Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγω ακόμη περιμένω απο την πρώτη σελίδα να διαβάσω ενα μοναδικό βαρύ single threaded προγράμμα πέρα του fsx που να δίνει κάποιο νόημα στην single threaded σύγκριση της αποδοςης δυο επεξεργαστων .

 

Αλλά στο βίλαμπαχο ακόμη πόσταρουν benches για το fsx .

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μπλα μπλα μπλα μπλα... Real life παραδείγματα θελω ...

Ποιο real life από αυτά που λέω εκεί δεν γίνεται,αλλά αν δεν το διαβάσεις δεν πρόκειται να καταλάβεις ποτέ...

Από την άλλη μου λέτε ότι κάνει μετατροπή σε βίντεο 10% ποιο γρήγορα και το θεωρείται αυτό real life.

Δημοσ.

Τι να διαβάσει βρε ξωτικέ, ότι έχει 2πλάσιο IPC ο intel; Αφού δεν έχει. Εγώ σε αφήνω πάντως, ο τοίχος μου είναι καλύτερος συνομιλητής. :P :ph34r:

Δημοσ.

Τι να διαβάσει βρε ξωτικέ, ότι έχει 2πλάσιο IPC ο intel; Αφού δεν έχει. Εγώ σε αφήνω πάντως, ο τοίχος μου είναι καλύτερος συνομιλητής. :P :ph34r:

Ε,μα....πόσες φορές πρέπει να το πω,δεν επιμένω στο 2πλάσιο ipc, πες μου εσύ πόσο έχει παραπάνω ή λιγότερο.

«ο τοίχος μου είναι καλύτερος συνομιλητής» ε ναι, αφού έχετε παρόμοιους χαρακτήρες.

Δημοσ.

Όταν σου λέω να δεις benchmarks εσύ λες ότι παίζω την κολοκυθιά γιατί "λολ είναι με o/c στο HWbot". Τι άλλο να σου πω δηλαδή; Κάπου στο 1.4-1.5:1 είναι η διαφορά στους "χαμηλούς" i3-i5 στο single. 'Οταν είπα ότι ο "καλός" i5 είναι ο 4670Κ, δεν το είπα για πλακά, εκείνος αν κλοκαριστεί ρίχνει τρελό ξύλο και μπορεί ίσως να πλησιάζει στο 1.7-1.8:1 σε σχέση με FX.

 

Το κυριότερο πρόβλημα είναι γιατί να προτιμήσει κάποιος τον "φτωχό" i3 έναντι ενός 6300 με λίγο o/c πχ. Γιατί εκεί δεν είναι τέτοια η διαφορά (και μιλάω για αρκετά benchmarks, cinebench 11.5/15 single core, black hole single κτλ και όχι μόνο 1!) Εσύ λες ότι οι 2 του i3  είναι καλύτεροι (+ΗΤ το οποίο παράγει υπολογιστικό έργο, όχι όπως ένας κανονικός πυρήνας όμως), οι περισσότεροι λέμε ότι ο fx6300 ότι θα χάσει σε single θα το κερδίσει σε multi(με τα περισσότερα παιχνίδια πλέον να είναι σαφέστατα multithreaded) + αίσθηση απόκρισης συστήματος. Στον i3 έχεις 2 πυρηνές, όταν τρέξεις ένα παιχνίδι δεν θα έχεις την ίδια απόκριση όπως σε έναν 6300 γιατί θα έχεις 1-2 πυρήνες idle, έτοιμους να ανταποκριθούν άμεσα στα διάφορα interrupts.

 

Αυτό δεν είναι μετρήσιμο στο τάδε game ως fps, είναι σαφέστατα αισθητό στον χρήστη όμως.

 

Σόρρυ για τον τοίχο, αλλά κι εσύ δες κανένα άλλο benchmark ρε παιδί μου. Δεν είπε κανείς ότι πχ είναι ασήμαντη η διαφορά στο IPC μεταξύ Intel - AMD, η διαφωνία μας είναι στο κατά πόσο αυτή η διαφορά έχει τον αντίστοιχο -αισθητό- αντίκτυπο κατά τη συνήθη χρήση και επίσης αν στο μέλλον θα είναι ακόμα περισσότερο multithreaded οι εφαρμογές ή αν θα μείνουν στάσιμες (αυτό είναι αρκετά συζητήσιμο, αν και απ'την στιγμή που άρχισε ο "παραλληλισμός" είναι πιο εύκολο να αυξηθούν τα νήματα από 4 σε 8 πχ από όταν έγινε η μετάβαση από 1 σε 2, καθώς φυσικά και κατά πόσο θα υπάρχει και το αντίστοιχο scaling στις επιδόσεις)

Δημοσ.

οι περισσότεροι λέμε ότι ο fx6300 ότι θα χάσει σε single θα το κερδίσει σε multi(με τα περισσότερα παιχνίδια πλέον να είναι σαφέστατα multithreaded) + αίσθηση απόκρισης συστήματος. Στον i3 έχεις 2 πυρηνές, όταν τρέξεις ένα παιχνίδι δεν θα έχεις την ίδια απόκριση όπως σε έναν 6300 γιατί θα έχεις 1-2 πυρήνες idle, έτοιμους να ανταποκριθούν άμεσα στα διάφορα interrupts.

Οκ αν διάβασες αυτό που έγραψα πριν ,και δεχτούμε τον ι3 σαν 4core 6300,αυτοί οι δυο πυρήνες παραπάνω δεν θα υπάρχουν στον i3,και με αυτήν την λογική έχεις δίκαιο,αν όμως όπως σε αυτά που γράφω, ένα από αυτά τα Thread του παιχνιδιού ,όσο multi threaded και να το κάνουν,δεν θα πέσουν οι απαιτήσεις των παιχνιδιών αντιθέτως θα ανέβουν, θέλει παραπάνω από την δύναμη που έχει ο ένας πυρήνας του fx ακόμα και με o/c τότε τι γίνεται; Πέφτει ολόκληρο το παιχνίδι σε αυτήν την ταχύτητα για να παραμείνει συγχρονισμένο,ο Ι3 μπορεί να δώσει σε αυτό το thread μέχρι και διπλάσια ταχύτητα ,και να τρέχει τα άλλα στον δεύτερο πυρήνα,αν βέβαια «χωράνε».

 

Αυτός είναι και ο λόγος που βλέπεις τόσα παιχνίδια να τρέχουν σε παρόμοια ταχύτητα σε 2 και σε 6 πυρήνες.

Δεν βλέπεις ποτέ ένας 6 πύρηνος να έχει τριπλάσια ταχύτητα σε ένα game.

 

Αν πιστεύεις ότι στο μέλλον όλες οι εταιρίες θα φροντίζουν να περιορίζουν το ποιο βαρύ τους thread στην ταχύτητα του κλοκαρισμένου 6300 τότε οκ,εγώ έχω τους ενδοιασμούς μου, και για τον i3 εννοείτε έχω τους ίδιους φόβους,απλά για όλους που βγαίνουν και λένε ότι είναι ποιο future proof ο 6300.

 

 

 

 

3,3 δις κύκλους το δεύτερο,αν εκεί καταλάβεις διαφορά στην ανταπόκριση,είσαι καλύτερος και από τον superman.

Δημοσ.

Κοίτα εγγύηση στο "futureproof" δεν υπάρχει. Εγώ το 2008 νόμιζα ότι θα έμεναν στους 2 πυρήνες τα παιχνίδια για αρκετά χρόνια (θυμάμαι τότε έκανα αναβάθμιση πηγαίνωντας στον Ε8500 γιατί έτρεχε καλύτερα το Mass Effect 1 το οποίο έριχνε τρελά άκυρα στον Ε6200 ή όποιον είχα πριν, δεν είμαι σίγουρος :P ) και φυσικά δεν μπορούσα να είμαι περισσότερο λάθος, περί τα 2 χρόνια μετά άρχισα να μετανιώνω που δεν είχα δώσει τότε ~80€ παραπάνω για έναν Q6600.

 

Τώρα για τα thread και τι γίνεται αν φτάσει στο 100% ενός πυρήνα και τα ρέστα, πολύ υποθετική συζήτηση με παραμέτρους που παραδέχομαι ότι αγνοώ, πλην όμως με κοινή λογική λόγω στησίματος next gen κονσολών (βλ. πολλά thread - πολλοί αδύναμοι πυρήνες) διακινδυνεύω την πρόβλεψη ότι είναι πιο πιθανόν να πολλαπλασιαστούν τα thread και όχι να "βαρύνουν", χωρίς το ένα να αποκλείει και το άλλο βέβαια (δλδ και περισσότερα και βαρύτερα, δεν μπορώ να πω ότι ναι, αποκλείεται να γίνει. Απλά το θεωρώ πιο απίθανο).

 

Επίσης, δεν νομίζω ότι ισχυρίστηκε ποτέ κανείς ότι "Α, έχει 6 πυρήνες ο AMD άρα θα είναι 3 φορές γρηγορότερος από τον 2πύρηνο", προφανώς υπάρχουν ζητήματα στο scaling και φυσικά σε data dependency, όπου εκεί θα περιμένουν κάποιοι πυρήνες κάποιον άλλο πυρήνα να τελείωσει κάποιο instruction κτλ. Το συζητήσιμο είναι

α. Πόσο συχνά συμβαίνει αυτό και πότε (πχ αν τα "βαριά" instructions τρέχουν όσο φορτώνει το level/map τότε ναι οκ θα μείνει ίσως πίσω ο AMD, αλλά δεν θα το μετρήσει ποτέ κανείς αν κάνει 15" ή 17" να φύγει το loading screen. Αν όμως αυτό συμβαίνει πχ κατά τη διάρκεια multiplayer δράσης, θα υπάρξει θέμα <- απίθανο, πλην όμως υπαρκτό ως ενδεχόμενο. Και αντίθετα, αν σε MP θέλει περισσότερα ελαφριά threads αντί για 1-2 βαριά, θα αρχίσει να "στριμώχνεται" ο 2πύρηνος)

β. Πόσο θα επιρρεάζει την απόκριση του συστήματος γενικότερα, δηλαδή αν θα νιώθει ο χρήστης ότι αργεί το σύστημά του να ανταποκριθεί σε input κτλ <- εδώ κυρίως φοβάμαι για τον 2πύρηνο.

Δημοσ.

Τώρα για τα thread και τι γίνεται αν φτάσει στο 100% ενός πυρήνα και τα ρέστα, πολύ υποθετική συζήτηση με παραμέτρους που παραδέχομαι ότι αγνοώ, πλην όμως με κοινή λογική λόγω στησίματος next gen κονσολών (βλ. πολλά thread - πολλοί αδύναμοι πυρήνες) διακινδυνεύω την πρόβλεψη ότι είναι πιο πιθανόν να πολλαπλασιαστούν τα thread και όχι να "βαρύνουν", χωρίς το ένα να αποκλείει και το άλλο βέβαια (δλδ και περισσότερα και βαρύτερα, δεν μπορώ να πω ότι ναι, αποκλείεται να γίνει. Απλά το θεωρώ πιο απίθανο).

Στης κονσόλες υπάρχει το προτέρημα ότι θα έχουν όλες τον ίδιο επεξεργαστή,οπότε η εταιρία θα φροντίσει όσο μπορεί να γεμίσει όλους τους πυρήνες,όσο ποιο κοντά στο 100% γίνεται χωρίς να το υπερβεί για να έχει το καλύτερο αποτέλεσμα.

Τέτοια πολυτέλεια δεν υπάρχει στους H/Y ,αν μια εταιρία θέλει να βγάλει το wow παιχνίδι δεν θα κοιτάξει αν κάποιο thread «θα χτυπήσει ταβάνι» στον 6300 ή στον ι3 η στον όποιο πυρήνα ,θα το κάνει όσο βαρύ νομίζει για να έχει το αποτέλεσμα που θέλει.

 

α) το παράδειγμα που είπα πριν:

«Αυτός είναι και ο λόγος που βλέπεις τόσα παιχνίδια να τρέχουν σε παρόμοια ταχύτητα σε 2 και σε 6 πυρήνες.»

Αν π.χ. το εν λόγο thread καθορίζει το που πάει ο κάθε ένας και από που έρχεται (pathfinding) τότε σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού θα περιορίζεται από αυτό το thread.

 

β)Τρέξε το Process Explorer πάνε view->select collums επέλεξε τα thread κάνε και ταξινόμηση ανά thread και δες πόσα τρέχουν ανά πάσα στιγμή,και με 8 πυρήνες δηλαδή δεν θα εκτελούνται μόνο τα 8 thread που θες εσύ αλλά θα ανταλλάσσεται μεταξύ όλων αυτών των thread που βλέπεις, και παιχνίδι να τρέχεις δεν θα τρέχουν μόνο τα thread του παιχνιδιού αλλά και άλλα 100-200 άσχετα thread (π.χ. διαφορετικά θα σταματούσε να κατεβάζει και το torrent),ναι μεν την περισσότερη ώρα απλά περιμένουν,αλλά για να καταλάβεις το πόσο task switching γίνεται,άσχετα με το πόσους πυρήνες έχεις,αν ήταν δηλαδή να καταλάβεις διαφορά στην ανταπόκριση θα την καταλάβαινες ακόμα και στον 8πύρηνο.

Δημοσ.

παιδια μην γραφεται κατεβατα βαριεμαι  να διαβασω και χανω το παιχνιδι :-) :-) :-) :-)

Είναι πολύπλοκο πράγμα ο υπολογιστής,δεν εξηγείται με λίγα λόγια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...