Προς το περιεχόμενο

Seagate ST2000DM001 Barracuda 2TB 43.23Ε


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 282
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

πραγματικα, κανεις δεν σκεφτηκε να παρει ενα τηλ να ρωτησει αν προκειται περι λαθους;

τις φωτογραφίες από το chat του καταστήματος στην 2η σελίδα του θέματος τις είδες?

Δημοσ.

πραγματικα, κανεις δεν σκεφτηκε να παρει ενα τηλ να ρωτησει αν προκειται περι λαθους;

Κοίτα μερικά ποστ πίσω, παιδί τους έγραψε στο τσατ και είπαν ότι δεν είναι λάθος.

Επίσης, στο τηλέφωνο που σε παίρνουν μετά που κάνεις την παραγγελία λένε ότι δεν είναι διαθέσιμο από τους προμηθευτές και θα τους τον ξαναφέρουν σε 5-6 μήνες οπότε και μπορείς να ξανακάνεις παραγγελία, δε σου λένε ότι έγινε λάθος... 

Δημοσ.

5-6 μήνες....?  :shock:  :shock:  :-D  :-D  όρε πλάκες !!! και εμένα μια απ τα ίδια δεν υπάρχει μπλα-μπλα.... πάντως την αρνητική θα την φάνε από μένα γιατί είναι χρωστούμενο από παλιά και είναι ευκαιρία!

Δημοσ.

Επισης ο ts αναφερει οτι τον ενημερωσαν πως θα παραλαβει κανονικα.
 

Μου εστειλαν e-mail και λεει: ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΕ ΕΣΑΣ ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΜΑΣ Ή ΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΑΠΟ 5 ΕΩΣ 9 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ. ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΛΑΒΑΒΟΥΜΕ. ΕΥΧΑΡΙΣTOYΜΕ ΠΟΛΥ!


Επομενως οι προμηθευτες τους εχουν κανονικα αποθεμα οπως τον ενημερωσαν.

Δημοσ.
ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ('χχχχχχ'), ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ-ΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣTOYΜΕ ΠΟΛΥ! ΣΑΣ ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ,Γ. Χατζηχχχχχ-210619χχχχ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ SMS Ή ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ 698070χχχχ.

 

 

Γιατί θέλουν να είναι ασόβαροι οι άνθρωποι;

 

Στο τηλέφωνο του λέω, δε με πειράζει, θα περιμένω. Όχι μου λέει. Δε γίνεται, πρέπει να την ακυρώσω. Τον ρώτησα μήπως κάνανε λάθος στην τιμή και κόλλησε. Τα μάσησε λίγο κάτι είπε για προμηθευτές... To ψέμα έχει κοντά ποδάρια.

 

Βασικά το ψιλοπερίμενα πως θα δε θα μας εκπλήξουν ευχάριστα. Τουλάχιστον να λέγανε "συγγνώμη, λάθος". Αλλά αυτά τα ψέματα είναι εξοργιστικά. Λες και θα καλυφθούν νομικά αν στείλουν ένα μέιλ να λέει πως ο πελάτης ζήτησε ακύρωση.

 

Τι να πεις...

  • Like 2
Δημοσ.

Εμένα μου είπαν για 8 μήνες καλά ναι ότι να ναι... Έχω  ξαναψωνίσει αλλά ήμουν ευχαριστημένος . Αυτό είναι κοροϊδία τι 5-6 και 8 μήνες για ένα τεχνολογικό προϊόν σοβαρά;;

Δημοσ.

Προσωπικά με πείραξε μόνο το γεγονός ότι μου στείλανε sms (αφού με είχαν πάρει τηλ να μου πουν ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα) που έλεγε ότι κατόπιν αιτήματος μου ακυρώνουμε την παραγγελία. Δεν χρειαζόταν η επιπλέον κοροϊδία νομίζω !

  • Like 1
Δημοσ.

Τα ίδια και εδώ. Μου είπαν ότι θα το έχουν διαθέσιμο μετά από 5-6 μήνες άρα θα πρέπει να ακυρώσουν την παραγγελία μου. Από που προκύπτει ότι θα πρέπει να ακυρώσουν την παραγγελία μου αφού κατά την παραγγελία δέχτηκα να ενημερωθώ όταν γίνει διαθέσιμο;;; Οποιαδήποτε στιγμή και αν είναι αυτή.

 

Δυστυχώς είχα δουλειά και δεν μπόρεσα να συζητήσω περαιτέρω μαζί τους. Μια αξιολογησούλα στο skroutz χρειάζεται μόνο και μόνο γιατί δεν έχει λογική η ακύρωση της παραγγελίας μου.

 

Το αστείο της υπόθεσης είναι όντως το SMS που γράφει "κατόπιν αιτήματός σας".  :-D  :-D  :-D

Δημοσ.

Ρε τι λαμόγια. Με κάλεσαν και όταν άκουσα όταν θα είναι διαθέσιμο μετά από 5-6 μήνες κόντεψε να μου πέσει το κινητό :-D .Αν δεν ήμουν έξω ίσως να αντιδρούσα αλλιώς. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...