Προς το περιεχόμενο

Alien: Isolation


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 423
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εντάξει, μπορεί να είναι καλύτερο από  ACM, αλλά δεν βαρεθήκατε τα σκοτάδια και τα alien να πετάγονται ξαφνικά;

Προσωπικά , εκτός συγκλονιστικού απροόπτου νομίζω ότι το κεφάλαιο Alien έχει εξαντληθεί.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν η πρωταγωνιστρια ηταν ψιλη ξανθια με γυαλια τοτε ισως να αξιζε να παιξουμε το παιχνιδι. Γιατι το gameplay το κοβω να ειναι το ιδιο αθλιο σαν το colonial marine.  Μα καλα

 

πιστεψε με θα το αντεξεις !!!

εχεις παιξει και χειροτερα !!! 

 

 

 

βασικα μου αρεσουν πολυ τα γραφικα του, δειχνει να εχουν κανει καλη δουλεια σε αυτον το τομεα, και ειμαι πολυ fan της ταινιας !!! 

δε μπορω να πω οτι το colonial marines ηταν κακο, απλα λιγο παιδικο..... εγω μαζι του μια χαρα διασκεδασα.

το isolation δειχνει ωραιο, αλλα αντιπαθω το στιλ που άοπλου χαρακτήρα !! 

ενα μικρο οπλοστάσιο το οποιο να εξελίσσεται μαζι με το σεναριο του παιχνδιου θα ηταν μια χαρα......

 

και η μεγαλη μου απορια για το παιχνιδι

το xenomorph ειναι ενα η εχει πολλα το παιχνιδι ?????

  • Moderators
Δημοσ.

Απ' ότι λένε (και στο λινκ που έδωσα πιο πάνω) θα είναι ένα.

 

Προφανώς στο τέλος του παιχνιδιού θα φεύγει από κανένα airlock λόγω παράδοσης. :P

Δημοσ.

E263.jpg

 

Alien: Isolation and Creative Assembly’s bid to save big budget survival horror

 

“I think this team really got a lot out of Dead Space 1 and Resident Evil,” creative director Alistair Hope says. “But those franchises moved in a direction that isn’t… Well, I think that fans of those originals have been marginalised and sometimes it feels like these days they’re just a couple of degrees away from being Gears Of War.”

 

“There are so few real horror games, you find yourself being inspired by other games and digging back into the archives,” Hope says. “Limbo is inspiring. It did this oppressive loneliness so well, and the deaths are horrible. They are gruesome but then they’re noiseless. There’s no kind of overt spectacle to them. Then you’ve got something like Thief: Deadly Shadows where you’re completely underpowered, surrounded by guards and you can’t be seen, so just trying to find somewhere to hide in the dark gets your hear thumping. One false move and you’re dead. Even Sega’s own Condemned… the brutality of having someone throwing themselves at you, brutality hitting you, and – most important – running away from you and waiting.”

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...