Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια στην παρέα,

θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με τη Forthnet με εσάς την κοινότητα, διότι μου συμπεριφέρθηκαν σαν ηλίθια και πιστεύω αξίζει να ξέρει ο κόσμος να προσέχει. Δεν πρόκειται για ποιότητα υπηρεσιών, μόλις έγινα νέα πελάτης. Πρόκειται για το πώς με ξεγέλασαν για να υπογράψω το συμβόλαιό τους και να φεσωθώ πρόστιμο από τη Cyta. Το συμβόλαιό μου με τη Cyta έληγε 23 Οκτώβρη και φαγώθηκα να βάλω nova 3 play, οπότε ζήτησα μέσω διαδικτύου να επικοινωνήσουν μαζί μου. Πράγματι με πήραν τηλέφωνο μέσα στον Σεπτέμβρη, τους είπα ότι ενδιαφέρομαι για τις υπηρεσίες τους, και ότι το συμβόλαιο στη Cyta λήγει 23 Οκτώβρη και μου είπαν θα ξαναεπικοινωνήσουν αρχές Οκτώβρη μαζί μου. Αφού με διαβεβαίωσαν 10 φορές ότι δεν θα πάρουν τη γραμμή πριν τις 23 Οκτώβρη, τους πίστεψα, και σαν ηλίθια στις 4 Οκτώβρη υπέγραψα το συμβόλαιο με τη Forthnet. Τέσσερις μέρες αργότερα με πήρε η Cyta τηλέφωνο να επιβεβαιώσω και με προειδοποίησε ότι 18 Οκτώβρη, 5 μέρες πριν τη λήξη του συμβολαίου, θα έφευγε η γραμμή για τη Forthnet και θα φεσωνόμουν 72 Ευρώ πρόστιμο. 

Πήρα ΑΜΕΣΩΣ τη Forthnet να ακυρώσω την αίτησή μου, 1 μέρα αργότερα με ηχογράφησαν για επιβεβαίωση. Μου στείλανε μερικές μέρες μετά με κούριερ ρούτερ που αρνήθηκα, αφού η δόλια νόμιζα ότι η αίτηση είχε ακυρωθεί, και με πήραν να κλείσω ραντεβού για τον τεχνικό της Nova, που επίσης αρνήθηκα, αφού είχα ακυρώσει την αίτηση. 18 Οκτωβρίου το μεσημέρι, την ώρα που δούλευα, κόβεται το Ίντερνετ και το τηλέφωνο. Σημείωση δουλεύω μέσω Ίντερνετ. Από εκεί ξεκίνησε ένας Γολγοθάς. Αφού πήρα 200 τηλέφωνα στη Cyta και τη Forthnet, πλήρωσα κανένα 20εύρο να τους παίρνω από το κινητό, και περίμενα άπειρη ώρα στην αναμονή, ο ένας έριχνε το μπαλάκι στον άλλο και τελικά τι μου είπαν: Καταχώρησαν το αίτημα ακύρωσής μου, αλλά δεν... το πρόλαβαν. Τέσσερις μέρες αφού υπέγραψα ακύρωσα και δεν πρόλαβαν. Τι δεν πρόλαβαν; Το τρένο; Όχι μόνο δεν το ακύρωσαν, αλλά δεν με ενημέρωσαν και έμεινα χωρίς εξοπλισμό. το πάγιο τρέχει, δεν έχω ιδέα πότε θα μπει η Nova.

 

Η Cyta μου είπε ευγενικότατα ότι όφειλα να ξέρω ότι το συμβόλαιο λήγει 23 του μηνός και όχι 18, κι ότι δεν μπορούν, κοινώς δεν θέλουν, να κάνουν τίποτα, η Forthnet μου είπε ότι επίσης δεν μπορούν, κοινώς δεν θέλουν, να κάνουν τίποτα όσον αφορά το πρόστιμο της cyta, γενικά κανένας δεν μπορεί, κοινώς δεν θέλει, να κάνει τίποτα και μόλις απέκτησαν έναν άκρως δυσαρεστημένο πελάτη για να κάνουν αρπαχτή σ' αυτήν την άθλια χώρα που λέγεται Ελλαδιστάν. Μου στοίχισαν ήδη 100 Ευρώ παραπάνω. Και αντί να ζητήσουν συγνώμη μου λέγανε ότι φταίω. Απλά έπρεπε να ακυρώσουν το αίτημα και θα το ξαναέκανα αφού έληγε το συμβόλαιο με τη Cyta. Πάλι πελάτισσα θα γινόμουν.

Ευτυχώς μέσα στα 3 άτομα που μίλησα για να κανονίσω να μου στείλουν ξανά το ρούτερ και στους οποίους είπα ότι καίγομαι, γιατί δουλεύω μέσω Ίντερνετ, ήταν και μία υπάλληλος που μου πρότεινε να αλλάξω απλά τους κωδικούς πρόσβασης στο ρούτερ της Cyta. Οι άλλοι ούτε το σκέφτηκαν ούτε νοιάστηκαν. Αλλιώς θα είχα μερικές μέρες μετακόμιση μαμά και ο σκύλος μου ξενοδοχείο. Αλλά ποιον θα ένοιαζε; Τη Forthnet που ξέχασε να με ενημερώσει ότι το αίτημα ακύρωσής μου δεν "το πρόλαβαν"; Μάλλον πάλι εγώ θα έφταιγα, και θα "όφειλα να ξέρω" ότι το ρούτερ της Cyta μπορεί να συνδεθεί με τη Forthnet.

Ο πωλητής εν τω μεταξύ μου είχε πει ότι οποιοδήποτε συμβόλαιο μπορεί να ακυρωθεί μέσα σε 15 μέρες μετά την υπογραφή του. Κι εγώ το ακύρωσα 4 μέρες μετά και μου είπαν... δεν το πρόλαβαν. Οπότε να ξέρετε η ακύρωση συμβολαίου στη Forthnet είναι τυπική. Καταχωρούν το αίτημα και το γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια. Είναι καιροσκόποι και κοροϊδεύουν τον κόσμο και μετάνιωσα 10 φορές που έγινα πελάτισσά τους. Αυτά.

Δημοσ.

Καλησπέρα να σε ενημερώσω οτι δεν είσαι υποχρεωμένη να πληρώσεις οποιοδήποτε πρόστιμο όποιας δήποτε εταιρίας και από την φόρθνετ να φύγεις δεν έχεις υποχρέωση να πληρώσεις παρα μόνο το τελευταίο πάγιο πριν φύγεις απο την εκάστοτε εταιρία. Να ξέρεις τα πρόστιμα για "σπάσιμο" συμβολαίου στα βάζουν για εκφοβισμό δηλαδή στην περίπτωση που δεν σου παρέχουν αυτα που σου υπόσχονται εσυ θα κάθεσαι να τα ανέχεσαι για ένα χρόνο ; δεν φαίνεται στην εφορία μπορείς να φύγεις πχ από την φόρθνετ χωρίς να πληρώσεις πρόστιμο και να πας αλλού στην περίπτωση που στο μέλλον επιλέξεις να ξαναγυρίσεις τότε για να σε δεχτούν πρέπει να το εξοφλήσεις. Σου μιλάω εκ πείρας ως εργαζόμενος για πολλά χρόνια στην forthnet και wind...

Δημοσ.

Να ξέρεις τα πρόστιμα για "σπάσιμο" συμβολαίου στα βάζουν για εκφοβισμό δηλαδή στην περίπτωση που δεν σου παρέχουν αυτα που σου υπόσχονται εσυ θα κάθεσαι να τα ανέχεσαι για ένα χρόνο ; δεν φαίνεται στην εφορία μπορείς να φύγεις πχ από την φόρθνετ χωρίς να πληρώσεις πρόστιμο και να πας αλλού στην περίπτωση που στο μέλλον επιλέξεις να ξαναγυρίσεις τότε για να σε δεχτούν πρέπει να το εξοφλήσεις. Σου μιλάω εκ πείρας ως εργαζόμενος για πολλά χρόνια στην forthnet και wind...

 

Οντως τα προστιμα ειναι για εκφοβισμο αλλα αυτο το "στην περίπτωση που δεν σου παρέχουν αυτα που σου υπόσχονται" δεν μπορω να καταλαβω πως το εννοεις...προφανως και η cyta δεν αλλαξε κατι σε αυτα που "προσεφερε"... (ελπιζω να μην εννοεις την ταχυτητα γιατι αυτος ειναι ο λογος που αναφερουν ΕΩΣ Χ Mbps).

 

Για το θεμα της οφειλης (προσωπικα) δεν ξερω τι συνεπειες μπορει να εχει...ουτε πολυπιστευω οτι για 70ευρο θα βαλουν δικηγορο και θα κινηθουν νομικα...

 

Ευτυχώς μέσα στα 3 άτομα που μίλησα για να κανονίσω να μου στείλουν ξανά το ρούτερ και στους οποίους είπα ότι καίγομαι, γιατί δουλεύω μέσω Ίντερνετ, ήταν και μία υπάλληλος που μου πρότεινε να αλλάξω απλά τους κωδικούς πρόσβασης στο ρούτερ της Cyta. Οι άλλοι ούτε το σκέφτηκαν ούτε νοιάστηκαν.

 

Αφου εξακολουθεις να εχεις cyta ποιους κωδικους θα βαλεις στο router;

Για εμενα παντως ειναι εκτεθημενες και οι δυο εταιριες...η Forthnet γιατι δεν εκανε την ακυρωση και η cyta γιατι "επετρεψε" να γινει η μεταβαση σου σε αλλη εταιρια απο τη στιγμη που εσυ αρνηθηκες (οπως καταλαβα απο αυτα που εγραψες)

 

Παντως θα σου προτεινα να επικοινωνησεις με το ΙΝ.ΚΑ ή το συνηγορο του καταναλωτη να δεις τι θα σου πουν και αυτοι...

Δημοσ.

συνηθως οτι υπολοιπο μενει απληρωτο σε καποιον Provider υπο την οποιαδηποτε μορφη μετα στελνετε με δικηγορο με τους γνωστους τροπους για εξοφληση.οποτε λιγο προσοχη με αυτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...