filippos001 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Καλημερα σας! Εχω ενα MICROSOFT EXPLORER 1.0 BLUETRACK mouse , του οποιου η ροδελα εχει χαλασει. Δεδομενου οτι ειναι στην εγγυηση , εχω φαει τον κοσμο να μαθω που μπορω να το παω..Δεν εχει service center η Microsoft?
SPANK Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Πρώτη σου κίνηση ειναι να πας εχει που το πήρες με την απόδειξη αγοράς για έλεγχο και αντικατάσταση αφου διαπιστωθεί οτι υπάρχει οντως πρόβλημα , αλλιως το τηλέφωνο της microsoft hellas ειναι 211 120 6500 και αυτο νομιζω 801 500 3000 , αλλα πήγαινε στο κατάστημα πρώτα και αν δεν βρείς άκρη (που θα βρείς) παίρνεις την microsoft
GiannisWalker Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Όπως ανέφερε και ο spank.Για αρχή να πας στο κατάστημα να δεις τι θα σου πούνε και μετά παίρνεις τηλ αν είναι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα