Despotas Δημοσ. 12 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2015 Λέω να το ξεκινήσω σύντομα και αναρωτιέμαι σε τι δυσκολία. Σκεφτόμουν για Hard αφού γενικά μου αρέσουν τα stealth και τα παίζω συνήθως Hard αλλά δε θέλω να πεθαίνω συνεχώς. Τι προτείνετε? Ευχαριστώ.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 12 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2015 Δεν ξέρω άμα παίζει ρολο στο AI, το Alien σε έχει ένα hit ανεξάρτητος δυσκολίας i think, και να θυμίσω no manual save...προσωπικά τέτοια games θέλω να τα παίζω σαν ταινία χωρίς επανάληψη οποτε πάντα βάζω easy. Good luck!
liakjim Δημοσ. 12 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2015 Πραγματικά στη ζωή μου, ζήτημα να μην τερματίσω παιχνίδι. Αυτό είναι από αυτά τα ελάχιστα.
dimyok Δημοσ. 13 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2015 Στο hard η AI οχι σε κλεβει σε **** θυμαμαι μια περιοχη που το Alien σου ερχεται αγκαλια καθε 30 sec και σε hide με το bip του tracker σε εβρισκε αμεσως . Μετα το patch εχει επιλογη για easy γιατι στο τελος παραζοριζει .Και παλι θα ιδρωσεις απο τα νευρα αλλα αξιζει να το τελειωσεις .
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 13 Αυγούστου 2015 Moderators Δημοσ. 13 Αυγούστου 2015 Στο hard η AI οχι σε κλεβει σε **** θυμαμαι μια περιοχη που το Alien σου ερχεται αγκαλια καθε 30 sec και σε hide με το bip του tracker σε εβρισκε αμεσως . Ξέρω τι φταίει. https://www.youtube.com/watch?v=c8pd32WZt4Q 2
ektelion Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Επειδή είχα πάρα πολύ υψηλές προσδοκίες για το συγκεκριμένο παιχνίδι, αποφάσισα να ασχοληθώ μαζί του μόνο αφού θα είχα τον απαιτούμενο χρόνο για να το απολαύσω, πράγμα που συνέβη πριν τρεις τέσσερις μέρες περίπου. Η πρώτη μου εντύπωση από το παιχνίδι ήταν από πολύ καλή έως εξαιρετική για τους εξής λόγους: - Τρομερή ατμόσφαιρα. - Απόλυτος σεβασμός στο lore του franchise. Οι devs αποδείχτηκαν εξαιρετικά διαβασμένοι. - Τρομερή εφαρμογή της αδράνειας στην κίνηση του ποντικιού, με αποτέλεσμα την πιο ομαλή και αληθινή κίνηση πρώτου προσώπου που έχω δει σε βιντεοπαιχνίδι (όσοι τυχόν το παίζετε με joypad δεν θα το καταλάβετε). - Εκπληκτικά εφέ φωτισμού/σκιών και εξαιρετικός ηχητικός τομέας. Στα γραφικά το παιχνίδι υστερεί, τόσο στα μοντέλα των ανθρώπων όσο και στα αντικείμενα του περιβάλλοντος, αλλά πιστεύω ότι η αδυναμία του αυτή καλύπτεται από την τρομερά ομαλή κίνηση και τον φωτισμό που ανέφερα. Αυτό όμως που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν η ΑΙ των εχθρών (στο hard). Προσωπικά έχω κολλήσει στο πρώτο κιόλας σημείο που ψάχνουν να σε βρουν για να σε καθαρίσουν. Κι αυτό γιατί εφαρμόζω γελοίες τακτικές, οι οποίες όμως φέρνουν αποτέλεσμα στη συντριπτική πλειοψηφία των stealth games. Συγκεκριμένα: - Το peek δεν σημαίνει ότι είσαι αόρατη. Ακόμη κι αν κάνεις peek, μπορούν να σε δουν οι εχθροί. - Το οπτικό πεδίο των εχθρών δεν περιορίζεται στα 5 μέτρα. - Οι εχθροί δεν ακολουθούν τις ίδιες διαδρομές, ούτε κοντοστέκονται στα ίδια σημεία σαν ρομπότ. Δεν αρκεί να απομνημονεύσεις τα μοτίβα τους για να τους ξεπαστρέψεις. Πρέπει να εκμεταλλευτείς τις κατάλληλες συγκυρίες, όποτε αυτές προκύψουν. - Οι εχθροί δεν έχουν μνήμη αμοιβάδας. Αν σε πάρουν πρέφα, δεν αρκεί να κρυφτείς κάπου για δέκα δευτερόλεπτα ώστε να ξεχάσουν ότι σε είδαν. Π.χ. χθες με είδε μία γκόμενα και κρύφτηκα στον αεραγωγό. Κατέβηκα κάτω κι έκανα loot σε ένα δωμάτιο που βρήκα. Ξανανέβηκα κάνα λεπτό αργότερα, όντας σίγουρος ότι θα με είχε ξεχάσει και θα είχε φύγει. Αυτή όμως μου την είχε στημένη στην έξοδο του αεραγωγού και μου τη φύτεψε στο δόξα πατρί με το που βγήκα. Όσο frustrating και να ακούγονται τα παραπάνω, έπιασα τον εαυτό μου να αγχώνεται πραγματικά και να περιορίζει τις αποκοτιές που θα έκανα χωρίς δεύτερη σκέψη σε άλλα stealth παιχνίδια. Κι αυτό το θεωρώ σπουδαίο επίτευγμα. ΑΛΛΑ... Ο υπέρμετρος ρεαλισμός μπορεί να είναι δίκοπο μαχαίρι. Όταν σε αναζητούν οπλοφόροι, η λογική επιβάλλει να ξεμοναχιάσεις έναν τους και να τον αφοπλίσεις/καθαρίσεις, αυξάνοντας έτσι κατά πολύ τις πιθανότητες επιβίωσής σου. Το παιχνίδι, όμως, δεν σου επιτρέπει να μαζέψεις το όπλο του θύματός σου. Στην αρχή δεν μπορούσα να το πιστέψω. Έψαξα τα key bindings μπας και μου είχε ξεφύγει τίποτα. Μετά έκανα μια γύρα στο ίντερνετ και ανακάλυψα ότι όντως, δεν γίνεται. Το όπλο κείτεται δίπλα στο πτώμα του εχθρού, αλλά απλά το παιχνίδι δεν σε αφήνει να το μαζέψεις, καταστρέφοντας έτσι το immersion που με τόση μαεστρία έχει δημιουργήσει μέχρι τότε. Δεν ξέρω, πείτε με υπερβολικό, αλλά για εμένα αυτό το σημείο ισοδυναμεί πραγματικά με τη φράση "χύνω την καρδάρα με το γάλα". Προσωπικά όχι μόνο δεν με πείραξε, αλλά επικρότησα την κίνηση της CA να μην συμπεριλάβει άλματα στο παιχνίδι. Θα ήταν γελοίο να χοροπηδάμε σαν τα κατσίκια του CoD σε έναν survival/stealth τίτλο, ασχέτως αν κι εκεί αποδείχτηκαν φάουλ, αφού σε ένα σημείο π.χ. δεν μπορούμε να περάσουμε πάνω από κάτι πεσμένες βαλίτσες ύψους δέκα πόντων. Έλεος δηλαδή, αν θέλετε να αποκλείσετε εκείνη την περιοχή, βάλτε έναν τοίχο! Τέλος πάντων, θα συνεχίσω λογικά να παίζω το παιχνίδι, αν και η φάση με το όπλο με ξενέρωσε τρομερά. Όταν παίζω adventures και κολλάω κάπου τόσο ώστε να αναγκαστώ να διαβάσω κάπου τη λύση του γρίφου στον οποίο έχω κολλήσει - ειδικά αν αυτή η λύση είναι ηλίθια ή ο γρίφος άδικα δύσκολος - τότε συνήθως απλά παρατάω το παιχνίδι. Κάτι αντίστοιχο βίωσα και με το Alien Isolation, αλλά θα του δώσω μια ευκαιρία ακόμη, αλλά με βαριά καρδιά, σαν γκόμενα που με κεράτωσε και τη συγχώρεσα. Άμα ραγίσει το γυαλί... Και μόνο που κάθομαι και γράφω τέτοιο σεντόνι βραδινιάτικο για παιχνίδι που σε λίγο κλείνει χρόνο από την κυκλοφορία του, καταλαβαίνετε πόσο έχω ξενερώσει. 8
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Alien: Isolation – Mod Completely Removes The Alien & Lets You Explore The Sevastopol 1
ektelion Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 ΟΚ, είπαμε, καλή η "αναλογική" λογική του παιχνιδιού και πιστή η αναπαράσταση του κόσμου του Alien, αλλά χωρίς το δημοφιλές τερατάκι μέσα της, η "Σεβαστούπολη" καταντά κάπως βαρετή. Εγώ πάντως το έχω ψιλοπαρατήσει το παιχνίδι, λίγο μετά το σημείο που βρίσκεις τους άλλους που είχατε ξεκινήσει μαζί από το διαστημόπλοιο για Sevastopol και χαθήκατε μόλις έγινε το ατύχημα στην αρχή του παιχνιδιού. Το πρόβλημα είναι ότι το επίπεδο δυσκολίας του παιχνιδιού (είχα επιλέξει το Hard) δεν ρυθμίζει π.χ. το πόσο δύσκολο θα είναι να καταλάβουμε τα patterns του Alien ή πόσο ευαίσθητη θα είναι η ακοή του στις κινήσεις μας, αλλά το randomness και μόνο. Π.χ. σε ένα σημείο αρκετά νωρίτερα από αυτό που αναφέρω, στο πρώτο ουσιαστικά που κινείσαι στον ίδιο χώρο με το Alien και προσπαθείς να πετύχεις τα objectives αποφεύγοντάς το, είχα χάσει αρκετές φορές και είχα αρχίσει να απελπίζομαι. Μετά όμως από ένα load που έκανα, το Alien απλά έκοβε βόλτες αλλού γι' αλλού και με άφησε στην ησυχία μου να κινούμαι άνετα στο χώρο. Στο σημείο που το παράτησα μπορεί μερικές φορές να κόβει άσκοπα βόλτες στο δωμάτιο που κρύβομαι με τις ώρες, με αποτέλεσμα να κάθομαι κι εγώ απλά κλεισμένος στο ερμάρι και να το χαζεύω. BORING! Αντίστοιχα, μερικές φορές πηγαίνω όσο πιο αργά μπορώ ακόμη κι αν δεν πιάνει καν ο motion tracker το Alien, και ξαφνικά το βλέπω να έρχεται τρέχοντας κατά πάνω μου, χωρίς να έχω κάνει τον παραμικρό θόρυβο. Γενικά, πέτυχαν διάνα την ατμόσφαιρα και τα επιμέρους στοιχεία, αλλά το πιο βασικό, δηλαδή η ΑΙ του Alien, θέλει πολλά tweaks ακόμη για να μην καταντά frustrating το παιχνίδι και για να μην εξελίσσεται σε βαρεμάρα ο τρόμος του. Έχω τερματίσει πολλά stealth παιχνίδια στο υψηλότερο επίπεδο δυσκολίας, αλλά εδώ - αν δεν το παρατήσω τελικά - φοβάμαι ότι θα αναγκαστώ να ρίξω το επίπεδο δυσκολίας στο normal γιατί με αυτό που γίνεται στο hard το παιχνίδι είναι borderline broken για εμένα.
jumaru99 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δεν υπάρχει pattern για να ακολουθήσεις όπως τ' άλλα games που έχεις συνηθίσει... αυτό είναι και ένα από τα σημεία του game που το κάνει να διαφέρει από άλλα. Τώρα αν αυτό για σένα είναι βαρετό.. γιατί πρέπει πραγματικά να 'σαι και συ στην τσίτα, για να εκμεταλλευτείς την παραμικρή ευκαιρία... δεν σημαίνει πως το game είναι broken... Αν δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις του Hard, κατέβασε το επίπεδο δυσκολίας. Δεν φταίει το game σ' αυτό. Που να δεις "γλέντι" στο Nightmare.
ektelion Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Διάβασες προσεκτικά αυτά που έγραψα από πάνω; Το πρόβλημα είναι για εμένα η συνέπεια, ότι δλδ δεν είναι σταθερά hard το game, αλλά άλλες φορές τρώει σκάλωμα και το Alien πάει για βρούβες κι εσύ κόβεις βόλτες ανενόχλητος και άλλες κάθεται μισή ώρα μαζί σου στο δωμάτιο κι εσύ ρίχνεις πασιέντζες μέχρι να φύγει. Νταξ, ήμουν υπερβολικός για το broken, το αναγνωρίζω. Και αν διαβάσεις το προηγούμενο post μου, εκθειάζω αυτό ακριβώς το χαρακτηριστικό, ότι δηλαδή οι εχθροί δεν πάνε απλά από το Α στο Β. Αλλά με το ίδιο το Alien, νομίζω ότι το παράκαναν. Δεν με πειράζει να είμαι έξτρα προσεκτικός, να βασανίζομαι με τις ώρες μέχρι να βρω τη λύση, αλλά ίσως θα έπρεπε να τουικάρουν κάπως την ΑΙ του Άλιεν ώστε τουλάχιστον να μην στέκεται μπάστακας όλη την ώρα στο ίδιο μέρος. Ψήθηκα να το ξαναβάλω το βράδυ όμως, μπας και το περάσω εκείνο το κωλοσημείο 1
Spartan117 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Το πρόβλημα με το να γραφεις unpredictable AI για το Xeno είναι ότι είναι... Unpredictable. Και εγώ το ξαναπαίζω τώρα στο Hard και δεν μπορώ να πω ότι αντιμετώπισα τέτοια προβλήματα. 1
ektelion Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Ακριβώς, είναι ανάλογα με την εμπειρία του καθενός. Αν π.χ. μου έλεγε κάποιος ότι "το παράτησα όταν πρωτοεμφανίστηκε το Alien γιατί ήταν υπερβολικά δύσκολο και δεν μπορούσα να του ξεφύγω", θα έλεγα "τι λέει ο νουμπάς". Το συγκεκριμένο σημείο με εκνεύρισε γιατί το παιχνίδι προχωρούσε αργά και σταθερά μέχρι εκεί, ενώ ξαφνικά πέρναγα μέρες ολόκληρες χωρίς να μπορώ να προχωρήσω παρακάτω. Επαναλαμβάνω ότι δεν θα με πείραζε αν με τσάκωνε το Άλιεν επειδή έκανα κάποια λάθος κίνηση ή κάποιο θόρυβο, αλλά μου την έσπαγε όταν όλως εντελώς τυχαίως ερχόταν τρέχοντας εκεί που ήμουν χωρίς να έχω κάνει οτιδήποτε για να το προκαλέσω. Συνυπολόγισε και ότι το προηγούμενο save point σε αναγκάζει να διασχίσεις ένα - όχι και τεράστιο - αλλά βαρετό κομμάτι της διαδρομής πριν φτάσεις στο "ζουμί", οπότε μετά το δέκατο reload αρχίζει και γίνεται βαρετή η φάση. Κι αυτό ήταν που με ξενέρωσε, ότι η αγωνία που ένιωθα μέχρι εκείνο το σημείο αντικαταστάθηκε από το "ουφ, άντε πάλι να ξανακάνουμε όλη αυτή τη διαδρομή" και "ουφ, πάλι με βρήκε ο mlks". Αλλά ακριβώς λόγω του randomness μπορεί να βγει κάποιος και να μου πει "έλα ρε φιλαράκι, εγώ το πέρασα με τη μία αυτό το σημείο".
tzizzz Δημοσ. 14 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2016 το παιχνιδακι ειναι ατμοσφαιρικοτατο παντως. παιζω τωρα ενα απο τα DLC και ακουγα το αλιεν να πλησιαζει και κρυφτηκα μεσα σενα ντουλαπι και αυτο περναγε απεξω και μυριζε γυρω του και μετα απο λιγο εφυγε και ανοιγω να βγω και αυτο ηταν [πανω στο ταβανι και μουσκασε με καταδρομικη κινηση και μεκανε να μου φυγουβν λιγα τσισα
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Alien: Isolation – Mod adds Temporal Anti-Aliasing (TAA) 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα