Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα!

Σκοπεύω να αγοράσω GPS, αλλα είμαι τελείως άσχετος περί του θέματος. Ο προϋπολογισμός που διαθέτω είναι στα 120€ (όχι παραπάνω). Μπορείτε να μου προτίνετε κάποια αξιοπρεπή GPS, στη τιμή αυτή;

Κάποια απο τα χαρακτηριστικά που θέλω να έχει:
- Οθόνη πάνω απο 4''

- Φωνητική κατεύθυνση

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Δημοσ.

Φαινεται να ειναι το καταλληλο για τα χρηματα που διαθετω. Ευχαριστω!! Περιμενω ομως και αλλες προτασεις.

Δημοσ.

Βασικά και εγω ψάχνω για ενα καινούργιο gps μιας και το navigon μας άφησε χρόνους , θέλω οπωσδήποτε ομως να εχει και ευρωπαικούς χάρτες

Δημοσ.

Βασικά και εγω ψάχνω για ενα καινούργιο gps μιας και το navigon μας άφησε χρόνους , θέλω οπωσδήποτε ομως να εχει και ευρωπαικούς χάρτες

Σε τι χρηματα?

Δημοσ.

Αν δεις στα τεχνικα χαρακτηριστικα λεει οτι δεν εχεις δυνατοτητα εγκαταστασης χαρτων αρα μονο για Ελλαδα και Κυπρο θα εχεις.

Αν θες με Ευρωπαικους χαρτες θα πρεπει να ανεβεις στην τιμη!

Δημοσ.

Εδω εισαι http://www.skroutz.gr/s/253661/Crypto-Easy-Drive-43-EU.html αν και εμενα μου φαινεται καπως ογκωδης απο εμφανιση αλλα σε αυτα τα λεφτα με ευρωπαικους χαρτες δεν νομιζω να βρεις κατι καλυτερο.

Δημοσ.

Αν δεν κανω λαθος μπορεις να παρεις το mls με Ελλαδα και Κυπρο και αργοτερα να αγορασεις και ολη την Ευρωπη.

Δημοσ.

Αν δεν κανω λαθος μπορεις να παρεις το mls με Ελλαδα και Κυπρο και αργοτερα να αγορασεις και ολη την Ευρωπη.

Οχι σε ολα! μονο αν υπαρχει δυνατοτητα εγκαταστασης χαρτων!

Τα crypto να πω την αλήθεια δεν τα εμπιστεύομαι μακριά και αγαπημένοι που λενε

Ναι αλλα στα αλλα ξεφευγεις τιμη απο οσο ξερω!

Δημοσ.

http://www.skroutz.gr/s/424847/Garmin-Nuvi-2555.html

Σκυλια,και χαρτες δωρεαν απο την autodrivehellas.Γενικα κοιτα σε garmin.

Εχω garmin απο τα πρωτα μοντελα,πριν χρονια,και δουλευει οπως το πηρα.Γρηγορο κλειδωμα δορυφορων,και δεν με απογοητευσε ποτε.