ilias8513 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Θελω να αγορασω ενα μεταχειρισμενο και ειμαι αναμεσα στα παραπανω. Το προβλημα ειναι οτι δεν εχω πολλες επιλογες απο ιδιωτες διοτι οι περισσοτερες αγγελιες ειναι απο μαντραδες. Θα θελα να ακουσω γνωμες απο κατοχους των παραπανω αυτοκινητων για θετικα και αρνητικα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Στο car.gr δεν εχει απο ιδιωτες ??? Αλλα κριτηρια οπως χιλιομετρα κλπ ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilias8513 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Εχει αλλα ειναι πολυ λιγοτερα σε σχεση με μαντραδες. Οποτε περιοριζονται πολυ οι επιλογες αναφορικα και με το μπατζετ μου που ειναι 8.000. Χιλιομετρα μεχρι 70.000 εχω βαλει οριο αρκει να ειναι πραγματικα. Γι αυτο προτιμω απο ιδιωτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
caution Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Οδηγικά το Golfάκι είναι καλό και θα σου δώσει και φθηνά άλογα, αν το ψάξεις λίγο. Από αξιοπιστίες και κατανάλωση (ειδικά αν πηγαίνεις παναγία) το Auris υπερέχει. Θα έλεγα ότι και σε "ποιότητα συναρμολόγησης" υπερέχει το Auris αλλά θα πέσουν να μας φάνε οι Γερμανοί. Γενικά τα Toyota είναι λίγο... "όπλα" στο θέμα longevity και αν δεν σκοπεύεις να αλλάζεις συχνά αυτοκίνητα, μάλλον παίρνει το point αυτό. Το Leon δεν το ξέρω. Golf είναι νομίζω και αυτό αλλά στα μάτια μου είναι άσχημο σουλούπι και λογικά θα χάνει και μεταπολιτική πιο γρήγορα. Δεν θα πήγαινα προς τα εκεί αλλά δεν είμαι και πολύ αντικειμενικός με την συγκεκριμένη εταιρία, το ομολογώ. Επίσης νομίζω ότι κάπου στα 40k είναι το "σκαλοπάτι" για την μεταπολιτική, οπότε προετοιμάσου και "περίεργες" τιμές, γιατί το εύρος που έχεις θέσει είναι "ανομοιογενές" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hyphen Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Tσεκαρε τι ειδα... 20000χλμ μονο. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4136272/ και σιγουρα θα σου κοψει κατι. Υπαρχουν παρα πολλα στα χρηματα σου...θες το 140 αλογα μονο? ή μιλας και το 170...? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Το leon βγαινει μονο με κινητηρα 1.4 122 αλογα με μονο τουρμπο. ΕΙναι και ποιο αξιοπιστος αυτος, το golf tsi βγαινει και με διπλο τουρμπο στα 140 αλογα αλλα βγαζει λιγο παραπανω προβληματα. Απο τα 2 αυτα που ξερω θα σου ελεγα πως σαν σασι ειναι ακριβως το ιδιο, ιδιες αναρτησεις, ιδια φρενα κτλ. ΤΟ λεον εχει ποιο σκληρα πλαστικα μεσα και γενικα λιγο χειροτερη ποιοτητα εσωτερικα αλλα κατα τα αλλα στον δρομο παει σαν ενα golf . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilias8513 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Επίσης νομίζω ότι κάπου στα 40k είναι το "σκαλοπάτι" για την μεταπολιτική, οπότε προετοιμάσου και "περίεργες" τιμές, γιατί το εύρος που έχεις θέσει είναι "ανομοιογενές" Δεν καταλαβα ακριβως τι θες να πεις! Tσεκαρε τι ειδα... 20000χλμ μονο. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4136272/ και σιγουρα θα σου κοψει κατι. Υπαρχουν παρα πολλα στα χρηματα σου...θες το 140 αλογα μονο? ή μιλας και το 170...? Το συγκεκριμενο δεν ειναι Αθηνα που μενω οποτε δεν μπορω να το δω απο κοντα! Για τα 140 αλογα κοιταω. Γενικα θα ηθελα και τις πιο εξτρα εκδοσεις των συγκεκριμενων μοντελων (π.χ. clima, ζαντες αλουμινιου) Να πω την αληθεια μεχρι τωρα ειμαι ενα κλικ πιο κοντα για auris και μαρεσει η εκδοση unique Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 εγω θα προτεινα το Leon,καλυτερο value for money Και για μενα πιο ομορφο. για κοιτα καλυτερα το 1.2 turbo 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
caution Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Δεν καταλαβα ακριβως τι θες να πεις! Εεε έτσι όπως το είπα, δεν σε αδικώ Λέω ότι επειδή ψάχνεις 0-70.000km έχε υπόψιν σου ότι κάπου στα ~40.000km η τιμή τους πέφτει απότομα. Έτσι είναι για κάποιο λόγο η αγορά/αντίληψη. Οπότε αν δεις ένα αυτοκίνητο με 35.000km και ένα ίδιο με 65.000km να έχουν υπολογίσιμη απόσταση στην τιμή, μην σε παραξενέψει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilias8513 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Γι αυτο το λογο φιλε caution νομιζω καπου στα 50.000 χλμ ειναι ιδανικη αγορα ιδιως αν ειναι και τα περισσοτερα σε ταξιδια εκτος πολης. Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι οι μαντραδες ειναι πιο φτηνοι απο τους ιδιωτες κατα κυριο λογο σε αυτα τα μοντελα. Δεν ξερω πως εξηγειται αυτο! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Γι αυτο το λογο φιλε caution νομιζω καπου στα 50.000 χλμ ειναι ιδανικη αγορα ιδιως αν ειναι και τα περισσοτερα σε ταξιδια εκτος πολης. Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι οι μαντραδες ειναι πιο φτηνοι απο τους ιδιωτες κατα κυριο λογο σε αυτα τα μοντελα. Δεν ξερω πως εξηγειται αυτο! Διαφοροι λογοι, ο μαντρας εχει παρει το αυτοκινητο κοψοχρονια απο καποιον που εχει αναγκη και ξερει ποσο πρεπει να το πουλησει για να φυγει γρηγορα. Αντιθετα ο ιδιωτης μπορει να μην εχει σφαιρικη αντιληψη και να το δινει ποιο ακριβα γιατι τοσο μπορει να κατεβει απο οσο το αγορασε. Επισεις παιζουν και ποιο ταπεινοι λογοι, οι μαντραδες κατεβαζουν τα χλμ και σουλουπωνουν τυχων ζημιες. Ετσι ενας μαντρας μπορει να σου πουλησει ενα ταλαιπωρημενο ΙΧ με "κομμενα" 100.000χλμ ενω ο ιδιωτης ενα καλοσυντηρημενο με πραγματικα. Εσυ θα πας στον πρωτο γιατι ειναι φθηνοτερος ενω στην πραγματικοτητα ο 2ος αξιζει ποιο πολυ. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Για μενα το Toyota είναι πιο αξιόπιστο από το Group VAG. Μόνο που τα 1600 κυβικά έχουν υψηλό τεκμήριο και πιο ακριβό σηματάκι. Κοίταξε να το δικαιολογείς ως τεκμήριο, όποιο κι αν διαλέξεις. Ακόμα κι αν είναι 800 κυβικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilias8513 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Για μενα το Toyota είναι πιο αξιόπιστο από το Group VAG. Μόνο που τα 1600 κυβικά έχουν υψηλό τεκμήριο και πιο ακριβό σηματάκι. Κοίταξε να το δικαιολογείς ως τεκμήριο, όποιο κι αν διαλέξεις. Ακόμα κι αν είναι 800 κυβικά. Κοιτα επειδη ειμαι κατω των 32 ετων για 4 χρονακια ακομα το τεκμηριο δεν με πολυενοχλει διοτι βγαινει φορος 40 ευρω στην φορολογικη. Το σημα παλι εχει μικρη διαφορα απο το 1.4L οποτε γι αυτο κοιταω για 1.6L. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Από vag μόνο τούρμπο/κομπρεσσορα μην πάρεις ή το μικρό 7αρι dsg , ειδικά το δεύτερο είναι βέβαιο ότι θα χαλάσει, και θα είσαι μια χαρά. Σε σχέση με το άθλιο auris είναι καλύτερα αυτοκίνητα και το Leon και φυσικά το golf Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pinion Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Tσεκαρε τι ειδα... 20000χλμ μονο. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4136272/ και σιγουρα θα σου κοψει κατι. Υπαρχουν παρα πολλα στα χρηματα σου...θες το 140 αλογα μονο? ή μιλας και το 170...? Το τιμόνι έχει πολύ μεγάλη φθορά για να έχει 20.000Km μόνο, πιθανότατα έχει κάνει λάθος στην καταχώρηση της αγγελίας. ilias8513, σχετικά με το ερώτημά σου: Ένας γνωστός μου έψαχνε για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και ήταν ένα βήμα πριν την αγορά ενός, από μαντρά. Φαινόταν ΟΚ γενικά, αλλά μόλις κάναμε έλεγχο των Km απ το ιστορικό σου σε μια αντιπροσωπεία, είχε πολύ περισσότερα από αυτά που έγραφε το καντράν. Προφανώς ο μαντράς έκανε πως δεν ξέρει τίποτα περί τούτου και ότι έτσι το αγόρασε. Γενικότερα πιστεύω πως η αγορά από ιδιώτη είναι συνήθως πιο αξιόπιστη, αρκεί να υπάρχει ένα ενημερωμένο βιβλίο service και να έχεις και ένα τρόπο να ελέγξεις το αυτοκίνητο. Μεταξύ των μοντέλων που αναφέρεις, να σου πω πως από προσωπική εμπειρία ένα GOLF έχει πολύ περισσότερα να σου προσφέρει σε σχέση με ένα AURIS. Το θέμα είναι αν τα ζητάς αυτά ή όχι. Ειδικά η έκδοση που κοιτάς, είναι αρκετά σβέλτο, όμορφο και έχει πολύ καλό πάτημα στο δρόμο. Το Auris έχει λίγο πιο ουδέτερο χαρακτήρα. Η αξιοπιστία είναι πλέον "θέμα" για όλα τ αυτοκίνητα, αλλά μην ξεχνάμε ότι κριτήριο είναι και το after sales κάθε εταιρείας. Το καλό είναι και η VW και η Toyota έχει απ τα καλύτερα after sales στον χώρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα