Διαφορετικα περιμενεις αυτο: http://www.isquare.gr/store/macbook-pro-13-inch-2-4ghz-with-retina-display-128gb.html
realme Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Αυτο: Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2013 από realme
haHa Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 Ευχαριστω....Tα 128 ssd ειναι αρκετά? ποια ειναι η γνώμη σου?Περι ορέξεως κολοκυθοπιτα! Εξαρτάται απο το αν θα ειναι ή οχι ο κυριος υπολογιστής σου, αν χρησιμοποιεις εξωτερικό σκληρο, αν θελεις να εχεις ολη την μουσικη συλλογη σου τοπικα κ οχι σε εξωτερικό δισκο ή online . Εγω προσωπικα ειμαι οκ με 128gb,κάνοντας υποχωρηση κ βάζοντας πολλα απο τα data που δεν χρειαζομαι on the go σε εξωτερικό σκληρό.
realme Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2013 από realme
basilis5 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 δεν θεωρω τα 128 gb ssd περιορισμο οσο τα 4 gb ram.. και οτι παρεις το παντρευτηκες για παντα, δεν αναβαθμιζεται. 1
panos2000gr Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 Ευχαριστω....Tα 128 ssd ειναι αρκετά? ποια ειναι η γνώμη σου? ...να ευχαριστείς τον καλό θεούλη που ήρθαν έτσι τα πράγματα και πήρες πιστωτικό από μια πολύ κακή αγορά για την συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Οι επιλογές σου αυτή τη στιγμή είναι δύο και φυσικά μιλάμε πάντα για haswell μοντέλα: 1) Macbook Air 13" 2013 2) Μacbook Retina 13" 2013 Το Air το επιλέγεις αν σε ενδιαφέρει η απόλυτη φορητότητα και η αυτονομία (12-13 ώρες), χωρίς να κάνεις σημαντικές υποχωρήσεις σε επιδόσεις. Προσωπικά το θεωρώ το πλέον απροβλημάτιστo MACBOOK, ειδικά αν πρόκειται να δουλέψεις και Windows. Το Retina έχει εκπληκτική οθόνη (παρόλο που στην πράξη δουλεύεις σαν 1280χ800 στο best for retina mode) και μικρότερο footprint, αλλά είναι ακριβότερο, βαρύτερο και έχει 3-4 ώρες μικρότερη αυτονομία μπαταρίας. Επίσης το καινούργιο Retina έχει ελαφρώς καλύτερη ενσωματωμένη GPU (intel 5100 vs intel 5000) και επεξεργαστή. Οι διαφορές παρόλο αυτά σε επιδόσεις δεν είναι πολύ μεγάλες. Και τα δύο παραπάνω Macbook είναι εξαιρετικά. Το Retina κερδίζει στις πρώτες εντυπώσεις, αλλά το Air στην πράξη και την καθημερινότητα έχει καλύτερη χρηστικότητα. Εγώ τα έχω αλλάξει από δύο και τρεις φορές το καθένα και ακόμη δεν έχω καταλήξει απόλυτα στο τι μου ταιριάζει. Σε κάποιον τρίτο μάλλον θα πρότεινα το Retina καθώς είμαι σίγουρος ότι θα τον εντυπωσιάσει περισσότερο. Υ.Γ: Όσο για τον SSD...τα 128GB είναι οριακά αν θέλεις να χρησιμoποιήσεις 2 λειτουργικά. Για χρήση όμως αποκλειστικά σε MACOS θα σε καλύψουν απόλυτα. Φυσικά πάντα σε συνδυασμό με έναν εξωτερικό δίσκο για τα δεδομένα σου.
scyther666 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 Αυτό που σίγουρα δεν θα καταλάβει ποτέ κανένας τελικός καταναλωτής είναι πως κανένα κατάστημα λιανικής δεν μπορεί να πάρει πρωτοβουλία για να αντικαταστήσει προιόν χωρίς να ξέρει ότι είναι καλυμμένο απο τον κατασκευαστή ή προμηθευτή τους. Τo mac που αγόρασες εσύ με το 1k ελπίζω να καταλαβαίνεις οτι δεν απέδωσε κέρδος στο πλαίσιο 1κ. Το να δεχόταν το πλαίσιο να κάνει αντικατάσταση ανευ όρων έτσι απλά γιατί κάποιος πελάτης το ζήτησε (όπως ονειρεύονται όλοι οι καταναλωτές...δηλαδή βρίσκω το οτιδήποτε που δεν μου αρέσει και το παώ πίσω στο κατάστημα για να μου δώσουν άλλο σφραγισμένο επιτόπου) δεν παίζει για τον πολύ απλό λόγο του ότι αν το πλάισιο στην προκειμένη περίπτωση έκανε κάτι τέτοιο θα κινδύνευε να σου δώσει δευτερη συσκευασία και το αρχικό προιόν αν δεν ήταν ελαττωματικό να το έβαζε στον..... Αποτέλεσμα? θα χρεωνόταν το πλαίσιο για το ΠΛΗΡΕΣ της αξίας 2 προιόντων χωρίς να το καλύψει η apple ή ο προμηθευτής τους. Γιαυτό και ο πρώτος υπάλληλος προφανώς σου πρότεινε να πάει για τεχνικό έλεγχο. Πόσο μάλλον όταν αναφέρεις οτι δεν γνωρίζεις τι πρόβλημα υπάρχει με το προιόν που αγόρασες. Θα πρέπει να καταλάβουμε όλοι πως οι εγγυήσεις που δίνουν οι εταιρείες είναι limited...μην διαβάζουμε μόνο ότι θέλουμε...υπο προυποθέσεις. Και το κατάστημα έχει κάθε δικαίωμα να εξακριβώσει το αν το προιόν που θα τους πας πίσω καλύπτεται απο αυτές τις προυποθέσεις. Δεν είναι μπακάλικο να παει κάποιος να πει "εχει πρόβλημα" και να απλώσει το χέρι ο υπάλληλος να του δώσει άλλο απο το ράφι και να φύγει. Το οτι το συγκεκριμένο κατάστημα που αναφέρεις σου έδωσε λύση χωρίς να εμπλακείς ουσιαστικά με τον συνήγορο του καταναλωτή είναι υπερ του γιατί φαντάζομαι αν τελικά είχε ακολουθιθεί νομική οδός δεν θα σε έβλεπα να είχες ούτε υπολογιστή ούτε πίστωση ούτε λεφτά για αρκετούς μήνες. Είναι πολύ ευκολο να χρησιμοποιούμε λέξεις όπως "απάτη" κλπκλπ όταν δεν γνωρίζουμε τις συνέπειες επίσης....σε αλλο γνωστό ελληνικό φόρουμ κατάστημα κινήθηκε νομικά εναντίων χρήστη που δυσφήμισε το κατάστημα με παρόμοιο τρόπο και μάλιστα κέρδισε. Δική μου πρόταση... Αν θέλουμε να είναι το κατάστημα εντάξει, να είμαστε και εμείς σαν καταναλωτές εντάξει. Να ξέρουμε τι αγοράζουμε, τι καλύπτεται απο την εγγύηση και με ποιον τρόπο και οχι να ζητάμε τα ρέστα κατόπιν εορτής. Αν είχες ρωτήσει πχ για το DOA στο προιόν που είχες αγοράσει και η απάντηση του καταστήματος ήταν αρνητική τότε απλά πηγαίνεις παρακάτω στο επόμενο. Το ίδιο ισχύει για όλα τα προιόντα, για όλους τους κατασκευαστές για όλα τα καταστήματα.
realme Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2013 από realme 1
Heatspreader Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Για ποιό λόγο να κατηγορήσεις την Apple σε αυτή την περίπτωση? Δεν έχει αυτόνομη παρουσία στη χώρα μας και το service κλπ το έχουν αναλάβει διάφορες εταιρίες. Και δεν ξέρεις καν πως παρουσίασε το ίδιο το Πλαίσιο την όλη ιστορία στην Apple (αν ζητήθηκαν λεπτομέρειες μετά την καταγγελία του αγοραστή). Δεν είμαι δικαστής να κρίνω ποιος φταίει από την αρχή. Είμαι τελικός καταναλωτής και θα ήθελα μία πιο σοβαρή αντιμετώπιση από μία σοβαρή υποτίθεται εταιρία. Δεν θέλω να κουράζομαι για πράγματα που πρέπει να δουλεύουν. Κουράζομαι στις δημόσιες υπηρεσίες και μου φτάνει. Μπορώ να σου πω ακριβώς τι θέλω και αυτό που θέλω είναι το εξής: - Παίρνω τηλέφωνο. - Το σηκώνει κάποιος ευγενικός υπάλληλος και του περιγράφω το πρόβλημα. - Με ρωτάει το Serial Number. - Μου λέει κανένα πρόβλημα, θα έρθουμε στο χώρο σας, θα παραλάβουμε τη συσκευή και θα σας δώσουμε καινούρια. (Τι; Επειδή είναι Apple έχουμε μάθει στην δυσκοιλιότητα και μία μικρή κίνηση υπέρ μας μας φαίνεται ότι μας συμπεριφέρεται καλά η εταιρία Για να το πω ακόμα πιο απλά. Ο φίλος μας, τα έσταξε και μάλιστα καλά, έμεινε ευχαριστημένος; ΌΧΙ, δεν έμεινε. Έπρεπε να μείνει. Έπρεπε να πίνει νερό στο όνομα της Apple και να μην έχει ανάγκη το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο. Το ότι δεν έχει αυτόνομη παρουσία στη χώρα μας δεν είναι πρόβλημα μου. Ας είχε. Έχει Super duper premium extra ουάου Resselers και Service που όταν τους μιλάς πιστεύεις ότι μπορεί να σε χτυπήσουν ή στην καλύτερη να σε βρίσουν. Δεν τα βγάζω από το μυαλό μου όλα αυτά. Η Logitech πως μπορεί; Αν μου χαλάσει κάτι από Logitech η μόνη μου έννοια και κούραση θα είναι να σηκώσω το τηλέφωνο και να τους καλέσω. Ξέρω ότι ακόμα και εκτός εγγύησης θα έχω καινούριο προϊόν του κουτιού (ούτε καν ανακατασκευασμένο) στην πόρτα μου με την πιο γρήγορη μεταφορική δωρεάν. Δεν παίζει ρόλο ότι κοστίζουν ένα καράβι λεφτά. Ακόμα αν κάτι κοστίζει λίγο, πάλι πρέπει να έχει σοβαρή υποστήριξη. Πόσο μάλλον ένα Laptop 1400€, ή ένα κινητό το οποίο σου κοστίζει τουλάχιστον 30€ το μήνα αν το πάρεις με δώσεις για δύο χρόνια (740€ iPhone). Τι πάει να πει υγρασία στο κινητό; Ούτε καν να το ελέγξουν που λέει ο λόγος πρέπει. Να βγάλουν ένα καινούριο από το ράφι και να στο δώσουν! Να μιλήσουμε για τι; Για τους iMac με το Bleeding; Για τα Mac Book Pro Retina που κάνουν burn in στην οθόνη (έλεος το έβλεπα πάλι σήμερα), για τα iMac με τις μαυρίλες; Και ενώ τα έχουν όλα αυτά μπλέκεις! Ούτε καν σου λέει φέρτο πίσω να σου δώσω ένα άλλο νέο μοντέλο χωρίς το πρόβλημα! Φοβερή η Apple σε ποιότητα, πρωτοπορία, εμπειρία χρήσης, ομορφιά, κλπ, αλλά δεν το έχουν στο Service τα παιδιά, πως να το κάνουμε τώρα; (Για την Ελλάδα μιλάω πάντα). 1
realme Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2013 από realme
harris78 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Ενώ στο εξωτερικό πχ στο amazon που έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης της αγοράς και επιστροφής του προϊόντος (ανοιγμένου για να σας προλάβω) χωρίς καμία αιτιολόγηση μέσα σε 30 μέρες είναι "βλάκες" και οι δικοί μας έξυπνοι??? Και μάλιστα με επιστροφή χρημάτων όχι πιστωτικό.
realme Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2013 από realme
Destro.Malhunt Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Ρε παιδιά, τα πράγματα είναι απλά. Για τέτοιες ακριβές αγορές η λύση για μένα είναι Amazon. Ούτε πλαίσιο, ούτε public, ούτε κανείς εδώ (ιδίως πλαίσιο). Και όσον αφορά τον συμφορουμίτη παραπάνω που κάνει λόγο για την προστασία του καταστήματος από τον καταναλωτή... Δεν του είπαν, αγαπητέ, «το στέλνουμε στους τεχνικούς μας να επιβεβαιώσουμε το πρόβλημα και έπειτα προχωράμε σε αντικατάσταση». Του είπαν «δεν κάνουμε αντικατάσταση - αν θέλετε επισκευή». Συγνώμη, αλλά αυτό είναι συμπεριφορά όχι μπακάλικου αλλά ούτε καν γύφτου. Από ένα μαγαζί σαν το πλαίσιο, μια τέτοια συμπεριφορά είναι, για το θέσουμε ελαφρά, απαράδεκτη - για να το πούμε ως έχει, λαμογιά. Για τα της Apple, είμαι με τον heatspreader.
realme Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2013 από realme
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα