Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Ανακοινώθηκε το sequel του Warlock: Master of the Arcane. Αναμένεται να κυκλοφορήσει την άνοιξη του '14. Σε συνέντευξη που έδωσε στο Strategyinformer, ο Γιόργκεν Μπγιόρκλαντ περιγράφει ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των δύο τίτλων, με σημαντικότερη νέα προσθήκη το campaign mode, όπου ο παίκτης κατακτά "κόσμους", κομμάτια ενός κατακερματισμένου πλανήτη κατά κάποιον τρόπο (θυμίζει πολύ το Eador σε αυτό το σημείο). Παρότι το Warlock: MotE πέρασε σχετικά απαρατήρητο, ήταν για μένα μία από τις ευχάριστες εκπλήξεις από την Paradox. 2
EddieObscurant Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Ναι!!! Επιτέλους! Πολύ καλά νέα. Το πρώτο ήταν παιχνιδαρα με ολα τα dlc και τα patch. Αποστολή από το ST18i με τη χρήση Insomnia App
chek2fire Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Πρέπει να αρχίσω το πρώτο asap πρωτού βγει το επόμενο.
remalis Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2013 Και εγώ, ενώ το 1 το είχα πάει την ημέρα κυκλοφορίας δε το έχω παίξει πάνω από 4 ώρες...
EddieObscurant Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2013 εγώ πάλι έχω χάσει πολλούς μήνες (σε ώρες) απο τη ζωή μου
Super Moderators Snoob Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2013 Εγώ αυτό που θα ήθελα να δω είναι καλύτερη ΑΙ (ειδικά στη θάλασσα... πελαγώνει). Στο Impossible έχει τρελά bonus, στα παρακάτω επίπεδα χάνει πολύ εύκολα. Ένα θέμα ακόμη είναι ότι οι επιπλέον "κόσμοι" δεν αξιοποιήθηκαν σωστά, όταν αποκτάς τις αναγκαίες μονάδες και spells για να τους "καθαρίσεις", πρακτικά έχεις κερδίσει το παιχνίδι, δε χρειάζεται να ασχοληθείς. Ούτε είδα ποτέ τον ΑΙ αντίπαλο να κατεβαίνει εκεί. Επίσης, δεν ξέρω αν είναι θέμα του υπολογιστή μου (αν και δεν έχω κανένα πρόβλημα με παιχνίδια όπως XCOM, Civ5 και πολλά ακόμη) αλλά όσο παιρνούν οι γύροι, αυξάνονται οι μονάδες, οι αντίπαλοι, ο φανερωμένος χάρτης και τα διάφορα συμβάντα, βαραίνει απελπιστικά. Αυτά τα τρία σημεία αν προσπαθήσουν περισσότερο στο The Exiled, θα είμαι πολύ ικανοποιημένος.
mdr21 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2013 Στο πρωτο μολις εκανες 1-2 Magistre ιπταμενους κ αορατους, το παιχνιδι πια ηταν περιπατος για σενα. Συμφωνω για τους δευτερους κοσμους. Μεχρι να φτασεις μοναδες που μπορουν να τους εξερευνησεις εχεις πια κερδισει το παιχνιδι.Θα επρεπε να υπηρχε η δυνατοτητα αν "επενδυες" στην εξερευνηση τους μετα να αποζημειωνοσουνα με τους δρακους κ τα διαφορα καλουδια που υπαρχουν εκει.
EddieObscurant Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2013 συμφωνώ με όσα λέτε , αλλά στο impossible με armageddon, το παιχνίδι γίνεται πολύ δυσκολο
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2013 Το βασικό θέμα με την ΑΙ του WMotA είναι ότι δεν μπορεί να διαχειριστεί τη θάλασσα. Καθόλου, όμως. Για να το τεστάρω, είχα ξεκινήσει τις προάλλες σε impossible ΧL χάρτη με ηπείρους, 7 μάγους και 4 εναλλακτικούς κόσμους. Νίκησα σε 196 γύρους και ο μόνος λόγους που κράτησε τόσο ήταν γιατί είπα να καθαρίσω και τους 4 επιπλέον χάρτες από δράκους και κάτι supreme τερατάκια που κυκλοφορούν εκεί. Από τη στιγμή που νίκησα το μάγο που υπήρχε στο ίδιο νησί με εμένα, το παιχνίδι είχε τελειώσει ουσιαστικά, αφού για να με απειλήσουν οι άλλοι έπρεπε να διασχίσουν τη θάλασσα: το ίδιο σκηνικό, το πολύ 5 μεταγωγικά και 1 μικρό πολεμικό (δεν είδα ούτε μία αντίπαλη γαλέρα αυτή τη φορά και γενικά σπανιότατα βλέπω), τα οποία είτε ρημάζονταν από τα θαλάσσια τέρατα, είτε έπεφταν πάνω στις άμυνές μου. Επομένως, για να επανέλθουμε στο WtE, αυτό που θα κρίνει αν έγινε το ποιοτικό άλμα στο δεύτερο παιχνίδι, είναι πώς θα συμπεριφέρεται η ΑΙ. Στο μεταξύ, για όσους πιστούς του πρώτου παιχνιδιού, αν θέλετε πρόκληση δείτε το Armageddon ή/και αποφύγετε τους χάρτες με θάλασσα. Επίσης, δεν ξέρω αν είναι τυχαίο, όμως γενικά καλύτερη (δυναμικότερη) συμπεριφορά έχω δει από τους Miralbus και Elpirister, οπότε μπορείτε να επιλέξετε αυτούς τους δύο συν όποιους άλλους.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Στο screenshot εμφανίζονται οι Grey Striders, βασικό scout unit του νέου faction στο Warlock 2, των planeswalkers. Όσο πλησιάζει ο καιρός της κυκλοφορίας, τόσο ανυπομονώ για το campaign (την κατάκτηση της κατακερματισμένης σε shards Ardania), με μια λογική ανάλογη του Eador -το οποίο όμως δε με κέρδισε στην πορεία. Μετά τη βελτίωση της ΑΙ (που θα δούμε στην πράξη τι έγινε) η ύπαρξη ενός campaign ήταν το στοιχείο που θεωρώ ότι έλειπε περισσότερο από το πρώτο Warlock. Για μένα, ένας από τους πλέον αναμενόμενους τίτλους της νέας χρονιάς, σαφώς. 1
chek2fire Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Μια και αυτό το καιρό έπαιζα το πρώτο game θα ήθελα λίγο ποιο βάθος στο gameplay του δλδ ποιο καλή διπλωματία, καλύτερη AI και θα συμφωνήσω για το campaign η τουλάχιστον να υπάρχουν περισσότερες δυνατότηες για να νικήσεις.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Τρόποι νίκης υπάρχουν αρκετοί, από το unity spell μέχρι να νικήσεις avatar θεού, να κατακτήσεις την πλειοψηφία των ιερών τόπων μέχρι και το κλασικό total domination. Το spell είναι πολύ random, αν στο βγάλει νωρίς και είσαι σε άλλο νησί, μέχρι να κάνουν απόβαση οι αντίπαλοι μπορεί και να είναι πολύ αργά. Τα holy sites δεν τα εκμεταλεύεται αρκετά η AI και τους παράλληλους κόσμους (όπου βρίσκονται τα περισσότερα) σχεδόν καθόλου. Η διπλωματία έχει βελτιωθεί σε σχέση με το launch, αλλά και πάλι δεν έχει βάθος και -προφανώς- δε φτάνει τα μαχαιρώματα μεταξύ ανθρώπων. Την AI και ειδικά στη θάλασσα έπρεπε να φτιάξουν. Περιμένω στο 2 να δω πώς θα λειτουργήσει ο κατακερματισμός του κόσμου.
chek2fire Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Στην θάλασσα ήταν όντος λίγο αδιάφορο αλλά είχε μερικά πολύ καλά στοιχεία όπως το να σκοτώσεις κάποιο kraken και να κάνεις loot το lair του αλλά και εκεί θα ήθελα να σου έδινε κάτι εντυπωσιακό σαν loot. Νομίζω κάτι τέτοιο το πρόσθεσαν μετά με κάποιο dlc. Σε γενικές γραμμές είναι αρκετά ενδιαφέρων game και νομίζω στην νέα του έκδοση αν διορθώσουν ένα δύο πραγματάκια θα μιλάμε για έναν πάρα πολύ καλό τίτλο. 1
Apoll Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2014 Το Warlock (και όλα τα DLC) το έκαψα πέρισυ που με είχαν στείλει για δύο μήνες Σουηδία, και ενώ έχω ήδη κλεισμένο το πρόγραμμα για φέτος (λόγο άλλων παιχνιδιών) θα το αγοράσω όταν βγει και ας κάθετε. Ας ελπίσω δεν έχουν βγάλει τους γαϊδοροιππότες με τις γαϊδουροκαβαλαρίες τους. Πολύ γέλιο κάθε φορά που γκάριζαν οι γάιδαροι. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Στο παρακάτω βίντεο γίνεται μια πολύ σύντομη παρουσίαση του συστήματος των κατακερματισμένων κόσμων. Επειδή έχω ταλαιπωρηθεί πολύ με τους αλλοπρόσαλλους τυχαίους χάρτες του 1 (ηφαίστειο δίπλα στην αρχική πόλη, μεταξύ άλλων) πιστεύω πως θα βοηθήσει ένας πιο δομημένος και συνεκτικός κόσμος, με "χαρακτήρα", παρά να βγαίνουν βάλτοι δίπλα σε ερήμους κι από πάνω χιόνια αγκαζέ με λάβες. Y.Γ. Παρατηρώντας προσεκτικότερα κάποια screenshots, βλέπω χάρτες με αυτά τα χαρακτηριστικά που περιγράφω πιο πάνω, αλλά δεν ξέρω αν αυτοί είναι random ή campaign χάρτες. Κι όπως έχω ξαναπεί, το βασικό θέμα είναι η ΑΙ, να σου βάζει δύσκολα χωρίς να κλέβει και να μάθει να αμύνεται σε "βάθος", όχι να ρίχνει τα πάντα στο μέτωπο και εφεδρείες μηδέν. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα