gεεckin0s Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Καλησπέρααγόρασα σήμερα τον samsung d3 3tb και άνοιξα σε κάποια φάση hd sentinel και ιδού: πρόκειται μάλλον για προβληματικό και θα τον γυρίσω αλλά μου λέει "At this point, warranty replacement of the disk is not yet possible, only if the health drops further." και φοβάμαι μήπως μου πουν κάτι παρόμοιο και απ'το κατάστημα.Ακούω ιδέες.
Xristaras12 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 δες στο site της samsung αν υπαρχει καποιο προγραμμα ωστε να σου λεει αν ο δισκος ειναι για αλλαγη η οχι πχ οπως η seagate εχει το seatools. Ειναι προβληματικος ο δισκος σου και πιστευω οτι με τη φωτογραφια αυτη και μιας και δεν εχει δουλεψει καθολου ο δισκος θα στον αλλαξουν(ειδικα αν εισαι στις 7 μερες του doa)
STORM1978 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 δες στο site της samsung αν υπαρχει καποιο προγραμμα ωστε να σου λεει αν ο δισκος ειναι για αλλαγη η οχι πχ οπως η seagate εχει το seatools. Ειναι προβληματικος ο δισκος σου και πιστευω οτι με τη φωτογραφια αυτη και μιας και δεν εχει δουλεψει καθολου ο δισκος θα στον αλλαξουν(ειδικα αν εισαι στις 7 μερες του doa) Οι δίσκοι της Samsung εκτός των SSD έχουν αγοραστεί από την Seagate οπότε μπαίνεις στο site της seagate και ψάχνεις να βρεις τον σκληρό σου, στην καρτέλα του θα έχει να κατεβάσεις και το seatools. Το κάνεις εγκατάσταση και τρέχεις το αντίστοιχο διαγνωστικό, βγάζεις φωτογραφία και μαζί με την φωτογραφία του hd sentinel πας στο μαγαζί που τον πήρες μαζί με την απόδειξη και θα στον αλλάξουν. 1
gεεckin0s Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Ευχαριστώ, θα το κάνω και θα σας πω.Και αν είναι από eshop ?
Xristaras12 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Ευχαριστώ, θα το κάνω και θα σας πω.Και αν είναι από eshop ? αν σου βγαλει το προγραμμα οτι ειναι για αντικατασταση ο δισκος πας ηρεμα και ωραια με screenshots και απαιτεις την αντικατασταση του οπως προβλεπει η εγγυηση!
gεεckin0s Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Να στείλω e-mail στο τμήμα επιστροφών προιόντων ή στο τμήμα service σε περίπτωση κάποιου ελαττωματικού προίοντος? Λοιπόν.
Mr_Terror Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 ο δισκος ειναι πεθαμενος.Γυρισε τον στο καταστημα για αντικατασταση
gεεckin0s Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Έστειλα email στο τμήμα επιστροφών του eshop και παρέθεσα το κωδικό σφάλματος που έβγαλε το seatools.Περιμένω λοιπόν.Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα