haHa Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Άλλο είπα, άλλο κατάλαβες, εξού και το λινκ και οι παραθέσεις που κάνεις...το τι γνώσεις έχει ο καθένας που συμμετέχει στο νήμα... ανάφερα αρχιτεκτονική σε χαμηλότερο επίπεδο, έθιξα το θέμα registry...και δεν είδα κανένα τεχνικό σχόλιο παρά άκυρα μεμονωμένα παραδείγματα...σεβαστό εφόσον δεν γνωρίζει κάποιος. Anyway, τα παρακάτω θα σου δώσουν μια ιδέα αναφορικά με την opengl, directx, τι πραγματικά σημαίνει συμβαίνει (drivers! όπως είπα πριν και όχι OS limitation): http://blog.wolfire.com/2010/01/Why-you-should-use-OpenGL-and-not-DirectX http://www.extremetech.com/gaming/167541-making-sense-of-the-steam-box-windows-vs-linux-opengl-vs-direct3d-and-the-impact-of-support-from-amd-nvidia (Δεν εθιξες το θεμα της registry, απλα ανεφερες την λεξη registry.) Ακομα να παραδεχτεις την ελλειπη υποστηριξη του opengl στο mac os x σε σχεση με τα windows..Μεχρι πριν 3 μερες που δεν ειχε βγει το mavericks 10.9, η υποστηριξη του mac os x για opengl εφθανε στην εκδοση 3.2 . Στα windows που εκμεταλλευονται πολυ καλυτερα το hardware, η υποστηριξη της εκδοσης opengl 4.2 υπηρχε εδω και 2+ χρονια... Tα windows εχουν αυτην την στιγμη υποστηριξη για opengl 4.4, το mac os x εφθασε πριν 3 μερες στην εκδοση 4.2 . Φυσικα σε αυτα τα τεχνικα θεματα που υπερτερουν τα windows (καλυτερη υποστηριξη opengl και εκμεταλλευση του hardware) δεν θελεις να το αποδεχτεις και γραφεις ανακριβειες οτι η υποστηριξη opengl στα 2 λειτουργικα ειναι ιδια. Εχεις σοβαρες ελλειψεις και φαινεται. Καλη συνεχεια στις ανακριβειες και στο να μας λες οτι η υποστηριξη του opengl ειναι ιδια στα 2 λειτουργικα. Δεν θα συμμετασχω αλλο σε αυτες τις ανακριβειες, μπορεις να τις συνεχισεις να τις λες μονος σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dr.Fuzzy Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 (Δεν εθιξες το θεμα της registry, απλα ανεφερες την λεξη registry.) Ακομα να παραδεχτεις την ελλειπη υποστηριξη του opengl στο mac os x σε σχεση με τα windows..Μεχρι πριν 3 μερες που δεν ειχε βγει το mavericks 10.9, η υποστηριξη του mac os x για opengl εφθανε στην εκδοση 3.2 . Στα windows που εκμεταλλευονται πολυ καλυτερα το hardware, η υποστηριξη της εκδοσης opengl 4.2 υπηρχε εδω και 2+ χρονια... Tα windows εχουν αυτην την στιγμη υποστηριξη για opengl 4.4, το mac os x εφθασε πριν 3 μερες στην εκδοση 4.2 . Φυσικα σε αυτα τα τεχνικα θεματα που υπερτερουν τα windows (καλυτερη υποστηριξη opengl και εκμεταλλευση του hardware) δεν θελεις να το αποδεχτεις και γραφεις ανακριβειες οτι η υποστηριξη opengl στα 2 λειτουργικα ειναι ιδια. Εχεις σοβαρες ελλειψεις και φαινεται. Καλη συνεχεια στις ανακριβειες και στο να μας λες οτι η υποστηριξη του opengl ειναι ιδια στα 2 λειτουργικα. Δεν θα συμμετασχω αλλο σε αυτες τις ανακριβειες, μπορεις να τις συνεχισεις να τις λες μονος σου. αντιλαμβάνεσαι ότι το να παπαγαλίζεις version numbers και adertisement news δίχως να ξέρεις τεχνικά τι σημαίνει τι σε εκθέτει; Από τις απαντήσεις σου σε αυτά που ανάφερα αντιλαμβάνομαι ότι δεν το γνωρίζεις χαμηλά το αντικείμενο ή μάλλον το γνωρίζεις όσο ένας πχ, πωλητής ξέρει να σου αναλύσει το κύκλωμα μιας τηλεόρασης που πουλάει. To τελευταίο δεν είναι κακό αρκεί να μη χρειαστεί να σχεδιάσει μια τηλεόραση. Δεν θέλω ούτε εγώ να προχωρήσω άλλο την αντιπαράθεση μας, διότι δεν υπάρχει common ground για να συζητήσουμε και είναι άσκοπο να λέω κάτι και εσύ χωρίς να γνωρίζεις απλά να απαντάς για να απαντήσεις κάτι. Όποιος γνωρίζει και έχει τις γνώσεις θα διαβάσει και θα καταλάβει, οπότε το αφήνω εδώ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stefanos-Markos Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2013 Δυστυχώς έτσι είναι. Για παράδειγμα εργαλεία για VLSI design (Cadence, Synopsys, Mentor, Xilinx, κλπ) σε MacOS δεν υπάρχει τίποτα (πολύ εξειδικευμένο δε διαφωνώ). Η πλάκα είναι ότι τα περισσότερα πρώτα ξεκίνησαν σε Unix πλατφόρμες και μετά σε Windows. Μέχρι και σήμερα υποστηρίζονται σε Unix, Linux και Windows αλλά MacOS όχι...πράγμα αστείο διότι το να γίνουν port σε MacOS αφού υπάρχουν σε Unix/Linux, είναι σχετικά εύκολο. Έτσι αναγκαστικά αν θέλω να χρησιμοποιήσω το Mac μου (και όχι κάποιο PC με Linux...όχι Windows ποτέ, είμαι κάθετος!) έχω ένα virtual machine με Linux στημένο με τα εργαλεία και τα σηκώνω με ssh μέσα στο MacOS... Ελπίζω σε κάποια φάση στο μέλλον να αποφασίσουν να τα υποστηρίξουν και σε MacOS... AMEN BROTHER!!! 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Μπορούμε να συζητάμε για ώρες, καμία σχέση με funboyσμο. Χρησιμοποιώ Unix/Linux πολλά χρόνια και MacOS τελευταία (και προσωπικά για μένα είναι ένα καλλωπισμένο Unix και τίποτα παραπάνω) και τα προβλήματα και οι περιορισμοί που έχουν τα Windows (δε μιλάω για να παίζεις παιχνίδια!) είναι ορατά και πασίγνωστα σε όποιον γνωρίζει 5 πράγματα σε πιο low-level επίπεδο. APIs...opengl, opencl, cuda, opencv...προσωπικά βρίσκω το DirectX απάλευτο! Τα επαγγελματικά CAD και EDA δεν είναι μόνο των πολιτικών μηχανικών (πχ., skada, archicad) αλλά και των ηλεκτρολόγων μηχανικών, μηχανικών υπολογιστών, μηχανολόγων μηχανικών κλπ και εκεί όλα ξεκινάνε από Unix και μετά πάνε σε Windows. Επειδή δε είμαι σε αυτό το χώρο αν θες μπορώ να δώσω και λίστα με τα CAD/EDA. H cuda δουλεύει το ίδιο καλά, αν μιλάμε για τον ίδιο driver (δεν έχει να κάνει με το λειτουργικό). H opengl το ίδιο. To api είναι ίδιο! Επιβεβαιωνεται ξανα οτι ο Dr. Fuzzy ελεγε ανακριβειες για εξισου καλη υποστηριξη cuda, opengl μεταξυ windows και mac os x. Ειναι εμφανες οτι τα windows εκμεταλλευονται πολυ καλυτερα το hardware(παρολο που ειναι παλιοτερης γενιας το hardware που συγκρινει) σε opengl εφαρμογες: http://arstechnica.com/apple/2014/01/two-steps-forward-a-review-of-the-2013-mac-pro/4/ Ενδεικτικα ειναι τα σχολια και τα συμπερασματα: Not much to write home about here, since the Quadro 4000 is relatively ancient and only highlights what we're seeing already. The OpenGL drivers on OS X need work to compete against older, less powerful Windows and Linux GPUs that have better driver If you were skeptical about my last conclusion, this should wrap a bow around the "Apple and AMD's GL drivers ain't looking good" package. As a Maya user, I am really disappointed by this. What's the point of buying 6GB of memory if the OS X driver is preventing you from tapping that RAM with more geometry or textures? This is where the harsh reality of the Mac Pro's "FirePro" name comes to light. While the OpenCL scores say otherwise, you are essentially paying $1000+ for AMD and Apple's existing OpenGL drivers, which aren't as good as their counterparts in other operating systems. The Bad Drivers are to blame for some very low OpenGL results for the FirePro D700 in OS X. Lack of Nvidia GPU option and CUDA problematic due to Apple's lackluster OpenCL developer support. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dr.Fuzzy Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Ήμαρτον ρε'συ από τις 25 του Οκτώβρη;...σου πήρε δηλαδή 3+ μήνες και μετά από όλη αυτή την "έρευνα" που έκανες, καταλήγεις να παπαγαλίζεις χωρίς πραγματικά να καταλαβαίνεις σε βάθος; Αδερφέ, ειλικρινά βαριέμαι και να ασχοληθώ περαιτέρω... Εντάξει, λέω ανακρίβειες...παραιτούμε και έχεις εσύ τον πρώτο λόγο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Ήμαρτον ρε'συ από τις 25 του Οκτώβρη;...σου πήρε δηλαδή 3+ μήνες και μετά από όλη αυτή την "έρευνα" που έκανες, καταλήγεις να παπαγαλίζεις χωρίς πραγματικά να καταλαβαίνεις σε βάθος; Αδερφέ, ειλικρινά βαριέμαι και να ασχοληθώ περαιτέρω... Εντάξει, λέω ανακρίβειες...παραιτούμε και έχεις εσύ τον πρώτο λόγο... Συνεχιζεις τις ανακριβειες σου βλεπω. Λογικο οταν δεν εχεις επιχειρηματα και αρνεισαι να παραδεχτεις το προφανες.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις