takjar Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Με πήραν τηλέφωνο, λέει θα σας δώσουμε 15 ευρώ πίστωση στα περιφερειακά (αναλώσιμα κλπ). Έγιναν λέει χιλιάδες παραγγελίες και δεν μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε όλους με το λάθος προϊόν, οπότε θα σας δώσουμε (ενεργό από την Δευτέρα) αυτή την πίστωση. Θα σας έρθουν περισσότερες πληροφορίες στο email σας. Εν τω μεταξύ της έκανα και πλάκα της καημένης και της λέω με αυτή την πίστωση μπορώ να πάρω Cd-BoxBlue ray κλπ και μου λέει "εεε ναι" :D:D
Salvation81 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Με πήραν τηλέφωνο, λέει θα σας δώσουμε 15 ευρώ πίστωση στα περιφερειακά (αναλώσιμα κλπ). Έγιναν λέει χιλιάδες παραγγελίες και δεν μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε όλους με το λάθος προϊόν, οπότε θα σας δώσουμε (ενεργό από την Δευτέρα) αυτή την πίστωση. Θα σας έρθουν περισσότερες πληροφορίες στο email σας. Δεν εξυπηρετεις οσους παραγγειλαν δεκαδες (δλδ 100+), μπορεις να εξυπηρετησεις ομως οσους παραγγειλαν 1,2,3 κομματια. Μια φορα την αρνητικη την εφαγαν.
tigersgate6 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Με πήραν τηλέφωνο, λέει θα σας δώσουμε 15 ευρώ πίστωση στα περιφερειακά (αναλώσιμα κλπ). Έγιναν λέει χιλιάδες παραγγελίες και δεν μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε όλους με το λάθος προϊόν, οπότε θα σας δώσουμε (ενεργό από την Δευτέρα) αυτή την πίστωση. Θα σας έρθουν περισσότερες πληροφορίες στο email σας. Και εμενα με καλεσαν πριν λιγο και μου ειπαν ακριβως τα ιδια για να δουμε τι θα δουμε !!!
Vasilis 07 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Να υποθέσω ότι τα πληρώσατε (δλ. κάνατε αποδοχή παραγγελίας) και μετά σας πήραν τηλ. ή αυτό θα γίνει για όλους ανεξάρτητα αν δέχτηκαν ή όχι την παραγγελία ?
kondoras Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Όπως λέει και ο takjar, το public αποφάσισε να προτείνει μία λύση στο πρόβλημα, επικοινωνώντας δια τηλεφώνου (διότι «το e-mail είναι απρόσωπο» μου είπε η κοπέλα στο τηλέφωνο). Η παραγγελία μου ήταν της τάξης των 2.5€. Αν επέλεγα να αγοράσω ό,τι παρήγγειλα με τις «σωστές» τιμές, θα έδινα... 15€! Και μάλλον αυτό θα κάνω. ΥΓ: Αναρωτιέμαι τί καντήλια πρέπει να έφαγε μέχρι τώρα η κοπέλα και ήταν τόσο ευγενική στο τηλέφωνο. Δέκα συγγνώμες μου ζήτησε. ΥΓ2: Μετά την ενημέρωση από εδώ και την αλλαγή των περιγραφών στο site, ούτε που ασχολήθηκα να πάω να παραλάβω την παραγγελία. 1
makfil Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Νομίζω ότι παίρνουν όλους και, κυρίως, αυτούς που έκαναν αρνητική κριτική στο skroutz. Ο λόγος είναι, βέβαια, να κατεβάσουν την αρνητική κριτική. Η (ευγενική) κοπέλα προσπάθησε να εξηγήσει ότι ήταν λάθος και οι παραγγελίες πάρα πολλές και όταν της είπα ότι θα μπορούσαν να μειώσουν τον αριθμό αλλά να δώσουν κουτιά, έστω και ένα, είπε ότι το σκέφτηκαν αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν τόσο μεγάλη παραγγελία !!! Αφού δήλωσα ότι δεν πρόκειται να παραλάβω τα δύο τεμ. που μου δίνουν, αντί των 2 κουτιών, ζήτησε να κατεβάσω την κριτική αλλά επιφυλάχτηκα. 1
takjar Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Νομίζω ότι παίρνουν όλους και, κυρίως, αυτούς που έκαναν αρνητική κριτική στο skroutz. Ο λόγος είναι, βέβαια, να κατεβάσουν την αρνητική κριτική. Η (ευγενική) κοπέλα προσπάθησε να εξηγήσει ότι ήταν λάθος και οι παραγγελίες πάρα πολλές και όταν της είπα ότι θα μπορούσαν να μειώσουν τον αριθμό αλλά να δώσουν κουτιά, έστω και ένα, είπε ότι το σκέφτηκαν αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν τόσο μεγάλη παραγγελία !!! Αφού δήλωσα ότι δεν πρόκειται να παραλάβω τα δύο τεμ. που μου δίνουν, αντί των 2 κουτιών, ζήτησε να κατεβάσω την κριτική αλλά επιφυλάχτηκα. Εγώ δεν έχω κάνει κριτική, ούτε με ρώτησε εάν έχω κάνει
makfil Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Εγώ δεν έχω κάνει κριτική, ούτε με ρώτησε εάν έχω κάνει Νομίζω ότι παίρνουν όλους και, κυρίως, αυτούς που έκαναν αρνητική κριτική στο skroutz.
giorginho Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Εν τω μεταξύ της έκανα και πλάκα της καημένης και της λέω με αυτή την πίστωση μπορώ να πάρω Cd-BoxBlue ray κλπ και μου λέει "εεε ναι" :D:D Δεν εξυπηρετεις οσους παραγγειλαν δεκαδες (δλδ 100+), μπορεις να εξυπηρετησεις ομως οσους παραγγειλαν 1,2,3 κομματια. Μια φορα την αρνητικη την εφαγαν. 1η παρατηρηση: Το προϊον αυτη τη στιγμη (ως 1 τεμαχιο) ΥΠΑΡΧΕΙ... ας πουμε το επανεγγραψιμο στα 1,80 ευρω (public-multidrama-getitnowornever με περιορισμενη διαθεσιμοτητα, ή πχ 1,79 'αμεσα διαθεσιμο' στο Πλαισιο ) μια 5αδα κανει 9 ευρω και δυο 5αδες κανουν 18. Οποτε τα 15 ευρω αντιστοιχουν ας πουμε σε 8 δισκακια. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν εξυπηρετησαν τις παραγγελιες αντι να δωσουν το 15 ευρω, ακομα και αλλο παρομοιο προϊον να αντιπροτειναν. Μαλλον θελουν να μας καλοπιασουν (2η παρατηρηση, αν και προφανως απο οτι διαβασα πολλοι δεν παραγγειλατε 1 ή 2 κουτακια αλλά απο 5 και πανω). Αυτο ομως ειδικα στο insomnia φοβαμαι οτι θα δημιουργησει 'επικινδυνα καιρικα φαινομενα' καθως πλεον σε οποιο 'λαθος' διαπιστωνεται απο οποιοδηποτε καταστημα θα εχει αρθει αυτοματα το 'επιχειρημα' (ή αν προτιματε το ερωτημα απο καποια μελη μη εξαιρουμενου του γραφοντος) "γιατι παραγγελνετε??" (οπου η απαντηση ειναι "ε ναι ειναι προφανες λαθος αλλα ποτέ δεν ξερεις και αν σου κατσει κλπ κλπ" θα εχει πλεον δικαιωθει και καθε φορα θα 'τρωγεται' το φορουμ ακομα περισσοτερο) Νομίζω ότι παίρνουν όλους και, κυρίως, αυτούς που έκαναν αρνητική κριτική στο skroutz. Ο λόγος είναι, βέβαια, να κατεβάσουν την αρνητική κριτική. ζήτησε να κατεβάσω την κριτική αλλά επιφυλάχτηκα. 3η παρατηρηση: Θα ρωταγα αν καλουν εστω σε πρωτη φαση τις "κριτικες" (γιατι νομιζω οτι σημερα δημοσιευτηκαν ή τουλαχιστον κοινοποιηθηκαν στο καταστημα και φαινεται να εχει συμπεσει με την απαντηση) αλλα απο το σχολιο του takjar φαινεται οτι καλουνται ολοι ανεξαιρετως. Στο παρελθον παντως εχουν υπαρξει περιστατικα (πχ ηχεια logitech 5.1 με 19 ευρω κ.ά.) που οι "κριτικες" ειχαν διαφορετικη αντιμετωπιση απο τους πιο 'χαλαρους' πελατες. Βεβαια οπως παρατηρει ο makfil προφανως και καθε φορα που προκυπτει τετοιο θεμα θα ζητησουν να φυγει η κριτικη. Δεν ξερω με ποιον ακριβως τροπο επιφυλαχτηκες, εγω παντως εδωσα μια 'πληρωμενη' απαντηση (ακριβως δηλαδη ο,τι μου ελεγαν αυτοι τοσες μερες --δλδ "δωστε μου λιγο, πολυ λιγο, χρονο για να επεξεργαστω το αιτημα σας και να σας απαντησω-- ) 1
makfil Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Δεν ξερω με ποιον ακριβως τροπο επιφυλαχτηκες, εγω παντως εδωσα μια 'πληρωμενη' απαντηση (ακριβως δηλαδη ο,τι μου ελεγαν αυτοι τοσες μερες --δλδ "δωστε μου λιγο, πολυ λιγο, χρονο για να επεξεργαστω το αιτημα σας και να σας απαντησω-- ) Με παρόμοιο τρόπο επιφυλάχτηκα ...
Salvation81 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Η κοπελα δεν φταιει σε τπτ, και καλη και γλυκια και ολα τα καλα. Το θεμα μας δεν ειναι με εκεινη αλλα με εκεινους που κανουν λαθη συστηματικα. Οπως και να εχει επειδη βρεθηκε καποια λυση μαλλον θα κατεβασω την αξιολογηση (αν και τωρα δεν με αφηνει το συστημα). Οταν φυσικα δεν θα βρεθει λυση σε καποια μελοντικη παραγγελια θα πεσει ασυζητητη η αρνητικη και θα μεινει εκει.
Vasilis 07 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Δεν με έχουν πάρει (ίσως γιατί δεν έχω κάνει ακόμα αρνητική κριτική),αντιθέτως μου τα έχουν κάνει τσουρέκια από την speedex να πάω να παραλάβω την παραγγελία μου.
paylidis Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 εγω ετρεχα κυριακάτικα στα Public για να παραλάβω και μου ειχαν στείλει ένα τεμάχιο... προφανώς αρνηθηκα να παραλάβω και θα πέσει αρνητική μονο και μονο για την ταλαιπωρία.... 1
newtech Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 εγω ετρεχα κυριακάτικα στα Public για να παραλάβω και μου ειχαν στείλει ένα τεμάχιο... προφανώς αρνηθηκα να παραλάβω και θα πέσει αρνητική μονο και μονο για την ταλαιπωρία.... Μια απο τα ιδια και ενω μου ειπαν οτι μιλαμε φυσικα για πακετο 5 τεμ.!!! (σε μαιλ) Με πήραν τηλέφωνο, λέει θα σας δώσουμε 15 ευρώ πίστωση στα περιφερειακά (αναλώσιμα κλπ). Έγιναν λέει χιλιάδες παραγγελίες και δεν μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε όλους με το λάθος προϊόν, οπότε θα σας δώσουμε (ενεργό από την Δευτέρα) αυτή την πίστωση. Θα σας έρθουν περισσότερες πληροφορίες στο email σας. Εν τω μεταξύ της έκανα και πλάκα της καημένης και της λέω με αυτή την πίστωση μπορώ να πάρω Cd-BoxBlue ray κλπ και μου λέει "εεε ναι" :D:D Για Public Μιλας?
Vasilis 07 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Μήπως να γίνει ένα νέο check-list όπου ο καθένας θα λέει για την εξέλιξη της παραγγελίας του και αν πήρε πιστωτικό ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα