Dagreton Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Καλησπέρα! Σκοπεύω να αγοράσω GPS, αλλα είμαι τελείως άσχετος περί του θέματος. Ο προϋπολογισμός που διαθέτω είναι στα 120€ (όχι παραπάνω). Μπορείτε να μου προτίνετε κάποια αξιοπρεπή GPS, στη τιμή αυτή; Κάποια απο τα χαρακτηριστικά που θέλω να έχει:- Οθόνη πάνω απο 4'' - Φωνητική κατεύθυνση Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
TheLordOne Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Τι λες για αυτο? http://www.skroutz.gr/s/3658393/MLS-Destinator-Talk-Drive-510.html
Dagreton Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Φαινεται να ειναι το καταλληλο για τα χρηματα που διαθετω. Ευχαριστω!! Περιμενω ομως και αλλες προτασεις.
SPANK Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Βασικά και εγω ψάχνω για ενα καινούργιο gps μιας και το navigon μας άφησε χρόνους , θέλω οπωσδήποτε ομως να εχει και ευρωπαικούς χάρτες
TheLordOne Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Βασικά και εγω ψάχνω για ενα καινούργιο gps μιας και το navigon μας άφησε χρόνους , θέλω οπωσδήποτε ομως να εχει και ευρωπαικούς χάρτες Σε τι χρηματα?
Dagreton Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Mariosst, να σε ρωτήσω, φιλε μου, μπορώ να βάλω ευρωπαϊκούς χάρτες στο MLS που μου πρότεινες ;
TheLordOne Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Αν δεις στα τεχνικα χαρακτηριστικα λεει οτι δεν εχεις δυνατοτητα εγκαταστασης χαρτων αρα μονο για Ελλαδα και Κυπρο θα εχεις. Αν θες με Ευρωπαικους χαρτες θα πρεπει να ανεβεις στην τιμη!
TheLordOne Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Εδω εισαι http://www.skroutz.gr/s/253661/Crypto-Easy-Drive-43-EU.html αν και εμενα μου φαινεται καπως ογκωδης απο εμφανιση αλλα σε αυτα τα λεφτα με ευρωπαικους χαρτες δεν νομιζω να βρεις κατι καλυτερο.
GIOVINCO Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Για Ελλαδα δεν υπαρχει αλλο απο to (όποιο) MLS.