JohnVani18 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 http://www.youtube.com/watch?v=LaJ5QjbBjfI υγ : γραμματοσειρά transformers..
MetalGearFan Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Η square enix για μένα είναι η πιο ενδιαφέρουσα εταιρία / στούντιο που υπάρχει αυτή την στιγμή. Άργησε πολύ να βγάλει το FF XIII αλλά σχεδόν αμέσως βγήκε το ΧΙΙΙ-2, μόλις βγήκε το Kingdom Hearts: Dream Drop Distance, σε λίγους μήνες βγαίνει το καινούργιο XIV, επίσης το πολυαναμενόμενο "κλασσικό" console rpg Bravely Default, έχουν προφανώς καινούργιες ιδέες για το XIII που το ίδιο είναι ένα τρομερά μοναδικό παιχνίδι, σαν publisher έβγαλαν τα γαμάτα Sleeping Dogs, Deus Ex και ετοιμάζονται για το πρώτο ενδιαφέρον tomb Raider εδώ και... από τότε που βγήκε η σειρά, έχουν ακόμα Type-0 vita, Dragon's Quest X localization, FF X HD, FF VS XIII και είδη ετοιμάζονται για την νέα γενιά με το agnis philoshopy... http://www.square-enix.co.jp/fabula/LightningReturnsFFXIII/ Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2012 από MetalGearFan
MetalGearFan Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2012 A few new details on Lightning Returns: Final Fantasy XIII have surfaced from an interview in this week's Famitsu. Here are some of the key points: (some spoilers included) The game is currently 30% complete This will be Lightning's last game and will end with a happy ending. The game has just one ending. The first FFXIII was story driven, meaning that the story pulled the player along. FFXIII-2 was player driven, meaning players selected the story. Lightning Returns is World Driven, meaning players have to consider how they interact with the changing world. The game's in-game time works out to one day being the equivalent of one to two hours of real time. There will be increases and decreases in time. The game is meant to be played and cleared multiple times. The volume is not such that it will take many tens of hours to clear once. People from XIII-2 haven't died. Because of the effects of the chaos (I'm not sure if this is the proper English word), people have stopped aging and don't get old. The Novus world has four continents, two natural and two city-type. Depending on your actions, the remaining life of the world could decrease, and the game could end before the 13 day limit. There are some times when helping someone will decrease the life of the world. Defeating some enemies and clearing some quests will increase the life of the world. Lightning is all by herself in battle, allowing you to concentrate more than when you had to control a party. Lightning has become a considerably more refined person. You can freely move around during battle. Some elements of the battle system are timing-based. The battle system is close to action. There's an ATB gauge. During battle, you don't select menu commands. Instead, you select abilities which have been assigned to buttons. Hope will give guidance to Lightning via wireless com. The city has clocks everywhere showing the constant progression of time. http://andriasang.co...eturns_details/
JohnVani18 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Why Lightning Returns Isn’t Called Final Fantasy XIII-3 Final chapter is set to be a “new experience.” Square Enix has revealed new info about Lightning Returns: Final Fantasy XIII. In an interview with 4Gamer, director Motomu Toriyama, producer Yoshinori Kitase, lead designer Yujii Abe and art director Isamu Kamikokuryou explained more about the game’s mechanics, plus why it isn’t called Final Fantasy XIII-3. According to a translation by Final Fantasy Network, the team believes the entry is unique enough to warrant a different name, “as calling it XIII-3 might give the impression that it would be a direct evolution of Final Fantasy XIII-2.” Kitase referred to the game as “a new experience.” Toriyama noted that Lightning Returns will be “world-driven,” as opposed to the “story-driven” Final Fantasy XIII and “player-driven” XIII-2. The idea of a “world-driven” game is “to put the player in a world that is constantly shifting and changing — one that doesn’t necessarily revolve around the player.” The world will reportedly run in real time 24 hours a day, giving the player “a sense of time and urgency to experience content that will not always be waiting for them.”
JohnVani18 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Rf37YSojbhQ
RedPanda Δημοσ. 18 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2013 (επεξεργασμένο) Εντυπωσιακά νέα screenshots, τρομερή βελτίωση από τα γραφικά στο trailer. http://gematsu.com/gallery/lightning-returns-final-fantasy-xiii/march-18-2013/ Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2013 από RedPanda
cortaN@ Δημοσ. 18 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2013 Καλα σιγουρα θα εχει πεσει ρετουσαρισμα.. Παντως φαινεται πολυ ομορφο. Να δουμε και τι θα λεει.
vagos1983 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 εχω παιξει ολα τα ff απο το 7 και μετα...τα xiii και xiii-2 δυστυχως ηταν πολυ μετρια με βαση τους προκατοχους του..καλα γραφικα-ωραιο battle system με τα paradigms..αλλα πολυ ρηχη ιστορια και μετριοι χαρακτηρες εκτος της μυστηριωδης lighting...το xiii θα εχει μονο ενα χαρακτηρα για να χειριζεσαι (lightining) και αυτο με ξενερωνει απιστευτα...που ειναι οι καλες εποχες που τους εκανες αλλαγη ολη την ωρα αναλογα τα τερατα η bosses τους χαρακτηρες....που ειναι τα summons??οσο τα λατρευα τα ff...τα εχει κανει μανταρα η squeenix..σαν squaresoft εκανε παπαδες...αναμενω το versus....
hollow_83 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Tα γραφικα δεν ειναι αυτα, 1000% εχει φαει ρετους. Ακομα και στο PS3, που ειναι η καλυτερη εκδοση δεν ειναι ετσι. Εμενα παλι το στορυ δε με χαλασε, ηταν πολυ καλο, και μαλιστα δημιουργησαν και πολυ ομορφο κοσμο (Fabula Nova Crystallis), με τρελο Back stoρυ. Εκει που το εχασαν ηταν στο κομματι του gameplay. Αλλο ηθελαν να κανουν και αλλιως βγηκε στην πορεια. Eιδικα το 13, μεχρι και το 13ο κεφαλαιο που σε παει χερακι χερακι, ειναι οτι ναναι, ομως αν του δωσει καποιος την ευκαιρεια το Paradigm Swift, ειναι αρκετα καλο, στο να κανεις macro management των κινησεων των χαρακτηρων σου, αλλα και το πως θα κινηθουν στην πορεια της μαχης, ειδικα οταν μιλαμε για τις τελευταιες μαχες που κρατανε 20 λεπτα. (Δε μιλαω για τα κανονικα Bosses, αλλα για τα κρυφα, Super BOsses.
RedPanda Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Καλα σιγουρα θα εχει πεσει ρετουσαρισμα.. Παντως φαινεται πολυ ομορφο. Να δουμε και τι θα λεει. Ναι το σκέφτηκα και εγώ αλλά η Square δεν βελτίωσε τα γραφικά της καθόλου αυτή την γενιά. Άρχισε με το εντυπωσιακό ΧΙΙΙ και πήγε προς τα πίσω με το ΧΙΙΙ-2. Για αυτό ελπίζω να προσπαθήσουν λίγο περισσότερο εδώ. In other news Final Fantasy X HD On PS3 Will Include Final Fantasy X-2 Read more at http://www.siliconera.com/2013/03/19/final-fantasy-x-hd-on-ps3-will-include-final-fantasy-x-2/#idYFfbb1ypw2AfsQ.99
RedPanda Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Rumor: H sony συνεργάζεται με την Square για το FF XV (ex Versus) στο PS4. http://www.vgleaks.com/final-fantasy-xv-will-be-exclusive-on-ps4/
JohnVani18 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Ε, αφού δεν κυκλοφόρησε ούτε στο PS3, φαίνεται είπε να βάλει και η Sony ένα χεράκι μπας και βγεί επιτέλους στο PS4. 1
hollow_83 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Βλεπω να γινεται μια απο τα ιδια και με το Last Gurdian. Aν βγει ποτε τελικα.
RedPanda Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Μέχρι τώρα όλα τα rumors για το Versus στο PS4 ήταν εικασίες και αρλούμπες. Η σημαντικότητα αυτού του rumor είναι πως δεν έχει άλλο λόγο η Square να βγάλει μία τόσο μεγάλη παραγωγή τόσο νωρίς στην κυκλοφορία του PS4, (μικρό installed base << PS3 75+ installed base) αν δεν έχει κάποια συμφωνία με την Sony. Δηλαδή η Square απλά θέλει πωλήσεις στο παιχνίδι, δεν την ενδιαφέρει να βοηθήσει το PS4, αλλά αν μεσολάβησε η Sony το θέμα αλλάζει. To ερώτημα για μένα είναι τι μηχανή γραφικών θα χρησιμοποιήσει γιατί δεν θέλω να δω απλά μία "HD" έκδοση των γραφικών που είχε μέχρι σήμερα το Versus (PS3) στο PS4. Θέλω agnis philosophy γραφικά για Final Fantasy στο PS4. Η θεωρία μου είναι η Square δεν ήθελε να χαραμίσει την τρομερά ακριβή μηχανή γραφικών του FF XIII "Crystal Tools" μόνο για το XIII για αυτό υπήρχε και το Versus σαν side project (δεν το θεωρώ φυσικά σαν μόνο λόγο). Αλλά με λεφτά να βγαίνουν από FF XIII-2 και FF XIII-3 πιθανότατα να εκπλήρωσε τον σκοπό της η Crystal Tools engine και το Versus αποδεσμεύτηκε. @hollow_83, η διαφορά του Last Guardian είναι πως η SCE Japan Studio δεν έκανε άλλο AAA τίτλο που να δικαιολογεί την αργοπορία, οπότε μπορούμε να εικάζουμε προβλήματα ανάπτυξης (όπως είχε το Metal Gear Solid Rising, που η μηχανή γραφικών του MGS4 που επισημοποιούσαν δεν μπορούσε να δώσει 60 fps). Από την άλλη στην Square εξακολουθούν να ρίχνουν πολλά λεφτά στο XIV.
RedPanda Δημοσ. 22 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2013 Τελικά επιβεβαιώθηκε, αυτή την χρονιά θα έχουμε 4 τίτλους από την Square Enix: Final Fantasy XIV Lightning Returns: FF XIII Kingdom Hearts 1.5 Final Fantasy X | X-2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα