Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΔΟΘΗΚΕ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ


Με αυτά και με αυτά.....σήμερα βίωσα τον πραγματικό χαρακτηρα που είχε στο μυαλό μου το Πλαίσιο. Αυτόν τον χαρακτήρα που απο την αρχή έπρεπε να είχε. Μετά απο τηλεφώνημα που δέχτηκα μου ζητήθηκε να επιστρέψω τον υπολογιστή πίσω και να μου πιστωθεί το ποσό που πλήρωσα για να πάρω κάτι άλλο. Όντας εξυπηρετικότατοι μου ζήτησαν συγγνωμη για την ταλαιπωρία και όλα καλά....καλή καρδία. Θέλω να πιστεύω, αν διάβασε κάποιος υπεύθυνος της εταιρείας αυτά που έχει γράψει ο κόσμος, καλά η άσχημα....να το λάβει σαν ενα άμεσο και αυθόρμητο γκάλοπ για το πώς βλέπει ο κόσμος την εταιρεία.....και με τον τρόπο αυτό τα καλά να γίνουν καλύτερα και τα άσχημα παρατράγουδα να διορθώθούν, ετσι ώστε  να τους υποστηριξει ο κόσμος και να έχουν πιο ανοδική πορεία μιας και δίνουν σε τόσο κόσμο δουλειά.Ευχαριστώ όλους για τα σχολια και τις συμβουλες.


Επεξ/σία από realme
  • Like 1
  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν ψαξεις λιγο στο forum θα διαβασεις αρκετες "εμπειριες" (με τις κακες να ειναι περισσοτερες) για την αντιμετωπιση σε τυχον προβλημα αλλα και γενικοτερα απο τα προιοντα ("τουβλο-χ" :devil: :devil: :devil: ) του συγκεκριμενου καταστηματος.... Για εναν περιεργο λογο υπαρχουν καταστηματα και τεχνικα τμηματα της συγκεκριμενης αλυσιδας καταστηματων που κανουν οτι μπορουν για να σε εξυπηρετησουν και καποια αλλα που κανουν οτι μπορουν για να μην ξαναπατησεις στο καταστημα (καλη ωρα σαν και αυτο που πηγες εσυ...) Προσωπικα με τοσα που εχω διαβασει εδω μεσα,το σκεφτομαι ακομα και να περασω απ'εξω απο καταστημα (ποσο μαλλον να τους δωσω 1000+ ευρο) Παρ'ολα αυτα στη μοναδικη μου αγορα απο εκει (ενα handsfree turbo-x) οταν παρουσιασε προβλημα (δεν αναβε η οθονη) απλα με την αποδειξη και μετα απο ελεγχο,σε 2-3 ημερες μου εδωσαν καινουριο...

  • Like 1
Δημοσ.

 

απλά δεν ξανακάνεις  αγορά από την συγκεκριμένη εταιρεία   και τούς διαγράφεις και εσύ με ένα μεγαλοπρεπέστατο χ

 

  • Like 6
Δημοσ.

Το να λέμε οτι είναι κωλο εταιρεία κτλ κτλ είναι λίγο άσχημο και άδικο! Αν σκεφτείς οτι κάθε μέρα εξυπηρετεί κάτι χιλιάδες πελάτες ανα την Ελλάδα, λογικό είναι να υπάρξουν κάποια προβλήματα.

 

Απο την άλλη το πρόβλημα του φίλου, έγκειται στην φιλοσοφία του Πλαιδίου, η οποία είναι τελείως μα τελείως λάθος!

Δημοσ.

Εγώ δεν θα έλεγα καθόλου όλα καλά . Πόσες μέρες πέρασαν που αγόρασε ο άνθρωπος και ακριβοπλήρωσε ένα προϊόν πριν μπορέσει να χρησιμοποιήσει? Και αυτό επειδή η πλαίσιο προσπάθησε να αποποιηθεί των ευθυνών της και να τα φορτώσει όλα στον τελικό πελάτη , όπως φαίνεται και από την απάντηση της ίδιας της apple , και της κατεξέρεση εξυπηρέτησης του μετά από αυτήν. Θα έπρεπε να πέσουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ πρόστιμα κανονικά για τέτοιου είδους απάτη γιατί αυτό είναι. ΑΠΑΤΗ

Δημοσ.

για ποιο τροφοδοτικό μιλάμε; για την εσωτερική τροφοδοσία ή για τον φορτιστή; Αν είναι το δευτερο θα ηταν απλό να λυθεί .

Οπως και να έχει απαράδεκτη πολιτική όχι μονο του πλαισίου σε αυτό το θέμα αλλά και Cosmote - Γερμανός οπου η επίσημη τοποθέτηση τους είναι οτι τα προιόντα APPLE δεν έχουν DOA..

Δημοσ.

Παιδιά το έχουμε πει πει και το ξαναλέμε ΜΑΚΡΥΑ από το πλαίσιο. Είχα πάει μια φορά στο πλαίσιο και μου συγκρίνανε τροφοδοτικό της corsair με turbo-x και μου έλεγε ότι είναι ισάξια και τα δύο. Έλεος δηλαδή.

Δημοσ.

Παιδιά το έχουμε πει πει και το ξαναλέμε ΜΑΚΡΥΑ από το πλαίσιο. Είχα πάει μια φορά στο πλαίσιο και μου συγκρίνανε τροφοδοτικό της corsair με turbo-x και μου έλεγε ότι είναι ισάξια και τα δύο. Έλεος δηλαδή.

 

 

γιατι δεν είναι??? 

την ίδια ταση βγαζουν ... απλα το  ενα κραταει 1 μηνα κ το αλλο 10 χρονια

  • Like 4
Δημοσ.

Να τα πάρουμε λίγο με τη σειρά.

 

1) Ο υπολογιστής είχε χαλασμένο τροφοδοτικό. Επειδή στην περίπτωση σου πρόκειται για Laptop, το πρόβλημα ήταν στον φορτιστή. Ωραία μέχρι εδώ.

2) Πράγματι ταλαιπωρήθηκες καθώς όπως φαίνεται τα προβλήματα σε Apple προϊόντα τρομάζουν και αυτούς τους ίδιους. Για κάποιον λόγο φοβούνται μην μπλέξουν και τέλος πάντων δεν υπάρχει η εξυπηρέτηση που θα έπρεπε για ένα τόσο Premium και ακριβό προϊόν.

3) Παρόλα αυτά σου άλλαξαν τον φορτιστή μετά από αναμονή και ταλαιπωρία, αλλά εσύ δεν δέχτηκες.

 

Δεν δέχτηκες επειδή: α) Θέλεις να παραδεχτούν ότι πρέπει να έχουν DOA και για τα προϊόντα της Apple, ή β) Επειδή θέλεις καινούριο Laptop στο κουτί του μαζί με φορτιστή;

 

Εγώ το φταίξιμο θα το ρίξω στη μαμά Apple. Θα μπορούσε να λειτουργεί όμως η Logitech. Μία τόσο μεγάλη εταιρία με τόσο ακριβά προϊόντα, παρουσιάσεις, κακό, κλπ, ε, θα έπρεπε τουλάχιστον να σου χτυπάνε το κουδούνι και να σου φέρνουν άλλο παίρνοντας το παλιό πίσω και μαζί μία δωροεπιταγή για αγορά προϊόντων Apple. Ξέρετε για τι μιλάμε; Πάει ο άλλος και δίνει 2.000€. Ένας άλλος μπορεί να δώσει και παραπάνω για ένα Computer Macintosh, όπως 5.000€. Μιλάμε για μία περιουσία και δεν στο αλλάζουν οι ίδιοι; Ποιο Πλαίσιο; Αν είχες αγοράσει Logitech και το Πλαίσιο σου έριχνε πόρτα (που δεν νομίζω στην περίπτωση της Logitech γιατί ξέρουν ότι θα βγάλουν άκρη), θα έπαιρνες την εταιρία και αμέσως θα είχες καινούριο προϊόν στο σπίτι σου με την πιο γρήγορη μεταφορική.

 

Παιδιά τι λέμε τώρα; Η Apple έχει μακράν το χειρότερο Service στην Ελλάδα. Σε μαγαζιά που πουλάνε Apple πας και μόνο που μπαίνεις μέσα σε πιάνει η κακή ενέργεια όλων... (εκτός από την Document στην Γλυφάδα). Μία οθόνη θέλω να αλλάξω στο iMac μου και τους φοβάμαι επειδή αρχικά δεν ξέρουν να συμπεριφέρονται και σε δεύτερη φάση αν κάτι δεν πάει καλά, ξέρω ότι δεν πρόκειται να βγάλω άκρη.

  • Like 5
Δημοσ.

γιατι δεν είναι??? 

την ίδια ταση βγαζουν ... απλα το  ενα κραταει 1 μηνα κ το αλλο 10 χρονια

Μικρή και ασύμαντη διαφορά :P

Δημοσ.

Κάποτε στα Multirama της Αγίας Παρασκευής που πλέον είναι Public, είχα αγοράσει τα Logitech Z-5500. Μετά από 14 μέρες περίπου μου χάλασε το Panel και συγκεκριμένα ο φωτισμός του. Έτσι έβαλα τα ηχεία στο κουτί της και τα πήγα πίσω. Τα είδα ο άνθρωπος στο Service και μου είπε να περάσω σε λίγες μέρες να πάρω καινούρια. Εκείνη την ώρα ήταν ένας άλλος υπάλληλος δίπλα και ρώτησε τον συνάδελφο του πότε αγόρασα τα ηχεία. Του είπε πριν 14 ημέρες. Τότε του λέει, "έλα μωρέ τώρα δώσε του άνθρωπου καινούρια να τελειώνει" και έτσι έγινε. Παρόλο που είχε περάσει το DOA μου έδωσαν νέα ηχεία και τα βρήκαν με τη Logitech. Φυσικά το μαγαζί συμπεριφέρθηκε σωστά που θα μπορούσε να μην το είχε κάνει αυτό, αλλά από την άλλη η Logitech είναι εγγύηση σε τέτοια θέματα και δεν σε αφήνει ποτέ δυσαρεστημένο. Πραγματικά δεν με φοβίζει να χαλάσει οτιδήποτε Logitech έχω γιατί ξέρω πως θα βγάλω άκρη αμέσως όπως έγινε στην πορεία όταν χάλασε πάλι το Panel εκτός εγγύησης πια και όταν χάλασε και το ποντίκι μου εκτός εγγύησης και αυτό. Και στα δύο έγινε άμεση αντικατάσταση στην πόρτα του σπιτιού μου χωρίς καν να πάρουν τα παλιά πίσω.

 

Αν μου χαλάσει κάτι της Apple πραγματικά τρέμω. Τρέμω στην ιδέα...

 

Παρόλα αυτά εσύ τώρα έχεις υπολογιστή; Πήρες φορτιστή;

Δημοσ.

να ζητησεις επιστροφη χρηματων. μην δεχτεις τιποτα αλλο. 

και αν σου πουν οτι δεν γινεται απλα πες τους οτι αυτο λεει ο νομος και οτι το κανουν κι αυτοι οταν θελουν.....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...