hollow_83 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Βλεπω που λετε πολλα παιδια οτι το FF επεσε σε ποιοτητα επειδη βγηκε στο Xbox, και αυτο συγκρινοντας φωτογραφιες στην αρχη του production και μετα στη συνεχεια. Αυτο συμβαινει σε πολλα παιχνιδια, οταν πρωτοξεκιναει η παραγωγη, τα games φτιαχνονται σε PC, που φυσικα ειναι πανισχυρα, δοκιμαζονται στα Dev kits τα οποια επισης ειναι λιγο καλυτερα και μετα προσαρμοζονται στις Retail. Τετοιο παραδειγμα πχ ειναι και το Uncharted το 3. Οταν παρουσιαστηκε στην E3 πρωτη φορα, σε πολλες πιστες ειχε καποια λεπτομερειες παραπανω απο οτι στο τελικο προιον. Ουτε εμενα μου αρεσε το FF, αλλα δε νομιζω οτι φταιει το Xbox γι'αυτο. Πριν καν ανακοινωθει οτι θα βγει και στο Xbox η ιδια η Square ελεγε το 13 να το δουμε σαν ενα παιχνιδι πρωτου προσωπου.
MetalGearFan Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 ^Για εξήγησε μου τότε γιατί τα γραφικά του ΧΙΙΙ-2 στο PS3 πήγαν ακόμα λίγο πιο κάτω. Τα screenshot σου δεν λεν τίποτα. Ειδικά το δεύτερο πάει μόνο για flamewar. ヴェルサスがキャンセルされたってデマ流してるやつがいるらしい。フフ..たった今ヴェルサス定例会議が終わったとこ。今日プレゼンされた街なんぞ見たら腰抜かすでぇ~w (Yoichi Wada) Square Enix boss confirms Final Fantasy Versus XIII still in production Ας θρηνήσουμε για τον οριστικό θάνατο της αξιοπιστίας αυτό του βόθρου του gaming που λέγετε kotaku ! Έχω βαρεθεί να μιλάω για το XIII. Η αντίδραση μερικών (που επειδή φωνάζουν νομίζουν ότι γίνονται περισσότεροι) ήταν σαν οκτάχρονα που πήραν ρούχα για τα Χριστούγεννα. Ναι, τα rpg του 90 πεθάναν get over it.
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Τετοιο παραδειγμα πχ ειναι και το Uncharted το 3. Οταν παρουσιαστηκε στην E3 πρωτη φορα, σε πολλες πιστες ειχε καποια λεπτομερειες παραπανω απο οτι στο τελικο προιον. http://images.lazygamer.net/2011/11/wr249.jpg http://images.lazygamer.net/2011/11/25i5fk7_thumb.jpg Αυτο που λες δεν ισχυει γιατι για παραδειγμα στο uncharted 2 τα cutscenes ηταν τελικα καλυτερα απο το αρχικο built και καλυτερα απο τα final του uncharted3 που ποσταρες παραπανω(στα οποια για καποιο λογο που δεν γνωριζω εριξαν την ποιοτητα).Μιλαμε για καποια(οχι ολα) cutscenes παντα. Θα ηθελα να μαθω παντως γιατι το εκαναν αυτο,ενω ειχαν ετοιμα τα αλλα,τα οποια ετρεχαν σε ps3 hardware και οχι σε pc ,απλα χωρις να χρειαζεται να ζοριστει το μηχανημα με ΑΑ,animation κτλ.Hταν απο το hardware του ps3 δηλαδη οσο ηταν και το πρωτο trailer του lasf of us.
Luxx Δημοσ. 25 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2012 Βλεπω που λετε πολλα παιδια οτι το FF επεσε σε ποιοτητα επειδη βγηκε στο Xbox, και αυτο συγκρινοντας φωτογραφιες στην αρχη του production και μετα στη συνεχεια. Αυτο συμβαινει σε πολλα παιχνιδια, οταν πρωτοξεκιναει η παραγωγη, τα games φτιαχνονται σε PC, που φυσικα ειναι πανισχυρα, δοκιμαζονται στα Dev kits τα οποια επισης ειναι λιγο καλυτερα και μετα προσαρμοζονται στις Retail. Τετοιο παραδειγμα πχ ειναι και το Uncharted το 3. Οταν παρουσιαστηκε στην E3 πρωτη φορα, σε πολλες πιστες ειχε καποια λεπτομερειες παραπανω απο οτι στο τελικο προιον. Ουτε εμενα μου αρεσε το FF, αλλα δε νομιζω οτι φταιει το Xbox γι'αυτο. Πριν καν ανακοινωθει οτι θα βγει και στο Xbox η ιδια η Square ελεγε το 13 να το δουμε σαν ενα παιχνιδι πρωτου προσωπου. Εμενα οι διαφορα στην ποιοτητα μου φαινεται τεραστια. Γιατι κανουν κατι τετοιο; Και αμα φτιαχνονται σε pc, γιατι δε φτιαχνουν και εκδοσεις για υπολογιστες;
hollow_83 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2012 Αυτο που λες δεν ισχυει γιατι για παραδειγμα στο uncharted 2 τα cutscenes ηταν τελικα καλυτερα απο το αρχικο built και καλυτερα απο τα final του uncharted3 που ποσταρες παραπανω(στα οποια για καποιο λογο που δεν γνωριζω εριξαν την ποιοτητα).Μιλαμε για καποια(οχι ολα) cutscenes παντα. Θα ηθελα να μαθω παντως γιατι το εκαναν αυτο,ενω ειχαν ετοιμα τα αλλα,τα οποια ετρεχαν σε ps3 hardware και οχι σε pc ,απλα χωρις να χρειαζεται να ζοριστει το μηχανημα με ΑΑ,animation κτλ.Hταν απο το hardware του ps3 δηλαδη οσο ηταν και το πρωτο trailer του lasf of us. Η ουσια δεν ειναι το Uncharted και γιατι εριξαν τα γραφικα ουτε προσπαθω να κανω Flamewar για την ποιοτητα των γραφικων του Uncharted. Προσπαθω να εξηγησω οτι για πολλους και ισως χαζους λογους γινονται αυτα και οτι δε φταιει απαραιτητα μια πλατφορμα, και εφερα σαν παραδειγμα το Uncharted γιατι ηταν απο τα τελευταια games που ειδα αυτο το φαινομενο. Πολλοι κολλημενοι με το PS3, ενοχληθηκαν με την μεταφορα του παιχνιδιου και στο Xbox, και απο το τιποτα προσπαθουν να βγαλουν χολη. Και οσο για το γεγονος οτι φταιει το Xbox που αποκτησε WEestern χαρακτηρα, εγω θα σας παραπεμψω στις πωλησεις. Οταν λοιπον οι περισσοτερες πωλησεις της πλατφορμα σου προερχονται απο αμερικη και ευρωπη, τοτε λογικο ειναι και τα παιχνιδια σου να αποκτησουν τετοιο υφος. Καλως ή κακώς.
MetalGearFan Δημοσ. 25 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2012 Και αμα φτιαχνονται σε pc, γιατι δε φτιαχνουν και εκδοσεις για υπολογιστες; Φτιάχνονται σε software development kits που τους δίνουν οι εταιρίες, στην προκειμένη η Sony. Περιέχουν εντολές, γλώσσα, εργαλεία και περιβάλλον που αντιστοιχούν και εκμεταλλεύονται συγκεκριμένο hardware στην προκειμένη το PS3 και τίποτα παραπέρα. Ο πραγματικός λόγος που δεν φτιάχνουν το Uncharted ή άλλα παιχνίδια του PS3 για PC είναι γιατί PC = Pirate console. Απάντηση στον hollow_83 Προσπαθω να εξηγησω οτι για πολλους και ισως χαζους λογους γινονται αυτα και οτι δε φταιει απαραιτητα μια πλατφορμα, και εφερα σαν παραδειγμα το Uncharted γιατι ηταν απο τα τελευταια games που ειδα αυτο το φαινομενο. Καταρχήν μην με πατρονάρεις με π*πες όπως η "πλατφορμα σου", αν το 360 είχε προσφέρει οτιδήποτε στο ΧΙΙΙ θα το είχα προτιμήσει. Πάω να βγάλω χολή όταν όλα τα παιχνίδια του τύπου που πάτησαν το πόδι τους στο 360 έγιναν περίπατος σε σύγκριση με τους προκατόχους τους ? Δεν με νοιάζει καμία σκατοκονσόλα (γιαυτό και βλέπω το μέλλον να είναι στην Nintendo) αλλά τα παιχνίδια, εντάξει ? Αυτό που πας να κάνεις είναι να γενικεύσεις "για πολλους και ισως χαζους λογους" σε πολύ συγκεκριμένη περίπτωση: Το ΧΙΙΙ ήταν για χρόνια σε ανάπτυξη για το PS3 με την crystal engine, ανακοινώθηκε τελευταία στιγμή για το 360, αφού είχε ολοκληρωθεί, πράγμα που το καθυστέρησε εξού και η διαφορά στα screenshots και αν αυτό το καταπιούμε, στο ΧΙΙΙ-2 πήγαν περαιτέρω να καλύψουν την διαφορά αφού για πρώτη φορά στα χρονικά των κονσολών αντί να βελτιώνονται τα γραφικά από το XIII στο ΧΙΙΙ-2 ήταν λίγο χειρότερα στο PS3 ενώ η έκδοση 360 έγινε εφάμιλλη. Τυγχάνει επίσης να έχουμε προηγούμενο με το Χ και στο Χ-2 όπου υπήρχε μικρή βελτίωση. Με τις πωλήσεις δεν ξέρω καν τι θέλεις να πεις, ποιο κάνει περισσότερες πωλήσεις στην eu & us το δυτικό killzone ? Να σου θυμίσω πως eu & us ήταν και θα είναι μεγαλύτερες αγορές μιας και ξέρεις ζει περισσότερος κόσμος. Το προφανέστατο θέμα μου είναι πως το 360 είναι η εστιασμένη δυτική/αμερικάνικη κονσόλα και σε καμία περίπτωση δεν έχει ισορροπημένη παγκόσμια αγορά: Ισορροπία: FF XΙΙΙ PS3 North America: 1.53m 31.6% + Europe: 1.01m 20.9% + Japan: 1.87m 38.5% + Rest: 0.43m 9.0% = Global 4.84m FF XII North America: 1.88m 31.6% + Europe: 1.19m 20.1% + Japan: 2.33m 39.1% + Rest of the World: 0.54m 9.1% = Global 5.95m FF X North America: 2.91m 36.2% + Europe: 2.07m 25.7% + Japan: 2.73m 34.0% + Rest: 0.33m 4.2% = Global 8.05m FF XIII xbox, σχεδόν 60 % μόνο Αμερική: North America: 1.10m 58.2% + Europe: 0.59m 31.2% + Japan: 0.01m 0.7% + Rest: 0.19m 9.9% = Global 1.89m Πάντως δεν θα είχε κανένα πρόβλημα με ένα πιθανό Final Fantasy XIII-3 να πάει και στις τρις κονσόλες ps3, 360, wiiu με την εξής λογική: Δεν είναι κανονικό αριθμημένο παιχνίδι και πιθανότατα αν κρίνουμε από το ΧΙΙΙ-2 ούτε καν στο ίδιο επίπεδο παραγωγής με ένα ακόμα spin off το Versus. Οπότε η Square έχει την πολυτέλεια να κάνει πειραματισμούς σχετικά με το ποια κονσόλα / αγορά θα την στηρίξει, μιας και σε αυτή την περίπτωση το παιχνίδι θα γίνει επί ίσης όροις. και ένα ωραίο screenshot
hollow_83 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Οταν λεω πλατφορμα σου, δεν εννοω εσενα, εννοω την πλατφορμα της εκαστοτε εταιρειας. Δεν εισαι δα και το κεντρο του κοσμου ωστε να απευθυνεται καποιος μονο σε σενα ή να σε στοχοποιει, και δε γραφεις μονο εσυ σε αυτο το νημα, ουτε εισαι ο μονος ανθρωπος που εχει σχολιασει το συγκεκριμενο θεμα. Τωρα για τις π*πες, βαλτες εκει που ξερεις.
MetalGearFan Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 (επεξεργασμένο) Λόγια. Συγνώμη αλλά τι ακριβώς από αυτά που αυθαίρετα πέταξες για γραφικά, ύφος και πωλήσεις υπερασπίστηκες επιτυχώς ? I didn't think so... Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2012 από MetalGearFan
JohnVani18 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 1 Αυγούστου 2012 New Final Fantasy XIII Game "Just Entered Production" Producer Yoshinori Kitase drops a few more hints ahead of the September announcement
MetalGearFan Δημοσ. 1 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2012 ^Αυτό πιθανότατα σημαίνει, αν τώρα ξεκινάν το XIII-3 πως θα βγει μετά το Versus, το οποίο μόλις πέρυσι το Σεπτέμβριο ανακοίνωσαν πως μπαίνει σε full development. Προσωπικά αν είναι να δούμε production values επιπέδου ΧΙΙ, δεν με νοιάζει καθόλου να περιμένω. Θα ήταν κακή κίνηση αν το έβγαζαν πριν (ή πολύ πριν) το Versus που όλοι έχουμε θεοποιήσει στο μυαλό μας και τα πάντα συγκρίνονται άδικα με αυτό. Όπως και το ΧΙΙΙ ήταν άτυχο που βγήκε σε μια εποχή που οι μεγάλοι τίτλοι ήταν τα elders scroll & mass effect και όλοι το σύγκριναν με αυτά περιμένοντας επιλογές και ανοιχτό κόσμο ενώ η Square είχε φτιάξει ένα action / rpg με λίγο strategy. Το αστείο είναι πως πριν βγει το 13 διάβαζα σχόλια που κορόιδευαν το "emo" final fantasy και πως "όλοι ήθελαν το πραγματικό 13". Όπως και νάχει θεωρώ το battle system του ΧΙΙΙ πάρα πολύ καλό αλλά έχει εκμεταλλευτεί από λίγο έως ελάχιστα στο κάπως εύκολο ΧΙΙΙ και το ευκολότερο ΧΙΙΙ-2 οπότε πιστεύω υπάρχει χώρος για κάτι ακόμα. Δεν μπορούν να προσλάβουν την From Software να το κάνει balance ?
MetalGearFan Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 http://finalfantasy13game.com/astormgathers/ FINAL FANTASY XIII TEAM TO PRESENT NEW DIRECTION FOR THE SAGA OF KEY CHARACTER, LIGHTNING The "Lightning Saga" that started with the release of FINAL FANTASY XIII, has achieved a cumulative shipment of over 9.6 million units; and in May 2012 FINAL FANTASY XIII-2 was brought to conclusion with the add-on content entitled "Lightning's Story: Requiem of the Goddess". Key members of the FINAL FANTASY XIII development team including the Producer, Director and Art Director, are in preparations to present new information about the direction of Lightning's story. This presentation will take place at an event in Tokyo to celebrate FINAL FANTASY 25th Anniversary, on 1st September 2012. September 1 2012
MetalGearFan Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Θα ήταν πολύ ωραίο ένα playbable duo με την Lighting και τον Noel. Και για να προλάβω αυτό που όλοι σκεφτόμαστε, αμφιβάλω αν το FF XIII-3 θα επηρεάσει στην ανάπτυξη το Versus.
MetalGearFan Δημοσ. 27 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2012 Η Square έφτιαξε twitter account: LIGHTNING ROOM @LRFF13 https://twitter.com/LRFF13 για να ανακοινώσει τις νέες εξελίξεις σχετικά με το παιχνίδι. Το ότι επικεντρώνονται πολύ στην Lighting και έχουν αναφερθεί σε "new direction" αναρωτιέμαι μήπως σκέφτονται να κάνουν action rpg με την Ligthing για να γεφυρώσουν το κενό ανάμεσα στο XIII και το Versus...
JohnVani18 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Πλέον είναι επίσημο!! Lightning Returns: Final Fantasy XIII Announced The final chapter of Lightning’s saga arrives in 2013.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα