Προς το περιεχόμενο

Intenso BD-R 4x 25GB Recordable 1.99€


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και μόλις αλλάξανε\διορθώσανε την περιγραφή στο public!!!! Συγχαρητήρια!!!!

Το ίδιο κάνανε και στο ιστορικό παραγγελιών μου!!!

Μόνο που υπάρχει και το e-mail με την τιμολόγηση της παραγγελίας που έχουν στείλει και δυστυχώς για αυτούς αυτό δεν μπορούν να το αλλάξουν... 

 

Και μενα αυτο εκαναν.

ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥΣ.

Άλλαξαν ΜΟΝΟΜΕΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ!!

Αρα ουσιαστικα .. ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ και φυσικα δεν εστειλαν ΜΑΙΛ απλα ΑΛΑΞΑΝ τα 5 τεμ σε 1 τεμ.

Αυτο απο μονο του ειναι καταδικαστικο

  • Like 1
Δημοσ.

Και μενα αυτο εκαναν.

ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥΣ.

Άλλαξαν ΜΟΝΟΜΕΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ!!

Αρα ουσιαστικα .. ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ και φυσικα δεν εστειλαν ΜΑΙΛ απλα ΑΛΑΞΑΝ τα 5 τεμ σε 1 τεμ.

Αυτο απο μονο του ειναι καταδικαστικο

 

 

Είναι τουλάχιστον αστείο ότι το link στο email που μου έχουν στείλει όταν το πατάω με πηγαίνει σε μία σελίδα που λέει ένα τεμάχιο αλλά στον HTML url λέει "intenso-bd-re-2x-25gb-rewritable-box-5-tem-meso-apothikeysis/prod5140370pp/"

 

 

 

http://www.public.gr/product/perifereiaka/analosima/diskoi-dvd/intenso-bd-re-2x-25gb-rewritable-box-5-tem-meso-apothikeysis/prod5140370pp/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ίδιο ακριβώς έκαναν και στη δική μου παραγγελία αλλά στο μήνυμα που έστειλαν, αμέσως μετά την παραγγελία, γράφει για 2 κουτιά των 5 τεμ.

 

Δεν πρόκειται 1) να τα παραλάβω εάν και όποτε με ειδοποιήσουν (ήδη πέρασαν 4 μέρες από την παραγγελία) και 2) να το αφήσω έτσι το θέμα.

 

 

 

Edit 29/10/13

Σήμερα το απόγευμα έλαβα μήνυμα από το Public ότι η παραγγελία μου είναι έτοιμη για παράδοση και στην αναλυτική περιγραφή ανέφερε 2 τεμ και όχι "Box - 5 τεμ", όπως αναφέρει η επιβεβαίωση της παραγγελίας που έλαβα την 22/10/13.

 

Τηλεφώνησα αμέσως στο 8181333, μίλησα με τον υπάλληλο και εξήγησα το θέμα. Έδειξε ότι δεν ήξερε την περίπτωση και έψαξε αρκετά μέχρι να βρει ότι "δημιουργήθηκε πρόβλημα από λάθος ανάρτηση". Λίγο πριν είχε ζητήσει να του στείλω με μήνυμα την επιβεβαίωση της 22/10 αλλά όταν βρήκε το θέμα του λάθους μου είπε ότι δεν το χρειάζεται γιατί καταλαβαίνει τι είχε γίνει και, οπωσδήποτε, θα μετέφερε τη διαμαρτυρία μου στο αρμόδιο τμήμα. Λίγη ώρα αργότερα μου τηλεφώνησε λέγοντας, ευγενικά, ότι του απάντησαν ότι πρόκειται περί λάθους και δεν μπορεί να γίνει τίποτε. Είπα, βέβαια, ότι δεν πρόκειται να παραλάβω από το κατάστημα τα αντικείμενα αφού δεν έχουν σχέση με την "παραγγελία" και θα δημοσιοποιήσω το θέμα, όπως έχω υποχρέωση.

 

Όποιος νομίζει ότι μπορούμε να προχωρήσουμε σε κάποια ενέργεια, ας καταθέσει σκέψεις και προτάσεις.

Επεξ/σία από makfil
Δημοσ.

Αγαπητέ πελάτη,
Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το public.gr  για τις αγορές σας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αυτή τη στιγμή ,η παραγγελία σας με κωδικό ********είναι ήδη στο κατάστημα επιλογής σας  και μπορείτε να περάσετε να την παραλάβετε. Προς επιβεβαίωση θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως θα παραλάβετε 4 πακέτα τον 5.

 

Δημοσ.

Tι ωρα σου ηρθε το μηνυμα και για ποιο καταστημα αν επιτρεπετε;

Ρωταω γιατι τουλαχιστον μεχρι τις 5 το απογευμα το γραψιμο/δουλεμα πηγαινε συννεφο...!

Δημοσ.

Εμενα μου εφερε το κουριερ απο GetItNow 2 τεμαχια αντι για τα και καλα 10 που επρεπε. Αρνητικη ψηφο και φυσικα ισως το σπρωξω και παραπανω γιατι μας θεωρουν μαλακες.

Δημοσ.

Tι ωρα σου ηρθε το μηνυμα και για ποιο καταστημα αν επιτρεπετε;

Ρωταω γιατι τουλαχιστον μεχρι τις 5 το απογευμα το γραψιμο/δουλεμα πηγαινε συννεφο...!

 

Την προηγούμενη εβδομαδα ηρθε. Καταστημα θεσσαλονικης

Δημοσ.

Εγώ ξεκίνησα με με μια αρνητική αξιολόγηση στο skroutz και βλέπουμε...

 

Το ζητημα ειναι που την βαζουμε, χυμα η στο αναλογο προιον ?

Δημοσ.

Αγαπητέ πελάτη,

Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το public.gr  για τις αγορές σας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αυτή τη στιγμή ,η παραγγελία σας με κωδικό ********είναι ήδη στο κατάστημα επιλογής σας  και μπορείτε να περάσετε να την παραλάβετε. Προς επιβεβαίωση θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως θα παραλάβετε 4 πακέτα τον 5.

 

 

Καλά μην το έχεις και σίγουρο (απο ένα e-mail). Σε προηγούμενο post ο Harris78 eίχε "live" διάλογο με τον υπάλληλο του καταστήματος που 100% επέμενε για 5αδες και τελικά του έφερε από 1.

Δημοσ.

Και σε εμένα το public αντί για 50 έστειλε λιγότερα και πήγαν πίσω όπως ήρθαν από το κλειστό κουτί φαινότανε η παγαποντιά!

Δημοσ.

Εφυγε και απο εμενα η αρνητικη στο σκρουτζ (και αναλογως της εξελιξης επονται και αλλες αναφορες), κυριως γιατι αυτη τη φορα το παρατραβηξαν (απο ολες τις μεριες) ενω ειναι ηδη η 7η ημερα και το δουλεμα συνεχιζεται... πλεον ας απαντησουν οποτε θελουν, οπως θελουν, η συγκεκριμενη κριτικη θα μεινει (το πολυ-πολυ να τους "υποσχεθω" κι εγω οτι θα την αναιρεσω καποτε, ανταποκρινομενος και στις δικες τους "υποσχεσεις"...)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...