Προς το περιεχόμενο

Προθεσμια για επισκευη ζημιας μετα απο δηλωση ατυχηματος


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χθες το πρωι "ακουμπησε" καπως πιο δυνατα την κορη μου που ηταν σταματημενη ενα αλλο ΙΧ και επειδη το αυτοκινητο ειναι και μαυρο φαινεται πολυ λιγο αλλα επειδη η αλλη οδηγος θα κανει δηλωση εκανα κι εγω μιας και το αυτοκινητο ειναι στο ονομα μου.

 

Επειδη οι 2 μερες ειναι απαραιτητες για την επισκευη αφου πρεπει να παει πρωτα πραγματογνωμονας και το αυτοκινητο το εχει η κορη μου για δουλεια αν καθυστερησει να το φτιαξει υπαρχει προβλημα ?

 

Μηπως υπαρχει χρονικο οριο να το δει πραγματογνωμονας ? Χθες που εκανα την δηλωση μεσω οδικης προστασιας που εχω ηρθαν και φωτογραφισαν τη ζημια κλπ.

 

Και οι δυο σαφαλιστικες μετεχουν στον φιλικο διακανονισμο.

 

Ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρωτησα τον ασφαλιστη και μου ειπε δεν υπαρχει περιορισμος  χρονου...Οποτε θελω μπορω να το φτιαξω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν καταλαβα το θεμα ειναι ποτε θα κανει δηλωση η αλλη οδηγος?

νομιζω οτι και οι 2 μεριες εχουν 8μερες για το θεμα δηλωση...ακομη και αν στην αρχη πει θετικη και το γυρισει σε αρνητικη

τωρα για το θεμα επισκευης σε καμμια περιπτωση δεν θα το αφηνα για μηνες μετα...

 

 

Σύμφωνα με το Νόμο, ο λήπτης της ασφάλισης ή ο ασφαλισμένος υποχρεούται να δηλώνει στην εταιρία του κάθε ατύχημα αμέσως, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και το αργότερο εντός οκτώ (8) εργάσιμων ημερών, αφότου έλαβε γνώση του ατυχήματος.

 

Ο Φιλικός Διακανονισμός εφαρμόζεται μόνο με τη συμπλήρωση εντύπου φιλικής δήλωσης;

 

Όχι. Σε περίπτωση μη συμπλήρωσης εντύπου φιλικής δήλωσης μεταξύ των εμπλεκομένων οδηγών, ο αναίτιος οδηγός υποβάλλει αρνητική δήλωση στην ασφαλιστική του εταιρία, η οποία στέλνει σχετική ερώτηση στην εταιρία του υπαίτιου οδηγού για το αν αποδέχεται να ενταχθεί η ζημιά στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής (Φιλικός Διακανονισμός). Η αναμονή της απάντησης μπορεί να διαρκέσει μέχρι δέκα εργάσιμες ημέρες. Πριν από τη λήψη θετικής απάντησης, καθώς επίσης και πριν από τη εκπνοή της 10ήμερης προθεσμίας, εφόσον δεν έχει πάρει απάντηση, η εταιρία του αναίτιου οδηγού δεν μπορεί να αποζημιώσει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν καταλαβα το θεμα ειναι ποτε θα κανει δηλωση η αλλη οδηγος?

νομιζω οτι και οι 2 μεριες εχουν 8μερες για το θεμα δηλωση...ακομη και αν στην αρχη πει θετικη και το γυρισει σε αρνητικη

τωρα για το θεμα επισκευης σε καμμια περιπτωση δεν θα το αφηνα για μηνες μετα...

 

 

Σύμφωνα με το Νόμο, ο λήπτης της ασφάλισης ή ο ασφαλισμένος υποχρεούται να δηλώνει στην εταιρία του κάθε ατύχημα αμέσως, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και το αργότερο εντός οκτώ (8) εργάσιμων ημερών, αφότου έλαβε γνώση του ατυχήματος.

 

Ο Φιλικός Διακανονισμός εφαρμόζεται μόνο με τη συμπλήρωση εντύπου φιλικής δήλωσης;

 

Όχι. Σε περίπτωση μη συμπλήρωσης εντύπου φιλικής δήλωσης μεταξύ των εμπλεκομένων οδηγών, ο αναίτιος οδηγός υποβάλλει αρνητική δήλωση στην ασφαλιστική του εταιρία, η οποία στέλνει σχετική ερώτηση στην εταιρία του υπαίτιου οδηγού για το αν αποδέχεται να ενταχθεί η ζημιά στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής (Φιλικός Διακανονισμός). Η αναμονή της απάντησης μπορεί να διαρκέσει μέχρι δέκα εργάσιμες ημέρες. Πριν από τη λήψη θετικής απάντησης, καθώς επίσης και πριν από τη εκπνοή της 10ήμερης προθεσμίας, εφόσον δεν έχει πάρει απάντηση, η εταιρία του αναίτιου οδηγού δεν μπορεί να αποζημιώσει.

 

 

 

Για το περιθωριο για την δηλωση το ξερω αλλα για την επισκευη της ζημιας εννουσα

 

Τι κινδυνος υπαρχει αν μεινει για καιρο χωρις επισκευη ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...