Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

να ζητησεις επιστροφη χρηματων. μην δεχτεις τιποτα αλλο. 

και αν σου πουν οτι δεν γινεται απλα πες τους οτι αυτο λεει ο νομος και οτι το κανουν κι αυτοι οταν θελουν.....

Δεν το πολυβλεπω να παιρνω λεφτα πισω ....ας τον αλλαξουνε με καινουριο και ειμαστε οκ

Δημοσ.

Καλά ξεμπερδέματα φίλε μου...

 

Απο προσωπική εμπειρία, το after sales service στο Πλαίσιο είναι ίσως το χειρότερο στην αγορά αυτή τη στιγμή.

 

Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, δεν έχω πατήσει σε κατάστημα Πλαίσιο για το παραμικρό.

 

Δε με σεβάστηκαν σαν πελάτη σε πρόβλημα που αντιμετώπισα σε εντός εγγύησης προϊόν.

 

Όχι μόνο δεν έδωσαν λύση στο τεχνικό πρόβλημα, αλλά ο εμπαιγμός και η κοροϊδία που δέχτηκα

απο ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ-προϊσταμένους-managers, ξεπερνούσε τη λογική.

 

Αυτή λοιπόν, ήταν η έμπρακτη απάντηση μου σε αυτό το "κατάστημα".

 

Εύχομαι να την ακολουθήσουν κι άλλοι που έχουν αντιμετωπίσει αντίστοιχα πρόβληματα με το Πλαίσιο

-και είναι πολλοί-.

 

Ελπίζω να έχεις την θετικότερη εξέλιξη που μπορεί να υπάρχει.

Δημοσ.

Οπότε για άλλη μια φορά η Apple βγαίνει λάδι και ο κακός της υπόθεσης είναι το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο. Σίγουρα ευθύνεται σε αυτήν την περίπτωση το Πλαίσιο, αλλά δεν βλέπω να κατηγορείτε την Apple με την ίδια ένταση.

Το Πλαίσιο μπορεί να το κατηγορήσει κανείς για πάρα πολλά πράγματα. Από το ότι προσλαμβάνει μέχρι 28 ετών (αφού προσλαμβάνει μέχρι 28 να έχει πελάτες μέχρι 28 - πάει και έτσι), μέχρι το ότι επιβάλει ψεύτικη ευγένεια στους υπαλλήλους, κλπ.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Οπότε για άλλη μια φορά η Apple βγαίνει λάδι και ο κακός της υπόθεσης είναι το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο. Σίγουρα ευθύνεται σε αυτήν την περίπτωση το Πλαίσιο, αλλά δεν βλέπω να κατηγορείτε την Apple με την ίδια ένταση.

Το Πλαίσιο μπορεί να το κατηγορήσει κανείς για πάρα πολλά πράγματα. Από το ότι προσλαμβάνει μέχρι 28 ετών (αφού προσλαμβάνει μέχρι 28 να έχει πελάτες μέχρι 28 - πάει και έτσι), μέχρι το ότι επιβάλει ψεύτικη ευγένεια στους υπαλλήλους, κλπ.

 

Για ποιό λόγο να κατηγορήσεις την Apple σε αυτή την περίπτωση? Δεν έχει αυτόνομη παρουσία στη χώρα μας και το service κλπ το έχουν αναλάβει διάφορες εταιρίες. Και δεν ξέρεις καν πως παρουσίασε το ίδιο το Πλαίσιο την όλη ιστορία στην Apple (αν ζητήθηκαν λεπτομέρειες μετά την καταγγελία του αγοραστή). 

Δημοσ.

Το να λέμε οτι είναι κωλο εταιρεία κτλ κτλ είναι λίγο άσχημο και άδικο! Αν σκεφτείς οτι κάθε μέρα εξυπηρετεί κάτι χιλιάδες πελάτες ανα την Ελλάδα, λογικό είναι να υπάρξουν κάποια προβλήματα.

 

Απο την άλλη το πρόβλημα του φίλου, έγκειται στην φιλοσοφία του Πλαιδίου, η οποία είναι τελείως μα τελείως λάθος!

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.

Όταν οι εξυπηρετήσεις πελατών αφορούν μόνο στις αγορές, τότε το κατάστημα και οι κατά τα άλλα ευγενέστατοι υπάλληλοι, καταφέρνουν όχι μόνο να εξυπηρετούν αλλά και να αστειεύονται, να ενδιαφέρονται και να κάνουν τα καλύτερα.

Πως είναι δυνατόν όμως, όταν υπάρχει πρόβλημα τότε εμείς να πρέπει να δείχνουμε κατανόηση στο "πρόβλημα" αυτό και οι υπάλληλοι να ποιούν την νήσαν??? Δηλαδή τα δικά μας δικά μας και τα δικά σας δικά μας?

Επιτέλους, όταν αγοράζουμε κάτι που είναι ελαττωματικό αποδεδειγμένα, είτε αυτό είναι φορτιστής είτε οτιδήποτε άλλο, είναι υποχρεωμένοι να το αλλάξουν. Ο φίλος έχει δίκιο. Άλλωστε δεν θέλει βρε αδερφέ ελλατωματικό προιόν. Θέλει αυτό ακριβώς που πλήρωσε ή που μάλλον ακριβοπλήρωσε. Δε νομίζω να τον ενημέρωσαν για κάτι τέτοιο και αυτός να συμφώνησε???

Αυτά πρέπει να σταματήσουν κάποια στιγμή. Πρέπει να τα σταματήσουμε εμείς.

  • Like 1
Δημοσ.

ΔΟΘΗΚΕ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ


Με αυτά και με αυτά.....σήμερα βίωσα τον πραγματικό χαρακτηρα που είχε στο μυαλό μου το Πλαίσιο. Αυτόν τον χαρακτήρα που απο την αρχή έπρεπε να είχε. Μετά απο τηλεφώνημα που δέχτηκα μου ζητήθηκε να επιστρέψω τον υπολογιστή πίσω και να μου πιστωθεί το ποσό που πλήρωσα για να πάρω κάτι άλλο. Όντας εξυπηρετικότατοι μου ζήτησαν συγγνωμη για την ταλαιπωρία και όλα καλά....καλή καρδία. Θέλω να πιστεύω, αν διάβασε κάποιος υπεύθυνος της εταιρείας αυτά που έχει γράψει ο κόσμος, καλά η άσχημα....να το λάβει σαν ενα άμεσο και αυθόρμητο γκάλοπ για το πώς βλέπει ο κόσμος την εταιρεία.....και με τον τρόπο αυτό τα καλά να γίνουν καλύτερα και τα άσχημα παρατράγουδα να διορθώθούν, ετσι ώστε  να τους υποστηριξει ο κόσμος και να έχουν πιο ανοδική πορεία μιας και δίνουν σε τόσο κόσμο δουλειά.Ευχαριστώ όλους για τα σχολια και τις συμβουλες.


  • Like 1
Δημοσ.

<p style="font-family:'Open Sans', 'Helvetica Neue', Arial, Verdana, sans-serif;"><b><u>ΔΟΘΗΚΕ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ</u></b></p> <p style="font-family:'Open Sans', 'Helvetica Neue', Arial, Verdana, sans-serif;">Με αυτά και με αυτά.....σήμερα βίωσα τον πραγματικό χαρακτηρα που είχε στο μυαλό μου το Πλαίσιο. Αυτόν τον χαρακτήρα που απο την αρχή έπρεπε να είχε. Μετά απο τηλεφώνημα που δέχτηκα μου ζητήθηκε να επιστρέψω τον υπολογιστή πίσω και να μου πιστωθεί το ποσό που πλήρωσα για να πάρω κάτι άλλο. Όντας εξυπηρετικότατοι μου ζήτησαν συγγνωμη για την ταλαιπωρία και όλα καλά....καλή καρδία. Θέλω να πιστεύω, αν διάβασε κάποιος υπεύθυνος της εταιρείας αυτά που έχει γράψει ο κόσμος, καλά η άσχημα....να το λάβει σαν ενα άμεσο και αυθόρμητο γκάλοπ για το πώς βλέπει ο κόσμος την εταιρεία.....και με τον τρόπο αυτό τα καλά να γίνουν καλύτερα και τα άσχημα παρατράγουδα να διορθώθούν, ετσι ώστε να τους υποστηριξει ο κόσμος και να έχουν πιο ανοδική πορεία μιας και δίνουν σε τόσο κόσμο δουλειά.Ευχαριστώ όλους για τα σχολια και τις συμβουλες.</p>

.

 

Τη θα πάρεις με τα λεφτά :P μπορείς να πάρεις και δηλαδή και ενα καινούργιο macbook?

 

Sent from my iPad using Insomnia

Δημοσ.

Για εμενα ουτε αυτο που σου προτειναν ειναι η "πιο σωστη" λυση...γιατι δινοντας σου πιστωτικο συνεχιζουν να σε "κρατανε" ως μελλοντικο πελατη...Θα επρεπε ειτε να σου αντικαταστησουν το laptop ειτε να σου δωσουν στο χερι ολοκληρο το ποσο...ή εστω να σου πουν οτι εξαιτιας ολης αυτης της ταλαιπωριας σου προσφερουμε πχ 10% εκπτωση για νεοτερο μοντελο...χιλιαρικο ζεστο και μετρητο τους εδωσες οχι 5-10ευρο...Αυτες θα ηταν για εμενα κινησεις μεγαλης εταιριας και οχι κινηση εντυπωσιασμου απο "μαγαζακι"...

Δημοσ.

κατι εχει αλλαξει στο πλαισιο.

οταν πηρα καποτε λαπτοπ μου ηρθε σπιτι με μεταφορικη ανοιγμενο. χωρις δευτερη σκεψη και χωρις να το ανοιξω καν το πηγα στην κηφισια στο καταστημα, και μου το αλλαξαν με ολοιδιο σφραγισμενο χωρις καν να γινει μανουρα. Ελεγα τοτε φανταστικο το πλαισιο (6χρονια+).

και μετα απο τοσο καιρο, πας τωρα στο πλαισιο, σου φερονται απαραδεκτα οπως στον φιλο, και τα προιοντα τους κατα 80% χωρις υπερβολη ειναι τουρμπο εξ.

 

πραγματικα, αν γυρισουν τα φορουμ θα δουν οτι δεν παει καλα το μαγαζι τους, και οτι κερδισαν με κοπο, θα το χασουν σε μια νυχτα.

 

το μονο που τους σωσει ειναι ο μηδενικος ανταγωνισμος, eshop στο 99, public με τιμες απαραδεκτες και αμαζον που πλεον χρεωνει μεταφορικα..

 

πρεπει να μαθουν πως όλα είναι δανεικα σε αυτον τον κοσμο..

  • Like 3
Δημοσ.

Μια χαρα σου ηρθε το πιστωτικο!

 

Με ελάχιστα παραπανω χρηματα(γυρω στα 100ευρω) θα παρεις το macbook pro retina 13(πολυ ελαφρύτερο/λεπτοτερο, ssd, μακραν καλυτερη οθονη, αυτονομια, καρτα γραφικων) αντι για το macbook pro 13" το απλο που ειχες παρει κ ηταν μια πολυ αποτυχημένη αγορα για 1300 ευρω (οντας το βαρυτερο 13αρι της αγορας, μετριοτατη οθονη πολυ χαμηλης αναλυσης, πολυ αργο σκληρο, μετρια αυτονομια, αργη καρτα γραφικων).

Δημοσ.

Τοσο μεγάλη διαφορά ρε συ?1450 κανει το 128αρι ομως οπως βλεπω.....καθε εμποδιο σε καλό δηλαδη?

Ακριβώς, καθε εμποδιο σε καλο!

Ναι, μεγαλη διαφορα. Το απλο 13αρι ειναι κακιστη αγορα.

 

Αν θελεις κατι φθηνοτερο απο το retina κ ακομα ελαφρύτερο, με μεγαλύτερη αυτονομια(~12 ωρες) κοιτα κ το 13αρι air. Στις περισσότερες χρησεις ειναι πιο γρηγορο απο το macbook pro το απλο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...