Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

το συμβαν είναι νίκη του δικυακού τόπου, που φιλοξένησε την εξέλιξη των διαμαρτυριών

 

παράκληση, να μη μεταφερθεί σε άλλο άρθρο, να μη το σχολιάσει στη συνέχεια κανείς. για πολλούς λόγους. να κλειδωθεί.

-----------

 

 

Προς
........

...

Θέμα: Υποβολή υπομνήματος αναφορικά με παράβαση των διατάξεων του Ν. 2251/94 (Φ.Ε.Κ.191/16-11-94) «Προστασία των καταναλωτών», όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν.
Καλείστε σύμφωνα με το άρθρο 6 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (Ν.2690, Φ.Ε.Κ. Α’45/09-03-1999) και εντός προθεσμίας οκτώ (8) ημερών από την ημερομηνία επίδοσης της παρούσας, να υποβάλετε στην Υπηρεσία μας υπόμνημα με τις απόψεις σας σχετικά με την παράβαση για την οποία κατηγορείσθε ότι διαπράξατε καθώς και να προσκομίσετε τα παρακάτω αναφερόμενα στοιχεία στο πλαίσιο εφαρμογής και τήρησης των διατάξεων του Ν. 2251/94 όπως ισχύει:

 

1. Ιστορικό
Στην Υπηρεσία μας έχουν υποβληθεί 27 καταγγελίες καταναλωτών κατά της επιχείρησής σας και ειδικότερα οι από .................

 

 

Σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα, την Κυριακή 01-09-2013, στο ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησής σας ..........., σε κεντρικό banner υπό τον τίτλο «CRAZY DEALS», διαφημιζόταν, μεταξύ άλλων προσφορών, μία τηλεόραση μάρκας LG μοντέλο 42LA640S στην τιμή των 123 ευρώ, μία τηλεόραση μάρκας Panasonic TXL42E6 στην τιμή των 109 ευρώ και μία φωτογραφική μηχανή μάρκας Samsung μοντέλο ΝΧ1000 στην τιμή των 69 ευρώ. Οι ανωτέρω καταγγέλλοντες καταναλωτές αγόρασαν από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ένα ή περισσότερα από τα ανωτέρω προϊόντα και έλαβαν email επιβεβαίωσης ηλεκτρονικής παραγγελίας. Την επόμενη μέρα (02-09-2013), η εταιρεία σας προέβη σε μονομερή ακύρωση της παραγγελίας και οι καταναλωτές έλαβαν από την εταιρεία σας email στο οποίο αναγράφονταν, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα : «Το προϊόν που παραγγείλατε, όπως και εσείς έχετε ήδη αντιληφθεί, εμφανίστηκε με λανθασμένη τιμή λόγω μηχανογραφικού προβλήματος που αντιμετώπισε η ιστοσελίδα μας την Κυριακή 01-09-2013 από τη 01:00 έως και τις 22:00. Κατόπιν αυτού θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρία θα προβεί άμεσα στην ακύρωση της παραγγελίας σας. Αναγνωρίζοντας το λάθος μας και σαν κίνηση καλής θέλησης και απόδειξη μη ηθελημένης εξαπάτησης από την εταιρία μας, σας αποστέλλουμε ένα κουπόνι για χρήση από τις 04-09-2013 έως και τις 15-09-2013.». Αναφερόταν επίσης ότι το κουπόνι θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συγκεκριμένα προϊόντα που θα φέρουν την ένδειξη «Κουπόνι».
Στην από 05-09-2013 καταγγελία του καταναλωτή ............, αναφέρεται ότι το εκπτωτικό κουπόνι που παρέχει η εταιρεία σας σε ένδειξη καλής θέλησης δεν είναι προσωπικό, αντίθετα έχει τον ίδιο κωδικό για όλους τους καταναλωτές και είναι το ίδιο με αυτά που αποστέλλονται στους καταναλωτές μέσω email με το μηνιαίο newsletter της εταιρείας σας.
Περαιτέρω, σύμφωνα με την από 05-09-2013 καταγγελία του καταναλωτή ........., την Κυριακή 01-09-2013 στις 20:00 και όχι στις 22:00 άλλαξαν στο ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησής σας ..........οι τιμές των ακόλουθων προϊόντων :
1. Τηλεόραση μάρκας LG μοντέλο 42LA640S : τιμή πριν 123€, τιμή μετά 689€
2. Τηλεόραση μάρκας LG μοντέλο 42LA620S : τιμή πριν 190€, τιμή μετά 599€
3. Φωτογραφική μηχανή μάρκας Samsung μοντέλο ΝΧ1000 : τιμή πριν 69€, τιμή μετά 399€
4. Παιχνιδοκονσόλα μάρκας Nintendo μοντέλο 3DS XL : τιμή πριν 139€, τιμή μετά 220€
5. Κλιματιστικό μάρκας LG μοντέλο Ζ09ΕΚ : τιμή πριν 370€, τιμή μετά 499€
Σύμφωνα με την από 03-09-2013 καταγγελία του καταναλωτή ..........., η τιμή του προϊόντος «Τηλεόραση μάρκας LG μοντέλο 42LA640S», το οποίο παρήγγειλε ηλεκτρονικά την 01-09-2013 η πλειοψηφία των ανωτέρω αναφερόμενων καταγγελλόντων, άλλαξε ξανά την 03-09-2013 και διαμορφώθηκε στα 749€.
Επισημαίνεται επίσης ότι στην καταγγελία του ........ γίνεται μνεία σε ιστοσελίδες με μεγάλο αριθμό παραπόνων καταναλωτών για την ίδια περίπτωση (...).

 

2. Ισχύον νομοθετικό πλαίσιο
Α) Ν.2251/94, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει Άρθρο 9γ - Απαγόρευση αθέμιτων εμπορικών πρακτικών

Παρ.1 : Απαγορεύονται οι αθέμιτες εμπορικές πρακτικές που υιοθετούνται πριν, κατά τη διάρκεια και ύστερα από εμπορική συναλλαγή που σχετίζεται με συγκεκριμένο προϊόν… Παρ 4. Εμπορικές πρακτικές είναι αθέμιτες, ιδίως όταν είναι παραπλανητικές ή επιθετικές, όπως αυτές καθορίζονται στα άρθρα 9δ, 9ε, 9στ και στα άρθρα 9ζ και 9η, αντίστοιχα. Άρθρο 9δ- Παραπλανητικές πράξεις Παρ.1 : Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες και είναι, συνεπώς, αναληθής ή, όταν, με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής παρουσίασής της, παραπλανά ή ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή, ακόμα και εάν οι πληροφορίες είναι, αντικειμενικά, ορθές όσον αφορά ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία τα οποία παρατίθενται κατωτέρω και, ούτως ή άλλως, τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δεν θα ελάμβανε. Τα στοιχεία αυτά είναι: … δ) η τιμή ή ο τρόπος υπολογισμού της ή η ύπαρξη ειδικής συμφέρουσας τιμής, ε)… Άρθρο 9στ - Περιπτώσεις παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών Απαγορεύονται, σε κάθε περίπτωση, ως παραπλανητικές, εμπορικές πρακτικές, που συνίστανται ιδίως σε: …ε) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε μια καθορισμένη τιμή, χωρίς να γίνεται γνωστή η ύπαρξη των οποιωνδήποτε εύλογων λόγων που μπορεί να έχει ο προμηθευτής για τους οποίους πιστεύει ότι δεν θα μπορέσει να προμηθεύσει ή να αναθέσει σε άλλο προμηθευτή να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτά ή ισοδύναμά τους στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο διάστημα και σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπόψιν του προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται (διαφήμιση «δόλωμα»), στ)…
Άρθρο 13α - Κυρώσεις Παρ.2 : Με την επιφύλαξη των διατάξεων του Ποινικού Κώδικα, του Αγορανομικού Κώδικα και διατάξεων άλλων ειδικών νομοθετημάτων, σε βάρος των προμηθευτών που παραβαίνουν τις διατάξεις του παρόντος νόμου επιβάλλεται, με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, πρόστιμο από χίλια πεντακόσια (1.500) έως ένα εκατομμύριο (1.000.000) ευρώ. Σε περίπτωση που εκδοθούν σε βάρος του ίδιου προμηθευτή περισσότερες από τρεις (3) αποφάσεις επιβολής προστίμου, το ανώτατο όριο προστίμου διπλασιάζεται και ο Υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας μπορεί να διατάξει την προσωρινή διακοπή της λειτουργίας της επιχείρησης ή τμήματός της για χρονικό διάστημα από τρεις (3) μήνες έως ένα (1) έτος. 3. Αιτούμενα στοιχεία Στο πλαίσιο εφαρμογής και τήρησης των διατάξεων του ν. 2251/94 όπως ισχύει, παρακαλούμε να προσκομίσετε τα παρακάτω στοιχεία:
α) οικονομικά στοιχεία της επιχείρησής σας όπως ακαθάριστα έσοδα, ίδια κεφάλαια, κέρδη/ζημίες για την χρονική περίοδο 2010-2012 (χωριστά για κάθε έτος),
β) τον ακριβή αριθμό των προϊόντων που εμφανίστηκαν για το χρονικό διάστημα 01:00-22:00 της 01-09-2013 στο ηλεκτρονικό κατάστημα ..... σε λανθασμένη τιμή, τον αριθμό των καταναλωτών που παρήγγειλαν κατά το ανωτέρω διάστημα τα προϊόντα αυτά και τη συνολική αξία των πωλήσεων των ανωτέρω προϊόντων για το εν λόγω χρονικό διάστημα,

γ) την συνολική αξία των προϊόντων που αγοράστηκαν με χρήση του εκπτωτικού κουπονιού που χορηγήθηκε στους καταναλωτές σε ένδειξη καλής θέλησης.

 

4. Η θέση της Υπηρεσίας μας Όπως προκύπτει από τα αναφερόμενα στο ιστορικό της υπόθεσης, ως άνω, η εταιρεία σας διέθεσε προς πώληση για το χρονικό διάστημα 01:00-22:00 της 01-09-2013 στο ηλεκτρονικό της κατάστημα ..........., μεταξύ άλλων, τα εξής προϊόντα : τηλεόραση μάρκας LG μοντέλο 42LA640S στην τιμή των 123 ευρώ, τηλεόραση μάρκας Panasonic TXL42E6 στην τιμή των 109 ευρώ και φωτογραφική μηχανή μάρκας Samsung μοντέλο ΝΧ1000 στην τιμή των 69 ευρώ. Τα προϊόντα αυτά προβάλλονταν σε κεντρικό banner της ανωτέρω ιστοσελίδας υπό τον τίτλο «CRAZY DEALS». Οι καταγγέλλοντες καταναλωτές αγόρασαν ηλεκτρονικά τα ανωτέρω προϊόντα και την επόμενη ημέρα έλαβαν email από την εταιρεία σας σύμφωνα με το οποίο η τιμή των προϊόντων ήταν λανθασμένη και σε ένδειξη καλής θέλησης η εταιρεία σας τους χορηγούσε εκπτωτικό κουπόνι το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συγκεκριμένα προϊόντα. Συνεπώς η εταιρεία σας, για το χρονικό διάστημα 01:00-22:00 της 01-09-2013 στο ηλεκτρονικό της κατάστημα ..., παρείχε στο καταναλωτικό κοινό αναληθείς πληροφορίες αναφορικά με την τιμή των προϊόντων τηλεόραση μάρκας LG μοντέλο 42LA640S, τηλεόραση μάρκας Panasonic μοντέλο TXL42E6 και φωτογραφική μηχανή μάρκας Samsung μοντέλο ΝΧ1000 (άρθρο 9δ Ν.2251/94, παρ.1 εδ. δ’). Αναφορικά με την κλίμακα της διαφήμισης, προκύπτει ότι η διαφήμιση υπό τον τίτλο «CRAZY DEALS», στην οποία τα ανωτέρω προϊόντα προβάλλονταν με λανθασμένη τιμή, βρισκόταν σε κεντρικό σημείο στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα ... και οι καταναλωτές κλήθηκαν για αγορά των προϊόντων σε μια καθορισμένη τιμή, χωρίς να γίνεται γνωστή η ύπαρξη των οποιωνδήποτε εύλογων λόγων που μπορεί να έχει ο προμηθευτής για τους οποίους πιστεύει ότι δεν θα μπορέσει να προμηθεύσει ή να αναθέσει σε άλλο προμηθευτή να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτά ή ισοδύναμά τους στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο διάστημα και σε εύλογες ποσότητες (άρθρο 9στ Ν.2251/94, περ. ε’). Η δε ακύρωση της παραγγελίας τους από την εταιρεία σας συνοδεύτηκε από στοχευμένη προώθηση άλλων προϊόντων, ήτοι από εκπτωτικό κουπόνι το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε συγκεκριμένα προϊόντα και για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Το υπόμνημα αυτό θα ληφθεί υπόψη, κατά την εξέταση της υπόθεσής σας για την επιβολή ή μη διοικητικών κυρώσεων, με βάση τις διατάξεις των άρθρων 9γ, 9δ, 9στ και 13α του Ν. 2251/94 , όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει.

Ο Διευθυντής
α.α.
...
Συν/νες : Οι καταγγελίες των 27 αναφερόμενων στο ιστορικό καταναλωτών ( 89 σελ)
Εσωτ. Διανομή:
Διεύθυνση μας (1)

  • Like 3
Δημοσ.

Αυτο ειναι ενα τυπικό έγγραφο το οποίο στέλνουν για να επιβεβαιώσουν οτι έλαβαν την καταγγελία, δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. (συμμετείχα και εγω στην εν λόγω παραγγελία)

 

 

 

 

 

Παλαιότερα είχα λάβει και εγω ενα παρόμοιο  μαιλ για αλλη υπόθεση για την οποία δεν πληροφορήθηκα τότε ποια ήταν η έκβαση της.

Δημοσ.

εννοείται οτι είναι μια  κερδισμένη υπόθεση στα δικαστήρια.

για το ποινικό της υπόθεσσης η πρθεσμία νομίζω είναι τρίμηνο, μέχρι την 1-12-2013.

για το αστικό.. νομίζω είναι 5ετία.

 

ας ρωτηθούν δικηγόροι


Αυτο ειναι ενα τυπικό έγγραφο το οποίο στέλνουν για να επιβεβαιώσουν οτι έλαβαν την καταγγελία, δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. (συμμετείχα και εγω στην εν λόγω παραγγελία)

 

 

 

 

 

Παλαιότερα είχα λάβει και εγω ενα παρόμοιο  μαιλ για αλλη υπόθεση για την οποία δεν πληροφορήθηκα τότε ποια ήταν η έκβαση της.

 

η εντύπωση που σχημάτισα είναι διαφορετική από τη δική σου.

νομίζω ότι  θα επιβληθεί ποινή κλεισίματος ή και πρόστιμο 1 εκατομμύριο και...

 

είχα πει αρχικά ότι να μη σταλεί το ίδιο κείμενο απο όλους. αλλά ο καθένας να προσδθέσει το διό του στοιχείο στην υπόθεση.  η υπηρεσία που παρέλαβε τις 27 καταγγελίες, πήρε από κάθε καταγγελία το διαφορετικό ουσιαστικό στοιχείο και την έδεσε την ιστορία.

 

χωρίς να είμαι νομικός, αντιλαμβάνομαι ότι θέτει θέμα δόλου.  ιδιαίτερα με την απάντηση "κουπόνι"

 

ΘΑ ΤΟ ΦΥΣΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΚΡΥΩΝΕΙ!

Δημοσ.

Η επιτυχια ποια ειναι ακριβως; Γιατι το παραπανω δεν αποτελει αποφαση δικαστηριου.

Κάνεις λάθος.

Ορίστε την έβγαλε την απόφαση:

 

[...] θα επιβληθεί ποινή κλεισίματος ή και πρόστιμο 1 εκατομμύριο και...

 

:P

  • Like 4
Δημοσ.

 

Η επιτυχια ποια ειναι ακριβως; Γιατι το παραπανω δεν αποτελει αποφαση δικαστηριου.

 

Γράφει πουθενα ότι είναι απόφαση δικαστηρίου; Όλα με τη σειρά τους.  Και συνήθως γελάει καλά, όποιος γελάει τελευταίος.

Δημοσ.

"Ο αντίλογος για τον αντίλογο είναι ουσιαστικός μόνο σε επίπεδο συνείδησης.."

Το αποτέλεσμα που θα υπάρξει από αυτή την κίνηση όποιο και αν είναι (ακόμα και το πιο απλό να μην ξαν'εχουμε τα ίδια από τους ίδιους) θα το καρποθουμε όλοι μας.. οπότε μην βιαζόμαστε να βάλουμε ένα τεράστιο 0 σε άλλων προσπάθειες κιόλας..

  • Like 1
Δημοσ.

"Ο αντίλογος για τον αντίλογο είναι ουσιαστικός μόνο σε επίπεδο συνείδησης.."

Το αποτέλεσμα που θα υπάρξει από αυτή την κίνηση όποιο και αν είναι (ακόμα και το πιο απλό να μην ξαν'εχουμε τα ίδια από τους ίδιους) θα το καρποθουμε όλοι μας.. οπότε μην βιαζόμαστε να βάλουμε ένα τεράστιο 0 σε άλλων προσπάθειες κιόλας..

Να μη βιαζόμαστε να βγάλουμε δικαστικές απόφασεις και ποινές από πάνω.

Εκεί ήταν η ένσταση.

Δημοσ.

Να μη βιαζόμαστε να βγάλουμε δικαστικές απόφασεις και ποινές από πάνω.

Εκεί ήταν η ένσταση.

Δεν ήταν στοχευμενο το σχόλιο μου για κανέναν να το ξεκαθαρίσω..

Νομίζω όμως περιέγραψε τι προβλέπει ο νόμος οχι το δεδικασμένο.. το οποίο αν υπάρξει θα είναι μετά από 65414651316 χρόνια..

Το σίγουρο είναι οτι δεν θα επαναληφθεί αυτη η συμπεριφορά μετά απο αυτή την κοινοποίηση και αν γίνει,θα είναι ενα μεγάλο ρίσκο για όποιον .. αυτό και μόνο είναι μιας μικρής κλίμακας νίκη,υπέρ του καταναλωτή δηλαδή όλων μας..

Δημοσ.

Δεν ήταν στοχευμενο το σχόλιο μου για κανέναν να το ξεκαθαρίσω..

Νομίζω όμως περιέγραψε τι προβλέπει ο νόμος οχι το δεδικασμένο.. το οποίο αν υπάρξει θα είναι μετά από 65414651316 χρόνια..

Το σίγουρο είναι οτι δεν θα επαναληφθεί αυτη η συμπεριφορά μετά απο αυτή την κοινοποίηση και αν γίνει,θα είναι ενα μεγάλο ρίσκο για όποιον .. αυτό και μόνο είναι μιας μικρής κλίμακας νίκη,υπέρ του καταναλωτή δηλαδή όλων μας..

 

Το σημαντικο ειναι αυτο. Να σταματησουν αυτες οι πρακτικες.

Δημοσ.

Δεν ήταν στοχευμενο το σχόλιο μου για κανέναν να το ξεκαθαρίσω..

Το ξέρω

 

 

Το σίγουρο είναι οτι δεν θα επαναληφθεί αυτη η συμπεριφορά μετά απο αυτή την κοινοποίηση και αν γίνει,θα είναι ενα μεγάλο ρίσκο για όποιον .. αυτό και μόνο είναι μιας μικρής κλίμακας νίκη,υπέρ του καταναλωτή δηλαδή όλων μας..

Συμφωνώ απόλυτα.

Δημοσ.

Ποια δικαστηρια, ποιες καταδικες και λουκετα;

Οποιος εχει διαβασει αντιστοιχες δημοσιευμενες αποφασεις/περιπτωσεις, ξερει οτι κατα 99,5% το αποτελεσμα θα ειναι η γραπτη απολογια της εταιριας ή ενα διοικητικο προστιμο που ειτε δε θα πληρωθει ποτε, ειτε θα πληρωθει σε υψος τετοιο που θα ειναι στο 1/10 με 1/5 των χρηματων που θα εχανε ο Κωτσος αν εκτελουσε τις παραγγελιες. (εκει που λεει για το εκατομμυριο λεει και για το 1,5 χιλιαρικο ο νόμος)

Το χειροτερο ολων; Ακομα και να εισπραχθει προστιμο θα παει υπερ του δημοσιου και ο καταγγελων δε θα δει ουτε ενα σεντ (ακομα κι αν προκειται για περιπτωση που εχει υποστει ζημια οποιασδηποτε φυσης, μονο μεσω δικαστηριων θα δει χρηματα). Κατα τ'αλλα γιναμε κυνηγοι αποδειξεων γιατι εκει καθε τοσο εχουμε μια ανταποδοση. Στη σαπιλα της αγορας λεμε απλα 'πληρωσε ενα νταβατζιλικι' στο κρατος και συνεχισε. Να δω αν και πότε θα αλλαξει αυτο.

Δε θα υποχρεωθει φυσικα να υπογραψει καμια 'υποσχεση' οτι δε θα ξανασυμβει.

Δεν ηταν η 1η τετοια περιπτωση με το καταστημα ουτως ή αλλως, και την προηγουμενη φορα παλι ειχαν υποβληθει καταγγελιες με παρομοιες κοινοποιησεις, παρολα αυτα δεν κινδυνευει οχι με κλεισιμο, οχι με διπλασιασμο του... εκατομμυριου αλλα ουτε καν του 1,5 χιλιαρικου (ΑΝ τυχον επιβληθει κι αυτο και δεν εχουμε απλα εγγραφη απολογια).

Δεν ειναι θεμα 'φοβου' για το καταστημα, προφανως εγινε απο αμελεια (οπως παντα) για την οποια φυσικα και εχουν ευθυνη.

Λυπαμαι που σας τη χαλαω αλλα δεν "αλλαζουν" ετσι απλα αυτα στην Ελλαδα. Οχι πλεον τουλαχιστον. (δεν ειναι ουτε μιζερια, ξαναλεω ψαξτε δημοσιευσεις πχ στο Συνηγορο του Καταναλωτη να δειτε εκβασεις τετοιων και αλλων υποθεσεων)

 

Συγχαρητηρια για την προσπαθεια. (επιτυχια θα ειναι οταν ανακοινωθει προστιμο και θα μπορειτε να πατε να τους το τριβετε στη μουρη)

 

ΥΓ. Μεγαλυτερη "ποινη" παιζει να φανε αν αποφασισω να τους γραψω κανα κατεβατο για παραγγελιες που μου ακυρωσαν μονομερως επειδη δεν δεχθηκα τις έγγραφες (!!! γι αυτο λεω για αμελεια-βλακεια !!!) απαιτησεις τους να ΠΡΟΚΑΤΑΒΑΛΩ ποσο για παραγγελια που εκανα (κατι επισης καθετα αντιθετο σε πολλες πτυχες της νομοθεσιας)

ΥΓ2. Σορι αλλα δεν παρακολουθω το sub-forum του ιντερνετ

  • Like 1
Δημοσ.

Ακόμα και αυτό που περιγράφεις είναι το καλύτερο του "τίποτα" ..

Αν θέλουμε να αλλάξει κάτι πρέπει να αναγάγουμε αυτό το λίγο σε περισσότερο,όχι μηδενιστικά..

Τίποτα δεν είναι εύκολο .. το μόνο εύκολο είναι να το περιγράφω ναι μεν αλλά να παραμένω στο τίποτα..

Δημοσ.

Ποια δικαστηρια, ποιες καταδικες και λουκετα;

Οποιος εχει διαβασει αντιστοιχες δημοσιευμενες αποφασεις/περιπτωσεις, ξερει οτι κατα 99,5% το αποτελεσμα θα ειναι η γραπτη απολογια της εταιριας ή ενα διοικητικο προστιμο που ειτε δε θα πληρωθει ποτε, ειτε θα πληρωθει σε υψος τετοιο που θα ειναι στο 1/10 με 1/5 των χρηματων που θα εχανε ο Κωτσος αν εκτελουσε τις παραγγελιες. (εκει που λεει για το εκατομμυριο λεει και για το 1,5 χιλιαρικο ο νόμος)

 

Από search στο ίντερνετ, νομίζω ότι υπάρχει προηγούμενη καταδίκη, το 2010 ή και το 2011.  πιθανά αυτή να είναι η τρίτη και φαρμακερή!

 

Και είναι πολλές οι καταγγελίες, 27, οπότε εκτιμώ ότι θα μπει μεγάλο πρόστιμο. το πιο μεγάλο!

 

διαβάζοντας και μόνο τον τίτλο του εγγράφου, πείθεται κάποιος ότι η παράβαση του νόμου έχει συντελεστεί. το ζητούμενο απαντητικό υπόμνημα εκτιμώ ότι επιναι τυπικό, καθώς κανένας δεν τιμωρείται αν δεν απολογηθεί. είναι μια νομική διαδικασία. απομένει η κρίση  του δημόσιου φορέα που είναι επιφορτισμένος με την εφαρμογή του νομου (προστασία του καταναλωτή)

 

τα στοιχεία και τα επιχειρήματα είναι πολλά και διάσπαρτα στο δημόσιο έγγραφο.

 

ότι χρειάζεται για να κάνει κόπυ και παστ ο δικηγόρος του καθένα. Κι ας μην είστε μέσα στους 27...  και τώρα μπορείτε να κινηθείτε.

δημοσιευσεις πχ στο Συνηγορο του Καταναλωτη να δειτε εκβασεις τετοιων και αλλων υποθεσεων)

 

Δεν είναι έγγραφο του ΣτΚ. Είναι της υπηρεσίας του Υπουργείου Ανάπτυξης που ελέγχει την αγορά. Και κόβει πρόστιμα ή κλείνει επιχειρήσεις. Ο ΣτΚ παρεμβαίνει διαμεσολαβητικά. Δεν επιβάλλει διοικητικά πρόστιμα, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.

Άλλο πράγμα η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Αυτήν" φοβούνται" οι επιχειρήσεις!

 

ΥΓ το έγγραφο έχει ημερομηνία έκδοσης 17-10-13.  Με προθεσμία 8 ημερών. Οπότε σήμερα έχει λήξει η προθεσμία, αν έχει επιδοθεί στος 17-10-13 νομότυπα. Και από Δευτέρα, ο καθένας μας έχει δικαίωμα να ζητήσει απο τη ΓΓΚ αντίγραφο της απάντησης. Και μετά μήνυση ή αστική αγωγή.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...