Tomahawk Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2013 Εγώ έχω πρόβλημα με υποκατάστημα. Πήγα να παραλάβω, ο πωλητής νόμιζε πως θα τον πάρω στα 87€ του site, του τονίζω πως είναι 47€ και του ξαναλέω τον κωδικό παραγγελίας... Άρχισε τις ερωτήσεις, πως έγινε αυτό, τι προσφορά ήταν αυτή κλπ και σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο του υποκαταστήματος αρνήθηκαν να μου τον δώσουν γιατί λέει αυτοί τον παρέλαβαν στα 82€ και πως πρέπει να μιλήσουν με τα κεντρικά. Πήρε μπροστά μου τηλέφωνο και δεν υπήρχε κάποιος υπεύθυνος να τον συνδέσουν εκείνη τη στιγμή και μου πετάει την ατάκα "Μπορείς να τους καλέσεις κι εσύ αν θες μόλις πας σπίτι"... Εγώ του απαντώ "Δεν είμαι εγώ ο υπεύθυνος του καταστήματος για να λύσω οικονομικές διαφορές με τα κεντρικά" και τότε κατάλαβε (μάλλον) τι μου είπε. Σήμερα πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα, μου είπαν πως τους έχουν στείλει mail και δεν έχουν απαντήσει ακόμη (ασχολίαστο) και πήρα εγώ στα κεντρικά να δω τι θα μου πουν... Απο τις 12 το μεσημέρι περιμένω να με καλέσουν.
paylidis Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2013 Εγώ έχω πρόβλημα με υποκατάστημα. Πήγα να παραλάβω, ο πωλητής νόμιζε πως θα τον πάρω στα 87€ του site, του τονίζω πως είναι 47€ και του ξαναλέω τον κωδικό παραγγελίας... Άρχισε τις ερωτήσεις, πως έγινε αυτό, τι προσφορά ήταν αυτή κλπ και σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο του υποκαταστήματος αρνήθηκαν να μου τον δώσουν γιατί λέει αυτοί τον παρέλαβαν στα 82€ και πως πρέπει να μιλήσουν με τα κεντρικά. Πήρε μπροστά μου τηλέφωνο και δεν υπήρχε κάποιος υπεύθυνος να τον συνδέσουν εκείνη τη στιγμή και μου πετάει την ατάκα "Μπορείς να τους καλέσεις κι εσύ αν θες μόλις πας σπίτι"... Εγώ του απαντώ "Δεν είμαι εγώ ο υπεύθυνος του καταστήματος για να λύσω οικονομικές διαφορές με τα κεντρικά" και τότε κατάλαβε (μάλλον) τι μου είπε. Σήμερα πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα, μου είπαν πως τους έχουν στείλει mail και δεν έχουν απαντήσει ακόμη (ασχολίαστο) και πήρα εγώ στα κεντρικά να δω τι θα μου πουν... Απο τις 12 το μεσημέρι περιμένω να με καλέσουν. τι μπλεκεσαι με υποκαταστηματα, οι περισσότεροι ειναι παρακμιακοι τύποι χρεωμένοι ως το λαιμο που ψάχνουν κάπου να πιαστουν... 2 φορές εχω μπλέξει και τις 2 απηύδησα...
HolyMan Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2013 Εγώ έχω πρόβλημα με υποκατάστημα. Πήγα να παραλάβω, ο πωλητής νόμιζε πως θα τον πάρω στα 87€ του site, του τονίζω πως είναι 47€ και του ξαναλέω τον κωδικό παραγγελίας... Άρχισε τις ερωτήσεις, πως έγινε αυτό, τι προσφορά ήταν αυτή κλπ και σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο του υποκαταστήματος αρνήθηκαν να μου τον δώσουν γιατί λέει αυτοί τον παρέλαβαν στα 82€ και πως πρέπει να μιλήσουν με τα κεντρικά. Πήρε μπροστά μου τηλέφωνο και δεν υπήρχε κάποιος υπεύθυνος να τον συνδέσουν εκείνη τη στιγμή και μου πετάει την ατάκα "Μπορείς να τους καλέσεις κι εσύ αν θες μόλις πας σπίτι"... Εγώ του απαντώ "Δεν είμαι εγώ ο υπεύθυνος του καταστήματος για να λύσω οικονομικές διαφορές με τα κεντρικά" και τότε κατάλαβε (μάλλον) τι μου είπε. Σήμερα πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα, μου είπαν πως τους έχουν στείλει mail και δεν έχουν απαντήσει ακόμη (ασχολίαστο) και πήρα εγώ στα κεντρικά να δω τι θα μου πουν... Απο τις 12 το μεσημέρι περιμένω να με καλέσουν. τπτ πολυ απλα επικοινωνησε με τα κεντρικα και ζητησε να γινει απο κει η παραδοση! μην μπλεκεσαι με τα υποκαταστηματα!
gorge18 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2013 Το πρώτο θύμα ! Σήμερα ηρθε και ο δικός μου και οταν τον συνδεσα ακουγόταν ενα διακεκομμένο βουητό απο μεσα και στον υπολογιστή δεν άναβε καν η οθόνη .. γύρισα εβαλα τον παλιό και ολα παλι κομπλε . Οποτε παίρνω το απόγευμα τηλέφωνο για rma... Δευτερα έστειλα με Γενικη , τετάρτη τον έλαβαν και με ειδοποίησαν με κωδικο service , τον έστειλαν στον προμηθευτή και αναμένουμε νεότερα ...
ababapanos Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2013 Τι τον εστειλαν στον προμηθευτη? απο την στιγμη που τον πηγες πισω μεσα σε 7 ημερες επρεπε κατευθιαν να σου δωσουν αλλο κοματι και οχι να περιμενεις να το στειλουν στον προμηθευτη και ιστοριες... 1
Questioner Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2013 Νομίζω πως γίνεται έτσι όπως λέει ο ababapanos. Έπρεπε να σου τον αντικαταστήσουν κάτω από τα πλαίσια doa. Βέβαια ίσως να μην είχαν απόθεμα και περιμένουν από τον προμηθευτή. Κοίταξε να μην σου δώσουν τίποτα refurbished.
makfil Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2013 Μάλλον δεν έχει διαθέσιμους δισκους σ' αυτή την τιμή, δεδομένου, άλλωστε, ότι περίμενε πρώτα την παραλαβή από τον προμηθευτή για να μας τους δώσει.
Questioner Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2013 Δεν υπάρχει doa σε όλα τα καταστήματα... Σύμφωνα με την πολιτική του εκάστοτε κατασκευαστή, η συσκευή σας μπορεί να αντικατασταθεί με άλλη ίδιου τύπου, εφόσον δεν λειτουργεί ή υπολειτουργεί κατά την πρώτη ενεργοποίησή της εντός 7 ημερών απο την ημερομηνία αγοράς. Για να γίνει αντικατάσταση ή πίστωση του προϊόντος θα πρέπει πρώτα να ελεγχθεί σε εύλογο χρονικό διάστημα από το τεχνικό τμήμα του κατασκευαστή-αντιπροσώπου-εισαγωγέα. Επίσης η συσκευή για να την κάνει ο κατασκευαστής - εισαγωγέας δεκτή για αντικατάσταση δεν πρέπει να έχει υποστεί αντικανονική χρήση ή να φέρει σημάδια κακής μεταχείρισης (γρατσουνιές, χτυπήματα, σπασίματα, υγρασία, σημάδια οξείδωσης, κ.α.). Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί πλήρες, ήτοι να περιλαμβάνονται στη συσκευασία πέρα από τη συσκευή δέκτης, laptop, κινητό,.... όλα τα παρελκόμενα, όπως ενδεικτικά: μπαταρίες, φορτιστής, Hands Free, Bluetooth, ακουστικά, εγχειρίδιο οδηγιών ΄ν, CDs, καλώδια κλπ, όπως αυτά περιγράφονται στις οδηγίες χρήσης. Επίσης η συσκευασία θα πρέπει να είναι πλήρης και σε άριστη κατάσταση, ( όπως ακριβώς αγοράστηκε) χωρίς σκισίματα, τσαλακώματα και με ευανάγνωστα τα σειριακά νούμερα. http://www.ebw.gr/el/page/RMA 2
giorginho Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2013 Μάλλον δεν έχει διαθέσιμους δισκους σ' αυτή την τιμή, δεδομένου, άλλωστε, ότι περίμενε πρώτα την παραλαβή από τον προμηθευτή για να μας τους δώσει.Δεν έχει σχέση με την τιμή, μόνο με το απόθεμα. Αν έχουν στοκ, πρέπει να του στείλουν άμεσα νέο δίσκο. Ο προμηθευτής έτσι κι αλλιώς οφείλει να τους τον αντικαταστήσει με νεο δίσκο χωρίς να μπλεξουν με 'νέες τιμες'.
makfil Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2013 Έχει αναρτηθεί σε προηγούμενες σελίδες η περιπέτεια συμφορουμίτη που πήγε να παραλάβει, από περιφερειακό κατάστημα, το δίσκο που αγόρασε με την προσφορά και του απάντησαν ότι δεν μπορεί να τον δώσει σε αυτή την τιμή γιατί, προφανώς, οι δίσκοι που δόθηκαν με την προσφορά δόθηκαν στο ebw στο συγκεκριμένο αριθμό αγοράς.
makfil Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2013 Για το doa έδωσε απάντηση ο Questioner στο post #265, με την παράθεση της σχετικής πολιτικής του καταστήματος, και το θέμα τελειώνει εκεί. Αυτό που έγραψα, και φαίνεται ότι δεν έγινε κατανοητό, είναι ότι για τη συγκεκριμένη προσφορά, η οποία ξεκίνησε, προφανώς, με λάθος τιμή, ο προμηθευτής φαίνεται ότι έστειλε συγκεκριμένο αριθμό δίσκων στο ebw προκειμένου να ανταποκριθεί αυτό στις παραγγελίες και για το λόγο αυτό δώσαμε τα συγχαρητήριά μας τόσο στο κατάστημα όσο και στον προμηθευτή. Επομένως, εάν αυτή η σκέψη είναι σωστή, τότε δεν υπάρχει πλεόνασμα δίσκων, με τη συγκεκριμένη τιμή της προσφοράς, στο κατάστημα για να αντικαταστήσει ένα δίσκο, έστω και να ήθελε να παραβεί την πολιτική του.
Προτεινόμενες αναρτήσεις