Προς το περιεχόμενο

Seagate ST2000DM001 Barracuda 2TB 43.23Ε


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μια χαρα κατανοητο εγινε αυτο που ειπες. Αυτο που εσυ δεν καταλαβες ειναι οτι αυτο που λες περι "στοκ σε τιμη προσφορας" δεν εχει καμια σχεση με το οποιοδηποτε θεμα DOA. Ποτέ σε DOA δεν μπαινει στο 'παιχνιδι' η τιμη, παντα γινεται απλως αντικατασταση προϊοντος, αυτοι θα παρουν πισω εναν χαλασμενο δισκο 2ΤΒ και θα παρεχουν εναν νεο. Τακτικες στυλ eshop/πλαισιου κλπ που προσφερουν πιστωτικα στην τιμη αγορας οποτε του συμφερει και στις τρεχουσες τιμες της αγορας παλι οποτε τους συμφερει ειναι να μην πω τι.

 

Το αν λοιπον οι παραγγελιες στα 43 ευρω ηταν 90 και ο ιδιος προμηθευτης (στον οποιο θα γυρισει το DOA τεμαχιο) εστειλε στο καταστημα 90 δισκους ή ξερω γω... 190 (με σκοπο να πουλησουν πχ και 100 στην 'κανονικη τιμη') δεν το ξερεις (το λες και μονος σου αλλωστε). Αν εχουν λοιπον στοκ απο τους υπολοιπους 100 (που αυθαιρετα και υποθετικα ανεφερα) οφειλουν να του στειλουν εναν δισκο αμεσα. Το ιδιο το καταστημα, οταν ολοκληρωθει το DOA θα λαβει εναν νεο δισκο απο τον προμηθευτη τον οποιο προφανως θα πουλησει στην κανονικη τιμη. Αν απο την αλλη δεν υπαρχει στοκ απο τον συγκεκριμενο προμηθευτη, μπορει να εξυπηρετησει τον πελατη και με δισκο απο αλλο προμηθευτη, ακομα και να προτεινει αλλο αντιστοιχο μοντελο στον πελατη για αμεση εξυπηρετηση (εφοσον το δεχθει φυσικα αυτο ο πελατης).

Το αποτελεσμα θα ειναι περιπου (ή και ακριβως) το ιδιο.

  • Like 3
  • Απαντ. 282
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

@Questioner: Αυτό που αναφέρεις δεν είναι DOA του καταστήματος. Όπως γράφεις και από την παράθεση των όρων της πολιτικής του καταστήματος "Σύμφωνα με την πολιτική του εκάστοτε κατασκευαστή" αποτελεί μέρος της συμφωνίας με τον προμηθευτή. DOA από την πλευρά του καταστήματος σημαίνει να ελεγχθεί το αντικείμενο άμεσα από το service point του καταστήματος και να προβεί το κατάστημα σε άμεση αντικατάσταση. Αν είναι να πάει για έλεγχο στον προμηθευτή και αυτός να αποφασίσει τι θα κάνει, αυτό είναι RMA και χρήση εγγύησης. Τα καταστήματα που υποστηρίζουν DOA κάνουν επιτόπου τον έλεγχο και τελειώνει το θέμα εκεί χωρίς να εμπλακεί ο προμηθευτής. Το έχω κάνει με MediaMarkt (είτε σε προβληματικό προϊόν είτε σε προϊόν που δεν κάλυπτε αυτό που έλεγε), σε e-shop (σε κατάστημα που διέθετε και service point) και σε πλαίσιο. Γι αυτό και αυτά τα καταστήματα αναφέρουν συνήθως στα προς πώληση προϊόντα τους που καλύπτονται από DOA ακριβώς αυτή την "παροχή". 

Δημοσ.

@giorginho

 

Για την πολιτική του συγκεριμένου καταστήματος/προμηθευτή/κατασκευαστή ξεκαθαρίστηκε το θέμα, με την παράθεση των όρων που εχει βάλει, είτε μας (σου) αρέσει είτε όχι.

 

Παρά το γεγονός ότι η πολιτική του είναι συγκεκριμένη, συνεχίζεις να σχολιάζεις το θέμα doa με βάση τον τρόπο με τον οποίο εσύ θα ήθελες να ανταποκριθεί το κατάστημα στη συγκεριμένη περίπτωση. Προσωπικά, σταματώ εδώ αυτή τη συζήτηση.

 
  • Like 1
Δημοσ.

Για το doa έδωσε απάντηση ο Questioner στο post #265, με την παράθεση της σχετικής πολιτικής του καταστήματος, και το θέμα τελειώνει εκεί.

 

Αυτό που έγραψα, και φαίνεται ότι δεν έγινε κατανοητό, είναι ότι για τη συγκεκριμένη προσφορά, η οποία ξεκίνησε, προφανώς, με λάθος τιμή, ο προμηθευτής φαίνεται ότι έστειλε συγκεκριμένο αριθμό δίσκων στο ebw προκειμένου να ανταποκριθεί αυτό στις παραγγελίες και για το λόγο αυτό δώσαμε τα συγχαρητήριά μας τόσο στο κατάστημα όσο και στον προμηθευτή. Επομένως, εάν αυτή η σκέψη είναι σωστή, τότε δεν υπάρχει πλεόνασμα δίσκων, με τη συγκεκριμένη τιμή της προσφοράς, στο κατάστημα για να αντικαταστήσει ένα δίσκο, έστω και να ήθελε να παραβεί την πολιτική του.

Eιχες δικιο τελικα δεν ειχα καταλαβει τιποτα απο οσα εγραψες, προφανως αυτα στην τελευταια παραγραφο (μετα την "ληξη" του θεματος DOA) δεν αναφερονται στο DOA και το ebw. Βεβαια δεν καταλαβαινω σε τι μπορει να αναφερονται αλλά παρολα αυτα σου ζητω συγγνωμη.

 

Οσο κι αν θελετε καποιοι παντως να περασετε εδω μεσα 'περιεργους' και καταχρηστικους όρους καταστηματων/αντιπροσωπειων κλπ ως ισχυροτερους της ελληνικης νομοθεσιας (βλ. ευθυνες του πωλητη για πραγματικα ελαττωματα --pkatsou αν δεν το καταλαβες παει και σε εσενα αυτο, δεν εχει καμια σχεση το RMA και η εγγυηση με την παρουσα περιπτωση--) σορι αλλα θα ειμαι εδω να σας την σπαω. Κι αν το κανετε απο αγνοια και δεν γουσταρετε να ψαχνεστε για δικο σας καλο, τουλαχιστον δεν επρεπε καν να σας επιτρεπεται να γεμιζετε με παραπληροφορηση και αλλες μπαρουφες το μυαλο του κοσμου που μπαινει και διαβαζει εδω μεσα.

Δημοσ.

Giorginho συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σχετικά με το ότι δε μπορεί το κάθε κατάστημα να βάζει δικούς του όρους και με βάση αυτούς να πορεύεται στις συναλλαγές του με τους πελάτες αλλά πρέπει να ακολουθεί την κείμενη νομοθεσία. Δυστυχώς όμως στην πλειονότητα των περιπτώσεων αυτό δε συμβαίνει. Οπότε είναι ίσως καλύτερο να ξέρει ένας πελάτης από πριν τι ακριβώς θα συμβεί σε κάθε περίπτωση σε ένα κατάστημα προκειμένου να μην ταλαιπωρείται και να μη χαλάει τη ζαχαρένια του για να "πείσει" το κατάστημα ποιες ακριβώς είναι οι υποχρεώσεις του. Ειδικά με το θέμα του doa 2 είναι οι κατηγορίες αντιμετώπισης: η μία που πετάει το μπαλάκι στον προμηθευτή/αντιπρόσωπο κλπ (και το αναφέρει και στην ιστοσελίδα του για να είναι "καλυμμένο" το κατάστημα) και η άλλη που επιλέγει να λύσει το θέμα μόνο του. Προτιμώ λοιπόν να ξεχωρίσω τα καταστήματα σε αυτές τις 2 κατηγορίες και να ξέρω που μπαίνω κάθε φορά παρά να προσπαθώ εκ των υστέρων να βγάλω άκρη με φωνές και προστασία καταναλωτή κλπ. Δυστυχώς για να επικαλεστείς τη νομοθεσία πρέπει να ξέρεις ότι υπάρχει και συντεταγμένο κράτος για να σε στηρίξει αν έχεις δίκιο ή ακόμα χειρότερα ότι το κόστος για αυτή την επίκληση (και εφαρμογή της) δε θα είναι πολλαπλάσιο της όποιας οφέλειας θα προκύψει. Γι αυτό ανέφερα όσα έγραψα και πιο πάνω στο post μου. Δε δικαιολογώ κανένα κατάστημα που αποφασίζει κάτι διαφορετικό από τις υποχρεώσεις του αλλά μου είναι πλέον εξαιρετικά δυσάρεστο και ψυχοφθόρο να σκάω για να πετύχω την αποδοχή των δικαιωμάτων μου. 

  • Like 2
Δημοσ.

Πράγματι αυτό που παρέθεσα δεν αναφέρει ρητά περίπτωση DOA αλλά υπονοεί ο,τι είναι δυνατό εφόσον είναι πολιτική του εκάστοτε κατασκευαστή/αντιπροσώπου/εισαγωγέα. Με άλλα λόγια πετάνε το μπαλάκι αλλού όπως αναφέρθηκε από τα παιδιά. Παρ' όλα αυτά αν λάβει κανείς υπόψη την αντιμετώπιση που είχαμε στην ασυνήθιστα χαμηλή τιμή των σκληρών νομίζω πως θα τον αντικαταστήσουν στον φίλο χωρίς μα και μου.

 

Επίσης όταν ένα προϊόν φτάσει ως DOA ούτως ή αλλιώς πρέπει να κινηθούν διαδικασίες RMA. Από εκεί και πέρα μερικά καταστήματα προσφέρουν ένα μικρό χρονικό διάστημα όπου κατά το RMA γίνεται άμεσα αντικατάσταση σε περίπτωση DOA. Θέλω να πω πως οι δύο όροι δεν είναι ανεξάρτητοι.

Δημοσ.

Και πάλι όμως θα πρέπει να αντικαταστήσει τον σκληρό άμεσα και όχι 'κάτσε να το στείλω στον προμηθευτή' και άλλα τέτοια κοσμητικά!

  • Like 2
Δημοσ.

Σήμερα ειχα ενημέρωση , δεν εχουν απόθεμα για να γίνει DOA οπότε μου έδωσαν 3 επιλογές ητε να μου επιστρέψουν τα χρήματα , ητε να μου κάνουν πίστωση στο μαγαζι ή να κάνουν παλι παραγγελία απο τον προμηθευτή με αναμονή περίπου 15 μερες . Διάλεξα να περιμένω ... 15 μέρες δεν ειναι και πολλές , με την ubiquiti το ανώτερο που περίμενα ηταν 6 μήνες σε RMA .

 

EDIT: Εφόσον στο site διχνει οτι ειναι διαθέσιμος πιθανόν κατι αλλο να παίζει με αυτους τους δίσκους ... και ερχοντε ξεχωριστά ....

Δημοσ.

Δευτερα έστειλα με Γενικη , τετάρτη τον έλαβαν και με ειδοποίησαν με κωδικο service , τον έστειλαν στον προμηθευτή και αναμένουμε νεότερα ...

Μα απο την στιγμη που τον εστειλαν στον προμηθευτη, ο προμηθευτης θα τους τον αντικαταστησει... τι θα πει "να κανουν νεα παραγγελιά απο τον προμηθευτη"?? Δεν ειναι θεμα αναμονης νεας παραγγελιας, απλα ειναι θεμα πότε θα ερθει ο δισκος-αντικαταστατης απο τον προμηθευτη. Απο την αλλη, μην πιστευεις ουτε 100% την ενδειξη διαθεσιμοτητας στην ιστοσελιδα, ουτε και το οτι δεν υπαρχει (γενικα) αποθεμα. Απλα ηταν αναμενομενο/συνηθισμενο (αν και οχι υποχρεωτικο/αναγκαιο) να σου ζητησουν (εστω και χωρις να στο ζητησουν ευθεως) να περιμενεις να γινει η ολη διαδικασια αντικαταστασης με τον συγκεκριμενο προμηθευτη για διαφορους λογους που δεν αφορουν τον πελατη και δε θα επρεπε να να ειναι το κριτηριο της γρηγορης ή καθυστερημενης εξυπηρετησης απο μερους τους (εκτος αν πραγματι δεν ειχαν καθολου στοκ του δισκου, απο οποιοδηποτε προμηθευτη).

Επισης προφανως και ηταν δικαιωμα σου να παρεις τα χρηματα της αγορας, οπως και προφανως σε συμφερει να επιλεξεις να περιμενεις την αντικατασταση (ετσι κι αλλιως για 15 μερες οπως λεει και ο pkatsou παραπανω τι να γκρινιαζεις και να κυνηγας... και οπως λες κι εσυ εχουν υπαρξει και πολυ 'χειροτερες' περιπτωσεις για να 'αγωνιστεις'!).

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα,
 
τον είχα πάρει κι εγώ το δίσκο και τώρα έκατσα να ασχοληθώ. Τον ήθελα γιατί έχω έναν εξωτερικό WD mybook studio που έχει αρχίσει να μου κάνει κάτι περίεργα και μιας και τον χρησιμοποιώ για back up δε θέλω να το ρισκάρω. Σήμερα λοιπόν άνοιξα τη θήκη και τον έβαλα μέσα αλλά από ότι φαίνεται δεν τον υποστηρίζει η πλακέτα. Το είχα ξανακάνει αυτό παλιά και είχα αλλάξει τον 500αρι που είχε με έναν 1τέρα. Τώρα πρόσεξα βέβαια πως και ο αρχικός και ο 1 τέρα είναι wd green. Οπότε μάλλον θα υποστηρίζει μόνο WD.
 
Σαν εσωτερικός σε desktop δουλεύει κανονικότατα. To γκούγλαρα κιόλας και φαίνεται πιθανό να υπάρχει ασυμβατότητα με τη θήκη wd. Δοκίμασα κι ένα κόλπο για να κάνω reset τo onboard chipset memory αλλά τζίφος. Οπότε με σειρά προτεραιότητας:

 

  • ελπίζω να έχει κάποιος εδώ συναντήσει το ίδιο πρόβλημα και να μου προτείνει μια φανταστική λύση, ή
  • θα τον δώσω 50 ευρώ (δλδ 1 παραπάνω από όσα έδωσα τελικά) στον πρώτο από αυτούς που είχαν ποστάρει εδώ ζητώντας "παραπανίσια" κομμάτια- και που θα έρθει ΒΠ Αθήνας να τον πάρει. Εννοείται με την απόδειξη και το σακουλάκι του όπως μου ήρθε, ή
  • Αν δε τον θελήσει κανείς από αυτούς που πόσταραν, θα τον βάλω 55 στις αγγελίες.

ΥΓ: Ισχύουν αυτά που έγραψα παραπάνω οπότε δεν ενδιαφέρομαι να τον δώσω σήμερα. Αν τύχει και βρω κάποια λύση στις επόμενες 3-4 μέρες, προφανώς τον κρατάω. Μετά, προτεραιότητα έχουν αυτοί που πόσταραν.

 

 

ΥΓ2: Δε θέλω να ασχοληθώ να αγοράζω άλλη θήκη κτλ. Αυτή που έχω με βολεύει γιατί έχει esata και firewire οπότε θα κοιτάξω να βρω κανέναν WD να βάλω.

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...